درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

چگونگی ثبت آگهی موفق و تبلیغات خوب و اثربخش

چگونگی ثبت آگهی موفق و تبلیغات خوب و اثربخش در این بخش توضیح داده شده است. در متن آگهی کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با خدمات و یا کالای خودتان را به صورت منطقی تکرار کنید. چگالی کلمات کلیدی مورد نظر شما در متن آگهی مهم است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، به نحوی که کاربر اذیت نشود و خیلی تابلو نباشد، در متن آگهی خودتان کلمه ثبت شرکت را تکرار کنید. از وبلاگها و سایت خودتان به آگهی خودتان در سودایران لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید. هرچه به آگهی شما تعداد لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل هم بالاتر نمایش داده خواهد شد. در نتیجه بازدید آگهی شما بالاتر رفته و تماسهای بیشتری با شما گرفته خواهد شد. بنابراین از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فرومها و انجمن ها به آگهی خودتان لینک بدهید.

هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.


برای درج تبلیغات در سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغ اینترنتی کلیک کنید.



اگر میخواهید از درج آگهی رایگان در اینترنت نتیجه خوبی بگیرید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید، از انجام موارد زیر اجتناب نمائید:

1- بعضی از افراد و تعدادی از کاربران سایت (سودایران) هم 10 یا 12 آگهی دارند و هر از چند گاهی این آگهی هایی را که دارند در همه ی سایتهای آگهی ثبت می کنند. این افراد در آگهی های خودشان هیچ تغییری هم ایجاد نمی کنند. چنین افرادی فکر می کنند اگر همین 10 تا 12 آگهی ثابت را هر از چند گاهی ثبت کنند زنگ خورهای بیشتر و در نتیجه تعداد مشتریان بیشتری خواهند داشت. در حالیکه اینطور نیست و فقط وقت خودشان را تلف می کنند. شما حتی اگر هفته ای یکبار یک اگهی درج می کنید، ولی اگرآگهی ای که درج می کنید را از نو نوشته باشید و تکراری نباشد، نتیجه بهتری خواهید گرفت. بنابراین از درج  و ثبت آگهی و تبلیغات رایگان تکراری و کپی شده حذر کنید.

2- تعداد زیادی از آگهی دهندگان در متن آگهی خودشان بیشتر از یکی دو جمله نمی نویسند. اگر می خواهید نتیجه خوبی از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بگیرید، باید متن آگهی خودتان را خوب، مناسب و قانع کننده بنویسید. دقت کنید، کسانی که می خواهند آگهی شما را مطالعه کنند و تصمیم بگیرند با شما تماس بگیرند یا نه، ربات نیستند! افرادی مثل خود من و شما آگهی های شما را خواهند دید. حال اگر آگهی های شما قانع کننده باشد و تمامی جزئیات کالا و خدمات خودتان را به خوبی تشریح کرده باشید با شما تماس می گیرند. در غیر اینصورت به سراغ آگهی ها و تبلیغات افراد دیگری می روند که بتواند اعتماد آنها را جلب کند. در متن آگهی خودتان اطلاعات تماس را کامل بنویسید و توضیحات کامل و جامع و همچنین صادقانه ای ارائه دهید.
3- بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است.

درج آگهی موفق-نحوه ثبت آگهی اینترنتی-سایت آگهی اینترنتی-ثبت آگهی رایگان فروش خودرو-تبلیغات اینترنتی رایگان-سایت معتبر تبلیغات رایگان-سایت های معتبر تبلیغات-چگونگی درج تبلیغات موفق-چگونه آگهی رایگان کنیم-آگهی رایگان مفید-


سایت سودایران:
1- بازدید بالایی دارد.
2- از نظر گوگل بهینه است.
3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.
4- درج آگهی در آن رایگان است.
5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است.


تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است. ویژگی برتری که آگهی های اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد این است که این نوع تبلیغات به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و بدون هیچ تعطیلی ای برای شما کار می کند. ممکن است شما خواب باشید و یا در مسافرت باشید، در هر حالت آگهی و تبلیغات شما به افراد مختلف نشان داده شده و هر کدام از بازدید کنندگان از آگهی و تبلیغات شما بعدا می توانند یکی از مشتریان شما باشند. به عنوان مثال، تبلیغات در روزنامه و مجله و ... یک روز و یا در نهایت چند روز دیده خواهند شد و پس از آن هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. تبلیغی که شما در اینترنت ثبت کرده اید همیشه باقی می ماند. تبلیغاتی که امروز درج نموده اید، یک ماه بعد و یک سال بعد هم دیده خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در همین سایت در کنترل پنل بر روی عبارت "به روز رسانی" کلیک نمائید تا تاریخی که برای آگهی شما نشان داده می شود به روز گردد. اتفاقا گوگل به مطالب قدیمی تر اعتبار بیشتری هم می دهد. به این معنی که بر خلاف روزنامه و تراکت و مجله که با گذشت زمان آگهی شما منقضی می گردد، آگهی و تبلیغات شما در اینترنت روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می کند.


اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی بهترین استفاده را بکنید و تبلیغات خوب و مفید و پربازدهی ثبت نمائید، باید با راهکارهای ثبت آگهی موثر و مفید آشنا باشید. به منظور مطالعه و کسب اطلاعات در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی رایگان بگیریم؟








چگونه آگهی استخدام بنویسیم چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.