درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

چگونه تبلیغات اینترنتی موفق و پربازدید ثبت کنیم؟

چگونه تبلیغات اینترنتی موفق و پربازدید ثبت کنیم؟ - اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید .... اگر قصد دارید با درج آگهی در اینترنت کسب و کار خودتان را رونق ببخشید ... اگر برای افزایش فروش و افزایش درآمد خودتان قصد دارید از آگهی اینترنتی استفاده نمائید .... در هر صورت، مطالعه مطالبی که در ادامه ارائه شده است می تواند به موفقیت شما در تبلیغات رایگان در اینترنت کمک زیادی بکند. منبع مطالب ارائه شده سایت سودایران است. برای ثبت تبلیغات در سودایران بر روی لینک زیر کلیک کنید.




آگهی تبلیغاتی و متن تبلیغاتی شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد و به گونه ای نوشته شود که مشتریان شما را متقاعد کند با شما تماس بگیرند، باید از نظر گوگل هم بهینه باشد. تبلیغات خودتان را برای مشتریان بنویسید ولی نیم نگاهی هم به گوگل داشته باشید. اگر اگهی شما از نظر گوگل تایید شده باشد، در نتایج جستجوی آن در صفحات اول نمایش داده شده و بازدید بالایی خواهد گرفت. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه نوشتن تبلیغات موفق از نظر گوگل مقاله تبلیغات موفق از نظر گوگل را حتما بخوانید.

مزیت تبلیغات اینترنتی: تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است. تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و 7 روز هفته برای شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی را ممکن است یکی از مشتریان شما نصفه های شب وقتی شما خواب هستید ببیند و فردای آن شب با شما تماس بگیرد.
میزان موثر بودن تبلیغات اینترنتی: تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی رایگان برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. به صورت خلاصه و جمع بندی شده، اگر در جستجوی تبلیغات موثر در کسب و کار هستید، حتما درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در همین سایت (سودایران) را امتحان کنید.
یک متن تبلیغاتی موفق باید جامع و کامل باشد. کاربر با خواندن متن تبلیغ باید به پاسخ همه ی سوالات خودش در مورد خدمات و محصولات شما برسد. در متن تبلیغات خودتان تا جایی که امکان دارد توضیحات واضح و شفاف ارائه دهید. در سایت (سودایران) بارها و بارها دیده شده است که متن تبلیغ را بسیار کوتاه و در حد چند کلمه یا یکی دو خط می نویسند. چنین متن تبلیغاتی ای فروش نمی کند.
برای آگهی و تبلیغات اینترنتی، علاوه بر کاربران باید گوگل را هم مد نظر داشته باشید. آگهی و متن تبلیغات خودتان را باید به گونه ای بنویسید که هم کاربر پسند و هم گوگل پسند باشد. اگر می خواهید متن آگهی تبلیغاتی خودتان را خوب و عالی بنویسید باید آن را برای گوگل هم بهینه کنید و از نظر گوگل هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. در همین سایت (سودایران) در زمینه نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات موفق و بهینه از نظر گوگل هم توضیحات زیادی ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل را در این زمینه مطالعه کنید.
عنوان آگهی و تبلیغات اینترنتی علاوه بر اینکه باید جذاب باشد و کنجکاوی خواننده را برانگیزد، مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ شما را هم باید شامل شود. چون در تبلیغات اینترنتی بحث قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هم مطرح است. به عنوان مثال اگر شما در زمینه واگذاری رتبه پیمانکاری شرکتها و خرید و فروش رتبه انواع شرکت و یا رتبه بندی شرکتهای مشاور و .... فعالیت دارید، علاوه بر اینکه عنوان آگهی شما باید جذاب و برانگیزاننده باشد، در عنوان آگهی و همچنین در متن آگهی خودتان باید از کلماتی مانند "رتبه بندی" یا "فروش رتبه" ، "اخذ رتبه" ، "واگذاری رتبه" ، "رتبه5 پیمانکاری" و .... هم استفاده کنید. چون به هر حال کاربران با این عبارتهای در گوگل برای خدمات شما جستجو خواهند کرد. به عنوان مثال عنوان آگهی "چگونه در کمترین زمان رتبه شرکت اخذ کنیم؟" و یا "سریعترین راهکار رتبه بندی شرکت کدام است؟" می تواند مناسب باشد. بنابراین در تبلیغات اینترنتی باید عنوان آگهی جذاب، برانگیزاننده و شامل مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما باشد.

هر روز یک آگهی درج کنید. اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از تبلیغات اینترنتی داشته باشید، هر روز یک آگهی ثبت کنید تا تعداد آگهی های شما بیشتر و بیشتر گردد. به این ترتیب به مرور زنگ خورهای شما آغاز می شود. خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی برای آگهی های خودتان انتخاب کرده و برای هر آگهی متنی متفاوت بنویسید. هر روز یکی از محصولات و کالاهای فروشی خودتان را انتخاب کنید و یا خدمات خودتان را به صورتی متفاوت به کاربران معرفی کنید. اگر کالای شما در کل کشور می تواند فروش داشته باشد، هر روز آگهی خودتان را برای یکی از شهرهای ایران بنویسید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، احتمال جذب مشتری شما بالاتر خواهد بود. وقتی چند آگهی درج نمودید، آگهی ها را با هم ترکیب کرده و آگهی جدیدی بسازید. در تبلیغات اینترنتی تنها هزینه شما زمان است. زمان و وقت بگذارید و مشتری جذب نمائید.

کامل و قانع کننده بودن متن تبلیغات: این مورد برای کاربران بسیار مهم است هر چند در نهایت روی نتایج گوگل هم تاثیر مبتی خواهد گذاشت. اگر بخواهید متن تبلیغات کامل و قانع کننده بنویسید، باید متن نسبتا طولانی ای برای آگهی خودتان بنویسید که از نظر گوگل هم خوب است. همانطور که گفته شد، شما باید بین کاربر و موتورهای جستجو باید کاربر و مشتریان خودتان را در اولویت قرار دهید ولی در کنار آن اصول سئو و بهینه سازی برای گوگل را هم رعایت کنید. پس مشتری مهم تر است. در نهایت کاربران متن آگهی شما را خواهند خواند و آنها هستند که باید متقاعد شوند که با شما برای خرید کالا و خدمات تماس بگیرند. بنابراین تبلیغات شما را افراد و انسانها خواهند خواند و نه ربات و ماشین. باید متن تبلیغات خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان می تواند داشته باشد را در متن آگهی ذکر کنید. بنویسید که خدمات شما به نسبت سایر خدمات مشابه چه ویژگیهای برجسته ای دارد و یا محصولات شما چرا برای مشتریان مفیدتر است. با دلیل و منطق برتری محصولات و خدمات خودتان را نشان دهید. هر چه بهتر و منطقی تر توضیح دهید مشتریان بیشتری جذب خواهیذ کرد. در متن آگهی و تبلیغات خودتان، بیشتر از آنچه از سازمان، شرکت و موسسه و یا کسب و کار خودتان تعریف کنید، بر روی مزایا و فوایدی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد متمرکز شوید.


برای ثبت تبلیغات موفق و اگهی موثر در اینترنت موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- تنها به یکی دو آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید. در همین سایت (سودایران) می توانید برای معرفی هر کدام از محصولات و یا خدمات خودتان یک تبلیغ درج نمائید.

2- آگهی های تکراری درج نکنید. آگهی از سایتی به سایت دیگر کپی نکنید. برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بذارید. آگهی های خودتان را پر محتوا بنویسید.
تبلیغات اینترنتی هدفمند است

ویژگی بسیار خوبی که تبلیغات اینترنتی دارد و هیچ روش تبلیغاتی دیگری ندارد این است که تبلیغات در اینترنت هدفمند است. به این معنی که در سایر انواع تبلیغات شما کالا و خدمات خودتان را به مشتریان احتمالی معرفی می کنید. در سایر انواع تبلیغات شما کالا و خدمات خودتان را به افرادی عرضه می کنید که ممکن است اصلا به خدمات و محصولات شما نیازی نداشته باشند. به عنوان مثال در تبلیغات تلویزیونی محصولات و خدمات در ساعت های اوج بیننده به افراد نشان داده می شود. ولی چند درصد از این افراد علاقه مند به مشاهده و دیدن آگهی شما هستند. در تبلیغات اینترنتی وضعیت متفاوت است. در این نوع تبلیغات، کاربران خودشان در جستجوی کالا و خدمات شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو به سمت آگهی شما هدایت می شوند. این کاربران چون خودشان به صورت داوطلبانه آگهی شما را مشاهده کرده اند و متقاضی کالا و خدمات شما هستند، به احتمال زیاد مشتری شما خواهند بود. بنابراین هدفمند بودن تبلیغات اینترنتی و اینکه این نوع تبلیغات دقیقا کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که به آن نیاز دارند، یک مزیت و فایده اساسی آن است. اگر می خواهید کالا و خدمات شما توسط افرادی دیده شود که از طریق گوگل محصولات شما را جستجو کرده اند، آگهی خودتان را از نظر گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه مطالعه مقاله ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل مفید است.


برای درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل، لینک دادن به آگهی و تبلیغات خودتان را فراموش نکنید. بعد از ثبت آگهی در همین سایت (سودایران) و تایید آگهی شما توسط مدیریت سایت، تبلیغات خودتان را در شبکه های اجتماعی (مانند فیسبوک، گوگل پلاس و ...) فروم ها و انجمن ها، سایت و وبلاگهای مختلف و ... معرفی کنید. به این معنی که لینک آگهی خودتان را در شبکه های اجتماعی، فرومها و ... پخش کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که هر چه از سایتهای مختلف و منابع مختلف تعداد لینک بیشتری به اگهی و تبلیغات شما داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش می یابد. گوگل هر لینک را یک رای به حساب آورده و هر چه تعداد این لینکها بیشتر باشد، جایگاه اگهی شما در نتایج جستجوی گوگل هم افزایش می یابد. مطلب دیگر اینکه، وقتی تبلیغات خودتان را در شبکه های اجتماعی قرار می دهید، ممکن است از طریق همین شبکه های اجتماعی نیز مشتری جذب نمائید. اگر خودتان هم سایت یا وبلاگی دارید، از سایت یا وباگ خودتان هم به تبلیغات خودتان لینک بدهید و اعتبار ان را نزد گوگل بیشتر و بیشتر کنید.
آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.


متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو تبلیغات شما مطلب با ارزش تری تلقی شده و در نتیجه احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج آن افزایش می یابد. در متن آگهی خودتان کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید.
در نهایت باید آگهی خودتان را خوب و اثر بخش بنویسید. در مرحله اول باید عنوان مناسبی برای آگهی انتخاب نمائید. از بین آگهی های مخنلف وقتی که کاربر آگهی شما را می بیند باید متوجه شود که آگهی و تبلیغ شما در چه زمینه ای است. از انتخاب عنوانهای کلی و گنگ اجتناب کنید. علاوه براین آگهی شما باید عنوان جذابی هم داشته باشد. به این معنی که از بین آگهی های مشابه با آگهی شما، کاربر باید ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند. متن آگهی را هم باید قانع کننده و خوب بنویسید. در متن آگهی مزایای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. بنویسید که مشتری احتمالی شما با خرید کالا و یا خدمات شما چه مزایایی را دریافت می کند و چه خدمات پس از فروش و ضمانتهایی برای آن وجود دارد. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید و از محصول یا لوازم فروشی خودتان عکسهای مناسبی هم قرار دهید.


هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.
یکی دیگر از انواع روشهای تبلیغات و بازاریابی درج آگهی در روزنامه است. مثلا می توانید در تهران در روزنامه آگهی بدهید و کالا و خدمات خودتان را تبلیغ کنید. این روش هم برای تعداد زیادی از خدمات و شغل ها می تواند موثر باشد. اشکالی که این روش دارد این است که مثلا در مقایسه با تبلیغات اینترنتی هزینه بالایی دارد. هزینه ای که برای درج آگهی در روزنامه برای یک روز باید بپردازید، برای ثبت تبلیغات در اینترنت و برای یک ماه کافی است. اشکال دیگری که دارد این است که همان روز آگهی شما را خواهند دید و برای روزها و هفته های بعد دوباره باید دوباره هزینه بپردازید. در ضمن حین ثبت آگهی در روزنامه یک کادر کوچک در اختیار شما قرار داده می شود و تعداد کلمات محدودی برای توضیح خدمات و یا کالای خودتان می توانید استفاده نمائید. در تبلیغات اینترنتی چنین محدودیتهایی وجود ندارد.
نوشتن متن کاربر پسند و متقاعد کننده برای آگهی: متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.
استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.


اعتماد سازی در متن آگهی: در متن آگهی به هر شکلی که ممکن است اعتماد سازی کنید. یکی از راهها اعتماد سازی همانطور که در مورد قبلی گفته شد، رائه مشخصات کامل در متن آگهی است. سوابق کاری خودتان را ارائه کنید و مشتریانی که از خدمات شما استفاده کرده و راضی بوده اند را هم در متن آگهی تا جایی که ممکن است معرفی کنید. اگر مشتری به شما اعتماد کند و کالا و خدمات شما برای او مناسب باشد، حتما با شما تماس خواهد گرفت.
ارائه قیمت مناسب: در متن اگهی، به نسبت کالا و خدماتی که ارائه می کنید، قیمت مناسبی را هم در نظر بگیرید. اگر قیمت خیلی بالایی ارائه کنید، ممکن است کاربران زیادی آگهی شما را ببینند ولی با شما تماس نگیرند. ممکن است قیمت شما به نسبت کاری که ارائه می کنید بالا نباشد ولی چون کار و خدمات و یا کالای خودتان را خوب توضیح نداده اید قیمت بالا به نظر برسد. بنابراین هم کار خودتان را خوب توضیح دهید و هم به نسبت آن قیمت مناسبی در نظز بگیرید. قیمت خیلی پایین هم شک مشتری را بر می انگیزد و ممکن است باز با شما تماس نگیرد. قیمت باید مناسب و متناسب با کالا و خدمات ارائه شده باشد.






اهمیت دادن به آگهی های پربازدید: به مرور که آگهی های خودتان را بررسی می کنید خواهید دید که تعدادی از آگهی های شما بازدید بالایی گرفته است. بررسی کنید که ویژگی منحصر به فرد این آگهی ها چه چیزی بوده است که باعث شده بازدید بالایی بگیرند و در آگهی های بعدی خودتان این ویژگی ها را اعمال کنید. ممکن است عنوان این آگهی های پربازدید را خوب نوشته اید. یا در عنوان آگهی عبارتی را استفاده کرده اید که کاربران متقاضی کالا و خدمات شما آن عبارت را بیشتر جستجو می کنند. به هر حال، از آگهی های پربازدید خودتان ایده بگیرید و آگهی های دیگری به همان سبک بنویسید تا این اگهی های جدید هم بازدید بالایی داشته باشند. البته همانطور که بارها و بارها گفته شده است، از ثبت آگهی تکراری و کپی شده خودداری کنید. چون آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید.

مطلب دیگری که برای ثبت آگهی پربازده باید مد نظر قرار داد متن آگهی است. همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید، برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند. متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.
آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. آگهی های خودتان را مشروح بنویسید و از ثبت آگهی تکراری خودداری نمائید. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد:
2-1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.
2-2- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند.
2-3- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند.
2-4- برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد. در سایت سودایران برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس انتخاب کنید.
2-5- برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.

عنوان آگهی و متن آگهی هم بسیار مهم است. با نوشتن عنوان مناسب برای آگهی های خودتان کاربرانی که از آگهی های درج شده در سایتهای تبلیغات در اینترنت بازدید می کنند ترجیح می دهند بر روی تبلیغ شما کلیک نمایند. در متن آگهی هم توضیحات قانع کننده و کافی ارائه نمائید. برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن عنوان مناسب برای آگهی و تبلیغات خودتان این مقاله و برای مطالعه در زمینه نحوه نوشتن متن آگهی موفق این مقاله را مطالعه نمائید.

منبع: سودایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.