درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

نحوه نوشتن تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش

اگر در زمینه نحوه نوشتن تبلیغات اینترنتی موفق و پرفروش سوال دارید و می خواهید آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که فروش بالایی داشته باشد .... در هر صورت بر روی لینک های زیر کلیک کنید و مقالات زیر را بخوانید.


در این بخش در پاسخ به سوال چگونه تبلیغ بنویسیم تا بیشتر بفروشیم توضیحاتی ارائه شده ......



در این بخش در رابطه با نحوه نوشتن متن آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی توضیحاتی ......



در این بخش رهنمودهایی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش و نوشتن آگهی و ......


نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق

در این بخش در زمینه نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق توضیحاتی ارائه ......



برای نوشتن متن آگهی های خودتان وقت بگذارید. قیمت ارائه دهید و در رابطه با عوامل موثر بر قیمت خدمات و کالاهای خودتان بحث کنید و نشان دهید که با قیمت مناسب کالا یا خدمات ارائه می کنید. دغدغه های مشتریان خودتان را بدانید و در رابطه با آنها حرف بزنید. چون در اینترنت اگهی های زیادی وجود دارد بزرگترین مشکل کاربران این است که نمی دانند باید به چه کسی اعتماد کنند. در متن تبلیغ خودتان اعتماد سازی کنید. مشتری باید در اولویت باشد و در رابطه با دغدغه ها و موارد مهم از نظر آنها حرف بزنید. البته با مدارک و به صورت مستدل نشان دهید که شما در زمینه کاری خودتان قابل اعتماد و حرفه ای هستید. یک راهکار بسیار خوب دادن اطلاعات به مشتریان است. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید علاوه بر اینکه در متن تبلیغ خودتان را به خوب معرفی می کنید به کاربران در رابطه با نحوه ثبت شرکت، مراحل آن، هزینه هایی که باید انجام دهد و .... اطلاعاتی بدهید. نشان دهید که کار خودتان را خوب بلد هستید. ممکن است یک نکته بسیار مهم در این زمینه وجود داشته باشد و اگر شما آن را ارائه کنید در زمان و هزینه های مشتری شما صرفه جویی شده و به پاس همین اطلاعات مفید این شخص از بین شرکت های مختلف با شما برای دریافت خدمات تماس می گیرد.

نکات تکمیلی برای نوشتن تبلیغات موفق و پرفروش:

- جمله خودتان را با یک حرف اضافه تمام کنید. مثال: آلودگی هوا چیزی است که می خواهیم رهایی پیدا کنیم ازش.

- جمله های خودتان را خرد کنید: در یک چشم به هم زدن راه موفقیت مسدود می شود. جرقه ای که ناگهان در ذهنتان می درخشد. یادداشتی که هر گز بر روی کاغذ آورده نمی شود.

- جمله های خودتان را با حروف ربط شروع کنید.

- از پاراگرافهای یک جمله ای استفاده کنید.

- از تکنیکهای مکانیک برای تاکید کلمه ها و یا عبارتهای متن استفاده کنید. مانند: حروف درشت، خط تاکید، دست نویس ساختگی و حروف برجسته.


منحصر به فرد بودن و مفید بودن متن تبلیغات: همانطور که گفته شد، اگر می خواهید آگهی و تبلیغات شما مفید و موثر باشد و در تبلیغات اینترنتی موفق باشید، باید متن آگهی شما کپی نشده باشد. متن آگهی و تبلیغات خودتان را با اختصاص دادن زمان به آن بنویسید. متن آگهی های کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و از اعتبار تبلیغات شما پیش آنها می کاهد و هم گوگل متن های تکراری را تشخیص می دهد و در نتایج جستجوی خودش جایگاهی به آن اختصاص نمی دهد. بنابراین بهتر است متن آگهی شما باید منحصر به فرد باشد. حتی اگر در یک سایت تبلیغات ثبت کرده اید همان تبلیغ را عینا در یک سایت دیگر کپی نکنید. آگهی های متفاوتد با متن و عنوان های مختلف درج نمائید. اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی نتیجه مطلوب و مورد نظر خودتان را بگیرید و موفق باشید، در مرحله اول باید برای آن وقت بذارید. با کپی کاری به جایی نمی رسید. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که در متن آگهی و تبلیغات خودتان اطلاعات مفیدی ارائه نمائید. در کنار تبلیغ کالا و خدمات خودتان و ارائه ویژگیهای رقابتی کالا و خدمات خودتان و بیان مزیتهایی که محصولات شما برای مشتریان دارد، به صورت کلی اطلاعات مفیدی در زمینه محصولاتی که ارائه می کنید هم ارائه نمائید. به این ترتیب مشتریان متوجه خواهند شد که شما در زمینه کاری خودتان یک متخصص هستید و می توانند روی شما حساب کنند. مثلا اگر در زمینه خرید و فروش و اجاره موتور برق و دیزل ژنراتور و .... فعالیت دارید، در متن آگهی در مورد نحوه انتخاب دیزل ژنراتور مناسب، نحوه استفاده مناسب از آن و .... هم می توانید توضیحاتی ارائه کنید و در کنار آن ویژگیهای برتر دیزل ژنراتورهای خودتان را هم بیان کنید. هم به کاربران اطلاعات مفید بدهید و هم محصولات خودتان را تبلیغ کنید.

منبع: سودایران

(استفاده از مطالب با ذکر منبع و درج لینک سایت مجاز است)