در این بخش در رابطه با سوال چگونه خوب تبلیغ کنیم و در تبلیغات اینترنتی موفق باشیم؟ مطالب مفیدی ارائه شده است. عنوان آگهی باید جذاب و
گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را
مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند.
عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید
وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما
کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند
جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید
بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته
همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه
می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی
محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.
اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید،
عنوان خوبی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. عنوانی که کاربران را
ترغیب کند بر روی آگهی و تبلیغات شما کلیک کنند. عنوان خوب به نتیجه گرفتن
شما بسیار کمک می کند. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران از
بین آگهی دیگر آگهی شما را انتخاب نموده و بر روی اگهی شما کلیک نمایند.
برای موفقیت در تبلیغ و تبلیغات قانون صفرم تبلیغات
را رعایت کنید. در عصر حاضر به منظور ترغیب مصرفکننده برای تصمیمگیری
خرید ملاکهایی مهمتر از ویژگی و مزایای محصول وجود دارد. امروزه مشتری
بیشتر به ارزشها، حس موجود و هماهنگی فروشنده و خریدار توجه میکند تا
صرفا چند ویژگی لیستشده محصولات و در واقع مشتریان آنچه را میفروشید
نمیخرند، بلکه آنچه را که هستید میخرند.
برای انتخاب عنوان
آگهی خودتان به صورت مناسب باید بدانید که کاربران و مشتریان کالا و خدمات
شما محصولات و یا خدمات شما را با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند.
مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارید در خود گوگل عبارتهایی مانند ثبت
شرکت، رتبه بندی شرکت، خرید و فروش شرکت و ... را جستجو کنید. بعد از نوشتن
این عبارتها در باکس جستجوی گوگل، یک فاصله با صفحه کلید بذارید (کلید
اسپیس را بزنید). وقتی این کار را انجام دادید خود گوگل پیشنهادهایی به شما
می دهد. همان پیشنهادها را در عنوان آگهی خودتان به کار ببرید. یا مثلا
عبارت رتبه بندی شرکت را در گوگل جستجو کنید. در پایین نتایجی که گوگل به
شما ارائه می کند عبارتهایی نشان داده شده اند. این عبارتها هم عبارتهای
پرکاربرد بازدیدکنندگان و کاربران هستند و می توانید از آنها در عنوان آگهی
و تبلیغات خودتان استفاده نمائید. یکی از مهمترین مواردی که برای درج آگهی
و تبلیغات رایگان پربازده و مفید باید در نظر بگیرید همین عنوان آگهی است.
در کنار روشی که به شما ارائه شد باید جذاب بودن و جذب کردن مشتری را به
عنوان آگهی خودتان اضافه کنید. به این معنی که مثلا در همان مثال ثبت شرکت،
به جای عبارت "ثبت شرکت و رتبه بندی"
می توانید عنوان " ثبت شرکت با بهترین قیمت و در اسرع وقت" را انتخاب
نمائید. قاعدتا کاربران بر روی آگهی ای که عنوان دوم را دارد بیشتر کلیک می
کنند. چون هم قیمت و هم زود انجام شدن کارها برای مشتریان مهم است.
مطلب بعدی که باید در
نظر بگیرید این است که متن آگهی خودتان را خوب و قانع کننده و قابل اعتماد
بنویسید. متن اگهی هر چه کاملتر باشد بهتر است. هر چه اطلاعات بیشتری به
کاربر بدهید احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر است. در متن اگهی به
صورت کامل محصول یا خدمات خودتان را معرفی کنید. هر چه متن آگهی کاملتر
باشد این حس را به کاربر القا می کند که مطلب مهمتری برای گفتن دارید. در
متن آگهی مثلا اگر خودرویی به فروش می رسانید توضیحات کاملی در مورد آن
ارائه کنید. در مورد مدل و رنگ و تعمیرات انجام شده آن و ... . برای اگهی و
تبلیغات خودتان عکس و تصویر بذارید. عکس را خودتان تهیه کنید. اگر برای
کالا و خدمات خودتان عکس واقعی (و نه عکسی که مثلا از اینترنت گرفته باشید)
بذارید، اعتماد کاربر بیشتر جلب می شود. در متن آگهی خودتان آدرس کامل ،
شماره تلفن، آدرس سایت، شماره ثابت، ایمیل و ... را قرار دهید.
چگونه خوب تبلیغ کنیم؟
اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید و در اینترنت موثر و موفق تبلیغ ......
اگر می خواهید خوب تبلیغ بدهید و آگهی های موثری درج نمائید در مرحله اول ......