درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

12 نکته مهم و کاربردی برای افزایش بازدهی آگهی اینترنتی

با رعایت این 12 نکته مهم بازدهی تبلیغات و فروش خودتان را افزایش دهید!

12 نکته مهم و کاربردی برای افزایش بازدهی آگهی اینترنتی و افزایش فروش کالا و خدمات شما در این ایمیل ارائه شده است. به منظور افزایش تاثیر گذاری آگهی های خودتان موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- در مرحله اول آگهی و تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راهکار همیشگی و دائمی برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید. باید این نوع تبلیغات را جدی گرفته و برای آن وقت بگذارید. در صورت لزوم باید برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. در وب سایت (سودایران) درج آگهی رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی آن را افزایش دهید. اگر نخواهید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی هزینه کنید، حداقل باید برای آن وقت بگذارید. به صورت مداوم برای ثبت آگهی اینترنتی وقت بذارید و هر روز برای یکی از کالاها و یا بخشی از خدمات خودتان تبلیغ کنید.

2- اگر آپارتمان می فروشید، در عنوان آگهی شهر را ذکر کنید. برای فروش آپارتمان و ملک، ویلا، زمین و ... درج اسم شهر در عنوان آگهی مهم است. افراد معمولا وقتی می خواهند ملکی را خریداری کنند در گوگل اسم شهر خودشان را هم می نویسند و اگر شما هم در عنوان آگهی اسم شهر را نوشته باشید، متقاضیان خرید ملک شما، راحتتر آگهی شما را پیدا خواهند کرد.

3- در متن آگهی اطلاعات کامل ارائه دهید. ذکر آدرس و شماره تلفن باعث می شود اعتماد کاربر جذب گردد. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد در جذب مشتر موثرتر است. اگر دستگاه، وسیله، خودرو و یا هر گونه لوازمی را به فروش می رسانید، توضیحات کاملی ارائه کنید. اگر در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارید، مزیتهایی که خدمات شما برای کاربران دارد را بنویسید.

4- در متن آگهی آدرس وب سایت خودتان را ذکر کنید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن آگهی سایت خودتان را ذکر کنید. البته اگر آگهی ویژه درج نمائید، از سایت سودایران می توانید به سایت خودتان لینک فالو بدهید و اعتبار سایت شما هم بیشتر خواهد شد.

5- در متن آگهی کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با خدمات و یا کالای خودتان را به صورت منطقی تکرار کنید. چگالی کلمات کلیدی مورد نظر شما در متن آگهی مهم است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، به نحوی که کاربر اذیت نشود و خیلی تابلو نباشد، در متن آگهی خودتان کلمه ثبت شرکت را تکرار کنید.

6- از وبلاگها و سایت خودتان با آگهی خودتان در همین سایت لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید. هرچه به آگهی شما تعداد لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل هم بالاتر نمایش داده خواهد شد. در نتیجه بازدید آگهی شما بالاتر رفته و تماسهای بیشتری با شما گرفته خواهد شد. بنابراین از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فرومها و انجمن ها به آگهی خودتان لینک بدهید.

7- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.

8- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.

9- قیمت مناسبی برای کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید تا با شما تماس بگیرند. در بسیاری از اوقات دلیل اینکه تماس های کمی با شما گرفته می شود، این است که قیمت بالایی برای کالا و خدمات خودتان در نظر گرفته اید. در نظر گرفتن قیمت مناسب هم یکی از مواردی است که به رونق گرفتن کسب و کار شما کمک زیادی می کند. می توانید از عبارت قیمت توافقی هم استفاده نمائید.

10- برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه بندی مناسب را انتخاب نمائید. به عنوان مثال اگر آپارتمانی برای فروش دارید حتما در زیر گروه فروش آپارتمان تبلیغات خودتان را درج نمائید. اگر تبلیغات خودتان را در زیر گروه مناسب درج کنید بازدید آگهی شما بالاتر خواهد رفت.

11- در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید.

12- مداومت داشته باشید. انتظار نداشته باشید که با درج دو یا سه آگهی فورا نتیجه بگیرید. البته در بهترین حالت این اتفاق هم می تواند بیافتد. به هر حال در دنیای اینترنت هم رقابت زیاد است. مشابه آگهی ای که شما می خواهید ثبت کنید آگهی های زیاد دیگری هم وجود دارد. باید وقت بگذارید و آگهی های مختلفی ثبت نمائید. ممکن است یکی از آگهی های شما بازدید بالایی بگیرد و همان یک آگهی مشتریان زیادی را برای شما جذب نماید. هر چه آگهی های بیشتری ثبت کنید، احتمال نتیجه گرفتن شما بیشتر خواهد شد. البته درست عمل کردن هم مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت آگهی و تبلیغات موفق و موثر بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.



تابلوهای تبلیغاتی-کیف تبلیغاتی-تبلیغات در اینترنت رایگان-ارزانترین-تابلو LED ثابت-ابزار و یراق-تبلیغاتی-سریال-پرچم-کلاه تبلیغاتی-سررسید 96-تولیدکننده فلش مموری تبلیغاتی-لیوان سرامیکی تبلیغاتی-logotype-چاپ dvd-شورای شهر دزفول-غرفه سازی نمایشگاهی-اسپیکر بولوتوث دار تبلیغاتی-نحوه تبلیغات در اینترنت-تابلوهای روان LED--روان-دامپروری-ماگ پلاستیکی-ساعت-سررسید 1395-واردکننده فلش مموری تبلیغاتی-سررسید 95-تبلیغات تلگرامی-فلش مموری-هدایای تبلیغاتی 96-ثبت تبلیغ رایگان مشهد-حروف برجسته-سایت درج آگهی-قطعات کامپیوتر-کیف زنانه تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-تقویم مگنتی-خودکار تبلیغاتی-سایت تبلیغ مجانی تبریز-فلش مموری تبلیغاتی-پخش تخصصی تراکت ارومیه-ارسال اس ام اس-سررسید 96-خودکار پلاستیکی تبلیغاتی-لیوان سرامیکی سفید-پازل فومی تبلیغاتی-سایت آگهی انبار-غرفه سازی نمایشگاهی-تبلیغات در دزفول-تبلیغاتی-تخفیف گروهی-فلش مموری های تبلیغاتی-سایت درج آگهی رایگان-سایت پربازدید تبلیغ-تبلیغات درب و پنجره--چهارقل-تلویزیون شهری-ساک دستی تبلیغاتی-درج آگهی خودرو-ساخت تندیس-تولیدکننده جاکلیدی تبلیغاتی-تبلیغات رایگان-تبلیغاتی-بهترین سایت تبلیغات-پرچم تشریفات تبلیغاتی-تبلیغاتی-آثار هنری-تراکت تضمینی-رایگان-هدایای تبلیغاتی 96-درج تبلیغ رایگان اینترنتی-کانون آگهی و تبلیغ-تابلو تبلیغاتی-کیف تبلیغاتی-وب سایت درج آگهی رایگان-تبلیغاتی-مهندسی صنایع-سایت آگهی تدریس-سایت درج آگهی رایگان-تبلیغات 3بعدی-هدایای تبلیغاتی ارزان سال 96-ممبر تلگرام-سررسید96-آگهی اینترنتی در مشهد-تبلیغات-آگهی لوازم-لیوان شیشه ای تبلیغاتی-تبلیغات در غرب تهران-اموزش به روز رسانی گوشی هواوی-تبلیغات تحت وب،-بازاریابی در زنجان-دیجیتال-تابلو-پیامک تبلیغاتی-تبلیغاتی-تابلو چلنیوم-تابلوروان-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.