درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

راهکارهایی برای ثبت تبلیغات موفق و موثر و جذب مشتری بیشتر

راهکارهایی برای ثبت تبلیغات موفق و موثر و جذب مشتری بیشتر در این بخش ارائه شده است. برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی موارد زیر را مد نظر داشته باشید.  برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی نکات زیر را رعایت کنید:
متن مناسب: متن مناسب که خود از دوجنبه موتورهای جستجو و بیننده آگهی تقسیم می شود:
موتورهای جستجور: متن آگهی باید از نظر موتورهای جستجو بهینه باشد یعنی از کلمات کلیدی مرتبط با عنوان آگهی استفاده شود و متن حداقل دارای 500 کلمه باشد که در این صورت از نظر موتورهای جستجو مناسب به نظر می آید. برای نوشتن کلمات کلیدی باید توجه کنید که مرتبط با موضوع آگهی شما بوده و حداقل در ماه گذشه 1500  بار جستجو شده باشد برای فهمیدن این موضوع می توانید از گوگل ادوردز استفاده کنید. از کلمات کلیدی خود در عنوان آگهی استفاده کنید و در صورت استفاده از کلمات  کلیدی ، توجه داشته باشید که زیاده روی نکنید که این کار مناسب نمی باشد.
نکته بعدی اینکه موتورهای جستجو و از جمله گوگل به مطالب تکراری و کپی شده علاقه ای ندارند. بنابراین برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی اینترنتی از کپی کردن آگهی های خودتان از یک سایت تبلیغات به سایت دیگر و ... خودداری کنید. برای افزایش اثر بخشی تبلیغات اینترنتی باید برای آن وقت بذارید.
بیننده آگهی: باید متن آگهی خود را طوری تنظیم کنید که بینندگان مشتاق به خدمات و محصولات شما شوند. متن آگهی را کامل و قانع کننده بنویسید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را در متن آگهی بیان کنید. در متن آگهی اطلاعات تماس را به صورت کامل ارائه کنید و به این ترتیب اعتماد کاربر را جلب نمائید. هر چه متن آگهی را کاملتر و قانع کننده تر بنویسید، احتمال فروش شما بیشتر و بیشتر می گردد. هر چه در متن آگهی مزایای بیشتری از کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید، احتمال فروش شما بالاتر می رود. البته مزایای بیان شده باید واقعی بوده و حقیقت داشته باشند. توجه کید که بهترین تبلیغات و بازاریابی برای یک محصول بد جواب نمی دهد. پس اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید، در مرحله اول واقعا باید کالا و خدماتی ارائه کنید که مزیت رقابتی داشته باشند. در مرحله بعد با نوشتن تبلیغات و آگهی های پربازده و موثر، این مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارند را به خوبی بیان نموده و به این ترتیب مشتری جذب نمائید.

در آگهی خود اطلاعات جدیدی را به خواننده بدهید تا او را به سمت خود جذب کنید. کاری کنید که نوشته شما بوی تازگی بدهد، زیرا مشتریان همواره به دنبال محصول جدید و راه های استفاده از یک محصول شناخته شده یا شکل به روز درآمده‌ی یک محصول قدیمی و خوب هستند. استفاده از کلمات قدرتمند تیتر آگهی تبلیغاتی شما را جذاب‌تر می‌کند؛ کلماتی مانند «هیجان انگیز» و «جدید».


انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی

  1. برای آگهی و تبلیغات خودتان هم کلمات کلیدی کوتاه و هم کلمات کلیدی بلند انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر عنوان آگهی شما "فروش ویلا در شمال چمستان" است، برای اگهی خودتان می توانید کلمات کلیدی زیر را انتخاب نمائید: ویلا در شمال، فروش ویلا در شمال، ویلا فروشی شمال، فروش ویلا ارزان در شمال، بهترین ویلای فروشی شمال و ....

  2. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

  3. برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید بعضا از فاصله های بین کلمات صرفنظر کنید. انتخاب چنین کلمات کلیدی ای می تواند بازدید خوبی را برای آگهی شما به ارمغان بیاورد. مثلا برای مثال قبل حالتهای زیر را می توانید در نظر بگیرید: فروش ویلادرشمال، ویلا فروشی درشمال، ویلافروشی شمال و .... . دقت کنید در بعضی از حالتها بین کلمات فاصله معمول را رعایت نکرده ایم. به این ترتیب کاربرانی که حین جستجو فاصله را رعایت نمی کنند به سمت آگهی شما هدایت می شوند.



چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟

برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید پشتکار داشته باشید. باید به صورت مداوم وقت بذارید و در سایتهای تبلیغاتی مختلف (از جمله همین سایت: سودایران) آگهی ثبت نمائید. با ثبت یکی دوتا آگهی و تبلیغات نمی توانید نتیجه مطلوب را بگیرید. در مقالات قبلی ای که در سایت (سودایران www.soodiran.com) هم درج شده است، بارها و بارها به این نکته اشاره شده که تبلیغات شما باید به صورت مداوم باشد و تعداد اگهی های خودتان را به بیش از 100 تبلیغ برسانید. عنوانهای مختلف برای آگهی های خودتان انتخاب کنید. در ادامه برای هر کدام از عنوانهای ارائه شده متن مخصوص به آن را بنویسید و ثبت نمائید. در آگهی های مختلف کالا و خدمات مختلف خودتان را معرفی نمائید. از ثبت آگهی تکراری پرهیز کنید. آگهی ها و متون تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج آن نمایش داده نمی شود.
اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند. 


چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟

تبلیغات اینترنتی: تبلیغات اینترنتی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است . آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. وب سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی ایران است. سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. درج تبلیغات در سودایران رایگان است و حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید، هزینه ثبت اگهی ویژه به نسبت هزینه تبلیغات در روزنامه و تبلیغات تراکت و رادیو تلویزیون خیلی پایینتر است.


درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

در سایت (سودایران) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت اگهی و تبلیغات موثر از نظر گوگل، چگونگی درج تبلیغات پربازدید و پربیننده و .... ارائه شده است. به عنوان مثال مطالعه مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید می تواند موثر و مفید باشد. به منظور ثبت تبلیغات اینترنتی در سودایران به عنوان یکی از بهترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران، بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید. در ادامه ثبت نام نموده وارد صفحه کاربری خودتان شده و در نهایت آگهی یا آگهی های خودتان را ثبت نمائید. اگر می خواهید آگهی شما از نظر گوگل بهینه و موثر باشد، در عنوان آگهی خودتان کلمات کلیدی موردنظرتان را بگنجانید. در پاراگراف اول متن آگهی هم این کلمات را بگنجانید. مثلا اگر در تهران در زمینه خرید و فروش رتبه شرکت و شرکت و رتبه آماده و .... فعالیت دارید، عنوان "خرید و فروش رتبه پیمانکاری و گرید آماده " می تواند مناسب باشد. اگر دقت کرده باشید، مهمترین کلمات مرتبط با خدمات مورد نظر را در عنوان آگهی ارائه کرده ایم. همین کلمات به صورت طبیعی و به نحوی که کاربر را اذیت نکند باید در متن آگهی هم تکرار شود. همانطور که گفته شد در این کار زیاده روی نکنید. متن را برای کاربر بنویسید و در عین حال نیم نگاهی به گوگل هم داشته باشید. علاوه بر مورد گفته شده، عنوان آگهی خودتان را جذاب هم بنویسید تا برای کاربر هم مناسب باشد. مثلا عنوانی که گفته شد را به این شکل می توان نوشت: "رتبه پیمانکاری و گرید آماده با ارزانترین قیمت تضمینی ". این عنوان دوم جذابتر نیست؟! عنوان دوم هم برای گوگل مناسب است و هم از نظر گوگل بهینه می باشد.



مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات اینترنتی موفق و موثر

مهمترین کلمات کلیدی را در عنوان آگهی و متن آگهی استفاده کنید. بعضی از افراد در عنوان آگهی به صورت کلی کلماتی مانند "فروش" یا "فروش عمده" و .... را قرار می دهند. این عناوین اصلا مناسب نیست. عنوان شما باید خلاصه ای از متن تبلیغات شما باشد. هم کاربر سریع تر تشخیص می دهد که این آگهی در چه زمینه ای است و احتمال کلیک کردن او افزایش می یابد و هم برای گوگل هم عنوان کاملتر بهتر است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید عنوان مقابل خوب است: خرید و فروش و ثبت شرکت و رتبه بندی ارزان و تضمینی.

اگهی را برای کاربر بنویسید ولی نیم نگاهی به گوگل داشته باشید. بعضی از افراد در متن آگهی خودشان کلمات کلیدی مد نظرشان را بارها و بارها تکرار می کنند به صورتیکه برای کاربر نامتعارف و آزار دهنده خواهد بود. این افراد فکر می کنند آگهی آگهی و تبلیغات خودشان را پر از کلمات کلیدی کنند خوب است. مثلا اگر در زمینه تهیه غذا فعالیت دارند، خود کلمه تهیه غذا را بیش از 50 بار در انتهای آگهی ارائه می دهند. این کار درست نیست و باید اگهی را برای کاربر بنویسید ولی به صورت طبیعی در متن آگهی کلمات کلیدی مورد نظرتان را به کار ببرید تا از نظر گوگل هم بهینه باشد.

آگهی های خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در عنوان اگهی کلمات کلیدی مورد نظرتان را ارائه دهید. مثلا اگر در زمینه هدایای تبلیغاتی فعالیت دارید در عنوان آگهی عبارت "هدیه تبلیغاتی" ارائه شده باشد. (مثال: انواع هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت و کیفیت بالا). کلمات کلیدی مورد نظرتان را در متن آگهی تکرار کنید. متن آگهی کمتر از 250 یا 300 کلمه نباشد. اطلاعات تماس کامل هم در متن آگهی ارائه کنید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه بسیار مفید است.


برای حصول موفقیت در تبلیغات مداومت داشته باشید. بسیاری از افراد یکی دو آگهی و تبلیغ در اینترنت ثبت می کنند و چون به هر دلیل نتیجه نمی گیرند، این نوع از تبلیغات را به صورت کلی کنار می گذارند. برای موفقیت در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی باید مداومت داشته باشید. تعداد آگهی های خودتان را افزایش دهید و در سایتهای مختلف تبلیغات ثبت کنید. به آگهی های خودتان لینک دهید و در صورت تمایل برای ثبت آگهی ویژه هزینه کنید. تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات مزایای فراوانی دارد (مطالعه کنید: مزیتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی) و در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار گیرد، می تواند کاملا مفید و موثر باشد.

منبع: سودایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.