درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

در این بخش مطالبی در زمینه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ارائه می گردد. اگر می خواهید از طریق ثبت اگهی اینترنتی و درج تبلیغات رایگان و یا تبلیغات ویژه در اینترنت و در سایت معتبر و پربیننده شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل فعالیت داشته باشید ...
اگر می خواهید فعالیت در زمینه تدریس خصوصی را به صورت نیمه وقت و یا تمام وقت شروع کرده و از کار تدریس و تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب نمائید ...
در صورتیکه در جستجوی آگهی های مرتبط با استخدام تدریس خصوصی هستید و قصد دارید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت خودتان را شروع کنید ....
اگر می خواهید در موسسه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و از کار تدریس درامد بالایی کسب کنید و تا به حال با موسسات زیادی تماس گرفته اید ....
اگر در زمینه قیمت تدریس خصوصی و میزان درآمد کار تدریس اطلاعی ندارید و نمی دانید که با فعالیت در زمینه تدریس می توان درآمد خوبی کسب کرد .... اگر قصد دارید در زمینه اموزش و تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، تدریس زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، دروس دانشگاهی، ریاضی مهندسی، آموزش فیزیک هالیدی، دروس تخصصی مهندسی برق، مکانیک، عمران، کامپیوتر و .... فعالیت داشته باشید و آگهی ثبت نمائید ... 
در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است. بازدید روزانه سایت ایران مدرس در ایام امتحانات به بیش از 28000 بازدید در روز هم رسیده است. ایران مدرس پربیننده ترین سایت تدریس ایران است و درج تبلیغات تدریس در آن پربازده و موثر می باشد. همین الان به بازدید آگهی های تدریس ویژه که در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نشان داده می شود نگاهی بندازید. بعضی از آگهی های تدریس بازدید بیش از 60000 بازدید هم دارند. یعنی متقاضیان تدریس خصوصی آگهی را بیش از 60000 بار مشاهده کرده اند. اگر آگهی تدریس خودتان را خوب بنویسید این بازدید کننده ها به مشتری تبدیل شده و می توانید از کار تدریس خصوصی درآمد خوبی کسب کنید. برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس خوب و موثر و چگونگی نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی پربازده مقاله نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس را مطالعه نمائید.
برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی، فرصت درج اگهی و تبلیغات در بزرگترین و تخصصی ترین سایت تدریس و آموزش ایران را از دست ندهید. در سایت ایران مدرس به دو صورت می توانید آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را درج نمائید: آگهی رایگان و آگهی ویژه. آگهی های رایگان به صورت عادی در سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند و هزینه ای ندارند. آگهی های تدریس ویژه مستلزم پرداخت هزینه است. در عوض، در بهترین جای سایت و در صفحه اصلی سایت ایران مدرس نمایش داده می شوند.
ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.
در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی ، تست کنکور و ... ارائه شده است و اگر تبلیغ تدریس خودتان در این سایت را ویژه کنید، آگهی تدریس شما را در کنار جزوات هم نمایش خواهیم داد و به این ترتیب احتمال جذب شاگرد شما بالاتر خواهد رفت. در ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده و در نتیجه ثبت تبلیغات تدریس در آن به نسبت هر سایت آگهی دیگری بازدهی بالاتری دارد.
وب سایت ایران مدرس به صورت اختصاصی در زمینه درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. با درج تبلیغ در این وب سایت، شانس شما برای جذب شاگرد، به نسبت حالتی که آگهی تدریس خودتان را در وب سایتهایی ثبت کنید که انواع آگهی ها با موضوعات مختلف دارند، بسیار بیشتر است. در وب سایت ایران مدرس آگهی تدریس شما در بین آگهی های دیگر با موضوعات مختلف گم نمی شود.
ثبت آگهی تدریس خصوصی در وب سایت ایران مدرس راحت و رایگان است و تنها در صورت تمایل برای قرار گرفتن در لیست مدرسین ویژه مبلغ مناسبی را به صورت ماهانه پرداخت می کنید.
تعداد زیادی از مدرسینی که آگهی ویژه در ایران مدرس ثبت نموده اند، آگهی تدریس خود را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده تاثیر گذاری و بازدهی درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.
هزینه پایین درج آگهی تدریس در مقایسه با روزنامه و سایتهای موفق درج آگهی: هزینه درج آگهی در ایران مدرس در مقایسه با روزنامه و سایتهای موفق درج آگهی پایین تر می باشد. به عنوان مثال با هزینه درج آگهی برای یک روز در نیازمندیهای روزنامه ها می توان برای یک ماه در ایران مدرس آگهی درج کرد. کاربری راحت و امکان به روز رسانی: به محض ثبت نام در ایران مدرس می توانید وارد کنترل پنل شخصی خودتان شده و اطلاعات خودتان را ویرایش نمائید. بعد از تایید مشخصات شما توسط مدیریت سایت، بعد از هر بار به روز رسانی در صدر مدرسین با تعداد ستاره مشابه با آگهی خودتان قرار می گیرید. مثلا در صورتی که آگهی دو ستاره درج کرده اید با کلیک بر روی به روز رسانی در کنترل پنل، آگهی شما در صدر آگهی های دو ستاره قرار می گیرد. در ترم اول که معمولا امتحانات در دی ماه برگزار می شود، اوایل آبان تا آخر آذر زمان مناسبی برای درج آگهی است. چون در بازه مزبور امتحانات میان ترم هم شروع شده و دانش آموزان و دانشجویان کم کم به فکر استفاده از کلاسهای تدریس خصوصی می افتند. در دی ماه هم می توان آگهی تدریس خصوصی درج کرد فقط بحثی که وجود دارد این است که اکثر متقاضیان قبلا مدرس خود را هماهنگ کرده اند. البته به علت تقاضای بالا، درج آگهی در دی ماه هم حتما منجر به جذب شاگرد خواهد شد.
با فعالیت در زمینه تدریس خصوصی پول پارو کنید!
در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم یا راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را مطالعه نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.