اگرسوال چگونه خوب تبلیغ کنیم و درآمدمان را افزایش دهیم؟ برای شما هم مطرح است این مقاله کمک زیادی به شما می تواند بکند. همانطور که می دانید برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد یکی از مهمترین عوامل تبلیغات و بازاریابی خوب و موثر است. در این مقاله چگونگی ثبت تبلیغات خوب و پربازده مورد بررسی قرار گرفته است. برای ثبت آگهی رایگان در اینترنت قواعدی وجود دارد که اگر آنها را بدانید می توانید یک آگهی خوب و موثر درج نمائید. در ادامه این موارد توضیح داده می شود. برای درج آگهی رایگان می توانید به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید (بر روی لینک ثبت آگهی اینترنتی کلیک کنید).
عنوان آگهی باید جذاب و
گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را
مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند.
عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید
وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما
کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند
جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید
بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته
همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه
می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی
محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.
بعد از نوشتن عنوان خوب برای آگهی و تبلیغات،
مسئله مهم دیگری که باید در نظز بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را متقاعد
کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل
مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی
خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند.
در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید.
در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری
ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو
جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست. در متن آگهی آدرس و شماره تلفن
هم ارائه کنید. به این ترتیب اعتماد بیشتری به شما خواهند کرد.
برای موفقیت در تبلیغ و تبلیغات قانون صفرم تبلیغات
را رعایت کنید. در عصر حاضر به منظور ترغیب مصرفکننده برای تصمیمگیری
خرید ملاکهایی مهمتر از ویژگی و مزایای محصول وجود دارد. امروزه مشتری
بیشتر به ارزشها، حس موجود و هماهنگی فروشنده و خریدار توجه میکند تا
صرفا چند ویژگی لیستشده محصولات و در واقع مشتریان آنچه را میفروشید
نمیخرند، بلکه آنچه را که هستید میخرند.
واقعیت امر این است که مشتریان کنونی، خیلی بیشتر از چیزی که فکر
میکنید مشغله کاری و فکری دارند، آنها وقت ندارند که بنشینند و ویژگیها و
مزایای محصول شما را با دیگر فروشندهها مقایسه کنند. آنها به دنبال کسی
میگردند که به او اعتماد کنند. قانون صفرم تبلیغات یعنی قانون صداقت محض.
شاید تمام آنچه را که درمورد محصولتان وجود دارد در تبلیغات خود به مشتری
نگویید، اما هر آنچه را میگویید باید بر پایه صداقت برای جذب اعتماد باشد.
برای این منظور میتوانید ۳ مرحله زیر را اجرا کنید :
•در تبلیغاتتان به مواردی اشاره کنید که مطمئن هستید مشتریانتان تجربه کردهاند.
•حقیقت را بگویید، حتی اگر باعث ناراحتی شود
•به مشتریان دقیقا همان تجربیاتی را ارائه دهید که به آنها قول دادهاید
حین ثبت اگهی
و تبلیغات رایگان اینترنتی در سودایران و یا سایتهای دیگر شهر و استان را
بدرستی انتخاب کنید. در ضمن از بین گروه بندی های متنوعی که ارائه شده است
هم گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. این مورد خیلی مهم است. چرا که
اگر گروه مناسب آگهی خودتان را انتخاب نکنید، آگهی شما را افرادی خواهند
دید که در جستجوی کالا و خدمات دیگری هستند و اصلا با شما تماس نخواهند
گرفت. اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید، مهم است که در عنوان آگهی و در
متن آگهی اسم شهر مزبور ارائه گردد. چون افرادی که ساکن تهران نیستند حین
جستجو اسم شهر خودشان را هم در عبارت جستجو وارد می کنند.
آگهی
های متعدد ثبت نمائید. اصلا به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. در سایتهای آگهی
رایگان اینترنتی و همچنین در همین سایت (سودایران) امکان درج بی نهایت آگهی
به صورت کاملا رایگان وجود دارد. هر تعداد آگهی که می خواهید درج نمائید.
در تبلیغات اینترنتی تنها با ثبت یکی دو آگهی به نتیجه نمی رسید.
برای مطالعه بیشتر بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.
چگونه خوب تبلیغ کنیم؟
اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید و در اینترنت موثر و موفق تبلیغ ......
اگر می خواهید خوب تبلیغ بدهید و آگهی های موثری درج نمائید در مرحله اول ......
چگونه بیشترین بازدهی را از آگهی رایگان بگیریم؟