درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی آموزش و تدریس

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی آموزش و تدریس، تدریس خصوصی، اگهی انواع آموزش از ابتدایی تا دانشگاه و .... معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه آموزش و تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و یا در زمینه انواع آموزش های مختلف؛ آموزش فنی و حرفه ای، حسابداری، هنرستان، زبان، ریاضی، فیزیک، خیاطی، موسیقی، ورزش و .... فعالیت دارید و یا گروه آموزشی و آموزشگاه دارید .... در هر صورت، ثبت آگهی و تبلیغات در سایتهای زیر می تواند برای جذب تعداد شاگرد بیشتر و کسب درامد بالاتر کاملا موثر باشد.

1-      سایت ایران مدرس www.IranModares.com : بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نامی دارد. ثبت آگهی تدریس در آن رایگان بوده و به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در بهترین جایگاه نمایش داده شود. در این سایت هزاران جزوه آموزشی و سوال امتحانی، مقالات آموزشی و .... هم ثبت شده است. اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد (علاوه بر صفحه اصلی سایت و بخش تدریس خصوصی). اگر می خواهید کسب و کار خودتان را در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل و یا هر نوع آموزش دیگری رونق ببخشید فرصت ثبت آگهی در ایران مدرس را از دست ندهید.

2-      سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com : اگر ریاضی درس می دهید و یا آموزشگاه و گروه آموزشی در زمینه تدریس ریاضی دارید ... اگر می خواهید در زمینه ریاضیات کنکور، دانشگاهی، هندسه، جبر و احتمال و .... فعالیت داشته باشید در هر صورت می توانید به سایت تدریس ریاضی که به صورت تخصصی فقط در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد مراجعه نمائید. مشابه سایت تدریس ریاضی در ایران وجود ندارد. سایت بسیار خوبی است و برای عبارتهایی مانند تدریس ریاضی، تدریس خصوصی ریاضی  و... در صفحه اول گوگل قرار دارد. در گوگل عبارت تدریس ریاضی را سرچ کنید تا این سایت را در صفحه اول ببینید.

3-      سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com : اگر در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت دارید .... اگر آموزشگاه کنکور دارید و یا می خواهید در زمینه مشاوره کنکور و انتخاب رشته فعالیت کنید .... اگر کتاب و جزوه، سی دی و دی وی دی و .... برای فروش دارید .... به هر حال سایت ایران کنکور را از دست ندهید. برای تدریس دروس کنکوری، زیست کنکور و ریاضی و فیزیک کنکور و .... ثبت تبلیغ در ایران کنکور می تواند کاملا برای شما مفید و موثر باشد.

4-      سایت ایستگاه برق www.IstgaheBargh.com : شاید به نظر برسد سایت ایستگاه برق هیچ ربطی به آموزش و تدریس خصوصی ندارد. ولی به هر حال در این سایت هم بخشی برای ثبت آگهی های مرتبط با تدریس دروس مهندسی برق و برق صنعتی، نرم افزارهای برق، کنکور برق و .... در نظر گرفته شده است. اگر در این زمینه فعالیت دارید، علاوه بر سایت ایران مدرس در ایستگاه برق هم می توانید تبلیغ خودتان را ثبت کنید. برای فعالیت در زمینه کنکور برق و تدریس برق کنکور هم ایران کنکور و هم این سایت مناسب است. ایستگاه برق به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات برق و از جمله تدریس دروس برق فعالیت دارد.

5-      سایت سودایران www.soodiran.com : یکی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی است. در این سایت در هر زمینه ای می توانید تبلیغات خودتان را ثبت کنید. یک گروه کلی به اسم آموزش دارد و زیر گروههای آن شامل تدریس خصوصی، آموزش زبان، تدریس کنکور، آموزش فنی و حرفه ای، آموزش موسیقی، رشته های هنری و .... است. اگر بخواهید در زمینه خدمات آموزشی تبلیغ درج کنید در این سایت هم می توانید آگهی خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی در سودایران هم رایگا است. البته در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود. مطالعه مقاله تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل می تواند به افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات شما در اینترنت کمک زیادی بکند.

در این بخش تعدادی از بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی آموزش و تدریس معرفی شد. اگر در زمینه آموزش و تدریس و خدمات آموزشی فعالیت دارید درج تبلیغ در این سایتها می تواند کاملا مفید و موثر باشد. البته آگهی تکراری و کپی شده درج نکنید و برای نوشتن آگهی های خودتان وقت بگذارید. اگر می خواهید در زمینه تبلیغات آموزش و تدریس خصوصی و آگهی اینترنتی آموزشی موفق باشید مطالعه مقاله چگونه در آگهی اینترنتی موفق باشیم و بیشتر بفروشیم؟ یا 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر هم می تواند مفید باشد.

چگونه با ثبت آگهی تدریس ریاضی شاگرد جذب کنیم + سایتهای پربیننده تبلیغات تدریس ریاضی

در این بخش در رابطه با چگونه با ثبت آگهی تدریس ریاضی شاگرد جذب کنیم توضیحاتی ارائه شده است و سایتهای پربیننده تبلیغات تدریس ریاضی معرفی می شود. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت داشته باشید و درآمد بالایی کسب کنید، یکی از بهترین راهکارها این است که در سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس خصوصی فعالیت دارند (مانند سایت ایران مدرس  www.IranModares.com سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com و ....) و یا سایتهای عمومی آگهی اینترنتی مانند سایت www.soodiran.com آگهی خودتان را ثبت نمائید. در این روش خودتان به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط خواهید بود و می توانید بدون واسطه شاگرد جذب کنید. اگر از طریق آموزشگاهها و یا سایتهایی که به صورت واسطه ای به شما شاگرد معرفی می کنند شاگرد جذب کنید، هر جلسه باید 30 یا 40 درصد مبلغ را به این آموزشگاهها یا سایتها پرداخت نمائید. بنابراین بهتر است خودتان مستقیم وارد عمل شوید.

مزیت دیگری که تبلیغات تدریس ریاضی برای کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی دارد این است که قیمت کلاسهای را هم خودتان تعیین می کنید. آموزشگاهها برای اینکه جذب شاگرد بالایی داشته باشند قیمتها را پایین در نظر می گیرند و از همان مبلغ هم 30 یا 40 درصد را بر می دارند. بنابراین انتظار درآمد بالایی از تدریس ریاضی در این روش نباید داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقالات زیر را مطالعه کنید.


چگونه برای جذب شاگرد در زمینه تدریس خصوصی ریاضی خوب تبلیغ کنیم؟

چگونه درآمد بالایی از کار تدریس ریاضی کسب کنیم؟

کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی کنکور

استخدام جدید مدرس تدریس ریاضی کنکور سال 97

بهترین سایت تبلیغات رایگان اینترنتی تدریس ریاضی

تبلیغات موفق گوگل در سال 97

تبلیغات موفق گوگل در سال 97 - اگر می خواهید در سال 97 در زمینه تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق تر باشید و آگهی های شما از نظر گوگل کاملا بهینه نوشته شده باشد ... اگر قصد دارید برای جذب مشتریان بیشتر در سال 97 از تبلیغات اینترنتی بیشتر استفاده کنید و کالا و خدمات خودتان را بهتر به فروش برسانید ... چنانچه قصد دارید با در پیش گرفتن راهکار صحیح و درست آگهی های خودتان را برای گوگل بهینه سازی کنید و در سال 97 فروش خودتان را افزایش دهید ... اگر می خواهید در زمینه خرید و فروش انواع کالا و خدمات، خرید و فروش خانه، آپارتمان و اتومبیل، استخدامی و بازارکار، تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، دروس کنکوری و ...، دستگاهها و ماشین الات صنعتی و صنعت برق و خدمات صنعتی، کامپیوتر و موبایل و نصب و تعمیر و ... تبلیغ موثر و موفق درج نمائید ... در هر صورت مطالعه مقالات زیر می تواند در این زمینه برای شما مفید و موثر باشد.


تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده: تبلیغ بهینه گوگل

تبلیغات اینترنتی پربیننده با به خدمت گرفتن گوگل

درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل

سایتهای پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

بهترین سایتهای پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایتهای تدریس خصوصی و سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارند می تواند بسیار مفید و موثر باشد. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد بسیار مفید و موثر است و هم به صورت حضور و هم به صورت آن لاین می توانید شاگرد جذب کنید. اگر برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جدی هستید ثبت آگهی در اینترنت و در سایتهای معتبر و پربازدیدی که در ادامه معرفی می شود را از دست ندهید. البته خودتان هم باید این روش و این راهکار جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی تدریس خودتان را خوب، کامل و قانع کننده بنویسید. بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ادامه معرفی می گردد.

1-      سایت تدریس خصوصی ایران مدرس http://www.iranmodares.com/index.php : ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با ثبت آگهی در این سایت، تبلیغ شما در صفحه اصلی و در بخش تدریس خصوصی http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php آن هم نمایش داده می شود. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است ولی اگر تبلیغ خودتان را ویژه کنید هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی آگهی شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. علاوه بر ان، آگهی های تدریس خصوصی در کنار هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی و همچنین در بخش کنکور این سایت نمایش داده می شود. ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس شما است. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و بنابراین با ثبت تبلیغ تدریس در این سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.

چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

2-      سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ : در ایران مدرس در زمینه تدریس هر درسی می توانید تبلیغ درج کنید، ولی در سایت تدریس ریاضی به صورت اختصاصی در زمینه آموزش و تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه می توانید اگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. اگر مدرس ریاضی هستید، سایت تدریس ریاضی بهترین گزینه برای درج تبلیغ شما است.در سایت تدریس ریاضی مقالات متعددی در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی و چگونگی آموزش ریاضی ثبت شده است و در صورتیکه آگهی خودتان را ویژه کنید تبلیغ شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

3-      سایت ایران کنکور http://www.irankonkur.com/ : برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوری سایت ایران کنکور هم گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغ است. فعالیت در زمینه تدریس کنکور می تواند درآمد زا باشد و با ثبت تبلیغ در ایران کنکور می توانید در این زمینه شاگرد جذب کنید. در ایران کنکور در زمینه های دیگر مرتبط با کنکور مانند مشاوره دروس کنکوری، انتخاب رشته، برنامه ریزی کنکور، خرید و فروش کتابهای کنکور و ... هم می توانید تبلیغ درج کنید.

4-      سایت سودایران http://www.soodiran.com/ سایت سودایران به صورت عمومی در زمینه آگهی اینترنتی فعالیت دارد. در این وب سایت یک بخش تخصصی برای ثبت آگهی تدریس http://teaching.soodiran.com/ در نظر گرفته شده است و می توانید در این سایت هم اگهی خودتان را درج نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی و مباحث اموزشی به صورت کلی می تواند موثر باشد.

ثبت تبلیغات در سایتهای معرفی شده رایگان است و تنها در صورت تمایل برای افزایش بازدهی آگهی خودتان می توانید تبلیغات ویژه ثبت نمائید. تعدادی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش معرفی شد.

چرا ثبت آگهی اینترنتی تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد است؟

در این بخش در رابطه با پاسخ به سوال چرا ثبت آگهی اینترنتی تدریس خصوصی بهترین روش برای جذب شاگرد و کسب درآمد است؟ مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید شاگردهای زیادی داشته باشید و از کار تدریس خصوصی درامد خوبی بدست اورید فرصت ثبت تبلیغات اینترنتی را از دست ندهید. تبلیغات اینترنت کاملا به صرفه است و در بسیاری از سایتها به صورت رایگان می توانید تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. به عنوان مثال در سایت ایران مدرس http://www.iranmodares.com/index.php که بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد به صورت رایگان می توانید اگهی خودتان را ثبت نمائید. البته می توانید با پرداخت هزینه مناسب آگهی خودتان را ویژه کنید تا بیشتر دیده شود ولی به هر حال ثبت تبلیغات تدریس در آن رایگان است

نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس، جذب شاگرد

.

تبلیغات اینترنتی کاملا گسترده است و در کل کشور قابل مشاهده می باشد. به عنوان مثال در حالتیکه شما ساکن کرج هستید، با درج تبلیغات اینترنتی می توانید از تمام شهرهای استان البرز و یا حتی از تهران هم شاگرد جذب کنید. در حالت دیگر می توانید از هر جای ایران شاگرد جذب کرده و به صورت آنلاین تدریس کنید. بنابراین تبلیغات در اینترنت برای ارائه خدمات تدریس خصوصی http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php هیچ محدودیت مکانی ای ندارد و از کل کشور می توانید شاگرد جذب کنید. اگر با آموزشگاهها برای جذب شاگرد تماس بگیرید در نهایت از شهر محل سکونت خودتان به شما شاگرد معرفی خواهند کرد. اگر قصد دارید در زمینه تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه فعالیت داشته باشید، ریاضی کنکور درس بدهید و .... می توانید در سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ هم تبلیغ خودتان را ثبت کنید.

چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر

تبلیغات اینترنتی برای جذب شاگرد محدودیت زمانی هم ندارد. در سایتهای ایران مدرس و تدریس ریاضی و یا در سایت http://www.soodiran.com/ هم که تبلیغ خودتان را ثبت کنید آگهی شما تا زمانی که خودتان ان را حذف نکنید باقی می ماند. تبلیغات روزنامه و مجله و تراکت یکی دو روزه از بین می رود. در ضمن، آگهی شما در طول 24 ساعت قابل مشاهده خواهد بود و در هر زمانی امکان جذب شاگرد برای شما وجود دارد. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی یا هر زمینه دیگری هدفمند است. متقاضاین واقعی تدریس از طریق گوگل به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد ولی به عنوان مثال تراکت ممکن است به دست افرادی داده شود که اصلا متقاضی تدریس نیستند. در تبلیغات اینترنتی می توانید به هر میزان که لازم است توضیح دهید، عکس خودتان را قرار دهید و برای دروس تدریسی خودتان جزوه ثبت کنید (در سایت ایران مدرس) تا در نهایت احتمال جذب شاگرد شما بیشتر و بیشتر شود. برای جذب شاگرد به صورت مستقیم و بدون واسطه و کسب درآمد از تدریس فرصت ثبت آگهی در اینترنت و در سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی که معرفی شد را از دست ندهید.



چگونگی موفقیت در ثبت تبلیغ تدریس خصوصی ریاضی