درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

تبلیغات موفق، مزیتهای آگهی اینترنتی و نحوه درج اگهی پربازده

در این بخش در زمینه تبلیغات موفق، مزیتهای آگهی اینترنتی و نحوه درج اگهی پربازده مطالبی ارائه می گردد. با درج آگهی رایگان و یا آگهی ویژه در سایتهای پربازدید و پربیننده و معتبر تبلیغات اینترنتی مانند سودایران، می توانید تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید. امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن کالا، محصولات و خدمات مد نظر خودشان در اینترنت جستجو می کنند. پتانسیلی که اینترنت و تبلیغات اینترنتی دارد را در هیچ نوع تبلیغات دیگری نمی توانید پیدا کنید. کاربران از طریق موتورهای جستجو که معروفترین آنها گوگل است کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند و اگر شما کالا و خدمات و محصولات خودتان را از طریق سایتهای معتبر و پربیننده آگهی اینترنتی مانند سودایران معرفی کرده باشید، مشتریان شما آگهی شما را خواهند دید. دوران آگهی و تبلیغات کاغذی و ... تقریبا به سر آمده است. چون هم موقت است (آگهی روزنامه و تراکت یکی دو روز بیشتر دوام ندارد) و هزینه بالایی دارد. شما نمی توانید به کل ایران از طریق تبلیغات کاغذی دسترسی داشته باشید ولی با تبلیغات در اینترنت در هر کجای ایران امکان دیده شدن دارید.
در سایت سودایران به سوالات شما در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی پاسخ داده شده است. در این وب سایت مقالات زیادی ارائه شده که به شما در زمینه درج اگهی پربازده، آگهی بهینه و پربازدید، آگهی مناسب از نظر گوگل و .... کمک می کند. به عنوان مثال، مقاله بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری یا درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را مطالعه کنید.



برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید بعضا از فاصله های بین کلمات صرفنظر کنید. انتخاب چنین کلمات کلیدی ای می تواند بازدید خوبی را برای آگهی شما به ارمغان بیاورد. مثلا برای مثال قبل حالتهای زیر را می توانید در نظر بگیرید: فروش ویلادرشمال، ویلا فروشی درشمال، ویلافروشی شمال و .... . دقت کنید در بعضی از حالتها بین کلمات فاصله معمول را رعایت نکرده ایم. به این ترتیب کاربرانی که حین جستجو فاصله را رعایت نمی کنند به سمت آگهی شما هدایت می شوند.
تاریخ انقضای تراکت همان یک روز است. اگر دقت کرده باشید ماموران شهرداری همان روز تراکتها را از روی دیوارها پاک می کنند و مردم هم تراکتها را دور می اندازند. به هر حال، از بین روشهای تبلیغاتی مختلف، تراکت و تبلیغات تراکتی گزینه خیلی خوب و موثری نیست. این نوع تبلیغات بسیار محلی و به قول معروف لوکال است. مثلا تبلیغات در اینترنت را در نظر بگیرید. در تبلیغات اینترنتی شما ساکن هر کدام از شهرهای ایران که باشید، با ثبت آگهی و تبلیغ در اینترنت، کالا و خدمات خودتان را می توانید در معرض دید تمام مردم ایران و بلکه تمام مردم جهان قرار دهید. تبلیغات اینترنتی گستردگی بسیار بالایی دارد و تاریخ انقضا هم ندارد. تبلیغات اینترنتی به صرفه است و برای افزایش فروش کالا و خدمات شما می تواند بسیارتاثیرگذار باشد.
هر روز یک آگهی ثبت کنید با عنوان و تیر متفاوت. از کپی کردن آگهی خودداری نمائید. یکی از بهترین مواردی که برای درج تبلیغ موثر در اینترنت باید مد نظر داشته باشید این است که آگهی های متعددی با عناوین و متنهای مختلف ثبت کنید. تنها به یک یا چند اگهی اکتفا نکنید.

3- در متن آگهی خودتان اطلاعات تماسی را به صورت کامل ارائه دهید. اگر وب سایت یا وبلاگی دارید در متن اگهی ارائه کنید. آدرس شرکت یا محل کار خودتان را ذکر کنید. اگر می خواهید تبلیغ موثر و پربازدهی داشته باشید، باید کاربر بتواند به شما اعتماد کند. با ارائه آدرس و اطلاعات تماسی کامل اعتماد کاربر تا حد زیادی جذب خواهد شد.  مزیتهای کالا و خدمات خودتان را به صورت کامل ارائه دهید. بیشتر توضیح دهید که کالا و خدمات شما چه فایده ای برای مصرف کننده دارد و چه مشکلی از او حل می کند.  گروه بندی مناسبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. برای داشتن یکی تبلیغ موثر و مفید، آگهی خودتان را در گروه بندی مربوطه ثبت نمائید. مثلا اگر آگهی فروش آپارتمان را در گروه ویلا درج کنید، کسی با شما تماس نخواهد گرفت.
برای آگهی خودتان عنوان و متن خوب و مناسبی انتخاب نمائید. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران تشویق شوند بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. در عنوان آگهی خودتان ویژگیهای برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید. عنوان آگهی شما برای دیده شدن تبلیغ شما کلیدی و مهم است. هر چه عنوان بهتری انتخاب کنید بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر می گردد. کاربران زیادی فقط عنوان آگهی شما را می بینند و اگر عنوان آگهی را خوب انتخاب کرده باشید، بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و متن آگهی شما را می خوانند. متن تبلیغ خودتان را هم قانع کننده بنویسید تا بازدید کنندگان آگهی شما متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

دانلود رایگان کتاب کوچک تبلیغات اینترنتی موثر

دانلود رایگان کتاب کوچک تبلیغات اینترنتی موثر در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان کتاب کوچک تبلیغات اینترنتی موثر بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای دانلود فایل کلیک کنید. (حجم فایل 284 کیلو بایت می باشد)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.