درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج اگهی موثر و پربازده در سایت های معتبر آگهی و تبلیغات اینترنتی

در این بخش نکاتی در زمینه درج اگهی موثر و پربازده در سایت های معتبر آگهی و تبلیغات اینترنتی و ... ارائه می گردد. برای حصول نتیجه عالی به یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های مختلف درج نمائید. تعدادی از کاربران در سایت (سودایران) بیش از 100 آگهی ثبت نموده اند. البته آگهی های غیر تکراری. آگهی های کپی شده مفید نخواهند بود. تعداد آگهی های شما هر چه بیشتر باشد، بازدهی تبلیغات اینترنتی برای شما بالاتر خواهد بود. برای افزایش تعداد مشتریانتان، فرصت درج آگهی در سایت های معتبر تبلیغاتی مانند سودایران را از دست ندهید.

مقاله مرتبط: درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل

افزایش بازدهی تبلیغات در سایت های معتبر آگهی: راهکارهای مختلفی برای افزایش بازدهی تبلیغات در سایت های معتبر آگهی و سایتهای پربازدید تبلیغاتی رایگان وجود دارد. برای افزایش بازدهی و اگهی تبلیغاتی خودتان در مرحله اول باید مطابق با مواردی که گفته شد، آگهی خودتان را خوب و موثر بنویسید. راهکار دیگری که وجود دارد این است که اگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه مستلزم پرداخت هزینه است. این آگهی ها به نسبت اگهی های رایگان در جایگاه بالاتری در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت هم آگهی های ویژه در اولویت قرار دارند. کاربران و بازدید کنندگان هم اعتبار بیشتری برای تبلیغات ویژه قائل هستند و چون این اگهی ها همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند، از نظر گوگل هم معتبرتر هستند. راهکار دیگری که برای افزایش بازدهی و اعتبار آگهی های خودتان می توانید انجام دهید این است که از انجمن ها، شبکه های اجتماعی، شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، گوگل پلاس و .... به آگهی خودتان لینک دهید. به این ترتیب اعتبار تبلیغات شما نزد گوگل هم بیشتر شده و کاربران هم ممکن است از طریق همین شبکه های اجتماعی از آگهی شما بازدید کنند. انتخاب عکس و کلمات کلیدی هم می تواند در جلب اعتماد بیشتر کاربران و افزایش بازدهی آگهی شما موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه درج اگهی موثر و پربازده مقاله 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید را مطالعه نمائید.

منبع: سودایران












ثبت آگهی رایگان


اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی رایگان اینترنتی با بازدید بالا هستید ... اگر می خواهید کسب و کارتان را رونق ببخشید ... اگر می خواهید درآمدتان را افزایش دهید ... اگر خانه ای برای فروش دارید ... اگر با ثبت آگهی در اینترنت می خواهید آپارتمان یا مغازه اتان را به فروش برسانید ... اگر در کرج و تهران اتومبیلی برای فروش دارید ... اگر قصد دارید با ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت لوازم نو و دست دوم خودتان را به فروش برسانید ... اگر در زمینه کارهای خدماتی، تعمیرات، آموزش و تدریس، نصب و تعمیر لوازم خانگی و صنعتی، تعمیر کامپیوتر در محل، نصب پرینتر و ویندوز، برق صنعتی و .... فعالیت دارید .... در هر صورت، فرصت درج اگهی در سایت سودایران را از دست ندهید.  سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا بهمن 95 بیش از 100000 آگهی در آن ثبت شده است.  سودایران از نظر گوگل بهینه بوده و برای افزایش فروش و رونق کسب و کار شما می تواند مفید و موثر باشد. برای فروش کالا و خدمات و افزایش سود کسب و کارتان در هر جای ایران،  فرصت درج اگهی در سایت سودایران را از دست ندهید.  در سایت سودایران تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت نمائید نامحدود است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما باشد می توانید در این وب سایت درج کنید. البته توصیه می شود که آگهی تکراری ثبت نکنید. ثبت آگهی های متفاوت و ثبت تعداد آگهی زیاد و متعدد به رونق کسب و کار و فروش کالا و خدمات شما کمک زیادی می کند. برای هر کدام از آگهی های خودتان تا 10 عکس می توانی انتخاب نموده و به این ترتیب کالا و خدمات و محصولات خودتان را به بهترین شکل ممکن معرفی نمائید. برای هر کدام از آگهی های خودتان می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب نمائید و به ایندکس شدن بهتر تبلیغ خودتان توسط گوگل کمک کنید.

برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.
در این بخش تعدادی از نکات مهم که برای ثبت آکهی اینترنتی موثر باید در نظر گرفته شود به صورت خلاصه و به عنوان یادآوری ارائه می شود.

1- برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوان مناسب، گیرا و جذابی انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید کلمات کلیدی مهم آگهی شما را شامل شود.

2- متن اگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده بنویسید.

3- عکس و تصویرها مناسبی برای تبلیغات خودتان انتخاب کنید.

4- کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغ شما کمک می کند.

5- آگهی های متعددی ثبت نمائید.

6- به آگهی خودتان از سایتها و وبلاگهای مختلف و شبکه های اجتماعی لینک بدهید.

7- تبلیغات خودتان را به صورت مداوم به روز کنید.


برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

منبع: سودایران


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.