10- متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد، بازدهی آگهی بالاتر خواهد رفت.
بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است. بسیاری از افراد در عنوان آگهی خودشان اسم شرکت خودشان را ارائه می کنند. این هم مناسب نیست. مثلا می نویسند "شرکت ایران سیر گل". خوب کسی که آگهی شما را ببیند اصلا نمی داند در چه زمینه ای است. در ضمن دقت کنید که عنوان آگهی مهمترین قسمت آگهی و تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی را خوب ننوشته باشید بر روی آن کلیک نمی کنند و این بیش از 80 درصد بازدید کننده را از دست خواهید داد. نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود.برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.
آگهی رایگان-تبلیغ رایگان تایپ-آگهی تایپ-آفتابگیر تبلیغاتی-بادکنک-نصب تابلوروان درشریفیه-هدایای تبلیغاتی-تابلو-تبلیغ آپارتمان-چاپ-طراحی و چاپ-تبلیغات برگزاری مجالس-سایت ثبت آگهی-لیوان پلاستیکی-ساعت دیواری تبلیغاتی-حروف برجسته اصفهان-درج آگهی تدریس پربازده-فروش خودکار-جا کاتالوگی-تبلیغات-هدایای تبلیغاتی 96-دورزمین ورزشی-خودکار تبلیغات-کلاه تبلیغاتی-کیف لپ تاپی چرم مصنوعی-ساک دستی پارچه ای-پلاک سینه پرسنلی-ساک دستی تبلیغاتی-نصاب تابلو فلکس-تبلیغات اعطای نمایندگی-صفحه اول گوگل-تبلیغاتی-اسپیکر ارزان-تبلیغات اینترنتی پربازده-جعبه پذیرایی دمنوش-ارسال پیامک انبوه-سایت تبلیغات کامپیوتر کرج-کاتالوگ تبلیغاتی-تبلیغات-تبلیغاتی-هدایای تبلیغاتی-خودکار تبلیغاتی-ساک دستی تبلیغاتی-تابلو تبلیغاتی-تابلو روان-لیوان تبلیغاتی-تابلوهای تبلیغاتی-آگهی-چاپ و تبلیغات-تبلیغ-چلنیوم-چاپ-LED-تابلو-تلویزیون شهری-کیف تبلیغاتی-تراکت-لیوان سرامیکی تبلیغاتی-فلش مموری تبلیغاتی-تولیدکننده لیوان تبلیغاتی-ساعت تبلیغاتی-آگهی رایگان-خودکار فلزی تبلیغاتی-طراحی-تبلیغات رایگان-درج آگهی رایگان-هدیه تبلیغاتی-ساک تبلیغاتی-تابلو LED-ماگ-خودکار پلاستیکی تبلیغاتی-سررسید 96-کاتالوگ-خودکار فلزی پرتوک تبلیغاتی-خودکار فلزی ملودی تبلیغاتی-ماگ تبلیغاتی-خودکار فلزی یوروپن تبلیغاتی-حروف برجسته-تولیدکننده خودکار تبلیغاتی-استند-جاکلیدی تبلیغاتی-واردکننده خودکار تبلیغاتی-سررسید-واردکننده ساک دستی تبلیغاتی-تبلیغات اینترنتی-هدایای تبلیغاتی جدید-فلش مموری-کلاه تبلیغاتی-سایت آگهی-لیوان-تولیدکننده ساک دستی تبلیغاتی-سررسید96-ساک دستی-ساک دستی پارچه ای-کارت ویزیت-تابلوسازی-ساک دستی برزنتی تبلیغاتی-تابلو سازی-ساک دستی گلاسه تبلیغاتی-لیوان پلاستیکی تبلیغاتی-ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی-کیف پول تبلیغاتی-کیف پاسپورتی تبلیغاتی-استند تبلیغاتی-عکاسی تبلیغاتی-لیوان شیشه ای تبلیغاتی-لیوان فلزی تبلیغاتی-پخش تراکت-
منبع: سودایران