درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازدید ایران : سودایران

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازدید ایران هستید ....

اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت فروش خودتان را افزایش دهید ....

در هر صورت، به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تبلیغات شما در هر زمینه ای را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. سودایران از نظر گوگل بهنیه است و تبلیغات شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد. این وب سایت گروه بندی متنوعی دارد و در هر زمینه ای از جمله استخدامی و بازارکار، تدریس و آموزش، آموزش کامپیوتر و فنی حرفه ای، آموزش حسابداری، آموزش هنر و موسیقی، خرید و فروش و اجاره ملک و خودرو، خدمات و مصالح ساختمانی، تعمیرات خودرو و فروش انواع لوازم بدنه، موتوری و یدکی خودرو ، کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل، ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت، فروش انواع لوازم و .... می توانید تبلیغات خودتان را ثبت کنید. در سایت سودایران تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است. هر جای ایران که ساکن هستید (تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت، سنندج و ....) می توانید در این وب سایت تبلیغات خودتان را درج کنید. برای ثبت آگهی در سایت سودایران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


درج تبلیغات رایگان اینترنتی





راهنمایی ثبت آگهی و تبلیغات موثر و موفق: تبلیغات اینترنتی با تبلیغات در رزونامه و مجله و تبلیغات تراکتی متفاوت است. تعریف بهترین متن تبلیغاتی در اینترنت با سایر موارد متفاوت است. اگر می خواهید بهترین متن تبلیغات در اینترنت را داشته باشید، باید همزان با رعایت موارد بالا و در ضمن اینکه کاربر و مشتری را مد نظر دارید نیم نگاهی هم به گوگل و موتورهای جستجو داشته باشید. متن تبلیغاتی شما وقتی زیاد دیده خواهد شدو باعث افزایش مشتریان می گردد کهبرای گوگل هم خوب نوشته باشد. در متن آگهی تبلیغاتی خودتان مهمترین عبارتهای کلیدی کار و حرفه خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید. همین که متن آگهی تبلیغاتی شما کامل و جامع باشد و متن پر و پیمانی باشد و از طرفی تکراری و کپی شده نباشد، از نظر گوگل هم متن ارزشمندی است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله تبلیغات بهینه گوگل را بخوانید.
همانطور که می دانید، برای آگهی و تبلیغات اینترنتی، علاوه بر کاربران باید گوگل را هم مد نظر داشته باشید. آگهی و متن تبلیغات خودتان را باید به گونه ای بنویسید که هم کاربر پسند و هم گوگل پسند باشد. اگر می خواهید متن آگهی تبلیغاتی خودتان را خوب و عالی بنویسید باید آن را برای گوگل هم بهینه کنید و از نظر گوگل هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید.
عنوان آگهی و تبلیغات اینترنتی علاوه بر اینکه باید جذاب باشد و کنجکاوی خواننده را برانگیزد، مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ شما را هم باید شامل شود. چون در تبلیغات اینترنتی بحث قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هم مطرح است. به عنوان مثال اگر شما در زمینه واگذاری رتبه پیمانکاری شرکتها و خرید و فروش رتبه انواع شرکت و یا رتبه بندی شرکتهای مشاور و .... فعالیت دارید، علاوه بر اینکه عنوان آگهی شما باید جذاب و برانگیزاننده باشد، در عنوان آگهی و همچنین در متن آگهی خودتان باید از کلماتی مانند "رتبه بندی" یا "فروش رتبه" ، "اخذ رتبه" ، "واگذاری رتبه" ، "رتبه5 پیمانکاری" و .... هم استفاده کنید. چون به هر حال کاربران با این عبارتهای در گوگل برای خدمات شما جستجو خواهند کرد. به عنوان مثال عنوان آگهی "چگونه در کمترین زمان رتبه شرکت اخذ کنیم؟" و یا "سریعترین راهکار رتبه بندی شرکت کدام است؟" می تواند مناسب باشد. بنابراین در تبلیغات اینترنتی باید عنوان آگهی جذاب، برانگیزاننده و شامل مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما باشد.
برای تبلیغات خودتان تصویر خوب و مناسبی انتخاب نمائید. چون تصویر آگهی در کنار عنوان آگهی نخستین چیزی است که کاربر می بیند، اگر خوب و مناسب و البته جذاب انتخاب شده باشد باعث کلیک بیشتر بر روی آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.
برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. آگهی خودتان را هر قد خوب هم بنویسید اگر در گروه بندی مناسبی قرار نگیرد بازدهی نخواهد داشت. حین ثبت تبلیغ شهر و استان مناسبی را هم انتخاب نمائید.
بعد از ثبت آگهی و تبلیغات خودتان می توانید برای آگهی کلمات کلیدی انتخاب نمائید. در لیست آگهی ها در مقابل هر آگهی عبارت کلمات کلیدی قابل مشاهده است. انتخاب کلمات کلیدی باعث ایندکس شدن بهتر تبلیغ توسط گوگل و افزایش بازدید آن می شود.

لینک آگهی خودتان را در وبلاگ یا وب سایت خودتان و یا در شبکه های اجتماعی پخش کنید. هر گاه به آگهی شما از جاهای مختلف و سایتها و وبلاگهای مختلف لینک داده شود، از نظر گوگل اعتبار آن افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید از وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی به آگهی خودتان لینک بدهید. آگهی های متعدد با عناوین مختلف درج نمائید. تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود: درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی

در تبلیغات و آگهی خودتان بیشتر از انچه از خودتان و شرکتتان تعریف کنید و سعی کنید به این ترتیب مشتری جذب نمائید، منافعی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد را بیان کنید. تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. متن آگهی خودتان را به صورت کامل و با ویژگیهایی که ذکر شد ثبت کنید. تحقیقات نشان داده است که آگهی های با متن طولانی بیشتر از آگهی های با متن کوتاه به فروش منجر می شود. برای آگهی و تبلیغ خودتان حتما عکس مناسب و خوبی که در صورت امکان کالای شما را در حین مصرف نشان می دهد و یا به ویژگیهای بارز آن اشاره دارد ثبت کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید درج نمائید.
اگر می خواهید در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند سایت (سودایران) تبلیغ درج نموده و تعداد مشتریان و فروش خودتان را افزایش دهید، باید عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را خوب و جذاب بنویسید. در عنوان آگهی از کلمات پرطرفدار ارزان، تضمینی، قیمت مناسب، رایگان، بهترین قیمت، پشتیبانی تخصصی، مشاوره رایگان و .... استفاده نمائید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را به گونه ای بنویسید که بین اگهی های مشابه کاربر و مشتری ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند. البته در متن آگهی هم به خوبی باید ادعاهایی که در عنوان آگهی ارائه شده است را پشتیبانی کنید و قصد فریب کاری نداشته باشید. در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی صداقت مهمترین اصل است (اصل صفرم تبلیغات). در عنوان آگهی به صورت جذاب و حرفه ای کالای خودتان را تبلیغ کنید و در متن آگهی هم به صورت متقاعد کننده و با صداقت کامل ادعاهایی که در عنوان ارائه شده است را توضیح دهید. عنوان آگهی و تبلیغات دروازه ورود به تبلیغ است. هرچه بهتر نوشته شود بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.


منبع: سودایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.