درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی معتبر و پربازدید

سایتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی معتبر و پربازدید در زمینه های مختلف در این بخش معرفی می گردد. برای درج تبلیغات در هر زمینه به یکی از سایتهای زیر مراجعه نمائید.

1-     درج تبلیغات در هر زمینه ای و در هر جای ایران به صورت رایگان: http://www.soodiran.com/

2-     درج تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل: https://www.iranmodares.com/index.php

3-   درج تبلیغات رایگان در زمینه تدریس خصوصی ریاضی در هر مقطع: http://www.tadris-riazi.com/

4-    ثبت آگهی در زمینه تدریس دروس کنکوری و فروش محصولات کنکوری و انتخاب رشته و مشاوره کنکور: http://www.irankonkur.com/

5-    سایت تبلیغات اینترنتی در زمینه برق و صنعت برق با بازدهی بالا: http://www.istgahebargh.com/

ثبت تبلیغ در تمامی سایتهای معرفی شده کاملا رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغ خودتان را ویژه کنید. با توجه به زمینه کاری خودتان می توانید در هر کدام از سایتهای بالا تبلیغ ثبت کنید. درج آگهی در سایت مرتبط می تواند به رونق کسب و کار و جذب مشتری شما کمک زیادی بکند. در سایت سودایران در هر زمینه ای می توانید تبلیغ بدهید ولی به هر حال به عنوان مثال برای جذب شاگرد در زمینه تدریس ریاضی سایت تدریس ریاضی احتمالا بازدهی بیشتری خواهد داشت. می توانید در همه ی سایتهای معرفی شده در بالا تبلیغ خودتان را درج کنید البته توصیه می شود اولا در هر سایت آگهی متمایزی ثبت کنید و تبلیغات شما کپی شده و تکراری نباشد و ثانیا متن آگهی های شما حداقل 300 کلمه باشد تا از نظر گوگل اسپم شناخته نشود. میزان بازدهی آگهی ها متناسب است با اینکه چقدر آن را جدی بگیرید. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه دهید تا مشتریان متقاعد شوند با شما تماس بگیرند. در متن تبلیغ به جای اینکه بیشتر از خودتان و یا شرکتتان تعریف کنید به مشتری فکر کنید و مزیتهایی که کالا و خدمات شما برای ایشان می تواند داشته باشد را ذکر نمائید. مطالعه مقاله کجا تبلیغ کنیم – نحوه درج آگهی و تبلیغ موثر در این زمینه مفید است.

متن آگهی ها را منحصر به فرد بنویسید: کپی کاری هیچ وقت شما را به موفقیت نمی رساند. همانطور که گفته شد برای نوشتن آگهی های خودتان باید وقت بگذارید. اگر مضمون هم یکی باشد ولی با جملات متفاوتی نوشته شده باشد باز هم خوب است. به هر میزان توضیحات شما کاملتر باشد بهتر است.
عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید: اولین چیزی که مشتری از تبلیغ شما خواهد دید عنوان آگهی است. عنوان آگهی باید خلاصه ای از متن تبلیغ شما باشد. عنوانهای کلی مانند "فروش فوری" مناسب نیست. چون مشتری نمی داند آگهی شما در چه زمینه ای است. در عین حال عنوان تبلیغ باید جذاب باشد. پس عنوان آگهی باید واضح باشد و به خوبی مشخص نماید متن آگهی در چه زمینه ای است و در ضمن جذاب باشد. از کلماتی مانند ارزان، رایگان، تضمینی، با قیمت مناسب و رقابتی و .... در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان استفاده نمائید. - مطالعه کنید: بهترین متنهای تبلیغاتی
تبلیغات ویژه با بازدهی بالا: در صورت تمایل تبلیغ خودتان در سودایران و یا سایتهای تبلیغاتی دیگر را ویژه کنید. آگهی ویژه مستلزم پرداخت هزینه است ولی در عوض بیشتر دیده خواهد شد و بازدهی بالاتری هم دارد. آگهی های ویژه از نظر کاربران هم اعتبار بالاتری دارد و با درج تبلیغ ویژه احتمال تماس و جذب مشتری خودتان را افزایش می دهید.
تبلیغات اینترنتی برای پیدا کردن مشتریان جدید بسیار امکان خوبی است. در این نوع تبلیغات چون متقاضیان کالا و خدمات شما سراغ شما می آیند و اینطور نیست که شما سراغ آنها بروید، در نتیجه امکان فروش بیشتر است. به عبارت دیگر این نوع تبلیغات هدفمند است. متقاضیان کالا و خدمات شما از طریق گوگل یا سایر موتورهای جستجو به سمت اگهی های شما هدایت می شوند و با شما تماس خواهند گرفت.
برای افزایش بازدهی آگهی اینترنتی سعی کنید متن آگهی های خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. دغدغه ها و نیازهای مشتری های خودتان را بدانید و سعی کنید آنها را برطرف نمائید. در متن تبلیغ خودتان در رابطه با اینکه کالا و خدمات شما چه مزایای برای کاربران می تواند داشته باشد هم توضیح دهید. اصل صفرم تبلیغات که همان صداقت است را رعایت کنید و در مورد مزایای کالا و خدمات خودتان اغراق نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.