درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

تبلیغات گوگل، درج اگهی پربازدید و پربیننده و بهینه گوگل

تبلیغات گوگل، درج اگهی پربازدید و پربیننده و بهینه گوگل - اگر می خواهید تبلیغات اینترنتی موفق درج کنید و تبلیغات و آگهی خودتان را به گونه ای ثبت نمائید که از نظر گوگل بهینه باشد، بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.


تبلیغات گوگل




درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

اگر می خواهید درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل داشته باشید، موارد ......



مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور ......



در این بخش راهکارهای کاملا عملی و کاربردی برای ثبت تبلیغات موثر و بهینه از نظر ......



در این بخش راهکارهای کاملا عملی و کاربردی برای ثبت تبلیغات موثر و بهینه از نظر گوگل ارائه شده است. همانطور که می دانید، در حال حاضر اکثر کاربران کالا و خدمات خودشان را از طریق موتورهای جستجو و در راس آنها از طریق گوگل جستجو می کنند. اگر شما کسب و کار خودتان را به خوبی تبلیغ کنید و آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت بهینه از نظر گوگل درج نمائید، به طور قطع بازدهی تبلیغات اینترنتی برای شما بسیار بیشتر بوده و می توانید کسب و کارتان را رونق ببخشید و درآمدتان را افزایش دهید. به منظور درج آگهی و تبلیغاتی که از نظر گوگل بهینه باشد موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

1- عنوان آگهی خودتان را مناسب انتخاب کنید. در عنوان آگهی از کلمات کلیدی و عبارتهایی استفاده کنید که کاربران برای جستجوی خدمات و کالاهای مورد نظرشان از آنها استفاده می کنند. در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. اگر در محله خاصی فعالیت دارید و خدماتی را ارائه می کنید اسم محله خودتان را هم در عنوان آگهی ارائه کنید. خودتان را جای مشتریانتان بذارید. اگر مشتریان شما بخواهند از خدمات شما استفاده کنند از چه عبارتهایی برای جستجو استفاده می کنند. همان عبارتها را برای عنوان آگهی انتخاب نمائید.


2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.


4- اگر می خواهید برای رونق کسب و کار و افزایش درامد خودتان با استفاده از تبلیغات اینترنتی گوگل را به خدمت بگیرید، به ثبت یکی دو آگهی و تبلیغ اکتفا نکنید. تا جایی که می توانید تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید. بعضی از کاربران در همین سایت بیش از 100 آگهی ثبت شده دارند. اگر تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید، ممکن است یکی از همین آگهی ها از نظر گوگل بسیار مناسب باشد و در نتیجه بازدید خیلی بالا گرفته و مشتریان زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. گوگل در رتبه بندی مطالب موجود در اینترنت پارامترهای مختلفی را در نظر می گیرد. تعدادی از این پارامترها شناخته شده است و بعضی دیگر از انها مشخص نیست. وقتی تعداد آگهی های زیادی ثبت می کنید، از بین آگهی های شما ممکن است یکی دو تا از آگهی ها بازدید زیادی بگیرد و در نتیجه در کسب و کار شما تحول ایجاد شود. می توانید یکی از آگهی های خودتان را ویژه کنید و اعتبار آن را نزد گوگل باز هم افزایش دهید. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت سودایران نمایش داده می شوند و علاوه بر اینکه از نظر گوگل هم معتبرتر می باشند، توسط کاربران بیشتری نیز دیده می شوند.

منبع: سودایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.