4- تعداد کاربران زیاد و رو به افزایش اینترنت
در صورتیکه می خواهید از آگهی های اینترنتی خود بیشترین بازدهی را بگیرید، این متن را مطالعه کنید.
تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد
زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش
رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه
نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی
اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی
روشی به شما پیشنهاد می شود. در صورتیکه می خواهید با درج آگهی و تبلیغ
رایگان اینترنتی کسب و کار خود را متحول کنید، از فرمول زیر استفاده
نمائید:
درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی
به این ترتیب، پس از یکی دو ماه برای عبارتهای مربوط به کسب و کار و یا
خدمات مورد نظرتان در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان داده
خواهید شد و زنگ خورهای شما افزایش می یابد. برای ثبت آگهی
جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی
کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را
بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر
محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات
متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن
خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد
آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک
آگهی جدید بسازید.
درج آگهی رایگان در اینترنت
درج آگهی رایگان در اینترنت در بسیاری از موارد به نسبت درج آگهی روزنامه و یا تبلیغات کاغذی موثرتر و مفید تر است. برای بعضی از مشاغل، کسب و کارها و خدمات درج آگهی در اینترنت بهتر جواب می دهد و بازدهی بالاتری دارد.
اگر شما نیز برای بهبود کسب و کارتان و یا فروش یک محصول می خواهید در
وب سایتها آگهی رایگان درج کنید، به وب سایت سودایران سر بزنید. وب سایت
www.soodiran.com یکی از وب سایتهای بهینه در زمینه درج آگهی رایگان
اینترنتی می باشد.
درج آگهی رایگان در اینترنت و خصوصا در وب سایت سودایران می تواند به
شما کمک کند محصول خود را بفروشید، خدمات یا کسب و کار خود را معرفی نمائید
و یا هر هدف دیگری که دارید به آن برسید.
همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 خطای رایج در درج آگهی و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است:
1- درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان
را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند.
این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر
موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به
کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری
داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی
را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ
کنید.
2- کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی
به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها
آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد
کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از
وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن
اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید
و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.
3- درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی
یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج
شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی
شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل،
حرفه و ... خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت
کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در
عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمی کند.
یک نکته برای ثبت آگهی اینترنتی با بازدهی بالا: برای آگهی خودتان کلمات
کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط
موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی
شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل
از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می
توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.
عبارتهای کلیدی: سایت های تبلیغاتی رایگان، لیست سایت های تبلیغاتی رایگان، سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، سایت تبلیغاتی شیپور، بهترین سایت های تبلیغاتی، سایت های تبلیغاتی پربازدید، سایت تبلیغاتی ایستگاه، سایت تبلیغاتی دیوار
آگهی اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر مزیتهایی دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.
آگهی اینترنتی، در حال حاضر، یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی، جذب
مشتری، فروش کالا و خدمات، فروش ملک و خودرو و همچنین افزایش فروش و درآمد
است.
آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی
اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت
کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی
برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است.
آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته
و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن
باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل
شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید.
انتخاب عنوان مناسب در افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات بسیار موثر است. برای انتخاب عنوان مناسب آگهی موارد زیر را در نظر داشته باشید (برگرفته از کتاب رازهای تبلیغات نوشته دیوید اگیلوی):
- به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه
می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را
به هدر داده اید.
- عنوان های اثر بخش و موفق آنهایی هستند که قول منفعتی را به خواننده
بدهند. مانند شستشوی تمیزتر، مصرف بنزین کمتر، خلاصی از جوش های صورت، کرم
خودرگی کمتر دندانها و ... .
- عنوان هایی که حاوی خبرند، مطمئن و نتیجه بخش به شمار می روند. خبر
می تواند اگاهی دادن درباره یک محصول جدید، بهبود کیفی در یک کالای قدیمی
یا راه جدیدی برای استفاده از کالای قدیمی باشد. به طور متوسط آگهی های
دارای خبر 22 درصد بیش از آگهی های بدون خبر در خاطر خوانندگان می مانند.
- عنوان هایی که اطلاعات مفیدی را به خواننده عرضه می دارند، مانند
"چگونه دوستانی بیابیم و بر مردم تاثیر بگذاریم" بیش از حد میانگین خواننده
را به خود جلب می کنند.
- توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید،
هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما
چه محصولی را تبلیغ می کنید.
- اگر کالایی را تبلیغ می کنید
که تنها توسط گروه کوچکی از مردم خریداری می شود، کلمه ای را در عنوان
بیاورید که انها را پای آگهی تان بنشاند. مثل آسم، شب ادراری، زنان بالای
سی و پنج سال.
درج آگهی اینترنتی در وب سایتهای درج آگهی رایگان
مانند وب سایت حاضر www.soodiran.com برای افزایش تعداد مشتریان شما می
تواند واقعا مفید و تاثیر گذار باشد. در موارد زیر می توانید از آگهی
اینترنتی استفاده نمائیدک
1- اگر کسب و کاری دارید و می خواهید آن را رونق دهید.
2- اگر کالا یا خدماتی دارید و می خواهید آن را به فروش برسانید.
3- برای خرید و فروش ماشین، زمین، آپارتمان و ...
تبلیغات از موثرترین ابزار برای جذب مشتری و فروش محصول است. کیفیت تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل برای بهتر شدن تابلوهای تبلیغاتی، کاتالوگ و بروشور و همچنین تبلیغات آنلاین و پیامکی باید مورد استفاده قرار بگیرد.
تبلیغات سایت اینترنتی
تبلیغات بنری
تبلیغات ایمیل
به صورت انیمیشن، ثابت و ...
اگر در جستجوی سایت آگهی رایگان و تبلیغات در اینترنت عالی، پربازدید، مفید و موثر هستید، آگهی خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای درج آگهی و تبلیغ رایگان
است. در این وب سایت تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است.
این وب سایت از نظر گوگل کاملا بهینه است. درج آگهی در سودایران رایگان و
پربازده می باشد.
برای فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کارتان فرصت درج آگهی در سودایران را از دست ندهید.