درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

تبلیغات موثر ، چگونه موثر و مفید تبلیغ کنیم؟

تبلیغات موثر ، چگونه موثر و مفید تبلیغ کنیم؟ جگونه در تبلیغات موفق باشیم؟ چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی اینترنتی بگیریم و .... در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

چگونه موثر تبلیغ کنیم؟

آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. آگهی های خودتان را مشروح بنویسید و از ثبت آگهی تکراری خودداری نمائید. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد:
2-1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.
2-2- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند.

2-3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند.


چگونه خوب و موثر تبلیغ کنیم؟



اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تبلیغ و اگهی اینترنتی شما موثر و مفید باشد در مرحله اول باید یک سایت پربازدید تبلیغات رایگان (مانند سایت سودایران) را برای ثبت آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. درج آگهی و تبلیغ در سایت پربازدید باعث می شود تا تبلیغات شما را افراد بیشتری مشاهده کرده و اثر گذاری آن بیشتر شود.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.

در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.


برای درج آگهی و تبلیغ رایگان در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک کنید.


در مرحله بعد باید عنوان خوب و مناسبی برای آگهی انتخاب نمائیم. تیتر اصلی مهمترین عنصر یک آگهی تبلیغاتی به شمار می‌رود و مانند اسم رمز ، مجوز ورود خواننده به فضای تبلیغ است. به طور معمول، تعداد کسانی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می خوانند پنج برابر بیشتر از آنهایی است که بدنه‌ی آگهی را هم می خوانند. وقتی تیتر را نوشتید تقریبا 80 درصد کار را انجام داده‌اید و اگر همین تیتر نتواند در خواننده ایجاد انگیزه کند ، 80 درصد پول، وقت و سرمایه گذاری را از دست داده اید. گاهی اوقات تنها با تغییر تیتر آگهی میتوان تاثیرش را تا 10 برابر افزایش داد. تیتر باید در خواننده ایجاد انگیزه کند و هدف و نتیجه خوشایندی را برای خریدار به دنبال داشته باشد. البته باید توجه داشت که این اهداف نباید دور از انتظار یا اغراق آمیز باشند.
برای آگهی خودتان عنوان و متن خوب و مناسبی انتخاب نمائید. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران تشویق شوند بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. در عنوان آگهی خودتان ویژگیهای برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید. عنوان آگهی شما برای دیده شدن تبلیغ شما کلیدی و مهم است. هر چه عنوان بهتری انتخاب کنید بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر می گردد. کاربران زیادی فقط عنوان آگهی شما را می بینند و اگر عنوان آگهی را خوب انتخاب کرده باشید، بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و متن آگهی شما را می خوانند. متن تبلیغ خودتان را هم قانع کننده بنویسید تا بازدید کنندگان آگهی شما متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.



بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان

بهترین راهکارها برای افزایش تاثیر آگهی رایگان اینترنتی در این بخش به صورت مختصر مورد بررسی قرار می گیرد.

1- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. عنوان آگهی اولین مطلبی است که کاربر مشاهده می کند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب و جذاب نوشته باشید، کاربر بر روی آگهی شما کلیک نموده و ممکن است به یکی از مشتریان شما تبدیل گردد.

2- متن آگهی خودتان را قوی، محکم و متقاعد کننده بنویسید. بعد از عنوان آگهی، متن آگهی مهمترین بخش یک آگهی است. اگر متن اگهی خودتان را متقاعد کننده نوشته باشید، کاربر به مشتری شما تبدیل خواهد شد.

3- عکس و تصویرهای خوبی برای تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. تصاویر در جلب اعتماد کاربر نقش بسیار خوبی ایفا می کند. تصاویر در کنار عنوان خوب و مناسب به دیده شده آگهی شما کمک زیادی می کند.

4- کلمات کلیدی تبلیغ خودتان را انتخاب نمائید. در وب سایت (سودایران) و وب سایتهای آگهی دیگر هم برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به دیده شدن بهتر آگهی و تبلیغ شما و به ایندکس شدن بهتر آن توسط گوگل کمک می کند.

آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت سودایران ویژه کردن آگهی است. به این معنی که با پرداخت هزینه مناسبی، آگهی خودتان را ویژه کرده و موقعیت نمایش آن را بالاتر از آگهی های رایگان قرار می دهید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.

آگهی های خودتان را پخش کنید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی های شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل این است که لینک آگهی خودتان را در سایت و یا وبلاگ خودتان قرار دهید. اگر در وب سایت حاضر آگهی یا آگهی هایی دارید در سایت یا وبلاگ خودتان نیز لینک آن را قرار دهید. در ضمن، یک راهکار خوب دیگر هم پخش کردن لینک آگهی های خودتان در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک است. اعتبار آگهی و تبلیغ شما با پخش کردن بیشتر لینک آن در شبکه های اجتماعی و سایتها و وبلاگهای دیگر افزایش می یابد و در نتیجه آگهی شما در نتایج گ.گل بیشتر نمایش داده شده و در نهایت با شما تماس بیشتری گرفته خواهد شد.



حین ثبت اگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در سودایران و یا سایتهای دیگر شهر و استان را بدرستی انتخاب کنید. در ضمن از بین گروه بندی های متنوعی که ارائه شده است هم گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. این مورد خیلی مهم است. چرا که اگر گروه مناسب آگهی خودتان را انتخاب نکنید، آگهی شما را افرادی خواهند دید که در جستجوی کالا و خدمات دیگری هستند و اصلا با شما تماس نخواهند گرفت. اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید، مهم است که در عنوان آگهی و در متن آگهی اسم شهر مزبور ارائه گردد. چون افرادی که ساکن تهران نیستند حین جستجو اسم شهر خودشان را هم در عبارت جستجو وارد می کنند.

آگهی های متعدد ثبت نمائید. اصلا به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. در سایتهای آگهی رایگان اینترنتی و همچنین در همین سایت (سودایران) امکان درج بی نهایت آگهی به صورت کاملا رایگان وجود دارد. هر تعداد آگهی که می خواهید درج نمائید. در تبلیغات اینترنتی تنها با ثبت یکی دو آگهی به نتیجه نمی رسید. کالا و خدمات خودتان را به شکلهای مختلف و با عناوین متفاوت معرفی کنید. عنوانها و متنهای متفاوت برای آگهی های خودتان بنویسید. آگهی تکراری و کپی شده ثبت نکنید چرا که از نظر موتورهای جستجو و گوگل ارزشی ندارد. هر روز 10 دقیقه وقت بذارید و آگهی جدیدی بنویسید. تنها هزینه ای که در آگهی اینترنتی و تبلیغات در اینترنت باید صرف کنید زمان است. زمان بگذارید و هر روز آگهی درج کنید تا تماسهای شما شروع شود.


مطلب بعدی که باید در نظر بگیرید این است که متن آگهی خودتان را خوب و قانع کننده و قابل اعتماد بنویسید. متن اگهی هر چه کاملتر باشد بهتر است. هر چه اطلاعات بیشتری به کاربر بدهید احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر است. در متن اگهی به صورت کامل محصول یا خدمات خودتان را معرفی کنید. هر چه متن آگهی کاملتر باشد این حس را به کاربر القا می کند که مطلب مهمتری برای گفتن دارید. در متن آگهی مثلا اگر خودرویی به فروش می رسانید توضیحات کاملی در مورد آن ارائه کنید. در مورد مدل و رنگ و تعمیرات انجام شده آن و ... . برای اگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویر بذارید. عکس را خودتان تهیه کنید. اگر برای کالا و خدمات خودتان عکس واقعی (و نه عکسی که مثلا از اینترنت گرفته باشید) بذارید، اعتماد کاربر بیشتر جلب می شود. در متن آگهی خودتان آدرس کامل ، شماره تلفن، آدرس سایت، شماره ثابت، ایمیل و ... را قرار دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.