X
تبلیغات
رایتل

راهکارهای عالی برای ثبت تبلیغات و آگهی موفق و موثر در اینترنت

سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 17:30
راهکارهای عالی برای ثبت تبلیغات و آگهی موفق و موثر در اینترنت در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در سایتهای معتبر تبلیغاتی مانند سودایران تبلیغات ثبت نموده و کسب و کار خودتان را رونق ببخشید، ادامه این مطلب را بخوانید. برای رونق کسب و کار، افزایش درامد و داشتن تبلیغات موفق، تا جایی که ممکن است، آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.
عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.
نوشتن متن کاربر پسند و متقاعد کننده برای آگهی: متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.


استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان اگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.


برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.



برای یک کسب و کار تازه راه اندازی شده استفاده از تبلیغ رایگان اینترنتی بسیار مناسب و اقتصادی و ارزان است. به صورت معمول، کسب و کاری که تازه راه اندازی شده است و در ابتدای کار است درآمد خیلی بالایی نمی تواند داشته باشد. بنابراین در صرف بودجه تبلیغاتی برای این کسب و کارها باید با احتیاط عمل کرد. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای بسیار عالی و منحصر به فردی دارد که آن را مناسب کسب و کار تازه راه اندازی شده می کند. تبلیغات اینترنتی بسیار گسترده است. با درج اگهی و تبلیغات در اینترنت به راحتی کالا و خدمات خودتان را در کل شهر محل سکونت و حتی در کل ایران می توانید معرفی کنید. هیچ نوع تبلیغات دیگری گستردگی و عدم محدودیت تبلیغات اینترنتی را ندارد. تبلیغات اینترنتی ارزان است و این ویژگی برای کسب و کارهای تازه راه اندازی شده این نوع تبلیغات را جذاب و بسیار مناسب می کند. در سایت (سودایران) آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. البته باید به صورت اصولی تبلیغات کنید تا بتوانید به صورت موثری از آگهی اینترنتی استفاده نمائید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات موثر و موفق، چگونگی رونق کسب و کار تازه راه اندازی شده و کسب و کارهای قدیمی با تبلیغات اینترنتی، نحوه افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان با استفاده از آگهی اینترنتی و .... مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید را مطالعه نمائید. اگر می خواهید کسب و کار تازه راه اندازی شده و یا محصولات و خدمات خودتان را تبلیغ کنید و مشتریان زیادی جذب نمائید، فرصت درج تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید.


آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.

آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.

حتما بخوانید: 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده


گروه بندی مناسب برای آگهی های خودتان انتخاب کنید: با انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی و تبلیغ خودتان، تبلیغات شما در زیر مجموعه ای از آگهی ها قرار می گیرد که مرتبط با خدمات یا محصولات شما بوده و در نتیجه بازخورد بیشتری هم برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال، در صورتیکه آگهی مرتبط با فروش آپارتمان را در زیر گروه "ویلا" ثبت نمائید، هم از نظر گوگل اهمیت کمتری خواهد داشت و در نتایج جستجوی آن در جایگاه پایینتری قرار خواهد گرفت و هم کاربران کمتری آگهی شما را مشاهده خواهند کرد.
مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.
 برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس های مناسب انتخاب کنید. در این وب سایت برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. انتخاب عکس به موفقیت اگهی شما و افزایش تاثیر گذاری آن کمک می کند. برای آگهی های خودتان کلمات کلیدی هم ثبت نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغ و دیده شدن بیشتر آن کمک می کند.



نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات و موفقیت در تبلیغ



در تبلیغات اینترنتی نحوه نوشتن آگهی و تبلیغ در موفقیت در تبلیغات بسیار موثر است. اگر آگهی خودتان را خوب بنویسید، هم کاربران بیشتر متقاعد خواهند شد که با شما تماس بگیرند و هم از نظر گوگل اعتبار آگهی شما بالاتر خواهد بود. باید آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. همانطور که می دانید، موفقیت در تبلیغ به این معنی است که در نهایت منجر به افزایش تماسهایی شود که برای خرید کالا و خدمات با شما گرفته می شود. اگر آگهی شما کامل و قانع کننده نوشته شده باشد، کاربران و متقاضیان کالا و خدمات شما پس از مطالعه آن متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند و از شما خرید خواهند کرد. در ضمن، برای گوگل متن هایی که کامل تر و با اطلاعات بیشتر نوشته شده باشد ارزش بیشتری دارد و در نتایج جستجوی خودش این متون و آگهی ها را بالاتر نمایش می دهد و این عامل هم باز منجر به افزایش بازدید آگهی شما و در نتیجه افزایش تماسهایی که با شما گرفته می شود، می گردد. در سایت (سودایران) مقالات بسیار خوبی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و پربازده و چگونگی درج تبلیغات موفق در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل یا چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟ را مطالعه نمائید. در متن آگهی صداقت را رعایت کنید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را ذکر نمائید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که یک تبلیغات وقتی موفق خواهد بود که محصول و خدمات با کیفیتی را تبلیغ کند. بنابراین کالا و خدمات با کیفیتی ارائه دهید و با نوشتن یک آگهی خوب برای ان در کسب و کار خودتان موفق باشید.


در این جا به نقل اظهارات دیوید اگیلوی نویسنده کتاب "اعترافات یک نویسنده تبلیغات" در مورد عنوان تبلیغات می پردازیم.
"عنوان مهمترین و تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ است. تلگرافی است که خواننده با مشاهده ان مصمم به خواندن متن می شود. به طور متوسط تعداد افرادی که عنوان را می خوانند پنج برابر خوانندگان متن است. زمانی که عنوان خود را می نویسید، در حقیقت 80 سنت از یک دلار خود را خرج کرده اید و اگر با استفاده از عنوان تبلیغ خود، موفق به فروش کالا نشده اید، 80 درصد پول خودتان را هدر داده اید."
اگیلوی می گوید که: انتخاب عنوانی جدید برای یک آگهی قدیمی - که از مدتها پیش در جراید درج شده بود - قدرت فروش کالا را تا ده برابر افزایش داد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت متن تبلیغات موفق مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را مطالعه نمائید.

منبع: سودایران

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.