X
تبلیغات
رایتل

درج آگهی و تبلیغات موفق برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد

چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 14:56

درج آگهی و تبلیغات موفق برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. در تیتر آگهی تبلیغاتی به هدفی که به محقق شدن آن ایمان دارید اشاره کنید. نگران طولانی شدن تیتر نباشید، خواننده وقتی شروع به خواندن می کند به طور حتم آن را نیمه کاره رها نمی‌کند. بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است. بسیاری از افراد در عنوان آگهی خودشان اسم شرکت خودشان را ارائه می کنند. این هم مناسب نیست. مثلا می نویسند "شرکت ایران سیر گل". خوب کسی که آگهی شما را ببیند اصلا نمی داند در چه زمینه ای است. در ضمن دقت کنید که عنوان آگهی مهمترین قسمت آگهی و تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی را خوب ننوشته باشید بر روی آن کلیک نمی کنند و این بیش از 80 درصد بازدید کننده را از دست خواهید داد. نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود. بنابراین تا جایی که ممکن است عنوان آگهی خودتان را دقیق و با جزئیات کافی بنویسید. البته در سایتهای آگهی رایگان و در همین سایت (سودایران) هم تعداد کاراکترهای عنوان آگهی محدود است. ولی به هر حال تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد عنوان آگهی را کامل بنویسید و توضیحات دقیق تر و کامل تر را در متن آگهی ارائه دهید.



مهمترین پارامترها برای ثبت آگهی رایگان پربازده در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد:

1- انتخاب سایت پربازدید برای ثبت آگهی رایگان: در مرحله اول یک سایت معتبر و پربازدید برای درج آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت سودایران یکی از سایتهای پربازدید درج آگهی رایگان ایران بوده و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.

2- انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی: حین درج آگهی گروه بندی مناسب را انتخاب نمائید. مثلا اگر آپارتمانی را می خواهید به فروش برسانید، تبلیغ خودتان را در گروه املاک و زیر گروه فروش آپارتمان قرار دهید. در غیر اینصورت بازدهی آگهی شما کاهش می یابد.

3- انتخاب شهر و استان مناسب برای تبلیغ: اگر کالا و خدمات شما قرار است در تهران به فروش برسد، حتی اگر خودتان ساکن تهران نیستید، حین درج آگهی استان تهران و شهر تهران را انتخاب نمائید. اگر خدمات را در شهر خودتان ارائه می کنید، حین درج آگهی استان و شهر خودتان را انتخاب کنید. در سایت سودایران تمام استانها و شهرهای ایران پوشش داده شده است.


برای موفقیت در تبلیغ و تبلیغات قانون صفرم تبلیغات را رعایت کنید. در عصر حاضر به منظور ترغیب مصرف‌کننده برای تصمیم‌گیری خرید ملاک‌هایی مهم‌تر از ویژگی و مزایای محصول وجود دارد. امروزه مشتری بیشتر به ارزش‌ها، حس موجود و هماهنگی فروشنده و خریدار توجه می‌کند تا صرفا چند ویژگی لیست‌شده محصولات و در واقع مشتریان آنچه را می‌فروشید نمی‌خرند، بلکه آنچه را که هستید می‌خرند.

واقعیت امر این است که مشتریان کنونی، خیلی بیشتر از چیزی که فکر می‌کنید مشغله کاری و فکری دارند، آنها وقت ندارند که بنشینند و ویژگی‌ها و مزایای محصول شما را با دیگر فروشنده‌ها مقایسه کنند. آنها به دنبال کسی می‌گردند که به او اعتماد کنند. قانون صفرم تبلیغات یعنی قانون صداقت محض. شاید تمام آنچه را که درمورد محصول‌تان وجود دارد در تبلیغات خود به مشتری نگویید، اما هر آنچه را می‌گویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد. برای این منظور می‌توانید ۳ مرحله زیر را اجرا کنید :

•در تبلیغاتتان به مواردی اشاره کنید که مطمئن هستید مشتریانتان تجربه کرده‌اند.

•حقیقت را بگویید، حتی اگر باعث ناراحتی شود

•به مشتریان دقیقا همان تجربیاتی را ارائه دهید که به آنها قول داده‌اید


اگر قصد درج آگهی رایگان و تبلیغات برای کسب و کار خودتان را دارید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- درج تبلیغات و آگهی در اینترنت و در سایت (سودایران) برای رونق کسب و کار شما می تواند مفید و موثر باشد. آگهی و تبلیغات شما 24 ساعته و 7 روز هفته در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می کیرد.


2- ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی به جرات یکی از بهترین و موثر ترین روشها برای رونق کسب و کارهاست. چرا که رایگان است و تمام کشور را پوشش می دهد.

3- حین ثبت تبلیغات برای رونق کسب و کارتان در همین سایت، عنوان آگهی خودتان را جذاب و گیرا بنویسید تا روی آگهی شما کلیک شود.


تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. به صورت خلاصه و جمع بندی شده، اگر در جستجوی تبلیغات موثر در کسب و کار هستید، حتما درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت (سودایران) را امتحان کنید.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.