درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت ها برای درج آگهی رایگان و ویژه تدریس خصوصی

در این مقاله بهترین سایت ها برای درج آگهی رایگان و ویژه تدریس خصوصی معرفی می شود. اگر در جستجوی سایت های بسیار خوب برای درج تبلیغات تدریس خصوصی هستید ادامه این مطلب را بخوانید.

1- سایت ایران مدرس www.IranModares.com

ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 1400 نزدیک به 22 هزار مدرس ثبت نامی دارد. در ایران مدرس می توانید تبلیغ خودتان را به صورت رایگان و یا ویژه ثبت نمائید. درج تبلیغات در ایران مدرس بازدهی بالایی دارد چون هم پربازدید است و هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارد. با درج تبلیغ در ایران مدرس می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه درج تبلیغ در ایران مدرس بر روی این لینک کلیک کنید. مشاهده فیلم چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی هم مفید است.

2- سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com

اگر ریاضی تدریس می کنید یکی از بهترین گزینه ها برای درج تبلیغات تدریس خصوصی شما سایت تدریس ریاضی است. سایت تدریس ریاضی به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. این سایت برای عبارت های مرتبط با تدریس ریاضی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار گرفته است.

3- سایت های دیوار divar.ir و شیپور sheypoor.com

این دو سایت هر چند به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت ندارند ولی برای درج اگهی تدریس و جذب شاگرد می توانند موثر باشند. البته اگر به صورت جدی می خواهید تدریس خصوصی را دنبال کنیدو شاگردهای زیادی را جذب نمائید درج تبلیغ در سایت ایران مدرس بیشتر توصیه می شود. در هر صورت، این دو سایت هم اعتبار بالایی دارند و می توانید در این سایت ها هم به صورت رایگان تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.

4- سایت های تبلیغات عمومی دیگر مانند istgah.com ، soodiran.com ، http://digiagahi.com , و .... هم می توانند گزینه های دیگر برای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی به صورت رایگان و یا ویژه باشند. البته همانطور که گفته شد، بیشتر توصیه می شود در سایت های تخصصی تدریس خصوصی که یک محیط آموزشی را فراهم کرده اند تبلیغ خودتان را ثبت نمائید.

چند توصیه:

برای نوشتن آگهی خودتان وقت بگذارید: اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی در سایت های معتبر تدریس خصوصی برای جذب شاگرد و کسب درآمد از این کار نتیجه خوبی بگیرید باید این روش را جدی بگیرید. برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. اسم تمام دروس تدریسی خودتان (ریاضی هشتم، ریاضی هفتم، ریاضی ششم، حسابان، هندسه و ...) را با جزئیات کامل بنویسید. افتخارات و سوابق تدریس خودتان را بنویسید و برای نوشتن تبلیغ خودتان زمان در نظر بگیرید.

عکس شیک، عنوان جذاب و متن کامل برای تبلیغ خودتان در نظر بگیرید: به هر میزان عکس پرسنلی شیک تر و مرتب تری قرار دهید در نهایت جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. به هر میزان در عنوان اگهی افتخارات مهمتر و تمایزهای بیشتری را نوشته باشید باز هم جذب شاگرد بیشتری خواهید داشت. در کنار این موارد متن تبلیغ هم بسیار مهم است. به هر میزان متن آگهی خودتان را بهتر و کاملتر بنویسید اعتماد متقاضیان تدریس خصوصی ریاضی و والدین ایشان بیشتر جلب شده و شاگرد بیشتری خواهید داشت.

برای نوشتن تبلیغات تدریس خصوصی موفق باید مواردی را در متن آگهی ارائه کنیم که به جلب اعتماد بیشتر متقاضیان تدریس خصوصی کمک کند. در ضمن، در نظر داشته باشید که اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند.

اضافه کردن نظرات شاگردهای قبلی به متن تبلیغ بسیار موثر است و در جذب شاگرد مفید خواهد بود. قرار دادن فیلم نمونه تدریس، ثبت جزوه و خلاصه جزوه، آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی و .... در همین سایت ایران مدرس ممکن است و به جذب شاگردهای بیشتر کمک می کند. باید برای نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی وقت گذاشت. متن تبلیغ هر چه کاملتر باشد بهتر است ولی باید مهمترین موارد را در پاراگراف اول قرار دهید.

قرار دادن فیلم نمونه تدریس خصوصی: در سایت ایران مدرس علاوه بر مواردی که گفته شد می توانید فیلم نمونه تدریس هم قرار دهید. وارد پنل کاربری خودتان که شدید می توانید این امکان را مشاهده نمائید. بسیاری از متقاضیان تدریس خصوصی ترس این را دارند که بعد از هماهنگ کردن کلاس نحوه تدریس استاد را پسند نکنند و وقت آنها تلف شود. با قرار دادن یک فیلم نمونه تدریس خوب می توانید نحوه تدریس خودتان را با بیان خوب و روان نشان دهید و به این ترتیب شاگردهای بیشتری را جذب نمائید.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را هم بخوانید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.