درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

چگونگی ثبت آگهی تدریس خصوصی مفید و موثر

چگونگی ثبت آگهی تدریس خصوصی مفید و موثر در این بخش به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرد. برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.

2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.


3- ارائه توضیحات کامل، جامع و به اندازه کافی قانع کننده در رابطه با توانائیها و سوابق کاری: هر توضیح و یا مطلبی که در معرفی بهتر شما به بازدید کننده و متقاعد کردن او برای تماس با شما موثر است را در آگهی خود بگنجانید. یکی از مزیتهای آگهی اینترنتی این است که محدودیتی در ارائه مطلب وجود نداشته و به صورت کامل و جامع می توانید خودتان را معرفی کنید.

4- درخواست هزینه مناسب: می توانید در قسمت تعرفه از اصطلاح "توافقی" هم استفاده کنید.

5- در متن آگهی از جمله بندی مناسب و درست استفاده گردد. متن را بیش از یک بار بخوانید تا غلط های املایی نداشته باشد.

6- مناسب بودن متن آگهی از نظر بلند و کوتاه بودن آن

7- به روز رسانی مرتب آگهی (در وب سایت ایران مدرس امکان به روز رسانی آگهی تدریس از طریق فشار دادن یک کلید در کنترل پنل وجود دارد طوری که آگهی شما در صدر سایر آگهی ها قرار می گیرد)

بهترین سایت درج آگهی رایگان تدریس خصوصی در تهران
8- درج آگهی تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی: وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و مسلما بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس است.
9- انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای آگهی تدریس: در کلمات کلیدی انتخابی خود، عنوان دروس تدریسیتان را بگنجانید. کلمات کلیدی در هدایت متقاضیان تدریس به سمت آگهی شما می تواند موثر باشد.
10- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: برای آگهی تدریس خود عنوانی انتخاب کنید که ترجیحا در آن عناوین تک تک درسهای تدریسی ارائه شود. عنوان را ترغیب کننده بنویسید تا بر روی آگهی تدریس شما کلیک شود.
11- عکس مناسبی برای آگهی تدریس خود انتخاب نمائید. آگهی هایی که عکس مناسبی دارند تاثیرگذاری بیشتری دارند. می توانید یکی از عکسهای خودتان را برای آگهی تدریس در نظر بگیرید، یا عکسی مرتبط با دروس تدرسیتان را برای آن انتخاب کنید.

12- متن آگهی تدریستان را پربار و کامل بنویسید. رزومه کاری و سوابق و تجربیات کاریتان را کامل بنویسید. هر موردی که فکر می کنید توانائیهای شما در امر تدریس را بهتر نشان می دهد در متن آگهی ذکر نمائید. سوابق کاری، موفقیت های تدریس و آموزش قبلی، رتبه ها و افتخارات، نظرات دانشجویان و دانش آموزان قبلی، دانشگاهها و موسساتی که در آنها تدریس کرده اید و .... را در متن آگهی بگنجانید.

وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است. پس آگهی شما دیده می شود. اگر تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود کم است، به احتمال زیاد مشکل از آگهی شماست. پس آگهی خودتان را به بهترین شکل ثبت کنید تا بیشترین بازدهی را داشته باشد.


تعدادی از دلایل عدم بازدهی آگهی های تدریس می تواند به صورت زیر باشد:

1- انتخاب عکس نامناسب: بسیاری از مدرسین عکس نامناسبی از خودشان را برای آگهی تدریس خود ثبت می کنند. با توجه به آگهی های قبلی مشاهده شده است که بعضی از مدرسین یک عکس نامناسب و حتی با موهای نامرتب از خودشان ثبت می کنند. شما اگر خودتان را جای کسی که آگهی شما را می بینید بگذارید، آیا با چنین مدرسی تماس می گیرید. مطمئنا عکس آگهی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه می شود یک عکس مرتب و مناسب را برای آگهی در نظر بگیرید. اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشته است ممکن است به علت عکس نامناسب باشد.

2- انتخاب عنوان نامناسب: در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها اجازه می دهد، عنوان کاملی بنویسید که تمامی دروس مورد نظر شما را پوشش دهد. عنوان را جذاب و متمایز بنویسید تا بر روی آگهی شما کلیک کنند. اگر تضمینی کار می کنید، کلمه تضمینی را در عنوان آگهی بیاورید. اگر ویژگی و مدرک خاص یا ویژه ای دارید، آن را به صورت کوتاه در عنوان بیاورید. مثلا: تدریس توسط رتبه 200 کنکور

3- ثبت متن ناکافی و نامناسب برای آگهی تدریس: متن اگهی را متقاعد کننده بنویسید. تمامی سوابق کاری خودتان را در متن آگهی تدریس بیاورید. نظرات دانش آموزان و دانشجویان را در متن اگهی بیاورید. اگر قبلا دانش آموزان و دانشجویان شما نتیجه خوبی گرفته اند آن را ذکر کنید. اگر متن اگهی تدریس شما متقاعد کننده نباشد، بر روی آگهی شما کلیک می کنند ولی با شما تماس نمی گیرند.

4- زمان ثبت اگهی تدریس: به هر حال بازدهی آگهی های تدریس در ایام امتحانات و ایام نزدیک به امتحانات بیشتر است. اگر در سایر ایام سال آگهی تدریس ثبت می کنید، آگهی با ستاره کمتری ثبت کنید تا به نسبت هزینه ای که می پردازید، بازدهی مناسبی از آن بگیرید. اگر بار اول است که آگهی تدریس ثبت می کنید، از تعداد ستاره پایین شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید.

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.