درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

راهکارهایی برای درج آگهی و تبلیغات تدریس موثر و پربازده برای جذب شاگرد

راهکارهایی برای درج آگهی و تبلیغات تدریس موثر و پربازده برای جذب شاگرد در این بخش ارائه شده است. همانطور که می دانید در حال حاضر یکی از بهترین روشها برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی درج آگهی تدریس خصوصی در اینترنت است. برای درج اگهی تدریس موثر در مرحله اول باید تبلیغات خودتان را در سایت پربازدید و تخصصی تبلیغات تدریس ثبت کنید. سایت ایران مدرس بیش از 15000 مدرس ثبت نامی تا آذر 95 دارد و درج اگهی تدریس در آن موثر است. برای ثبت تبلیغات در ایران مدرس در زمینه تدریس خصوصی بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید. راهکارهایی برای درج آگهی و تبلیغات تدریس موثر و پربازده برای جذب شاگرد در ادامه ارائه شده است.

1- عکس آگهی خودتان را با دقت انتخاب نمائید: تعدادی از مدرسان هیچ عکسی برای آگهی تدریس خودشان در نظر نمی گیرند. اگر عکسی از شما در آگهی شما وجود داشته باشد در جلب اعتماد کاربر و اینکه برای تماس با شما اقدام کنند بسیار موثر است. بهترین عکس هم یک عکس مرتب از خودتان است و نه عکسی که مثلا در زمینه تدریس خصوصی باشد و ... . یک عکس پرسنلی مرتب احتمالا بهترین گزینه است.

2- عنوان آگهی تدریس: بیش از 80 درصد کاربران فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید باعث ترغیب کاربر شده و بر روی آگهی شما کلیک می کند. در غیر اینصورت، 80 تا 90 درصد متقاضیان تدریس را از دست داده اید. عنوان آگهی را جذاب و گیرا بنویسید. اگر ویژگی یا افتخاری خاصی دارید آن را در عنوان بیاورید. یک عنوان خوب واقعا در جذب شاگرد به شما کمک بساری خواهد کرد.

3- متن آگهی تدریس: بعضی از مدرسان واقعا در کامل نوشتن این بخش کوتاهی می کنند. در متن آگهی شما هر توضیحی با هر تعداد کاراکتر را می توانید ارائه کنید. تعداد زیادی از مدرسان فقط در حد دو خط می نویسند. با این وضع، چرا متقاضی تدریس از بین هزاران مدرس باید با آنها تماس بگیرد؟!


موارد زیر هم می تواند مفید و موثر باشد.

1- توضیحات آگهی تون می تونه کاملتر باشه. اگر نظرات دانش آموزان قبلیتون که موفق شدن و رتبه آوردن رو بذارید می تونه مفید باشه. متن آگهی خودتون رو تا جایی که ممکنه کامل بنویسید. رزومه کاملی از خودتون ارائه بدید.
2-به عنوان مثال، اگر فیزیک کنکور تدریس می کنید، تو عنوان آگهی و متن آگهی تدریس فیزیک دبیرستان رو هم بذارید. کسانی که برای فیزیک دبیرستان با شما تماس می گیرن ممکنه بعدا تدریس فیزیک کنکور رو هم ازتون بخوان. به صورت کلی در عنوان آگهی مهمترین دروسی که تدریس می کنید رو بیارید و در متن آگهی اسم همه ی درسهایی که می تونید تدریس بکنید رو بیارید.
3-اگر آگهی شما در ایران مدرس کمتر از 7 ستاره هستش (مثلا آگهی 1 ستاره دارید)، یک هفته مونده به انقضای آگهی، آگهی تون رو 7 ستاره کنید. به همون نسبت یک هفته براتون حساب میشه. شاید چون از بالا شروع می کنن به تماس گرفتن و شما پایین تر قرار دارید، با شما تماس نمیگیرن.


برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر هم می تواند مفید باشد:
1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.
2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.
3- انتخاب عکس خوب برای آگهی تدریس: عکس مرتب و مناسبی از خودتان برای آگهی بذارید. ترجیحا عکسی که فقط چهره شما را نشان دهد بهتر است. ممکن است تنها با تغییر عکس آگهی تان بتوانید بازدهی آن را بیشتر کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


تدریس خصوصی با کیفیت بالا و قیمت مناسب

سایت پربازدید تدریس خصوصی

آیا برای جذب شاگرد درج آگهی تدریس کافی است؟

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.