درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

سایت تبلیغات در اینترنت و ثبت اگهی رایگان اینترنتی

اگر قصد دارید آگهی خودتان را در سایت تبلیغات در اینترنت و ثبت اگهی رایگان اینترنتی درج نمائید ...

اگر در زمینه تبلیغات روی cd، اجاره بیلبورد، تبلیغ، تبلیغات در اصفهان، تبلیغ تهران، هدایا، طراحی گرافیک چاپ و تبلیغات، طراحی تراکت، تبلیغات در تهران، تبلیغ در تبریز و کرج، هدایای تبلیغاتی، تقویم تبلیغاتی ماگ، چاپ و تبلیغات، تبلیغ در تهران کرج قم قصد درج آگهی رایگان اینترنتی دارید ...

اگر برای فروش خودرو، ملک، لوازم نو و دست دوم و ... آگهی درج نمائید ....

در هر صورت برای درج آگهی رایگان به سایت سودایران مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


ثبت تبلیغات رایگان









سایت تبلیغ رایگان و آگهی اینترنتی پربازدید و معتبر

اگر در جستجوی سایت تبلیغ رایگان و آگهی اینترنتی پربازدید و معتبر هستید ....
اگر می خواهید با درج آگهی در سایت تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی پربازدید و معتبر کسب و کارتان را رونق ببخشید .....
اگر در زمینه معاملات املاک و خودرو فعالیت دارید و با درج تبلیغ در سایت تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی پربازدید و معتبر می خواهید درآمدتان را افزایش دهید .....
در هر صورت، برای درج تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت اگهی برای فروش کالا و خدمات خودتان به سایت سودایران مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک کنید.


سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می کیرد. مشتریان شما در کل ایران آگهی شما را دیده و درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. به عنوان مثال اگر در زمینه تجهیزات پزشکی فعالیت دارید، با درج آگهی در سودایران نه تنها در خود تهران بلکه ممکن است از کل ایران مشتری جذب نمائید.
- از نظر گوگل بهینه است. آگهی خودتان را در سودایران ثبت کنید و بعد از چند ساعت در نتایج گوگل ببینید. به این ترتیب متقاضیان کالا و خدمات شما به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد.
- امکانات متنوعی را ارائه داده است. برای هر آگهی می توانید 10 عکس ثبت کنید. در سودایران بی نهایت آگهی می توانید درج نمائید. لوازم و تجهیزات پزشکی خودتان را با ارائه عکسهای متنوع برای انها به خوبی در سودایران می توانید معرفی کنید.
- تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد. یکی از معتبرترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران سودایران است. شما نیز در سودایران آگهی درج کنید و کالا  خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید.
حین ثبت تبلیغات در سایت سودایران موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- متن آگهی را تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده بنویسید. تجربه نشان داده است که آگهی های بلند بازدهی بیشتری دارند. در مورد کالا و خدمات خودتان به صورت کامل توضیح دهید. تعداد کاراکترهایی که در توضیحات آگهی می توانید استفاده کنید هیچ محدودیتی ندارد.
2- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.
""با درج تبلیغات در سودایران، سود کسب و کار خودتان را در هر جای ایران افزایش دهید.""
----------------------
تبلغات و بازاریابی برای هر کسب و کاری لازم است. حتی اگر در حال حاضر فروش شما خوب است باز هم تبلیغات به بهتر شدن اوضاع و افزایش فروش شما می تواند کمک شایانی بکند.
تحقیقات نشان داده است که شرکتها و موسساتی که در دوران رکود هم تبلیغات خودشان را قطع نکردند در دوران بعد از رکود چون در اذهان مردم باقی مانده بودند پیشرفت زیادی کردند.
اگر می خواهید کالا و خدماتتتان را به خوبی به فروش برسانید و برند خودتان را در ذهن اکثریت مردم جا بیندازید به تبلیغات و بازرایابی نیاز دارید.
یکی از بهترین انواع تبلیغات، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی به صرفه است و 24 ساعته در خدمات کسب و کار شماست. هیچ نوع تبلیغاتی گستردگی تبلیغات اینترنتی را ندارد. تبلیغات اینترنتی در کل کشور قابل مشاهده است.
برای فروش کالا و خدمات، معرفی کسب و کارتان و افزایش فروش خودتان تبلیغات اینترنتی را مورد استفاده قرار دهید. یکی از بهترین وب سایتهایی که در زمینه تبلیغات اینترنتی فعالیت دارد سایت سودایران است.
----------------------
تبلیغات رایگان در سایتها و تبلیغات رایگان اینترنتی در صورتیکه به درستی مورد استفاده قرار بگیرد می تواند به فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کار شما کمک نماید.
تبلیغات در اینترنت به صرفه است. در بسیاری از سایتهای مانند سایت سودایران تبلیغات اینترنتی رایگان است. در سایت سودایران هر تعداد آگهی و تبلیغ که بخواهید به صورت رایگان می توانید درج کنید. البته در صورت تمایل می توانید آگهی و تبلیغ خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید.
تبلیغات اینترنتی در حال حاضر به نسبت سایر انواع تبلیغات به نسبت هزینه ای که پرداخت می کنید بازدهی بالاتری دارد. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است. شب وروز ندارد. ممکن است وقتی شما خواب هستید یکی آگهی شما را دیده و با شما بعدا تماس بگیرد. تبلیغات اینترنتی گسترده است شما اگر مثلا ساکن تهران هستید، با درج تبلیغات در اینترنت می توانید آگهی خودتان را در کل کشور معرفی کنید.
برای رونق کسب و کار و افزایش فروش کالا و خدماتتان تبلیغات اینترنتی را فراموش نکنید.
یکی از بهترین سایتهای تبلیغات اینترنتی سایت سودایران است. سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد.
- از نظر گوگل بهینه است.
- امکانات متنوعی را ارائه داده است.
- تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد.
----------------------
چگونه تبلیغات کنیم + انواع تبلیغات - در این بخش در رابطه با سوال چگونه تبلیغات کنیم توضیحاتی ارائه شده و انواع تبلیغات معرفی می گردد.
برای فروش کالا و خدمات خودتان انواع تبلیغاتی را که می توانید در نظر بگیرید به صورت تبلیغات با تراکت، تبلیغات در روزنامه، تبلیغات در رادیو و تلویزیون، تبلیغات در اینترنت، تبلیغات تلگرام و اینستاگرام و .... است. هر کدام از این موارد برای تبلیغ یک نوع کالا و خدمات می تواند مفید و موثر باشد. تبلیغات در رادیو و تلویزیون هزینه بالایی دارد و برای کسب و کارهای کوچک به صرفه نیست. تبلیغات با استفاده از تراکت هم محدودیت مکانی دارد. یعنی مثلا اگر شما در تهران تبلیغ کنید، خیلی سخت است که بتوانید کل تهران را با پخش تراکت پوشش دهید. تبلیغات در اینترنت هم ارزان است و به صرفه و هم محدودیت مکانی و زمانی ندارد. با درج تبلیغ در اینترنت شما کل تهران و کل ایران را پوشش خواهید داد و آگهی شما به صورت 24 ساعته هم در دسترس خواهد بود.
یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغات اینترنتی خودتان را در آن درج نمائید، سایت سودایران است. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و از نظر گوگل بهینه است. برای ثبت تبلیغات در سایت سودایران ابتدا بر روی لینک سایت تبلیغات رایگان کلیک کنید. در ادامه وارد سایت سودایران خواهید شد. در سایت سودایران در بالای صفحه سمت راست عبارت "درج آگهی رایگان" نشان داده شده است. بر روی آن کلیک نمائید. پس از آن ثبت نام کنید و وارد کنترل پنل شوید. در کنترل پنل هر تعداد آگهی که مد نظر شما است می توانید درج نمائید.
----------------------
کجا تبلیغ کنیم
در این بخش در رابطه با اینکه کجا تبلیغ کنیم توضیحاتی ارائه شده و یک سایت تبلیغاتی موفق هم معرفی خواهد شد.
یکی از بهترین وب سایتهایی که برای تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان می توانید از آن استفاده کنید سایت سودایران است.
سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد.
در سایت سودایران امکانات متنوعی برای ثبت آگهی و تبلیغ ارائه شده است. به عنوان مثال:
- برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس ثبت نمائید.
- تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است (حین درج آگهی می توانید شهر و استان را انتخاب کنید).
- تعداد آگهی های و تبلیغاتی که می توانید درج نمائید نامحدود است.
-در صورت تمایل با پرداخت هزینه ناچیز می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید.
- ....
---------------------
مزیتهای ثبت آگهی اینترنتی رایگان در سودایران
سایت سودایران (همین وب سایت) یکی از برترین سایتهای درج آگهی رایگان ایران است. با ثبت آگهی در سایت سودایران سود کسب و کارتان را بیشتر کرده و درآمدتان را افزایش دهید. از جمله مزیتهای ثبت آگهی اینترنتی رایگان در سودایران به صورت زیر است:
1- بازدید روزانه بالا: سایت سودایران بازدید روزانه بالایی دارد و در حقیقت یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. با درج آگهی و تبلیغ در سایت سودایران، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار می گیرد. اگر می خواهید تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار گیرد و کسب و کار خودتان را به خوبی معرفی کنید، تبلیغ خودتان را در سودایران درج نمائید.
2- بهینه بودن از نظر گوگل: سایت سودایران از نظر گوگل بهینه است. همین الان هم احتمالا شما از طریق گوگل سایت سودایران را پیدا کرده اید. با ثبت آگهی و تبلیغ در این وب سایت، آگهی شما پس از چند ساعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج آن نمایش داده می شود. اگر عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و متن آگهی شما هم به اندازه کافی قانع کننده باشد، از آگهی و تبلیغ خودتان نتیجه خوبی خواهید گرفت.
عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.
3- ثبت آگهی به صورت رایگان: ثبت آگهی و تبلیغ در سایت سودایران رایگان است. هر تعداد آگهی که مد نظر شما باشد را به صورت رایگان می توانید درج کنید. تنها در صورت تمایل می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهبد.
4- تعداد آگهی نامحدود: همانطور که گفته شد، تعداد آگهی ها و تبلیغاتی که در سایت سودایران می توانید ثبت کنید نامحدود است. فقط این نکته را در نظر داشته باشید که آگهی تکراری ثبت نکنید.
آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.
5- ثبت 10 عکس برای هر آگهی: در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید ثبت کنید. این امکان در کمتر سایت آگهی ای دیده شده است. با ثبت 10 عکس برای هر آگهی به راحتی می توانید محصول خودتان را معرفی نموده و کالا و خدمات خودتان را بشناسانید.
برای آگهی و تبلیغ خودتان عکس یا تصویر انتخاب کنید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید. برای فروش لوازم و اموال مانند آپارتمان، اتومبیل، کامپیوتر، پوشاک و ... شخصا از آنها عکس دیجیتال تهیه کنید. ارسال عکسهایی که منحصرا برای یک آگهی تهیه شده است، تاثیر بسیار بیشتری از عکسهای آماده دارد.
6- پوشش تمامی شهرهای ایران: هر جای ایران که ساکن هستید می توانید در سایت سودایران تبلیغ خودتان را درج نمائید. حین درج آگهی استان را انتخاب کنید و پس از آن در قسمت شهر، تمامی شهرهای آن استان به شما نشان داده خواهد شد. به این ترتیب به راحتی می توانید شهر و استان خودتان را انتخاب نمائید. تمامی شهرهای ایران در سایت سودایران پوشش داده شده است.
7- سادگی ثبت آگهی: ثبت آگهی در سایت سودایران ساده و راحت است. کافی است در بالای همین صفحه بر روی عبارت درج اگهی رایگان کلیک کنید. در ادامه ثبت نام کرده و وارد کنترل پنل شوید. سپس می توانید آگهی خودتان را ثبت کنید.
متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.
8- هزینه پایین ثبت آگهی ویژه: هزینه پایین ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت بسیاری از سایتهای درج آگهی و تبلیغ دیگر پایین تر است. همانطور که گفته شد ثبت آگهی در سودایران رایگان است و تنها در صورت تمایل با پرداخت هزینه مناسبی می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید. برای مشاهده هزینه ثبت آگهی ویژه در سایت سودایران به بخش تعرفه مراجعه کنید.
9- گروه بندی متنوع: در سایت سودایران گروه بندی متنوعی برای درج آگهی رایگان در نظر گرفته شده است. در هر زمینه ای که مد نظر شماست می توانید در سودایران تبلیغ درج کنید. در سایت سودایران می توانید در زمینه کامپیوتر،  آموزش،  املاک، اتومبیل، لوازم، خدمات، بازارکار و سرمایه، استخدام، صنعت، ارتباط و .... تبلیغ درج نمائید.
--------------------
ثبت تبلیغ و درج آگهی رایگان در سایت های معتبر تهران
اگر قصد ثبت تبلیغ و درج آگهی رایگان در سایت های معتبر تهران را دارید ...
اگر می خواهید در تهران برای افزایش فروش خودتان آگهی اینترنتی درج کنید ...
اگر در تهران کسب و کاری دارید و می خواهید آن را رونق دهید ....
در صورتیکه در تهران در زمینه خاصی فعالیت دارید و می خواهید با ثبت آگهی اینترنتی مشتریان بیشتری جذب نمائید ...
در هر صورت موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- برای ثبت آگهی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در تهران به سایت اختصاصی تدریس ایران (سایت ایران مدرس) مراجعه کنید.
سایت ایران مدرس تا اردیبهشت 95 بیش از 13200 مدرس ثبت نامی و در ایام امتحانات بیش از 20000 بازدید در روز دارد. برای درج تبلیغ در زمینه تدریس در ایران مدرس بر روی عبارت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.
2- برای ثبت آگهی و تبلیغ در زمینه برق صنعتی و صنعت برق در تهران و یا هر جای ایران به سایت اختصاصی تبلیغات صنعت برق ایران (سایت ایستگاه برق) مراجعه کنید.
سایت ایستگاه برق به صورت اختصاصی در زمینه آگهی برق صنعتی فعالیت دارد. برای ثبت آگهی در سایت ایستگاه برق بر روی عبارت آگهی برق صنعتی کلیک نمائید.
3- برای ثبت آگهی و تبلیغ در زمینه تدریس، صنعت برق و یا هر زمینه دیگری در تهران از جمله املاک، خودرو، ارتباطات، استخدام، خدمات، صنعت و ... به سایت سودایران مراجعه کنید.
درج تبلیغ موثر در اینترنت برای رونق کسب و کار
به منظور درج تبلیغ موثر در اینترنت برای رونق کسب و کارتان و فروش کالا و خدمات خودتان به سایت سودایران مراجعه کنید.
سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد. بازدید این وب سایت در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید در روز است. سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به بهترین شکل متقاضیان آگهی شما را به سمت آن میل می دهد. با درج تبلیغ در سودایران، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده از کل ایران قرار خواهد گرفت.
- از نظر گوگل بهینه است. به این معنی که اگهی و تبلیغ درج شده شما در سایت سودایران به سرعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج آن ارائه می گردد. البته بارها و بارها گفته ایم که برای ثبت تبلیغ موثر، از کپی کاری پرهیز کنید. کپی کردن آگهی های خودتان از یک سایت به سایت دیگر فایده ای ندارد. گوگل متن های کپی شده را تشخیص داده و برای آنها ارزشی قائل نیست.
- امکانات متنوعی را ارائه داده است. به عنوان مثال برای هر آگهی ، حتی آگهی های رایگان، می توانید 10 عکس ثبت کنید. تعدادی آگهی هایی که می توانید درج نمائید نامحدود است و تمامی شهرهای ایران در سودایران صفحه مستقلی برای خودشان دارند. با درج تبلیغ در سودایران تاثیر مثبت آگهی اینترنتی را خواهید دید.
- تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد. همانطور که گفته شد در سایت سودایران هزاران آگهی ثبت شده است. شما نیز تبلیغ خودتان را در این سایت درج نمائید و فروشتان را بیشتر کنید.
عبارتهای کلیدی: آگهی رایگان همشهری، درج آگهی رایگان در سایت های معتبر، آگهی رایگان اینترنتی، ثبت آگهی رایگان، اگهی رایگان، تبلیغات اینترنتی رایگان پربیننده، دیجی آگهی، تبلیغ رایگان در تلگرام، سایت های تبلیغاتی رایگان
-----------------------
چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟
اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید مانند سودایران ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد. درج آگهی در سودایران پربازده و مفید است.
2- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد. در عنوان آگهی مهمترین مزیت و ویژگی برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید تا بر روی آگهی شما کلیک شود.
3- متن آگهی خودتان را کامل و متقاعد کننده بنویسید. تجربه نشان داده است که آگهی های بلند بازدهی بیشتری دارند. از نظر گوگل هم متن های زیر 250 کلمه اسپم به حساب می آید.
4- عکس و تصویر مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید.
5- حین ثبت آگهی گروه مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. این امر باعث می شود که در صفحات مرتبط با آگهی شما تبلیغاتی که ثبت کرده اید نشان داده شود.
6- تنها به یک اگهی اکتفا نکنید. درج آگهی در سودایران رایگان است و تعداد زیادی آگهی می توانید ثبت نمائید. آگهی های متفاوت با متن متفاوت ثبت کنید و احتمال جذب مشتری خودتان را بیشتر کنید.
7- آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و اهمیت آنها را کاهش می دهند.
-----------------------
چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم
اگر سوال چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم برای شما هم مطرح است در این بخش نحوه درج تبلیغات رایگان در اینترنت به صورت مرحله به مرحله توضیح داده شده است.
1- برای ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت به سایت پربازدید و معتبر سودایران مراجعه کنید. بر روی عبارت ثبت تبلیغات رایگان کلیک کنید.
2- در سایت سودایران که یکی از پربازدیدترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران است بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" که در بالای صفحه سمت راست نشان داده شده است کلیک کنید.
3- فرم مختصری که ارائه شده است را تکمیل نموده (ثبت نام کنید) و بر روی ثبت شود کلیک نمائید.
4- در ادامه بر روی کلید "ورود" که در همان صفحه قرار داد کلیک کنید.
5- حال وارد کنترل پنل شده اید. در کنترل پنل بر روی ثبت آگهی جدید کلیک کنید و آگهی خودتان را درج نمائید.
5-1 - عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد.
5-2- متن آگهی را تا جایی که ممکن است کامل و قانع کننده بنویسید. تجربه نشان داده است که آگهی های بلند بازدهی بیشتری دارند.
5-3- استان و شهر را انتخاب نموده و آگهی خودتان را ثبت کنید. در سایت سودایران تمامی استانها و شهرهای کشور پوشش داده شده است.
6- بر روی لیست آگهی ها کلیک کنید تا آگهی خودتان را که ثبت کرده اید مشاهده نمائید. در این بخش می توانید برای آگهی خودتان عکس و کلمات کلیدی هم انتخاب نمائید. یک تصویر بهتر از صدها نوشته منظور شما را می‌رساند. تصاویر را با دقت و کاملا مرتبط با متن آگهی انتخاب کنید.
7- در صورت تمایل می توانید آگهی های دیگری هم ثبت کنید. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد.
8- منتظر مدیریت سایت بمانید تا آگهی شما تایید شده و در سایت نمایش داده شود.
سایت سودایران بازدید بالایی دارد. بازدید این وب سایت در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید در روز است. سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به بهترین شکل متقاضیان آگهی شما را به سمت آن میل می دهد. با درج تبلیغ در سودایران، آگهی و تبلیغ شما در معرض دید هزاران بازدیدکننده از کل ایران قرار خواهد گرفت.
برای ثبت آگهی در سایت سودایران بر روی عبارت سایت تبلیغات رایگان کلیک کنید.

سایت معتبر ثبت آگهی رایگان مواد شیمیایی و فروش انواع اسید

اگر در جستجوی سایت معتبر ثبت آگهی رایگان مواد شیمیایی و فروش انواع اسید هستید ....
اگر در زمینه خرید و فروش انواع مواد شیمیایی فعالیت دارید و با ثبت آگهی در اینترنت می خواهید کسب و کارتان را رونق ببخشید ....
اگر قصد دارید در زمینه فروش اسید سولفوریک، اسید سیتریک، اسید فسفریک، اسید سیتریک، انواع اسید، رزین اسید کبالت، مونوکلرو استیک اسید، اسید سولفوریک، فروش اسید هاش اف، اسید سولفونیک، اسید نیتریک اسید کلریدریک، اسید سولفوریک، اسید بوریک، اسید نیتریک و .... تبلیغات اینترنتی درج نمائید ....
در هر صورت، برای درج اگهی رایگان در زمینه مواد شیمیایی به سایت معتبر سودایران مراجعه کنید.
سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می کیرد. مشتریان شما در کل ایران آگهی شما را دیده و درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد.
- از نظر گوگل بهینه است. آگهی خودتان را در سودایران ثبت کنید و بعد از چند ساعت در نتایج گوگل ببینید. به این ترتیب متقاضیان کالا و خدمات شما به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد.
برای ثبت آگهی در زمینه مواد شیمیایی و فروش اسید در سودایران بر روی عبارت تبلیغات مواد شیمیایی کلیک کنید. برای مشاهده صفحه اصلی سایت سودایران بر روی عبارت سایت اگهی رایگان کلیک نمائید.
تعدادی از آگهی های ثبت شده در سایت سودایران در زمینه فروش اسید در ادامه ارائه شده است.














سایت معتبر درج آگهی در زمینه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی

اگر در جستجوی سایت معتبر درج آگهی در زمینه تبلیغات و هدایای تبلیغاتی هستید ...
اگر قصد دارید در زمینه هدایای تبلیغاتی خاص، هدایای تبلیغاتی ارزان، هدایای تبلیغاتی پردیس، هدایای تبلیغاتی مفید، خودکار تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی اصفهان، هدایای تبلیغاتی اسکار، هدایای تبلیغاتی جدید، هدایای تبلیغاتی در تهران، ساک دستی تبلیغاتی، سررسید و ... تبلیغات اینترنتی درج کنید....
در صورتیکه در زمینه تبلیغات محیطی، تبلیغات محیطی تهران، انواع تبلیغات محیطی، اجاره بیلبورد تبلیغاتی، تبلیغات محیطی در تبریز، تعرفه تبلیغات محیطی،تبلیغات محیطی در کرج ، اصفهان، مشهد و یا هر جای دیگر ایران قصد ثبت آگهی در اینترنت را دارید ...
در هر صورت به سایت سودایران مراجعه کنید.
سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می کیرد. مشتریان شما در خراسان رضوی و کل ایران آگهی شما را دیده و درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد.
- از نظر گوگل بهینه است. آگهی خودتان را در سودایران ثبت کنید و بعد از چند ساعت در نتایج گوگل ببینید. به این ترتیب متقاضیان کالا و خدمات شما به راحتی به سمت آگهی شما هدایت خواهند شد.
تعدادی از آگهی های ثبت شده در سایت سودایران در زمینه چاپ و تبلیغات در ادامه ارائه شده است. با درج تبلیغات در سودایران، سود کسب و کار خودتان را در هر جای ایران افزایش دهید.
برای ثبت آگهی و تبلیغ در زمینه تبلیغات بر روی لینک درج آگهی تبلیغات کلیک کنید.














بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان

اگر در جستجوی بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان هستید ... اگر قصد دارید با درج آگهی اینترنتی در بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان کسب و کارتان را رونق ببخشید ... اگر می خواهید در زمینه خودرو و ملک، آموزش و تدریس، صنعت و صنعت برق و مواد شیمیایی، لوازم و و تجهیزات پزشکی و .... آگهی اینترنتی درج کنید ... در هر صورت برای ثبت تبلیغات در یکی از بهترین سایت های تبلیغاتی رایگان به سایت سودایران مراجعه کنید. سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می کیرد.
- از نظر گوگل بهینه است. آگهی خودتان را در سودایران ثبت کنید و بعد از چند ساعت در نتایج گوگل ببینید.

- تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد. یکی از معتبرترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران سودایران است.

برای درج آگهی و تبلیغ در هر زمینه ای در سایت سودایران بر روی لینک زیر کلیک کنید.


ثبت تبلیغات رایگان


مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی
آگهی و تبلیغات اینترنتی مزیتهای زیادی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد. برخی از مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت زیر است.
1- آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. هیچ تبلیغات دیگری به لحاظ زمانی و به لحاظ مدت زمین در دسترس بون نمی تواند با آگهی و تبلیغات اینترنتی رقابت کند.
2- آگهی و تبلیغات اینترنتی وسعت مکانی بسیار گسترده ای هم دارد. اگر شما در یک روستای دور افتاده آگهی و تبلیغات اینترنتی خود را ثبت کنید، آن طرف دنیا نیز هر شخص دیگری می توان آگهی و تبلیغات اینترنتی شما را مشاهده کرده و مشتری شما شود.
3- به لحاظ مقدار توضیحی که در رابطه با کالا و محصول خودتان می توانید ارائه دهید هیچ محدودیتی وجود ندارد. به عنوان مثال در تبلیغات روزنامه تعداد کاراکترهایی که شما در اختیار دارید بسیار محدود است.


لطفا آگهی کپی نکنید!
اگر می خواهید آگهی و تبلیغ اینترنتی شما موثر واقع شود، لطفا آگهی کپی نکنید!
اگر می خواهید که آگهی شما بازدهی داشته باشد و از نظر گوگل اسپم شناخته نشود، لطفا آگهی کپی نکنید!
بسیاری از کاربران فکر می کنند با کپی آگهی و تبلیغ خودشان از یک سایت به سایت دیگر در جذب مشتری و بازاریابی کالا و خدماتشان موفق خواهند بود. ولی مطمئن باشید کپی کردن آگهی هیچ فایده ای ندارد. آگهی های تکراری در نتایج جستجوی گوگل در آخر نتایج نشان داده می شود و بعضا حتی نشان داده نمی شود. پس کاربران هیچگاه آگهی های تکراری را نخواهند دید.
بسیاری از کاربران نیز فقط عنوان آگهی و تبلیغ خود را تغییر می دهند و یک متن ثابت برای آگهی هایشان در نظر می گیرند. این کار هم بازدهی زیادی برای شما نخواهد داشت.


نحوه تبلیغات در اینترنت - عنوان آگهی
یکی از بخشهای مهم تبلیغات و آگهی اینترنتی، عنوان آگهی است. اگر برای آگهی خودتان عنوان مناسبی انتخاب نمائید، به احتمال زیاد بازدهی آن بالاتر خواهد بود.
سعی کنید در عنوان آگهی خودتان تمامی کلماتی که برای کاربر مهم است را ارائه نمائید. یا تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد، توصیف کاملی از محصول مورد فروش یا خدمات ارائه شده به کاربر بدهید.
به عنوان مثال، اگر ساکن اصفهان هستید و تدریس ریاضی دبیرستان انجام میدهید، به جای عنوان آگهی "تدریس ریاضی" عنوان "تدریس خصوصی ریاضی در اصفهان" مناسبتر است. چون با عبارات بلندتر شانس بیشتری در موتورهای جستجو دارید و در ضمن واقعا کسانی به سمت آگهی و تبلیغ شما هدایت می شوند که می توانند مشتریان شما باشند.
اگر می خواهید بیشترین بازدهی را از آگهی اینترنتی داشته باشید از درج آگهی تکراری و یا آگهی های با عنوان متفاوت و متن یکسان خودداری نمائید.


آگهی اینترنتی

آگهی اینترنتی، در حال حاضر، یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی، جذب مشتری، فروش کالا و خدمات، فروش ملک و خودرو و همچنین افزایش فروش و درآمد است.
آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است.
آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید.


برای ثبت آگهی موثر و مفید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

 

1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

 

2-متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.