درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

سایت ثبت آگهی رایگان در اینترنت

سایت ثبت آگهی رایگان در اینترنت - با ثبت آگهی و تبلیغ خودتان در یک سایت ثبت آگهی رایگان در اینترنت، مانند سودایران، به راحتی می توانید کسب و کارتان را بهبود ببخشید، درآمدتان را افزایش دهید و کالا و خدمات خودتان را به فروش برسانید.

یکی از بهترین وب سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را در آن ثبت کنید، سود ایران www.soodiran.com است. سودایران از نظر گوگل کاملا بهینه است. بازدید روزانه بالایی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.

گروه بندی متنوعی در سایت سودایران برای ثبت آگهی در نظر گرفته شده است. این وب سایت برای رونق کسب و کار شما می تواند کاملا موثر باشد. برای درج آگهی رایگان در سایت سودایران بر روی عبارت سایت آگهی رایگان کلیک نمائید. برای ثبت آگهی در زمینه تدریس خصوصی نیز بر روی عبارت مدرس خصوصی کلیک کنید.


راهکارهایی عالی برای درج آگهی و تبلیغ رایگان موثر در اینترنت

عوامل موثر در افزایش بازدهی آگهی اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

چگونگی افزایش تاثیر درج آگهی رایگان

جگونگی افزایش تاثیر درج آگهی رایگان اینترنتی - برای افزایش تاثیر درج آگهی رایگان اینترنتی موارد زیر می توانید مفید و موثر باشد:
1- استفاده از عکس مناسب برای آگهی: در وب سایت حاضر (سودایران) تا 7 عکس برای هر اگهی می توانید ثبت کنید. با ثبت عکس مناسب تاثیر گذاری آگهی بیشتر می شود.
2- نوشتن توضیحات کافی در متن آگهی: متن آگهی را خیلی کوتاه ننویسید. بعضی ها در حد یک خط یا فقط چند کلمه می نویسند. توضیحات کاملی ارائه دهید و متن مناسبی بنویسید.
3- عدم ثبت اگهی تکراری: بارها و باهرا این مطب گفته شده است که اگهی تکراری برای شما بازدهی نخواهد داشت. بنابراین، تبلیغات و آگهی های جدید را خودتان تایپ کنید و یا با ترکیب آگهی های قبلی، آگهی جدید و غیر تکراری بسازید.

-------------------------------

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی

همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 خطای رایج در درج آگهی و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است:

1- درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید.

2- کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.

3- درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل، حرفه و ... خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمی کند. 

در این بخش راهکارهایی در رابطه با "چگونه آگهی اینترنتی موثر ثبت کنیم؟" ارائه شده است.

راهکارهای افزایش بازدهی تبلیغ و آگهی

تاثیر انتخاب عنوان مناسب در افزایش بازدهی آگهی شما
همانطور که می دانید، یک عامل مهم برای درج آگهی موثر و با بازدهی بالا انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی می باشد. عنوان آگهی را به گونه ای انتخاب کنید که کلمات اساسی و مورد نظر مرتبط با محصول یا خدمات شما را شامل شود. در صورتیکه آگهی شما عنوان مناسبی نداشته باشد مطمئنا تاثیر خود را از دست می دهد. به هر حال عنوان آگهی بیانگر کل مطلبی است که شما آگهی را برای آن درج کرده اید. در متن آگهی نیز سعی کنید کلمات کلیدی و مهم مرتبط با عنوان آگهی خود را در پاراگراف اول به صورت منطقی تکرار کنید.
از دیدگاه موتورهای جستجو همچون گوگل هم عنوان آگهی خیلی مهم بوده و در ایندکس کردن آن موثر است. به عنوان مثال اگر شما در تهران ساکن هستید و می خواهید برای فروش خودروی خودتان آگهی درج کنید عنوان زیر می تواند مناسب باشد (فرض کنید یک پراید مشکی مدل 89 دارید)
عنوان مناسب برای آگهی شما: فروش پراید مشکی مدل 89 در تهران

-----------------------------------------

10 نکته کلیدی برای ثبت آگهی و تبلیغ موثر و مفید

همانطور که می دانیم مثل هر کار دیگری برای درج یک آگهی رایگان مناسب و موثر نیز عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد. از جمله عواملی که کمک می کند آگهی ای را که به صورت رایگان یا ویژه در وب سایتهای درج آگهی رایگان ثبت نمائیم موثر و مفید باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:



1- انتخاب وب سایت مناسب، بهینه و پربازدید برای ثبت آگهی

2- انتخاب زیر گروه مناسب برای درج آگهی در بین زیر گروههای ارائه شده در وب سایت مورد نظر

3- انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی

4- درج توضیحات کافی در متن آگهی طوری که بازدید کننده را مجاب نماید

5- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی مورد نظر

6- استفاده از جمله بندی مناسب و درست در متن آگهی

7- مناسب بودن متن آگهی از نظر بلند و کوتاه بودن آن

8- به روز رسانی مرتب آگهی طوری که همواره تاریخی که برای آن نشان داده می شود به روز باشد (در خیلی از وب سایتهای درج آگهی رایگان از جمله سودایران امکان به روز رسانی آگهی از طریق فشار دادن یک کلید وجود دارد طوری که آگهی شما در صدر سایر آگهی ها قرار می گیرد)

9- ارائه قیمت مناسب و منطقی در متن آگهی طوری که با میزان خدمات ارائه شده توسط شما یا ارزش جنس مورد نظر شما همخوانی داشته باشد

10- درج آگهی های متعدد در همان وب سایت آگهی یا وب سایتهای آگهی دیگر 

بهترین سایت تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی

اگر در جستجوی سایت آگهی رایگان و تبلیغات در اینترنت عالی، پربازدید، مفید و موثر هستید، آگهی خودتان را در سودایران ثبت نمائید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای درج آگهی و تبلیغ رایگان است. در این وب سایت تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. این وب سایت از نظر گوگل کاملا بهینه است. درج آگهی در سودایران رایگان و پربازده می باشد. برای فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کارتان فرصت درج آگهی در سودایران را از دست ندهید.

در حال حاضر یکی از بهترین شیوه های بازاریابی و تبلیغات برای فروش کالا و خدمات و افزایش تعداد مشتریان درج آگهی در اینترنت است. 
یکی از بهترین وب سایتهایی که در زمینه تبلیغ و آگهی رایگان اینترنتی فعالیت می کند، وب سایت (سودایران) است. 
در وب سایت حاضر به صورت رایگان به تعداد نامحدود می توانید آگهی ثبت نمائید. توصیه می شود از ثبت آگهی های تکراری خودداری کنید. چرا که آگهی های تکراری از دید موتورهای جستجو همچون گوگل ارزشی ندارند. 
وب سایت سودایران از دید موتورهای جستجو کاملا بهینه است و با درج آگهی در آن آگهی شما به زودی توسط گوگل شناخته می شود. 
برای ثبت آگهی رایگان در این وب سایت، در بالای صفحه اصلی سایت سودایران بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نمائید. 
بعد از کلیک بر رو عبارت درج آگهی رایگان و ثبت نام در سایت، وارد کنترل پنل شده و تبلیغ خود را ثبت کنید.

ثبت آگهی تدریس موفق، موثر و پربازده در بهترین سایت درج آگهی تدریس

برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.

2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.

3- انتخاب عکس خوب برای آگهی تدریس: عکس مرتب و مناسبی از خودتان برای آگهی بذارید. ترجیحا عکسی که فقط چهره شما را نشان دهد بهتر است. ممکن است تنها با تغییر عکس آگهی تان بتوانید بازدهی آن را بیشتر کنید.

به منظور درج یک آگهی تدریس موفق و موثر که در جذب شاگرد و کسب درآمد بیشتر به شما کمک کند، موارد زیر را مد نظر داشته باشید: 
1- استفاده از عکس مناسب برای آگهی تدریس: از عکس مناسبی برای تبلیغات  تدریس خود استفاده کنید. بعضی از مدرسان یک عکس نامرتب از خودشان برای آگهی ثبت می کنند و به این ترتیب مسلما تعداد کسانی که با آنها تماس می گیرند خیلی کم خواهد بود. یا عکس مرتبی از خودتان برای اگهی تدریس قرار دهید و یا عکسی متناسب با دروس تدریسی تان. 
2- نوشتن متن کامل و متقاعد کننده حین درج آگهی تدریس: متن آگهی تدریس را به گونه ای بنویسید که کسانی که آن را مطالعه می کنند متقاعد شوند که با شما تماس بگیرند. روزمه خود و سوابق درخشانی که دارید را درج کنید. 
3- ارائه هزینه تدریس منطقی و متناسب با سابقه کار مدرس: مسلما مدرسانی که سابقه کار بالاتر و مدرک بالاتری دارند هزینه بیشتری برای تدریس درخواست می کنند. هزینه درخواستی خود را متناسب با سوابق کاری خود انتخاب کنید و یا به صورت توافقی کار کنید. 

4- درج آگهی تدریس در وب سایت اختصاصی تدریس خصوصی: وب سایت ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین وب سایت تدریس خصوصی بوده و مسلما بهترین گزینه برای درج آگهی تدریس است.

همانطور که می دانیم مثل هر کار دیگری برای درج یک آگهی تدریس مناسب و موثر نیز عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد. از جمله عواملی که کمک می کند آگهی تدریسی را که به صورت رایگان یا ویژه در ایران مدرس درج می کنید موثر باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

1- انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی تدریس: دروس تدریسی را در عنوان آگهی ارائه دهید. عنوان را خیلی طولانی انتخاب نکنید. 

2- انتخاب وب سایت مناسب، بهینه و پربازدید برای ثبت آگهی تدریس مورد نظر: وب سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی بهینه بوده و به صورت روزانه بازدید بالایی دارد. 

3- درج توضیحات کافی در متن آگهی طوری که بازدید کننده را مجاب نماید: سوابق تحصیلی و رزومه خود را به صورت کامل در متن آگهی ارائه دهید. سوابق تدریس خود را نیز به صورت مفصل شرح دهید. 

4- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی مورد نظر 

5- در متن آگهی از جمله بندی مناسب و درست استفاده گردد. متن را بیش از یک بار بخوانید تا غلط های املایی نداشته باشد. 

6- مناسب بودن متن آگهی از نظر بلند و کوتاه بودن آن

سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی است.

وب سایت ایران مدرس در ایام عادی سال حدود 15000 بازدید در روز و در ایام امتحانات نزدیک به 20000 بازدید روزانه دارد. هیچ وب سایت تدریس خصوصی دیگری این میزان بازدید را ندارد.

در ایران مدرس هزاران مطلب آموزش و جزوات درسی و کتاب و تست کنکور قرار داده شده است. در کنار همه ی این مطالب آگهی مدرسین نشان داده می شود و این منجر به افزایش بازدهی آگهی تدریس مدرسین می گردد.

در این وب سایت اخبار آموزشی، آگهی های استخدامی، معرفی کتاب، معرفی رشته و دانشگاهها و ... ارائه شده است و در مجموع یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در کنار تمامی این مطالب نیز آگهی مدرسین نشان داده می شود و این باعث می شود که افراد بیشتری با آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس تماس بگیرند.

وب سایت ایران مدرس تا مهر 94 حدود 11000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت آگهی تدریس خود را ویژه کرده اند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند. شما نیز برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس ثبت نمائید. 

بهترین سایت برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس

دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟

اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی تبلیغ و آگهی رایگان اینترنتی درج کنید، بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغ تدریس شما سایت ایران مدرس (همین وب سایت) است. البته برای ثبت یک تبلیغ با بازدهی بالا باید مواردی را مد نظر داشته باشید که با کلیک بر روی لینکهای زیر تعدادی از آنها را می توانید مطالعه کنید.

 





















سایت ایران مدرس برترین سایت تدریس خصوصی ایران است. این وب سایت پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی است.

وب سایت ایران مدرس در ایام عادی سال حدود 15000 بازدید در روز و در ایام امتحانات نزدیک به 20000 بازدید روزانه دارد. هیچ وب سایت تدریس خصوصی دیگری این میزان بازدید را ندارد.

در ایران مدرس هزاران مطلب آموزش و جزوات درسی و کتاب و تست کنکور قرار داده شده است. در کنار همه ی این مطالب آگهی مدرسین نشان داده می شود و این منجر به افزایش بازدهی آگهی تدریس مدرسین می گردد.

در این وب سایت اخبار آموزشی، آگهی های استخدامی، معرفی کتاب، معرفی رشته و دانشگاهها و ... ارائه شده است و در مجموع یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. در کنار تمامی این مطالب نیز آگهی مدرسین نشان داده می شود و این باعث می شود که افراد بیشتری با آگهی دهندگان تدریس خصوصی در ایران مدرس تماس بگیرند.

وب سایت ایران مدرس تا مهر 94 حدود 11000 مدرس خصوصی ثبت نامی دارد. تعداد زیادی از مدرسینی که در این وب سایت آگهی تدریس خود را ویژه کرده اند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند. شما نیز برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس ثبت نمائید.

اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

سایت ایران مدرس برترین، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی (تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... ) ایران است. در این وب سایت بیش از 11000 مدرس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف تا مهر 94 ثبت نام کرده و آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند. بازدید روزانه سایت ایران مدرس از هر سایت دیگری بیشتر است.

برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در رابطه با ثبت آگهی تدریس مطالعه موارد زیر نیز مفید است.

جذب شاگرد با درج آگهی تدریس در ایران مدرس به راحتی ممکن و امکان پذیر است. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما به راحتی در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت. با ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس، به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس در ارتباط خواهید بود.



وب سایت ایران مدرس پربازدیدترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است. در ایام عادی سال این سایت حدود 10000 بازدید در روز دارد. در ایام امتحانات بازدید ایران مدرس به 20000در روز نزدیک می شود. ثبت آگهی تدریس در ایران مدرس رایگان است. تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را به صورت ویژه درج نمائید. تعداد زیادی از مدرسینی که آگهی خودشان را به صورت ویژه ثبت کرده اند، بارها و بارها آگهی خود را تمدید نموده اند. این امر نشان دهنده تاثیر و بازدهی خوب درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی زبان در ایران مدرس است.



سایت ایران مدرس 1) بازدید روزانه بالایی دارد. 2) بیشترین مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس خصوصی را دارد 3) از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل کاملا بهینه است. 4) بهترین رتبه Alexa در بین سایتهای تدریس را دارد.