درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

اگهی و تبلیغات اینترنتی موثر، مفید و پربازده

در این بخش مطالبی در زمینه اگهی و تبلیغات اینترنتی موثر، مفید و پربازده ارائه می گردد. سادگی ثبت آگهی: ثبت آگهی در سایت سودایران ساده و راحت است. کافی است بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کرده و وارد کنترل پنل شوید. سپس می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید.
متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند. هزینه پایین ثبت آگهی ویژه: هزینه پایین ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت بسیاری از سایتهای درج آگهی و تبلیغ دیگر پایین تر است. همانطور که گفته شد ثبت آگهی در سودایران رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. برای مشاهده هزینه ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به بخش تعرفه مراجعه کنید. گروه بندی متنوع: در سایت سودایران گروه بندی متنوعی برای درج آگهی رایگان در نظر گرفته شده است. در هر زمینه ای که مد نظر شماست می توانید در سودایران تبلیغ درج کنید. در سایت سودایران می توانید در زمینه کامپیوتر،  آموزش،  املاک، اتومبیل، لوازم، خدمات، بازارکار و سرمایه، استخدام، صنعت، ارتباط و .... تبلیغ درج نمائید.
آگهی اینترنتی گسترده است. شما در عرض 10 دقیقه می توانید آگهی خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نموده و به راحتی کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. تبلیغات اینترنتی کم هزینه و موثر است. به عنوان مثال، در همین سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را کاملا رایگان درج کنید. حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید نیز هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با روزنامه و مجله و رادیو و تلویزیون بسیار پایین است. تبلیغات اینترنتی مزیت دیگری که دارد این است که کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که مشتریان واقعی شما هستند. کسانی که از طریق گوگل آگهی شما را پیدا می کنند واقعا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند واقعا مشتری شما باشند. در حالی که در تلویزیون وقتی تبلیغی نمایش داده می شود افرادی که آگهی را مشاهده می کنند شاید به دیدن آن اصلا علاقه ای هم نداشته باشند.
در مرحله اول آگهی و تبلیغات اینترنتی را به عنوان یک راهکار همیشگی و دائمی برای تبلیغات و بازاریابی کالا و خدمات خودتان در نظر بگیرید. باید این نوع تبلیغات را جدی گرفته و برای ان وقت بگذارید. در صورت لزوم باید برای تبلیغات اینترنتی هزینه کنید. در وب سایت (سودایران) درج آگهی رایگان است. البته در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و با پرداخت مبلغ مناسبی بازدهی آن را افزایش دهید. اگر نخواهید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی هزینه کنید، حداقل باید برای آن وقت بگذارید. به صورت مداوم برای ثبت اگهی اینترنتی وقت بذارید و هر روز برای یکی از کالاها و یا بخشی از خدمات خودتان تبلیغ کنید.

آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.


این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در تهران و استان تهران و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید.





در ادامه ثبت نام مختصری انجام داده و وارد کنترل پنل شوید. در کنترل پنل بر روی گزینه "درج آگهی جدید" کلیک نمائید. سپس، برای اگهی و تبلیغ خودتان گروه و زیر گروه مناسبی را انتخاب نمائید. مثلا اگر قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید، گروه املاک و زیر گروه فروش آپارتمان را انتخاب کنید. انتخاب گروه و زیر گروه مناسب برای دیده شدن تبلیغ شما بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر آگهی فروش آپارتمان را در گروه ویلا ثبت نمائید، احتمال دیده شدن آن بسیار کم خواهد بود. یا حداقل متقاضیان خرید آپارتمان ان را نخواهند دید. در ادامه برای آگهی و تبلیغ خودتان عنوان مناسبی انتخاب نمائید. عنوان آگهی را جذاب انتخاب کنید تا بر روی تبلیغ شما کلیک شود. مثلا در زمینه فروش آپارتمان عنوان "فروش آپارتمان تمیز و قیمت مناسب در کرج" مناسب است. پس از انتخاب عنوان آگهی، متن آگهی خودتان را بنویسید. متن آگهی هم باید کامل و متقاعد کننده باشد. اگر می خواهید کالا و خدماتی را به فروش برسانید، هر چه توضیحات متن آگهی بیشتر و کاملتر باشد احتمال جذب مشتری بیشتر خواهد بود. در متن آگهی اطلاعات تماس کامل و هر متنی که در جذب اعتماد مشتری موثر است را ارائه نمائید. مطالعه مقاله 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر و چگونه آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی موثر ثبت کنیم؟ در این زمینه مفید است. پس از نوشتن متن آگهی استان و شهر را انتخاب نموده و بر روی ثبت آگهی کلیک نمائید. در ادامه منتظر تایید مدیریت سایت بمانید تا آگهی شما تایید شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.