درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

مزیتهای آگهی اینترنتی + بهترین سایت درج تبلیغات در اینترنت

آگهی اینترنتی 24 ساعته و پرقدرت است. در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل هم می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نمائید. در هر زمینه ای که فعالیت دارید (خرید و فروش انواع لوازم و ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت و خرید و فروش رتبه و شرکت، خدمات اداری، املاک و خودرو، تدریس و آموزش، استخدام، ارتباطات، کامپیوتر و لپ تاپ، تهیه غذا و رستوران، چاپ و تبلیغات، ویلا و ...) می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نموده و کار خودتان را رونق ببخشید. در صورت تمایل، می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. به هر حال ثبت آگهی رایگان هم می تواند در رونق کسب و کار شما موثر باشد. برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر در اینترنت باید قواعدی را رعایت کنید تا بیشترین بازدهی و اثر بخشی را داشته باشید. در سایت (سودایران) مقالات زیادی در این زمینه وجود دارد. در ادامه این مطلب هم به تعدادی از عوامل موثر بر درج آگهی پربازده و مفید اشاره می گردد.
1- اگر آپارتمان می فروشید، در عنوان آگهی شهر را ذکر کنید. برای فروش آپارتمان و ملک، ویلا، زمین و ... درج اسم شهر در عنوان آگهی مهم است. افراد معمولا وقتی می خواهند ملکی را خریداری کنند در گوگل اسم شهر خودشان را هم می نویسند و اگر شما هم در عنوان آگهی اسم شهر را نوشته باشید، متقاضیان خرید ملک شما، راحتتر آگهی شما را پیدا خواهند کرد.
2- برای درج آگهی در سودایران در بالای بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. حین ثبت آگهی عنوان مناسبی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید و عنوان آگهی را جذاب و کاربر پسند بنویسید.

3- در متن آگهی اطلاعات کامل ارائه دهید. ذکر آدرس و شماره تلفن باعث می شود اعتماد کاربر جذب گردد. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد در جذب مشتر موثرتر است. اگر دستگاه، وسیله، خودرو و یا هر گونه لوازمی را به فروش می رسانید، توضیحات کاملی ارائه کنید. اگر در زمینه ارائه خدمات فعالیت دارید، مزیتهایی که خدمات شما برای کاربران دارد را بنویسید.
4- در متن آگهی آدرس وب سایت خودتان را ذکر کنید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن آگهی سایت خودتان را ذکر کنید. البته اگر آگهی ویژه درج نمائید، از سایت سودایران می توانید به سایت خودتان لینک فالو بدهید و اعتبار سایت شما هم بیشتر خواهد شد.
5- در متن آگهی کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با خدمات و یا کالای خودتان را به صورت منطقی تکرار کنید. چگالی کلمات کلیدی مورد نظر شما در متن آگهی مهم است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، به نحوی که کاربر اذیت نشود و خیلی تابلو نباشد، در متن آگهی خودتان کلمه ثبت شرکت را تکرار کنید.
6- آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز رسانی کنید. با به روز رسانی آگهی ها و تبلیغات خودتان؛ تاریخی که در جزئیات آگهی شما به کاربر نشان داده می شود نیز به روز شده و کاربران از به روز بودن آگهی شما و از اینکه می توانند با شما تماس بگیرند مطمئن خواهند بود. در ضمن آگهی های به روز شده در بین آگهی های رایگان بالاتر نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.
7- گروه بندی مناسب برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. حتما برای تبلیغ خودتان گروه مناسبی انتخاب نمائید. چون، به عنوان مثال، اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارید و آگهی خودتان را در گروه خدمات اداری ثبت کنید مسلما تبلیغ شما شانس کمی برای دیده شدن توسط افرادی دارد که در جستجوی مراکز تهیه غذا هستند.
8- آگهی های متعدد ثبت کنید. هر چه تعداد آگهی های (البته غیر تکراری) بیشتری داشته باشید، شانس شما برای دیده شدن و جذب مشتری بالاتر خواهد رفت. هر روز یک آگهی ثبت کنید و به تدریج بازخورد آن را خواهید دید.
9- عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که هم کلمات اصلی مورد نظر شما را شامل شود و هم در بین آگهی هایی که مشابه آگهی خودتان است کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی و تبلیغ شما کلیک نماید.

10- در انتخاب عنوان آگهی و کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. به عنوان مثال اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید، در گوگل عبارت "ثبت شرکت" را تایپ کنید و یک فاصله بذارید تا گوگل خودش مواردی را به شما پیشنهاد دهد. این پیشنهادهای گوکل توسط کاربران بیشتری جستجو شده اند. همین پیشنهادهای گوگل را برای عنوان آگهی و کلمات کلیدی اگهی های خودتان در نظر بگیرید و متن کامل و خوبی برای آن بنویسید.


مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما در این بخش ارائه شده است. برای درج تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی موفق موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.
2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.
3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.
4- به آگهی های خودتان لینک بدهید: ممکن است این مطلب را از متخصصان سئو شنیده باشید که هر چه تعداد لینکهایی که به یک صفحه از یک سایت داده می شود بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه از نظر گوگل بیشتر بوده و در نتایج جستجوی گوگل، صفحه مزبور در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده می شود. اگر می خواهید آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به آگهی یا آگهی های خودتان لینک بدهید.

در ادامه، برای ثبت تبلیغات موثر و پربیننده که منجر به افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شما شود، باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مناسب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید مهمترین ویژگیهای محصولات و خدمات شما را بیان کند و در عین حال برای افرادی که آگهی شما را می بینند ترغیب کننده باشد که بر روی آن کلیک نمایند. در ادامه متن آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد، بهتر است. هر چه در متن آگهی مزایا و فواید واقعی کالا و خدمات خودتان را برای کاربر توضیح دهید احتمال ینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد. در ضمن، از نظر گوگل هم متن های طولانی ارزشمندتر است و بنابراین با نوشتن کامل متن آگهی ، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل هم بیشتر دیده شده و افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای آگهی اثر گذاری آن را به شدت افزایش می دهد. خصوصا اگر عکس واقعا مربوط به کالا و خدمات خودتان باشد و عکسی نباشد که از اینترنت گرفته اید. در ضمن، در گوگل بسیاری از افراد از طریق عکس کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. برای تبلیغات و اگهی های خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما و به افزایش بازدهی آگهی های شما کمک زیادی می کند. پس از ثبت آگهی در سودایران، بر روی لیست آگهی ها در کنترل پنل کلیک نمائید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.
 تمام هزینه های لازم برای استفاده از کالا و خدمات را به طور کامل بنویسید. در بسیار از اوقات بازدید کننده آگهی شما به دلیل نامشخص بودن قیمتها تماس نمی گیرد. در ضمن، اگر قیمت کالا و خدمات شما خوب و ارزان است، بیان آن مزیت کالا و خدمات شما را نشان می دهد و احتمال تماس را بالا می برد. به مشتریان بگویید که این محصولات و خدمات کدام مشکل آنها را حل می کند و چه مزایایی برای آنها دارد.
یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.
برای درج تبلیغات موثر اینترنتی برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوان مناسبی را انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید کلمات کلیدی اصلی را در بر داشته باشد و در ضمن جذاب و گیرا باشد. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی شرکت فعالیت دارید در عنوان آگهی کلمات ثبت شرکت و رتبه بندی یا خرید و فروش رتبه و شرکت را بیاورید و در متن آگهی هم توضیحات کافی ارائه دهید. اگر می خواهید عنوان آگهی جذاب باشد به عنوان مثال می توانید عنوان "خرید و فروش شرکت با بهترین قیمت و در زمان کم" یا "ثبت شرکت با ارزانترین قیمت ممکن و در اسرع وقت" و .... را انتخاب کنید. برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوانی انتخاب نمائید که اگر کاربران، آگهی شما را در بین آگهی های مشابه مشاهده کردند، جذابیت عنوان آگهی شما باعث شود تا ترجیح دهند بر روی آگهی شما کلیک نمایند. آگهی و تبلیغات اینترنتی را به گونه ای بنویسید که هم برای کاربران جذاب باشد و هم از نظر گوگل خوب نوشته شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک 10 راهکار عملی و کاربردی برای افزایش بازدید آگهی یا 12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر کلیک نمائید. عبارتهای کلیدی: بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، افزایش تعداد مشتریان با تبلیغات اینترنتی، چگونه تعداد مشتریان خودمان را بیشتر کنیم، افزایش فروش و افزایش مشتری، بهترین تبلیغات برای رونق کسب و کار




منبع: سودایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.