درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی - سایت معتبر تبلیغات تدریس

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالا از تدریس در این بخش معرفی می گردد. اگر می خواهید با حضور در اینترنت و با درج تبلیغ در یک سایت معتبر و پربازدید شاگرد جذب نمائید و خوب پول در بیاورید ادامه این مطلب را بخوانید.

موارد لازم و موثر برای متن آگهی تدریس خصوصی

به جرات می توان گفت بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی برای کسب درآمد بالا از تدریس سایت ایران مدرس www.IranModares.com است. ایران مدرس ویژه گی هایی دارد که آن را برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی بسیار مناسب و منحصر به فرد می کند. ایران مدرس قدیمی ترین و بزرگترین سایت در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی است و تا سال 98 حدود 19000 مدرس ثبت نامی دارد. در واقع این وب سایت بزرگترین مرجع تبلیغات تدریس خصوصی در ایران است. در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در این وب سایت به جز آگهی های مرتبط با تدریس و آموزش تبلیغ دیگری ثبت نمی گردد. نکته دیگر اینکه درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است. البته اگر تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت هزینه مناسبی تبلیغ ویژه داشته باشید و در این حالت آگهی شما همواره در صفحه اصلی سایت و بالاتر از آگهی های تدریس خصوصی رایگان نمایش داده خواهد شد. علاوه بر این، آگهی های ویژه تدریس خصوصی در کنار بیش از هزاران جزوه و مقاله اموزشی و .... نمایش داده خواهد شد. برای درج تبلیغ در این سایت در بالای صفحه اصلی ایران مدرس بر روی عضویت در سایت کلیک نموده و بعد از ثبت نام تبلیغ خودتان را ثبت کنید. ایران مدرس برای عبارت های شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.

برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی فرصت ثبت تبلیغ در سایت ایران مدرس را به عنوان بهترین سایت تبلیغات تدریس خصوصی ایران از دست ندهید. البته خودتان هم باید این روش را جدی بگیرید و متن تبلیغ خودتان را خوب و کامل بنویسید تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. در سایت ایران مدرس آگهی ای که در زمینه تدریس خصوصی نباشد ثبت نمی گردد. بنابراین آگهی تدریس شما، مانند حالتی که در سایتهای  عمومی آگهی اینترنتی اتفاق می افتد، در بین آگهی های مختلف و با موضوعات متفاوت گم نخواهد شد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد و همین باعث شده است از نظر گوگل هم بهینه باشد و ثبت اگهی تدریس در آن بازدهی بالایی داشته باشد. اگر در این وب سایت بخشهای دیگری علاوه بر بخش تدریس خصوصی وجود دارد، این بخشها هم در جهت حمایت از مدرسین و آگهی های تدریس بوده و در اکثر بخشهای دیگر سایت هم به تناسب مطالبی که وجود دارد، آگهی های تدریس خصوصی نمایش داده خواهد شد. اگر می خواهید در تبلیغات در زمینه تدریس خصوصی موفق باشید و به راحتی شاگرد جذب کنید، فرصت ثبت اگهی تدریس در ایران مدرس به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران را از دست ندهید.

برای ثبت آگهی و تبلیغات موفق در زمینه تدریس خصوصی ریاضی موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- در عنوان آگهی و تبلیغ خودتان بهترین ویژگی خودتان را بنویسید. مثلا اگر دبیر رسمی هستید و یا در کنکور رتبه خوبی کسب کرده اید و یا .... در عنوان آگهی بنویسید.
2- در متن آگهی اسم تمامی دروس تدریس خودتان را بنویسید. حتی اگر فقط ریاضی تدریس می کنید و مثلا توانایی تدریس هندسه و جبر و احتمال را هم دارید، در متن آگهی اسم این دروس را هم بنویسید.
3- متن آگهی و تبلیغات تدریس ریاضی خودتان را خوب و قانع کننده بنویسید. متن آگهی را به گونه ای بنویسید که اگر متقاضیان تدریس و یا والدین آنها آگهی شما را دیدند متقاعد شوند با شما تماس بگیرند.

سایت ایران مدرس یک بخش تخصصی برای مطالب کنکوری دارد (برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید) و آگهی های تدریس ویژه در این بخش هم نمایش داده خواهند شد. اگر می خواهید در زمینه تدریس دروس کنکوری فعالیت داشته باشید با ثبت اگهی در ایران مدرس می توانید در این زمینه نیز شاگرد جذب کنید. عبارت تدریس خصوصی کنکور را در گوگل جستجو کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج و در صدر نتایج خواهید دید.
درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس رایگان است: در این وب سایت می توانید تبلیغات تدریس خصوصی خودتان را به صورت کاملا رایگان درج کنید و به راحتی شاگرد جذب کنید. در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک کنید و پس از ثبت نام و ورود به کنترل پنل آگهی تدریس خودتان را درج کنید. ثبت اگهی تدریس زبان، ریاضی، فیزیک، شیمی، هندسه، حسابان، جبر، عربی، زیست یا هر درس دیگری در این سایت رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید تبلیغات تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی ان را افزایش دهید.
هزینه ثبت آگهی ویژه تدریس در آن بسیار مناسب است: یکی از ویژگی هایی که باعث شده است سایت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغ تدریس خصوصی ایران باشد و بهترین گزینه برای جذب شاگرد شما به حساب آید این است که هزینه ثبت تبلیغات تدریس خصوصی در این سایت کاملا مناسب است. با هزینه ثبت آگهی تدریس در روزنامه برای یک روز، یک ماه می توانید در این وب سایت آگهی تدریس ویژه داشته باشید. برای مشاهده شرایط ثبت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ویژه و برای کسب اطلاع از هزینه تبلیغات تدریس ویژه بر روی عبارت تعرفه تبلیغات تدریس خصوصی کلیک کنید.
در سایت ایران مدرس امکانات متعددی برای تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین ارائه شده است. به عنوان مثال مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت نمایند و یا از شاگردهایشان بخواهند نظرات مثبت خودشان را در سایت ثبت کنند تا صفحه آگهی مدرسین پربارتر و برای جذب شاگرد موثرتر گردد.
چرا تبلیغ تدریس ریاضی بهترین راهکار برای جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی ریاضی است؟ برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی ریاضی راهکارهای مختلفی وجود دارد. تعدادی از مدرسین هنوزم که هنوز است از طریق اموزشگاهها شاگرد جذب می کنند. خصوصا مدرسین قدیمی و دارای سن و سال بالا که میانه خیلی خوبی با اینترنت ندارند اکثرا همان روش را ادامه می دهند. شما هم می توانید از طریق آموزشگاهها برای جذب شاگرد اقدام نمائید. راهکارهای دیگری هم وجود دارد. می توانید برای خودتان سایت و وبلاگ بزنید (البته بهینه سازی سایت و وبلاگ برای گوگل کار زمان بری است)، تراکت توزیع کنید، در مدارس و دانشگاهها تبلیغ کنید و .... . به جرات می توان گفت تبلیغات اینترنتی برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری بهترین گزینه است. آگهی شما به صورت رایگان و یا با هزینه بسیار کم در مقایسه با روزنامه و تراکت و .... ثبت خواهد شد. تبلیغات شما دائمی است و امنند تراکت و رزونامه و .... یکی دو روزه از بین نخواهد رفت. آگهی شما محدودیت مکانی و زمانی ندارد و در کل کشور به صورت 24 ساعته قابل مشاهده خواهد بود. حتی می توانید از شهرهای دیگر شاگرد جذب کنید و تدریس خصوصی آنلاین انجام دهید. در متن آگهی خودتان می توانید توضیحات کامل بنویسید و رزومه کاملی ارائه کنید. در این روش به صورت مستقیم شاگرد جذب می کنید و لازم نیست هر جلسه 30 تا 40 درصد مبلغ حق التدریس را به آموزشگاهها بدهید. برای ثبت آگهی تدریس و آموزش خصوصی ریاضی و یا هر درس دیگری در ایران مدرس بر روی عضویت در سایت در بالای همین صفحه کلیک نمائید.
منبع: ایران مدرس (استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به ایران مدرس مجاز است)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.