درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

راهکارهای درج آگهی رایگان تدریس موفق + بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی

راهکارهای درج آگهی رایگان تدریس موفق + بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و برای فعالیت در زمینه تدریس و تدریس خصوصی قصد دارید در اینترنت تبلیغ کنید، برای آشنایی با چگونه ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ادامه این مطلب را بخوانید.
اگر قصد دارید در زمینه تدریس و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشسید در مرحله اول باید سعی کنید با استفاده از تبلیغات مناسب شاگرد جذب کنید. اگر بتوانید با ثبت آگهی و تبلیغ خوب به اندازه کافی شاگرد جذب نمائید، درآمد شما هم از تدریس خصوصی بیشتر و بیشتر خواهد شد. برای ثبت تبلیغ خوب در زمینه تدریس خصوصی در ابتدای کار باید در جستجوی یک سایت خوب و مناسب برای آگهی و تبلیغات تدریس باشید. وب سایت ایران مدرس به دلایل زیر بهترین گزینه برای درج تبلیغ تدریس خصوصی است:

1- سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. بازدید ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 20000 بازدید در روز می رسد. با درج تبلیغ تدریس در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. بنابراین متقاضیان تدریس و تدریس خصوصی آگهی شما را دیده و با شما تماس خواهند گرفت.

2- سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.

3- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی ، تست کنکور و ... ارائه شده است و اگر تبلیغ تدریس خودتان در این سایت را ویژه کنید، آگهی تدریس شما را در کنار جزوات هم نمایش خواهیم داد و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس در آن به نسبت هر سایت آگهی دیگری بازدهی بالاتری دارد.

4- در ایران مدرس بسیاری از مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت می بینید و آگهی ویژه دارند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان می دهد که ثبت تبلیغ تدریس در ایران مدرس موثر و مفید است.

5- سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. این وب سایت تا سال 95 بیش از 13000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. تعداد مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس از هر سایت تدریس دیگری بالاتر است.

در مر حله بعد، برای ثبت یک تبلیغ تدریس خصوصی خوب و پربازده که واقعا به جذب شاگرد و کسب درآمد شما از تدریس کمک کند، باید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را خوب و متقاعد کننده بنویسید. باید در مرحله اول عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و در مراحل بعد هم متن آگهی را خوب بنویسید و رزومه کامل و جامعی از سوابق کاری و تحصیلی خودتان ارائه دهید. برای ثبت آگهی تدریس خوب و پربازده بر روی لینکهای زیر کلیک نموده و آنها را مطالعه کنید.

7 راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر از تدریس خصوصی در سال 95

راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد

درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی



در این بخش، چند نکته برای ثبت آگهی تدریس موثر و مفید ارائه شده است.

1- توضیحات آگهی تون می تونه کاملتر باشه. اگر نظرات دانش آموزان قبلیتون که موفق شدن و رتبه آوردن رو بذارید می تونه مفید باشه. متن آگهی خودتون رو تا جایی که ممکنه کامل بنویسید. رزومه کاملی از خودتون ارائه بدید.

2-به عنوان مثال، اگر فیزیک کنکور تدریس می کنید، تو عنوان آگهی و متن آگهی تدریس فیزیک دبیرستان رو هم بذارید. کسانی که برای فیزیک دبیرستان با شما تماس می گیرن ممکنه بعدا تدریس فیزیک کنکور رو هم ازتون بخوان. به صورت کلی در عنوان آگهی مهمترین دروسی که تدریس می کنید رو بیارید و در متن آگهی اسم همه ی درسهایی که می تونید تدریس بکنید رو بیارید.

3-اگر آگهی شما در ایران مدرس کمتر از 7 ستاره هستش (مثلا آگهی 1 ستاره دارید)، یک هفته مونده به انقضای آگهی، آگهی تون رو 7 ستاره کنید. به همون نسبت یک هفته براتون حساب میشه. شاید چون از بالا شروع می کنن به تماس گرفتن و شما پایین تر قرار دارید، با شما تماس نمیگیرن.

4- یکی دو تا جزوه نمونه خودتون رو همینجا تو ایران مدرس بذارید و شماره تماس هم تو اونا قرار بدید. جزوه بازدید آگهی تون رو افزایش می ده. اگر جزوات خوبی ارائه بدید دانش آموزان و دانشجویان برای بحث تدریس بعدا ممکنه باهاتون تماس هم بگیرن.

5- برای فیزیک کنکور و دروس کنکوری در حالت کلی شاگردها و والدین آنها سخت اعتماد میکنن. مطمئن باشید آگهی تون رو دیدن ولی تماس نگرفتن. تا جایی که ممکنه متن رو کامل بنویسید.

منبع: ایران مدرس


اگر در جستجوی بهترین سایت ثبت آگهی تدریس دروس مهندسی برق، کامپیوتر و صنایع هستید ...

اگر قصد دارید در زمینه تدریس دروس مهندسی برق فعالیت داشته باشید و از تدریس خصوصی درآمد کسب نمائید ....

در صورتیکه در زمینه آموزش و تدریس دروس مهندسی کامپیوتر و سا مهندسی صنایع فعالیت دارید و قصد دارید با ثبت اگهی تدریس در سایت معتبر تدریس خصوصی درآمد خودتان را افزایش دهید ....

اگر در زمینه تدریس خصوصی الکترونیک، تدریس خصوصی مدار، تدریس خصوصی ماشین، تدریس خصوصی سیستم های قدرت، تدریس خصوصی زبان تخصصی مهندسی برق، تدریس خصوصی کنترل خطی و .... قصد ثبت آگهی رایگان دارید ....

چنانچه در زمینه آموزش و تدریس دروس مهندسی کامپیوتر (تدریس خصوصی ساختمان گسسته، تدریس خصوصی کامپایلر، تدریس خصوصی نظریه زبان ها، تدریس خصوصی شی گرایی، تدریس خصوصی طراحی الگوریتم و ...) فعالیت دارید ....

اگرقصد دارید از تدریس دروس مهندسی صنایع همچون (تدریس خصوصی طرح ریزی واحدهای صنعتی، تدریس خصوصی آمار و احتمال، تدریس خصوصی کنترل موجودی، تدریس خصوصی تحقیق در عملیات، تدریس خصوصی اقتصاد مهندسی، تدریس خصوصی کنترل پروژه و ....) درآمد کسب نمائید ....

در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) درج کنید. درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس رایگان است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

اگر در زمینه تدریس خصوصی در تهران، کرج، قم، قزوین، اصفهان، مشهد، تبریز، یزد، اهواز، سنندج و .... فعالیت دارید ...

اگر کار تدریس خصوصی ریاضی، ریاضی مهندسی، تدریس فیزیک و شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، آموزش خصوصی دروس ابتدایی، کنکور، دانشگاهی و ... را انجام می دهید ...

در صورتیکه در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام تدریس خصوصی هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید ....

اگر می خواهید در موسسه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس درامد بالایی کسب کنید و تا به حال با موسسات زیادی تماس گرفته اید ....

اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی و میزان درآمد کار تدریس اطلاعی ندارید و نمی دانید که با فعالیت در زمینه تدریس می توان درآمد خوبی کسب کرد ....

اگر قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی در اصفهان و استان اصفهان، تدریس خصوصی در مشهد و خراسان رضوی، تدریس در تهران و استان تهران و ... فعالیت داشته باشید ....

اگر به کار اموزش و تدریس خصوصی فیزیک علاقه دارید و با فعالیت در زمینه آموزش فیزیک می خواهید درآمد کسب کنید ...

اگر در زمینه تدریس دروس دانشگاهی (تدریس خصوصی استاتیک، تدریس مدار، الکترونیک، تحقیق در عملیات، ساختمان داده، مکانیک خاک، ایستایی، محاسبات عددی، معادلات دیفرانسیل، ریاضی مهندسی و ....) می خواهید فعالیت داشته باشید ....

اگر در جستجوی بهترین سایت تدریس خصوصی ایران هستید و با درج تبلیغات تدریس خصوصی قصد دارید شاگرد جذب نموده و درآمد خوبی کسب نمائید ....

اگر ....

در هر صورت، آگهی رایگان تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) درج کنید.


برای کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج اگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و آگهی ویژه ثبت نموده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.

وب سایت ایران مدرس بهترین گزینه برای درج اگهی تدریس و تدریس خصوصی است. با درج اگهی تدریس در این وب سایت، تبلیغ شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی قرار می گیرد. همانطور که می دانید، کار تدریس به نسبت بسیاری از انواع کارهای پاره وقت دیگر درآمد بهتری دارد. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی می توانید شاگرد جذب نموده و از تدریس درآمد کسب نمائید. اگر در زمینه تدریس خصوصی خوب عمل کنید و شاگردهای شما از نحوه تدریستان راضی باشند، ترمهای بعد هم با شما تماس گرفته و به این ترتیب درآمد شما کم کم افزایش می یابد.
برای جذب شاگرد یک راهکار خوب درج آگهی در اینترنت است. در ضمن، برای ثبت آگهی تدریس در اینترنت بهترین سایت ایران مدرس است. دلایل این ادعا در ادامه آمده است.

درج آگهی تدریس در سایت ایران مدرس پربازده، موثر و مفید است. در سایت ایران مدرس هزاران نمونه سوال امتحانی، مقالات آموزشی، جزوه، کتاب درسی، تست کنکور، جزوات درسی و کنکوری و ... ارائه شده است. در کنار مطالب مذکور آگهی تدریس شما هم نمایش داده خواهد شد. تعداد زیادی از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی تدریس ثبت نموده اند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس است. آگهی های تدریس ویژه در صفحه اصلی سایت و بالاتر از اگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی آنها بالاتر است. سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج تبلیغات رایگان تدریس در این وب سایت، آگهی شما در معرض هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس قرار می گیرد. برای جذب شاگرد، افزایش تعداد شاگردانتان و کسب درآمد از تدریس خصوصی فرصت درج آگهی تدریس در ایران مدرس را از دست ندهید. سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد. برای ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید. پس از ثبت نام وارد کنترل پنل شده و آگهی تدریس خودتان را درج نمائید.


اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق و برق صنعتی، تدریس دروس مهندسی مکانیک، صنایع، عمران، تدریس زبان انگلیسی و یا سایر زبانهای خارجی و ... فعالیت دارید و با ثبت آگهی تدریس می خواهید در سال 95 تعداد شاگردها و در نتیجه درآمدتان را بیشتر کنید، در هر صورت آگهی تدریس خودتان را در همین سایت ثبت نمائید.
سایت ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با درج اگهی رایگان تدریس در ایران مدرس تبلیغ تدریس شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. البته اگر آگهی خودتان را به صورت ویژه ثبت نمائید، مطمئنا بازدهی آن بیشتر شده و احتمال جذب شاگرد شما بیشتر خواهد شد. درج آگهی تدریس در ایران مدرس مفید و پربازده است. مدرسینی که الان در صفحه اصلی سایت ایران مدرس مشاهده می کنید و آگهی تدریس دارند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. اگر آگهی خودتان را قانع کننده بنویسید و رزومه خوبی ارائه دهید و در کنار آن عکس خوبی برای آگهی تدریس خودتان ثبت نمائید، مطمئنا و به احتمال بسیار زیاد شاگرد جذب خواهید کرد. اگر خوب تدریس کنید کلاسهای شما ادامه پیدا کرده و از تدریس خصوصی درآمد زیادی کسب می کنید.


سایت ایران مدرس:

-پربازدیدترین سایت تدریس ایران است --- بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات

- بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس و تدریس خصوصی را دارد --- بیش از 12800 مدرس ثبت نامی تا سال 95

- معتبرترین سایت تدریس ایران است --- مدرسینی که در ایران مدرس تبیلیغ ثبت نموده اند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند.

- پر محتواترین سایت تدریس ایران است --- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ارائه شده است.

- بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است --- برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی، ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

- قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران است --- تا سال 95 نزدیک به 7 سال از عمر این وب سایت می گذرد و هر سال بازدید و تعداد مدرسین آن بیشتر و بیشتر شده است.

- ...

موارد بالا را خودتان تحقیق کنید. ایران مدرس بهترین سایت درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل، تدریس نیمه خصوصی و تدریس گروهی است.


بهترین سایت ثبت آگهی تدریس دروس مهندسی برق، کامپیوتر و صنایع
سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید و قصد دارید با درج آگهی شاگرد جذب نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس خصوصی: عنوان آگهی باید به صورت خلاصه و مفید کل محتوای آگهی و موضوع آن را به خوبی نشان دهد. عنوان مناسب باعث می شود از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک کنند.
2- درج آگهی تدریس در وب سایت مناسب و مرتبط: آگهی خود را در وب سایتی درج کنید که مرتبط با موضوع مد نظرتان باشد و وب سایت مد نظر برای موتورهای جستجو کاملا بهینه باشد. در زمینه تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) به دلیل بازدید بالا و بهینه بودن از نظر موتورهای جستجو بهترین گزینه است.
3- استفاده از تصویر مناسب و تاثیر گذار: تصویر مناسب برای آگهی مانند عنوان مناسب در متمایز کردن و بالا بردن احتمال کلیک بر روی آن کاملا موثر است.
4- ارائه توضیحات کامل، جامع و به اندازه کافی قانع کننده در رابطه با توانائیها و سوابق کاری: هر توضیح و یا مطلبی که در معرفی بهتر شما به بازدید کننده و متقاعد کردن او برای تماس با شما موثر است را در آگهی خود بگنجانید. یکی از مزیتهای آگهی اینترنتی این است که محدودیتی در ارائه مطلب وجود نداشته و به صورت کامل و جامع می توانید خودتان را معرفی کنید.
5- درخواست هزینه مناسب: می توانید در قسمت تعرفه از اصطلاح "توافقی" هم استفاده کنید.
6- ارائه تضمین کیفیت کار: در صورتی که به شکلی بتوانید کیفیت کار خود را تضمین کنید تاثیر آگهی شما بالاتر خواهد رفت. تعدادی از مدرسین از عبارت "جلسه اول رایگان" استفاده می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.