X
تبلیغات
رایتل

درج آگهی رایگان خوب و موثر در سایت تبلیغاتی پربازدید و معتبر

چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 11:01
درج آگهی رایگان خوب و موثر در سایت تبلیغاتی پربازدید و معتبر - اگر می خواهید آگهی رایگان خوب و موثری ثبت نمائید، در مرحله اول تلاش کنید تبلیغات خودتان را در یک سایت پربازدید آگهی رایگان و تبلیغات اینترنتی رایگان درج نمائید. وب سایت سودایران گزینه خوبی برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. با درج تبلیغات در سودایران به دلیل بازدید بالایی که دارد، اگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد. سایت سودایران از نظر گوگل هم بهینه است. با ثبت تبلیغات در این سایت، آگهی شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.

مزیتهای ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت: تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و 7 روز هفته برای شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی را ممکن است یکی از مشتریان شما نصفه های شب وقتی شما خواب هستید ببیند و فردای آن شب با شما تماس بگیرد. حین ثبت آگهی اینترنتی در سایتهای تبلیغاتی مانند سودایران (همین سایت) شما هیچ محدودیتی ندارد. تعداد اگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. تعداد کاراکترهایی که برای توضیح کالا و خدمات خودتان هم می توانید استفاده نمائید نامحدود است. در وب سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب کنید. در تبلیغات روزنامه و مجله تنها یک عکس می توانید ثبت کنید. تبلیغات مجله و روزنامه بعد از یک یا چند روز از بین می رود در حالیکه تبلیغات اینترنتی باقی می ماند و از نظر گوگل هر چه بیشتر باقی بماند اعتبار آن بیشتر شده و کاراییش برای شما هم بیشتر خواهد شد. برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان فرصت درج اگهی در اینترنت و در سایت سودایران  را از دست ندهید. برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید. سایت سودایران یکی از بهترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به بهترین شکل کالا و خدمات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد.


1- ارائه تصویر و عکس مناسب: عکس خوبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. در وب سایت حاضر (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید درج نمائید. بنابراین با ثبت عکسها و تصاویر مناسب می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید.

2- انتخاب کلمات کلیدی مرتبط با آگهی: برای هر آگهی 10 کلمه کلیدی می توانید انتخاب نمائید. با ثبت کلمات کلیدی برای هر آگهی شانس ایندکس شدن سریع آن در موتورهای جستجو از جمله گوگل را افزایش می دهید. کلمات کلیدی عباراتی هستند که مشتریان شما با آن عبارت در گوگل کالا و خدمات شما را جستجو می کنند. از خودتان بپرسید اگر مشتر من بخواهد در اینترنت کالا و خدمات مورد نظر خودش را بیابد، در گوگل با چه عبارتهایی جستجو می کند. همان عبارتها را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان انتخاب نمائید.

3- به روز رسانی مرتب آگهی و تبلیغ: آگهی های خودتان را به صورت روزانه به روز رسانی کنید. به این ترتیب آگهی های شما در صدر سایر آگهی ها قرار گرفته و شانس دیده شدن آنها افزایش می یابد. در ضمن تاریخی که در متن آگهی شما نمایش داده می شود هم به روز شده و مشتریان می دانند و متوجه می شوند که هنوز این آگهی اعتبار دارد و می توانند با شما تماس بگیرند.

4- ویژه کردن آگهی: یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت سودایران (همین سایت) ویژه کردن آگهی است. به این معنی که با پرداخت هزینه مناسبی، آگهی خودتان را ویژه کرده و موقعیت نمایش آن را بالاتر از آگهی های رایگان قرار می دهید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.

5- انتشار لینک آگهی در سایتها و وبلاگهای مختلف: از نظر گوگل و موتورهای جستجوی دیگر، هر چه به یک صفحه از سایت و یا به یک آگهی از طرف سایتهای دیگر و شبکه های اجتماعی لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن صفحه و آن اگهی بالاتر است. بنابراین، اگر می خواهید اعتبار آگهی خودتان را بالاتر ببرید و در نتیجه با نمایش بیشتر آن در نتایج جستجوی گوگل بازدهی و اثر بخیش را افزایش دهید، از سایتها و وبلاگهی خودتان و یا از شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک و ... به آگهی های خودتان لینک بدهید. به این ترتیب آگهی شما بیشتر دیده شده و بازدهی ان بیشتر می گردد.



عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.

بعد از نوشتن عنوان خوب برای آگهی و تبلیغات، مسئله مهم دیگری که باید در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست. در متن آگهی آدرس و شماره تلفن هم ارائه کنید. به این ترتیب اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.




  1. عنوان جذاب و گیرایی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.

  2. عنوان اگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود بر روی آگهی شما کلیک کند.

  3. ویژگیهای برتر و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان اگهی بیاورید.

  4. اگر در شهری غیر از تهران فعالیت تجاری دارید اسم شهر خودتان را در عنوان اگهی ارائه دهید.

  5. اگر در محله مشخصی از تهران خدمات یا محصولی را ارائه می دهید اسم محله مربوطه را در عنوان آگهی ارائه دهید.

  6. عنوان آگهی شما دروازه ورود به تبلیغ شماست. هرچه عنوان اگهی خودتان را بهتر بنویسید احتما جذب مشتری شما بالاتر است.

  7. متن اگهی خودتان را کامل و جامع و قانع کننده بنویسید.

  8. نظرات مشتریان راضی خودتان را در متن آگهی بیاورید.
  1. در متن آگهی به جای آنکه از خودتان حرف بزنید، در رابطه با مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد مستند حرف بزنید.

  2. تا جایی که مطلب جدیدی ارائه می دهید و متنی که می نویسید به کاربر کمک می کند که محصول یا خدمات شما را بهتر بشناسد به نوشتن ادامه دهید. اگر مطالبی که در آگهی می نویسید برای کاربر مفید نیست و به او در شناخت محصول شما کمکی نمی کند، پر حرفی نکنید.

عبارتهای کلیدی: سایت تبلیغاتی زنجان-سایت آگهی های رایگان-تولیدکننده جاکلیدی تبلیغاتی-کتاب مولانا-سالنامه اروپایی-جاکلیدی تست اسکناس تبلیغاتی-سایت تبلیغ فروش ملک در یاسوج-بهترین سایت درج آگهی املاک-طراحی وب سایت-هدایای تبلیغاتی-درج آگهی استخدام رایگان-کیف پول تبلیغاتی-کلاه نمایشگاه تبلیغاتی-فروش بادکنک تبلیغاتی-درج تبلیغات آینه-لیبل کریستالی-عکاسی تبلیغاتی-تابلوهای تبلیغ-بادکنک تبلیغاتی-ماگ سرامیکی-سنتی-لیوان شیشه ای-کیف مردانه تبلیغاتی-سایت آگهی فروش خودرو در اهواز-پرچم-آگهی رایگان کرج-

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.