درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی معتبر و پربازدید

سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی معتبر و پربازدید در زمینه های مختلف در این بخش معرفی می گردد. برای درج تبلیغات در هر زمینه به یکی از سایتهای زیر مراجعه نمائید.

1-     درج تبلیغات در هر زمینه ای و در هر جای ایران به صورت رایگان: http://www.soodiran.com/

2-     درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل: https://www.iranmodares.com/index.php

3-   درج تبلیغات رایگان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در هر مقطع: http://www.tadris-riazi.com/

4-    ثبت آگهی در زمینه تدریس دروس کنکوری و فروش محصولات کنکوری و انتخاب رشته و مشاوره کنکور: http://www.irankonkur.com/

5-    سایت تبلیغات اینترنتی در زمینه برق و صنعت برق با بازدهی بالا: http://www.istgahebargh.com/

ثبت تبلیغ در تمامی سایتهای معرفی شده کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. با توجه به زمینه کاری خودتان می توانید در هر کدام از سایتهای بالا تبلیغ ثبت کنید. درج آگهی در سایت مرتبط می تواند به رونق کسب و کار و جذب مشتری شما کمک زیادی بکند. در سایت سودایران در هر زمینه ای می توانید تبلیغ بدهید ولی به هر حال به عنوان مثال برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی سایت تدریس ریاضی احتمالا بازدهی بیشتری خواهد داشت. می توانید در همه ی سایتهای معرفی شده در بالا تبلیغ خودتان را درج کنید البته توصیه می شود اولا در هر سایت آگهی متمایزی ثبت کنید و تبلیغات شما کپی شده و تکراری نباشد و ثانیا متن آگهی های شما حداقل 300 کلمه باشد تا از نظر گوگل اسپم شناخته نشود. میزان بازدهی آگهی ها متناسب است با اینکه چقدر آن را جدی بگیرید. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید تا مشتریان متقاعد شوند با شما تماس بگیرند. در متن تبلیغ به جای اینکه بیشتر از خودتان و یا شرکتتان تعریف کنید به مشتری فکر کنید و مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای ایشان می تواند داشته باشد را ذکر نمائید. مطالعه مقاله کجا تبلیغ کنیم – نحوه درج آگهی و تبلیغ موثر در این زمینه مفید است.

متن آگهی ها را منحصر به فرد بنویسید: کپی کاری هیچ وقت شما را به موفقیت نمی رساند. همانطور که گفته شد برای نوشتن آگهی های خودتان باید وقت بگذارید. اگر مضمون هم یکی باشد ولی با جملات متفاوتی نوشته شده باشد باز هم خوب است. به هر میزان توضیحات شما کاملتر باشد بهتر است.
عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید: اولین چیزی که مشتری از تبلیغ شما خواهد دید عنوان آگهی است. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغ شما باشد. عنوانهای کلی مانند "فروش فوری" مناسب نیست. چون مشتری نمی داند آگهی شما در چه زمینه ای است. در عین حال عنوان تبلیغ باید جذاب باشد. پس عنوان آگهی باید واضح باشد و به خوبی مشخص نماید متن آگهی در چه زمینه ای است و در ضمن جذاب باشد. از کلماتی مانند ارزان، رایگان، تضمینی، با قیمت مناسب و رقابتی و .... در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان استفاده نمائید. - مطالعه کنید: بهترین متنهای تبلیغاتی
تبلیغات ویژه با بازدهی بالا: در صورت تمایل تبلیغ خودتان در سودایران و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر را ویژه کنید. آگهی ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض بیشتر دیده خواهد شد و بازدهی بالاتری هم دارد. آگهی های ویژه از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارد و با درج تبلیغ ویژه احتمال تماس و جذب مشتری خودتان را افزایش می دهید.
تبلیغات اینترنتی برای پیدا کردن مشتریان جدید بسیار امکان خوبی است. در این نوع تبلیغات چون متقاضیان کالا و خدمات شما سراغ شما می آیند و اینطور نیست که شما سراغ آنها بروید، در نتیجه امکان فروش بیشتر است. به عبارت دیگر این نوع تبلیغات هدفمند است. متقاضیان کالا و خدمات شما از طریق گوگل یا سایر موتورهای جستجو به سمت اگهی های شما هدایت می شوند و با شما تماس خواهند گرفت.
برای افزایش بازدهی آگهی اینترنتی سعی کنید متن آگهی های خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. دغدغه ها و نیازهای مشتری های خودتان را بدانید و سعی کنید آنها را برطرف نمائید. در متن تبلیغ خودتان در رابطه با اینکه کالا و خدمات شما چه مزایای برای کاربران می تواند داشته باشد هم توضیح دهید. اصل صفرم تبلیغات که همان صداقت است را رعایت کنید و در مورد مزایای کالا و خدمات خودتان اغراق نکنید.

برترین سایتهای آگهی تدریس خصوصی

در این بخش برترین سایتهای آگهی تدریس خصوصی معرفی می گردد. اگر می خواهید فقط در یک سایت آگهی تدریس خصوصی ثبت کنید به سایت تدریس خصوصی ایران مدرس https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php مراجعه کنید. این سایت بزرگترین سایت تدریس ایران است و تا سال 97 بیش از 18000 مدرس ثبت نامی دارد. ایران مدرس برای عبارتهای مرتبط با تدریس خصوصی از نظر گوگل کاملا بهینه است.

سایت دیگری که برای ثبت آگهی تدریس خصوصی می تواند بسیار مناسب باشد سایت سودایران است. سودایران مثل سایت ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت ندارد و در هر زمینه ای می توان در آن آگهی درج کرد ولی با این وجود یک بخش تخصصی تدریس خصوصی http://teaching.soodiran.com/ را دارد. ثبت تبلیغ در این سایت هم مانند سایت ایران مدرس رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید تا در جایگاه بالاتری نمایش داده شود.

علاوه بر سایتهای ذکر شده سایت تدریس ریاضی http://www.tadris-riazi.com/  هم گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغ در زمینه آموزش خصوصی است. البته سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه آگهی تدریس ریاضی فعالیت دارد. اگر ریاضی درس می دهید سایت تدریس ریاضی گزینه بسیار خوبی برای درج تبلیغ شما است. تخصصی بودن این سایت باعث شده است که از نظر گوگل کاملا بهینه باشد. به عنوان مثال عبارت قیمت تدریس خصوصی ریاضی یا تدریس ریاضی و .... را که جستجوی کنید این سایت را در صفحه اول نتایج خواهید دید.

یکی دیگر از سایتهای برتر در زمینه آگهی تدریس خصوصی سایت ایران کنکور www.IranKonkur.com است. البته ایران کنکور وقتی نتیجه خوبی می دهد که بخواهید در زمینه تدریس خصوصی دروس کنکوری فعالیت داشته باشید.

ثبت تبلیغ در سایتهای معرفی شده برای جذب شاگرد کاملا می تواند مفید و موثر باشد. البته خودتان هم باید برای نوشتن متن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی موثر بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


https://www.iranmodares.com/article-index.php?ID=1624


iranmodares


در حال حاضر استفاده از تبلیغات اینترنتی و درج آگهی در سایتهای تخصصی تدریس مانند سایتهای معرفی شده یکی از بهترین راهکارها برای جذب شاگرد است. در این حالت از کل کشور به صورت اینترنتی و آنلاین و از شهر محل سکونت خودتان به صورت حضوری می توانید جذب شاگرد داشته باشید. البته عنوان آگهی را باید خوب بنویسید و عکس مناسبی هم انتخاب نمائید. در ضمن متن آگهی خیلی مهم است که خوب نوشته شود. هر چه رزومه بهتری ارائه دهید و سوابق تدریس بیشتری در متن تبلیغ ارائه کنید، در نهایت جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت.

بهترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران

اگر در جستجوی بهترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران هستید .... اگر قصد دارید برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و یا هر درس دیگری در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران تبلیغات اینترنتی درج نمائید ... چنانچه قصد دارید به صورت رایگان و یا ویژه در یک محیط 100 درصد آموزشی آگهی بدهید و در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار بگیرید و از این طریق شاگرد جذب نمائید .... در هر صورت، به بزگترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد. در این وب سایت تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده اند. برای مشاهده صفحه اصلی این سایت و ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ان بر روی www.IranModares.com کلیک نمائید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات ایران است:

-  ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان می باشد. حتی اگر بخواهید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود، در این حالت نیز در نهایت هزینه پرداختی شما به نسبت درآمدی که بدست می آورید و به نسبت درصدی که در صورت همکاری با آموزشگاهها باید به آنها پرداخت کنید بسیار کمتر و به صرفه تر است.

- ایران مدرس برای عبارتهای تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. بنابراین وقتی متقاضیان تدریس خصوصی در جستجوی مدرس مود نظر خودشان از طریق گوگل هستند به راحتی وارد سایت ایران مدرس شده و به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.



- در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در این وب سایت فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی ثبت می گردد. بنابراین مانند سایتهای آگهی عمومی تبلیغ شما بین انواع آگهی های غیر مرتبط گم نخواهد شد. در ضمن، در این سایت هزاران جزوه آموزشی، خلاصه درس، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور و ... درج شده است و در صورتیکه تبلیغ ویژه تدریس در ایران مدرس ثبت کنید علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) در کنار این مطالب آموزشی هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدید آگهی و تبلیغات تدریس شما بالاتر خواهد رفت.

- در ایران مدرس امکانات متنوعی برای مدرسین و اساتید تدریس خصوصی فراهم شده است. می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و از این طریق هم بازدید صفحه آگهی خودتان را افزایش دهید. حتی در فروشگاه ایران مدرس می توانید جزوه برای فروش قرار دهید. در ضمن برای خودتان می توانید وبلاگ داشته باشید و مطلب ثبت کنید.

با توجه به مطالب ذکر شده، ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس می تواند یک راهکار بسیار عالی برای جذب شاگرد توسط شما و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باشد. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. علاوه بر ایران مدرس، اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، ثبت تبلیغ در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می تواند برای جذب شاگرد موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر یا متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات را در این زمینه مطالعه کنید.


سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی