درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

سایتهای پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

بهترین سایتهای پربیننده و معتبر آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایتهای تدریس خصوصی و سایتهایی که به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارند می تواند بسیار مفید و موثر باشد. تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و جذب شاگرد بسیار مفید و موثر است و هم به صورت حضور و هم به صورت آن لاین می توانید شاگرد جذب کنید. اگر برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جدی هستید ثبت آگهی در اینترنت و در سایتهای معتبر و پربازدیدی که در ادامه معرفی می شود را از دست ندهید. البته خودتان هم باید این روش و این راهکار جذب شاگرد را جدی بگیرید و متن آگهی تدریس خودتان را خوب، کامل و قانع کننده بنویسید. بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ادامه معرفی می گردد.

1-      سایت تدریس خصوصی ایران مدرس http://www.iranmodares.com/index.php : ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است. با ثبت آگهی در این سایت، تبلیغ شما در صفحه اصلی و در بخش تدریس خصوصی http://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php آن هم نمایش داده می شود. درج آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است ولی اگر تبلیغ خودتان را ویژه کنید هم در صفحه اصلی سایت و هم در بخش تدریس خصوصی آگهی شما بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهد شد. علاوه بر ان، آگهی های تدریس خصوصی در کنار هزاران جزوه آموزشی، سوال امتحانی، مقالات آموزشی و همچنین در بخش کنکور این سایت نمایش داده می شود. ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت تبلیغات تدریس شما است. ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و بنابراین با ثبت تبلیغ تدریس در این سایت متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت تبلیغ شما هدایت می شوند.

چگونه بازدهی آگهی های تدریس خصوصی را افزایش دهیم؟

2-      سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ : در ایران مدرس در زمینه تدریس هر درسی می توانید تبلیغ درج کنید، ولی در سایت تدریس ریاضی به صورت اختصاصی در زمینه آموزش و تدریس ریاضی از ابتدایی تا دانشگاه می توانید اگهی تدریس خودتان را ثبت کنید. اگر مدرس ریاضی هستید، سایت تدریس ریاضی بهترین گزینه برای درج تبلیغ شما است.در سایت تدریس ریاضی مقالات متعددی در زمینه نحوه مطالعه درس ریاضی و چگونگی آموزش ریاضی ثبت شده است و در صورتیکه آگهی خودتان را ویژه کنید تبلیغ شما در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.

3-      سایت ایران کنکور http://www.irankonkur.com/ : برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس دروس کنکوری سایت ایران کنکور هم گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغ است. فعالیت در زمینه تدریس کنکور می تواند درآمد زا باشد و با ثبت تبلیغ در ایران کنکور می توانید در این زمینه شاگرد جذب کنید. در ایران کنکور در زمینه های دیگر مرتبط با کنکور مانند مشاوره دروس کنکوری، انتخاب رشته، برنامه ریزی کنکور، خرید و فروش کتابهای کنکور و ... هم می توانید تبلیغ درج کنید.

4-      سایت سودایران http://www.soodiran.com/ سایت سودایران به صورت عمومی در زمینه آگهی اینترنتی فعالیت دارد. در این وب سایت یک بخش تخصصی برای ثبت آگهی تدریس http://teaching.soodiran.com/ در نظر گرفته شده است و می توانید در این سایت هم اگهی خودتان را درج نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج تبلیغ در زمینه تدریس خصوصی و مباحث اموزشی به صورت کلی می تواند موثر باشد.

ثبت تبلیغات در سایتهای معرفی شده رایگان است و تنها در صورت تمایل برای افزایش بازدهی آگهی خودتان می توانید تبلیغات ویژه ثبت نمائید. تعدادی از بهترین سایتهای آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در این بخش معرفی شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.