افزایش تاثیر چشمگیر آگهی های شما با پرهیز از این 3 خطا
همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 خطای رایج در درج آگهی و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است:
1- درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و آگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید.
2- کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.
3- درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل، حرفه و ... خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمی کند.
برای درج آگهی رایگان در سایت سودایران بر روی عبارت سایت تبلیغات رایگان کلیک کنید.
5 مزیت تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات
سنتی 1- ایجاد ارتباط دوطرفه:
تبلیغات اینترنتی یک ارتباط دوطرفه بین تبلیغ کننده و مخاطب ایجاد میکند. مخاطبان
نه تنها تبلیغات را دریافت میکنند بلکه قادرند بازخورد بدهند و سوالات خود را در
مورد محصولات با تبلیغکنندگان مطرح کنند. 4- ارسال، نگهداری و به روز
رسانی آسان: به دلیل ماهیت دیجیتالی، تبلیغات اینترنتی دارای
ویژگیهای نمایش، نگهداری و به روز رسانی آسان است. کاهش فرایند تهیه و اجرای
تبلیغات از جمله نتایج این ویژگیها تلقی میشود. برای درج آگهی رایگان در سایت سودایران بر روی عبارت سایت تبلیغات رایگان کلیک کنید.
تبلیغ در اینترنت مزیتهای زیادی نسبت به تبلیغات سنتی
دارد، از آن جمله میتوان موارد زیر را نام برد:
2- ایجاد یک پیوند مستقیم به لیست محصولات:
تبلیغات اینترنتی با یک پیوند مستقیم، دسترسی به اطلاعات محصولات مرتبط را برای مخاطبان
فراهم میسازد. این قابلیت
غالباً منجر به مبادله محصولات و افزایش تعاملات تجاری میشود.
3- دسترسی جهانی و شبانهروزی:
تبلیغات اینترنتی دارای دسترسی جهانی است و در تمام روزهای سال و تمام ساعات روز
در دسترس می باشد که این امر موجب افزایش قابلیت مشاهده و گسترش بازار آن میشود.
5- قابلیت بالای اندازهگیری و ردگیری:
تبلیغات اینترنتی به دلیل ماهیت دیجیتالی، از قابلیت ردگیری و اندازهگیری بالایی
برخوردار است. از روشهای گوناگونی برای ردگیری، ارزیابی عملکرد و سنجش اثربخشی
تبلیغات اینترنتی استفاده میشود.