درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی پربازده و مفید

در این بخش مطالبی در زمینه ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی پربازده و مفید و ... ارائه می گردد.

اگر می خواهید بازدهی آگهی تدریس خودتان را افزایش دهید ....

اگر از میزان تاثیر آگهی تدریس خودتان راضی نیستید و یا نتایج متوسطی گرفته اید و می خواهید شاگردهای بیشتری جذب نمائید ....

اگر قصد دارید میزان درآمد خودتان را از کار تدریس و از طریق آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی افزایش دهید ...

در هر صورت، مقاله بسیار عالی زیر که برای نوشتن آن وقت زیادی گذاشته شده است و برای افزایش بازدهی آگهی تدریس، افزایش جذب شاگرد و افزایش درآمد شما از تدریس خصوصی می تواند مفید و موثر باشد را مطالعه کنید.


20 عامل موثر و کلیدی برای ثبت آگهی تدریس خصوصی پربازده


خلاصه ای از مقاله:

یکی از موارد مهم برای ثبت اگهی تدریس موثر، انتخاب کلمات کلیدی برای آگهی تدریس خصوصی خودتان است. در کنترل پنل امکان ثبت کلمات کلیدی برای آگهی تدریس وجود دارد. انتخاب کلمات کلیدی باعث می شود، تبلیغ و آگهی تدریس شما در صفحات آرشیوی تشکیل شده در سایت ایران مدرس در کنار آگهی های مشابه آگهی خودتان هم نمایش داده شده و در نتیجه هم توسط بازدید کنندگان بیشتری دیده خواهد شد و هم توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل بهتر و سریعتر ایندکس می گردد. بنابراین برای آگهی و تبلیغات خودتان حتما کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید.
در صورت تمایل می توانید در عنوان آگهی تدریس خصوصی کلمه تضمینی را ذکر کنید و یا در متن آگهی هم بیان کنید که کلاسهای شما تضمینی است. ذکر عبارت تضمینی برای متقاعد کردن متقاضیان تدریس خصوصی که بخواهند با شما تماس بگیرند و به شما اعتماد کنند بسیار موثر است. ولی به هر حال اگر به صورت تضمینی کار می کنید باید برای نتیجه گرفتن شاگردانتان به صورت جدی تر کار کنید.
در سایت ایران مدرس، به عنوان مثال، وقتی شخصی برای عبارت تدریس خصوصی ریاضی دبیرستان و یا مثلا تدریس خصوصی هندسه تحلیلی جستجو می کند، آگهی های تدریسی به او نشان داده خواهد شد که در متن آگهی تدریس دقیقا عبارت ریاضی دبیرستان و هندسه تحلیلی وجود داشته باشد. بنابراین اگر مثلا شما در زمینه تدریس ریاضی فعالیت دارید، اینکه فقط به صورت کلی بخواهید عبارت "تدریس خصوصی ریاضیات" را بنویسید کفایت نمی کند. باید اسم تک تک دروسی که می توانید تدریس کنید را بنویسید. مثلا اگر جبر و احتمال تدریس می کنید دقیقا عبارت تدریس جبر و احتمال یا تدریس خصوصی جبر و احتمال را بنویسید. یا اگر در زمینه تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک (به عنوان مثال) فعالیت دارید، اسم تک تک دروس مهندسی مکانیک (مانند استاتیک، تدریس مقاومت مصالح، دینامیک و ...) را در متن آگهی بنویسید و فقط به نوشتن عبارت تدریس خصوصی دروس مهندسی مکانیک بسنده نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.