درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

قدیمی ترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران

قدیمی ترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران در این بخش معرفی می گردد. ایران مدرس قدیمی ترین و پربیننده ترین سایت تبلیغات تدریس ایران است. ایران مدرس یکی از قدیمی ترین سایتهای فعال در زمینه تدریس خصوصی و قدیمی ترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی است. بعد از راه اندازی این وب سایت، بسیاری از وب سایتهای دیگر به تقلید از ایران مدرس راه اندازی شد. قدیمی بودن یک وب سایت یکی از پارامترهای مهم در دادن اعتبار به سایتها از نظر گوگل است. همین امر باعث شده است وقتی متقاضیان تدریس خصوصی در جستجوی مدرس در گوگل عبارتهایی مانند تدریس خصوصی، مدرس خصوصی، تدریس خصوصی ریاضی و .... را وارد می کنند، یکی از وب سایتهایی که همواره در صفحه اول نتایج به کاربران نشان داه می شود ایران مدرس است. ممکن است برای بعضی از عبارات سایتهای دیگری در نتایج جستجوی گوگل بالاتر از ایران مدرس قرار گرفته باشند، ولی در مجموع اگر ترکیبهای مختلفی را امتحان کنید (مانند مدرس تدریس خصوصی، سایت تدریس خصوصی، سایت مدرسین خصوصی، تدریس خصوصی دانشگاه، تدریس خصوصی کنکور و .....) خواهید دید که سایت ایران مدرس بهترین جایگاه را در نتایج جستجوی گوگل دارد. از طرفی، قدیمی بودن سایت ایران مدرس باعث می شود تا بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی به جای آنکه از طریق گوگل مدرس خودشان را جستجو کنند، مستقیما وارد سایت ایران مدرس شوند و آگهی های تدریس را مشاهده و با مدرسین تماس بگیرند. همین الان در گوگل عبارت "جذب شاگرد خصوصی" را وارد کنید. بعد از جستجو در پایین صفحه خواهید دید که یکی از پیشنهادهای گوگل "سایت ایران مدرس" است.

برای ثبت آگهی در ایران مدرس و مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس اگهی تدریس ثبت نموده اند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی کلیک کنید.  کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی در گوگل عبارتهای مذکور و یا عبارتهای مشابه آنها را جستجوی می کنند و سایت ایران مدرس را مشاهده می نمایند. در نتیجه به صورت مستقیم به سمت اگهی و تبلیغ تدریس ریاضی شما هدایت می شوند. اگر آگهی خودتان را ویژه کرده باشید، با ورود متقاضیان تدریس به ایران مدرس در ابتدای صفحه آگهی شما را خواهند دید. سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی ریاضی و سایر دروس فعالیت دارد. بنابراین به نسبت سایتهای عمومی آگهی اینترنتی برای درج تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی بسیار بهینه تر است. در سایتهای عمومی آگهی اینترنتی، تبلیغات تدریس شما در بین انواع اگهی ها با موضوعات مختلف گم خواهد شد و کمتر دیده می شود. انتخاب یک سایت خوب و پربازدید و معتبر قدم اول برای داشتن آگهی و تبلیغ تدریس ریاضی موفق است. قدم دوم این است که خودتان هم آگهی تدریس را خوب بنویسید. برای اینکه در این زمینه هم عملکرد خوبی داشته باشید حتما مقاله آگهی تدریس خصوصی پربازده را مطالعه نمائید.
اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی با بازدید بالا و بازدهی بالا هستید، فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید. ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی ایران است و از نظر گوگل کاملا بهینه است. با ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده متقاضی تدریس خصوصی در تهران، کرج و کل ایران قرار می گیرد. 

اگر می خواهید در زمینه آموزش دروس کنکوری فعالیت داشته باشید، ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات شما است. البته مثلا اگر می خواهید ریاضی تدریس کنید هم می توانید ریاضی دبیرستان و دانشگاه تدریس کنید و هم ریاضی کنکور. لزومی ندارد که فقط در یکی از این بخشها فعالیت داشته باشید. البته والدین دانش آموزان کنکوری در انتخاب مدرس کنکور به نسبت مدرسی که فقط بخواهد برای امتحانات تدریس کند سخت گیرتر هستند. بنابراین اگر قصد دارید در زمینه آموزش دروس کنکوری هم فعالیت کنید، بهتر است در ابتدای کار آمادگی های لازم را در خودتان ایجاد کنید و در ادامه در متن آگهی تدریس خودتان رزومه خوب، قابل قبول و قانع کننده ای ارائه نمائید. مطالعه کنید: نمونه آگهی تدریس خصوصی و نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس

منبع: ایران مدرس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.