درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران

اگر در جستجوی بهترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران هستید .... اگر قصد دارید برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی، فیزیک، شیمی، زبان و یا هر درس دیگری در بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران تبلیغات اینترنتی درج نمائید ... چنانچه قصد دارید به صورت رایگان و یا ویژه در یک محیط 100 درصد آموزشی آگهی بدهید و در معرض دید متقاضیان تدریس خصوصی قرار بگیرید و از این طریق شاگرد جذب نمائید .... در هر صورت، به بزگترین سایت تدریس خصوصی ایران (ایران مدرس) مراجعه کنید. ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس ایران است و بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد. در این وب سایت تا سال 97 حدود 18000 مدرس ثبت نام کرده اند. برای مشاهده صفحه اصلی این سایت و ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در ان بر روی www.IranModares.com کلیک نمائید. دلایل زیر نشان می دهد ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات ایران است:

-  ثبت آگهی تدریس خصوصی در ایران مدرس کاملا رایگان می باشد. حتی اگر بخواهید تبلیغ خودتان را ویژه کنید تا بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شود، در این حالت نیز در نهایت هزینه پرداختی شما به نسبت درآمدی که بدست می آورید و به نسبت درصدی که در صورت همکاری با آموزشگاهها باید به آنها پرداخت کنید بسیار کمتر و به صرفه تر است.

- ایران مدرس برای عبارتهای تدریس خصوصی از نظر گوگل بهینه است. با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک و .... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. بنابراین وقتی متقاضیان تدریس خصوصی در جستجوی مدرس مود نظر خودشان از طریق گوگل هستند به راحتی وارد سایت ایران مدرس شده و به سمت تبلیغ شما هدایت خواهند شد.



- در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در این وب سایت فقط آگهی های مرتبط با تدریس خصوصی ثبت می گردد. بنابراین مانند سایتهای آگهی عمومی تبلیغ شما بین انواع آگهی های غیر مرتبط گم نخواهد شد. در ضمن، در این سایت هزاران جزوه آموزشی، خلاصه درس، نمونه سوالات امتحانی، تست کنکور و ... درج شده است و در صورتیکه تبلیغ ویژه تدریس در ایران مدرس ثبت کنید علاوه بر صفحه اصلی و بخش تدریس خصوصی (مشاهده بخش تدریس خصوصی ایران مدرس) در کنار این مطالب آموزشی هم آگهی شما نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب بازدید آگهی و تبلیغات تدریس شما بالاتر خواهد رفت.

- در ایران مدرس امکانات متنوعی برای مدرسین و اساتید تدریس خصوصی فراهم شده است. می توانید برای دروس تدریسی خودتان جزوه و خلاصه جزوه ثبت کنید و از این طریق هم بازدید صفحه آگهی خودتان را افزایش دهید. حتی در فروشگاه ایران مدرس می توانید جزوه برای فروش قرار دهید. در ضمن برای خودتان می توانید وبلاگ داشته باشید و مطلب ثبت کنید.

با توجه به مطالب ذکر شده، ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس می تواند یک راهکار بسیار عالی برای جذب شاگرد توسط شما و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی باشد. در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. علاوه بر ایران مدرس، اگر در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارید، ثبت تبلیغ در سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com هم می تواند برای جذب شاگرد موثر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله 10 راهکار برای ثبت آگهی تدریس بهینه از نظر گوگل و جذب شاگرد بیشتر یا متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی + نمونه متن تبلیغات را در این زمینه مطالعه کنید.


سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.