درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

آگهی های مرتبط با تعمیر، فروش و اجاره و خرید دیزل ژنراتور

آگهی های مرتبط با تعمیر، فروش و اجاره و خرید دیزل ژنراتور در تهران، کرج و اصفهان در این بخش ارائه شده است. برای مشاهده آگهی های تعمیر، فروش و اجاره و خرید دیزل ژنراتور در تهران، کرج و اصفهان بر روی لینکهای زیر کلیک کنید. برای درج آگهی در زمینه برق صنعتی به سایت تخصصی صنعت برق ایران (ایستگاه برق) مراجعه کنید.


آگهی های جدید دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور دنا دیزل خرید, فروش, اجاره, سرویس و نگهداری,ساخت اتاق سایلنت(کانوپی) خرید و فروش انواع دیزل ژنراتورهای نو و...




تعمیرات، اجاره و فروش دیزل ژنراتور تعمیرات تخصصی انواع ژنراتورهای نسل جدید و نسل قدیم، تعمیرات مکانیک و الکترونیک، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری، تامین فیلتر...




فروش دیزل ژنراتور خرید و فروش و تعمیرات و نگهداری دیزل ژنراتور نصب وراه اندازی انواع دیزل ژنراتو خرید و فروش و تعمیرات گاز ژنراتور شرکت پارنا صنعت مجری فروش و عرضه...




اجاره ، فروش و خدمات انواع دیزل ژنراتورهاى کامینز، ولوو، پرکینز، لوول، دویتز VOLVO PENTA,PERKINS,LOVOL,DEUTZ,CUMMINS فروش انواع موتور برق های بنزینی و دیزلی تک فاز و سه فاز با...

رونق کسب و کار و افزایش درآمد با آگهی و تبلیغات اینترنتی

در این بخش نحوه رونق کسب و کار و افزایش درآمد با آگهی و تبلیغات اینترنتی توضیح داده شده است.  اگر در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، سنندج، اهواز، یزد و یا هر جای دیگر ایران کسب و کاری برای خودتان دارید، با درج تبلیغات و اگهی رایگان در اینترنت و در سایت (سودایران) می توانید کسب و کار خودتان را رونق بخشید و درآمدتان را افزایش دهید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنتی کاملا رایگان است. سایت های نیازمندی زیادی مانند سایت (سودایران) به صورت رایگان وجود دارد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی رایگان خودتان را ثبت نموده و مشتری جذب کنید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.

رونق کسب و کار و افزایش درآمد با درج اگهی رایگان در اینترنت و در سایتهای پربازدید اینترنتی ممکن است. آگهی اینترنتی مفید و موثر است و مزیتهای فراوانی دارد که ان را از انواع تبلیغات متمایز می کند. با درج تبلیغات در اینترنت در صورتیکه بدرستی از این امکان قدرتمند استفاده نمائید، از سایر انواع تبلیغات و بازاریابی بی نیاز خواهید شد. اگر می خواهید کسب و کارتان را رونق ببخشید و با درج تبلیغات در اینترنت درآمد و در نتیجه تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید، باید با راهکارهای درج اگهی رایگان موثر و پربازده آشنا شوید. به منظور ثبت تبلیغات موثر و موفق و در نتیجه افزایش درآمد خودتان، موارد زیر را در نظر داشته باشید.



1- درج آگهی رایگان موثر و انتخاب عنوان مناسب برای آگهی: همانطور که در مقالات قبلی که در همین سایت (سودایران) گفته شده است، انتخاب عنوان مناسب برای آگهی در نتیجه گرفتن شما خیلی مهم است. عنوان آگهی را به گونه ای انتخاب نمائید که اولا کاربر با نگاه کردن و دیدن عنوان فورا متوجه شود که آگهی شما در چه زمینه ای است. عنوان آگهی را گنگ و مبهم و یا با عبارتهای کلی مانند (فروش فوری - فرصت استثنایی و ...) ثبت نکنید. کاربران برای دیدن آگهی ای که تشخیص ندهند در چه زمینه ای است وقت خودشان را تلف نخواهند کرد. دوما عنوان آگهی را جذاب بنویسید. به گونه ای که بین آگهی های مختلف که در زمینه کاری شما است و مشابه با آگهی شما می باشد، کاربر ترجیح دهد بر روی آگهی شما کلیک کند.

2- درج آگهی رایگان موثر و نوشتن متن کامل و قانع کننده برای آگهی: اگر می خواهید از آگهی و تبلیغات اینترنتی و درج اگهی رایگان در اینترنت نتیجه بگیرید و کسب و کارتان را رونق ببخشید باید آگهی های متعددی ثبت نمائید. آگهی هایی که درج می کنید هم نباید تکراری باشد. آگهی کپی شده و تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد. در ضمن متن آگهی را هم کامل و قانع کننده بنویسید. تا اگر بر روی آگهی شما کلیک شد، کاربر متقاعد شود تا با شما تماس هم بگیرد. در متن آگهی توضیحات کاملی از خدمات و محصولات خودتان ارائه دهید. آدرس و شماره تلفن محل کار و شرکت را ذکر کنید. هر چه متن آگهی کاملتر و پخته تر نوشته شود در جلب اعتماد کاربر موثرتر خواهد بود.


در هر صورت، درج تبلیغات رایگان در اینترنت را به شما پیشنهاد می کنیم. برای کسب و کارهای تازه و جدید درج تبلیغات رایگان در اینترنت می تواند مفید و موثر باشد. وقتی کسب و کاری به تازگی راه افتاده است و جدیدالتاسیس می باشد، مسلما صرفه جویی در هزینه ها بسیار مهم و در اولویت اول می باشد. چون این کسب و کارها در ابتدای راه می باشند، باید راههای مختلف تبلیغات را امتحان کنند و با در نظر گرفتن بازخورد هر نوع تبلیغات بهترین راهکار را بسته به نوع فعالیت خودشان برای ادامه مسیر در نظر بگیرند. در این میان تبلیغات اینترنتی می تواند بسیار خوب و موثر باشد. با درج تبلیغات رایگان در اینترنت و در وب سایت (سودایران) کسب و کار جدید و تازه شما به کل مردم کشور معرفی می گردد. تبلیغات در اینترنت 24 ساعته و هفت روز هفته می تواند در خدمت کسب و کار تازه و جدید شما باشد. تبلیغات در اینترنت به صرفه است. در همین سایت می توانید خیلی راحت در عرض 10 دقیقه آگهی خودتان را ثبت نموده و منتشر کنید. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه نمائید، هزینه ای که برای درج تبلیغات در اینترنت پرداخت می کنید به نسبت روزنامه و تلویزیون و رادیو و سایر انواع تبلیغات بسیار پایینتر است. بنابراین برای کسب و کارهای جدیداستفاده از تبلیغات اینترنتی بسیار مهم است.


تعداد افرادی که فقط تیتر آگهی تبلیغاتی را می‌خوانند حدود پنج برابر آن‌هایی است که وقت می‌گذارند و تمام آگهی را می خوانند. بنابراین الزامیست که در تیتر نام تجاری و همچنین محصول تبلیغی درج شود.


افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان


راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان


15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده


چگونه خوب تبلیغ کنیم و اگهی بدهیم؟


راهکارهای عالی برای درج آگهی رایگان پربازده


منبع: سودایران


تبلیغات در اینترنت و ثبت آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار شما می تواند بسیار موثر و تاثیر گذار باشد. تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید مشتریان کالا و خدمات شما است. مانند تبلیغات تراکت و روزنامه نیست که همان روز موثر باشد. تبلیغات شما در اینترنت روز و شب برای جذب مشتری شما کار می کند. تبلیغات اینترنتی از هر جای ایران قابل مشاهده است. کسب و کار شما در تهران و یا هر جای دیگر ایران که باشد، با درج اگهی در اینترنت درآمد خودتان را افزایش دهید و بر تعداد مشتریان خودتان بیفزائید. اگر ساکن تهران هستید با درج تبلیغات در اینترنت می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل کشور معرفی نمائید و اگر ساکن شهر دیگری هستید هم می توانید از تهران مشتری جذب کنید. به صورت خلاصه و جمع بندی شده، اگر در جستجوی تبلیغات موثر در کسب و کار هستید، حتما درج آگهی و تبلیغات در اینترنت و در سایت (سودایران) را امتحان کنید.


تبلیغات در اینترنت پوشش بسیار گسترده ای دارد. حتی اگر می خواهید کالا و خدمات خودتان را در کشورهای خارجی به فروش برسانید و مشتریان شما در ایران نیستند نیز این نوع تبلیغات جواب می دهد. اگر ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران هستید هم می توانید کالا و خدمات خودتان را در هر جای کشور به فروش برسانید. به محض اینکه آگهی شما تایید شود تمام افراد کشور و تمامی افراد روی کره زمین قادر به مشاهده آگهی شما بوده و می توانند یکی از مشتریان شما باشند. تبلیغات در اینترنت با سرعت بالایی انجام می گیرد. شما در روزنامه یا مجله آگهی بدهید حداقل یک روز کاری وقت لازم دارد تا تبلیغ شما منتشر گردد. تبلیغات شما در اینترنت حداکثر طی دو یا سه ساعت تایید شده و منتشر خواهد شد. برای افرادی که در کار املاک فعالیت دارند این سرعت بسیار مهم است. چون اگر فایل خودشان را زود به فروش نرسانند ممکن است یک مشاور املاک دیگر این کار را انجام داده و پورسانت را دریافت کند. برای بسیاری از مشاغل دیگر هم سرعت در انتشار اگهی و تبلیغ ممکن است مهم باشد و این امر تنها با تبلیغات اینترنتی مقدور است.


سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد. با درج تبلیغ در سودایران، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.

2- از نظر گوگل بهینه است. آگهی و تبلیغ شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است. در هر زمینه ای که می خواهید و هر جای ایران که هستید می توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت نموده و درآمدتان را افزایش دهید.

4- درج آگهی در آن رایگان است. هر تعداد آگهی و در هر زمینه ای که مد نظر شماست در این سایت به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است. هر روز یک آگهی غیر تکراری در سودایران ثبت کنید و بعد از یک ماه تاثیر آن را به وضوح خواهید دید.


رونق کسب و کار با ثبت آگهی رایگان در اینترنت به راحتی ممکن است. ثبت آگهی در اینترنت بازدهی بالایی دارد. بسیاری از افراد تنها با درج تبلیغات در اینترنت روزانه مشتریان زیادی را جذب می کنند. شما نیز در هر زمینه ای که فعالیت دارید آگهی خودتان را به صورت رایگان در سایت (سودایران) ثبت نموده و به کسب و کار خودتان رونق بدهید. برای گرفتن بیشترین بازدهی از آگهی رایگان و آگهی اینترنتی تنها به یکی دو آگهی اکتفا نکنید. قبول کنید که در زمینه کار و فعالیت شما هم اکنون هزاران مطلب در اینترنت وجود دارد. اگر می خواهید نتیجه خوبی بگیرید باید هر روز یکی آگهی ثبت کنید تا کم کم در زمینه کار و فعالیت خودتان در اینترنت هم حرفی برای گفتن داشته باشید. خبر خوب اینکه ثبت آگهی در اینترنت و در همین سایت هم کاملا رایگان است.


پس از انتخاب سایت مناسب برای ثبت تبلیغ و آگهی مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، نحوه نوشتن عنوان اگهی و تبلیغ خودتان است. عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.


ثبت تبلیغات خوب و پربازده، نحوه درج آگهی در اینترنت

ثبت تبلیغات خوب و پربازده، نحوه درج آگهی در اینترنت در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. برای ثبت تبلیغات خوب و پربازده موارد زیر را در نظر داشته باشید:
1- یک وب سایت پربازدید را برای ثبت تبلیغات خودتان انتخاب کنید. وب سایت (سودایران) یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی و تبلیغ شماست.
سایت سودایران در روزهای عادی هفته بیش از 10000 بازدید کننده دارد. با درج آگهی در سودایران، تبلیغات شما در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می گیرد.
2- عنوان آگهی خودتان را جذاب و گیرا بنویسید. بیش از 90 درصد از افراد فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب نوشته باشید، از بین صدها آگهی بر روی تبلیغ شما کلیک نموده و احتمال اینکه مشتری شما باشند بیشتر خواهد شد.
3- متن آگهی را قوی بنویسید. متن آگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده و جذاب بنویسید. تمام مدارکی که می تواند مشتری را قانع کند ارائه دهید. رزومه کاملی از کارهای قبلی خودتان را در متن آگهی ارائه کنید.

4- عکس خوبی برای آگهی و تبلیغات خودتان انتخاب نمائید. گاهی یک تصویر از هزاران نوشته بهتر است. تصویر مناسبی از کالا یا خدمات خودتان ارائه کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی 10 عکس می توانید ارائه نمائید.

آموزش کامل تبلیغات رایگان اینترنتی - آموزش کامل تبلیغات رایگان اینترنتی در این بخش ارائه می گردد.
برای درج آگهی رایگان به سایت سودایران مراجعه کنید (بر روی لینک درج اگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک کنید)، بر روی عبارت درج آگهی رایگان در بالای صفحه اصلی سایت سودایران کلیک نمائید و بعد از ثبت نام آگهی خودتان را ثبت نمائید.
در این بخش هدف این است که نکات تکمیلی برای درج آگهی و تبلیغات رایگان پربازده گفته شود. برای ثبت تبلیغات رایگان مفید و اثر بخش موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
- از درج آگهی تکراری به شدت خودداری کنید.
- آگهی های شما نباید خیلی کوتاه باشد (کمتر از 300 کاراکتر نباشد) والا اسپم به حساب خواهد آمد (از نظر گوگل).
- در عنوان آگهی مهتمرین ویژگی محصول یا خدماتتان که جذاب است را بنویسید.
- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های بلند به نسبت آگهی های کوتاه بیشتر منجر به فروش می شوند.

تبلیغات موثر رایگان در اینترنت می تواند به افزایش درآمد و تعداد مشتریان شما کمک زیادی بکند. برای درج تبلیغ موثر در اینترنت ابتدا باید یک سایت عالی درج آگهی رایگان پیدا کنید.



به منظور داشتن یک تبلیغ موثر، اثر بخش و پربازده موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. بیشتر از آنچه که درباره کیفیت و ویژگیهای برتر محصول خودتان توضیح می دهید، در رابطه با نفعی که به مشتری شما می رساند و یا مزایای که برای او دارد حرف بزنید.
2- آگهی های دارای تیتر حاوی یک نفع به طور میانگین چهار برابر بیش از آگهی های فاقد این قول خوانده می شوند. به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.
3- تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.

نکات تکمیلی برای ثبت آگهی موثر و پربازده به صورت زیر است:
1- برای آگهی خودتان عکس و کلمات کلیدی ثبت نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 7 عکس ثبت نمائید. بنابراین به بهترین شکل می توانید کالا و خدمات خودتان را معرفی کنید. ثبت کلمات کلیدی هم به پیدا شدن آگهی شما توسط کاربران و از طریق موتورهای جستجو همچون گوگل کمک زیادی می کند.
2- به هیچ عنوان آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج جستجوی آن نمایش داده نخواهد شد.
3- در سایت سودایران تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت نمائید نامحدود است. برای هر کدام از کالاها و خدمات خودتان می توانید آگهی مجزایی ثبت کنید.

برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.

مطلب دیگری که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی خودتان هر توضیحی که لازم می بینید ارائه کنید. متن آگهی شما باید کامل و جامع قانع کننده باشد. در باره محصول خودتان به صورت کامل توضیح دهید. اگر خدماتی ارائه می کنید، به صورت کامل بنویسید که چه مزیتی برای مشتری دارد. اگر محصولی ارائه می کنید بنویسید که مزایای آن به نسبت محصولهای مشابه چیست. به صورت کلی، متن آگهی شما باید بازتاب کاملی از ویژگیهای برتر محصولات و خدمات شما باشد. بنویسید که محصول و خدمات شما چه نفعی برای مشتری دارد و فقط مشتری را در اولویت توضیحاتتان قرار دهید.
برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس یا عکسهایی انتخاب نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید. عکس و تصویر میزان موثر بودن آگهی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

کجا تبلیغ کنیم
در این بخش در رابطه با اینکه کجا تبلیغ کنیم توضیحاتی ارائه شده و یک سایت تبلیغاتی موفق هم معرفی خواهد شد.
یکی از بهترین وب سایتهایی که برای تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان می توانید از آن استفاده کنید سایت سودایران است.
سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد.
در سایت سودایران امکانات متنوعی برای ثبت آگهی و تبلیغ ارائه شده است. به عنوان مثال:
- برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس ثبت نمائید.
- تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است (حین درج آگهی می توانید شهر و استان را انتخاب کنید).

تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی در حال حاضر یکی از بهترین و موثرترین روشهای تبلیغات و بازاریابی است.
تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی ارزان و به صرفه بوده و شما برای تعداد آگهی هایی که درج می کنید محدودیت ندارید. در این نوع تبلیغات تعداد کسانی که می توانند آگهی شما را ببینند از هر روش تبلیغاتی دیگری بیشتر است.
برای درج تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی می توانید در همین وب سایت به صورت رایگان برای این کار اقدام کنید.
به منظور درج آگهی، در بالای همین صفحه بر روی عبارت درج آگهی رایگان کلیک نموده و آگهی خود را ثبت نمائید.
به منظور افزایش اثر بخشی آگهی خود، در صورت تمایل می توانید آن را از حالت رایگان به حالت ویژه تغییر دهید.

درج آگهی ثبت شرکت و رتبه بندی + هزینه ثبت شرکتها










آگهی و تبلیغات موثر، سایت تبلیغاتی پربازده و پربیننده

آگهی و تبلیغات موثر، سایت تبلیغاتی پربازده و پربیننده در این بخش معرفی می گردد. در وب سایت (www.soodiran.com) هزاران آگهی اینترنتی درج شده و شما نیز با درج آگهی و تبلیغات خود در این وب سایت می توانید کسب و کار خود را رونق ببخشید، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و درآمد خود را به صورت تصاعدی افزایش دهید.
وب سایت حاضر یکی از بهترین وب سایتهای درج آگهی ایران بوده و به بهترین وجه می تواند به شما در فروش کالا و خدماتتان کمک کند. با درج آگهی در وب سایت حاضر، پس از یک روز با جستجوی عنوان آگهی خود در گوگل آن را در صفحه ی اول نتایج گوگل مشاهده خواهید کرد.
اگر می خواهید در زمینه کاری خود از گردونه رقابت خارج نشوید حتما فرصت درج آگهی اینترنتی رایگان را از دست ندهید. آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت به دلایل زیر به نسبت سایر روشهای آگهی و تبلیغات ارجحیت دارد:
1- ارزان بودن: در بسیاری از وب سایتهای درج آگهی رایگان برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی مبلغی پرداخت نمی کنید. وب سایتهای بسیاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی رایگان مشغول به فعالیت هستند. اگربدنبال یک سایت درج آگهی رایگان اینترنتی عالی و پربازدید هستید، وب سایت حاضر می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی شما باشد.
2- نامحدود بودن: حین درج آگهی در روزنامه تعداد کاراکتر محدودی در اختیار دارید ولی در آگهی های اینترنتی می توانید کالا یا خدمات خود را به صورت کامل معرفی نمائید.
3- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی

4- تعداد کاربران زیاد و رو به افزایش اینترنت

در صورتیکه می خواهید از آگهی های اینترنتی خود بیشترین بازدهی را بگیرید، این متن را مطالعه کنید.
تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود. در صورتیکه می خواهید با درج آگهی و تبلیغ رایگان اینترنتی کسب و کار خود را متحول کنید، از فرمول زیر استفاده نمائید:
درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی
به این ترتیب، پس از یکی دو ماه برای عبارتهای مربوط به کسب و کار و یا خدمات مورد نظرتان در صفحات اول موتورهای جستجو از جمله گوگل نشان داده خواهید شد و زنگ خورهای شما افزایش می یابد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.

درج آگهی رایگان در اینترنت
درج آگهی رایگان در اینترنت در بسیاری از موارد به نسبت درج آگهی روزنامه و یا تبلیغات کاغذی موثرتر و مفید تر است. برای بعضی از مشاغل، کسب و کارها و خدمات درج آگهی در اینترنت بهتر جواب می دهد و بازدهی بالاتری دارد.
اگر شما نیز برای بهبود کسب و کارتان و یا فروش یک محصول می خواهید در وب سایتها آگهی رایگان درج کنید، به وب سایت سودایران سر بزنید. وب سایت www.soodiran.com یکی از وب سایتهای بهینه در زمینه درج آگهی رایگان اینترنتی می باشد.
درج آگهی رایگان در اینترنت و خصوصا در وب سایت سودایران می تواند به شما کمک کند محصول خود را بفروشید، خدمات یا کسب و کار خود را معرفی نمائید و یا هر هدف دیگری که دارید به آن برسید.



همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 خطای رایج در درج آگهی و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است:

1- درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید.

2- کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.

3- درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل، حرفه و ... خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمی کند.

یک نکته برای ثبت آگهی اینترنتی با بازدهی بالا: برای آگهی خودتان کلمات کلیدی مناسبی انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی شما توسط موتورهای جستجو کمک می کند. کلمات کلیدی عبارتهایی هستند که مرتبط با آگهی شما بوده و متقاضیان آگهی شما ممکن است برای پیدا کردن تبلیغ شما در گوگل از این کلمات یا عبارات استفاده کنند. در سایت سودایران برای هر آگهی می توانید 10 کلمه کلیدی انتخاب کنید.
عبارتهای کلیدی: سایت های تبلیغاتی رایگان، لیست سایت های تبلیغاتی رایگان، سایت تبلیغات رایگان در اینترنت، سایت تبلیغاتی شیپور، بهترین سایت های تبلیغاتی، سایت های تبلیغاتی پربازدید، سایت تبلیغاتی ایستگاه، سایت تبلیغاتی دیوار

آگهی اینترنتی به نسبت انواع تبلیغات دیگر مزیتهایی دارد که در ادامه توضیح داده خواهد شد.
آگهی اینترنتی، در حال حاضر، یکی از بهترین راهکارهای بازاریابی، جذب مشتری، فروش کالا و خدمات، فروش ملک و خودرو و همچنین افزایش فروش و درآمد است.
آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است.
آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید.

انتخاب عنوان مناسب در افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات بسیار موثر است. برای انتخاب عنوان مناسب آگهی موارد زیر را در نظر داشته باشید (برگرفته از کتاب رازهای تبلیغات نوشته دیوید اگیلوی):

- به طور متوسط مردم، عنوان ها و شعارها را پنج برابر متن آگهی مطالعه می کنند. در نتیجه اگر شعار شما منجر به فروش کالایتان نشود 90% پولتان را به هدر داده اید.

- عنوان های اثر بخش و موفق آنهایی هستند که قول منفعتی را به خواننده بدهند. مانند شستشوی تمیزتر، مصرف بنزین کمتر، خلاصی از جوش های صورت، کرم خودرگی کمتر دندانها و ... .

- عنوان هایی که حاوی خبرند، مطمئن و نتیجه بخش به شمار می روند. خبر می تواند اگاهی دادن درباره یک محصول جدید، بهبود کیفی در یک کالای قدیمی یا راه جدیدی برای استفاده از کالای قدیمی باشد. به طور متوسط آگهی های دارای خبر 22 درصد بیش از آگهی های بدون خبر در خاطر خوانندگان می مانند.

- عنوان هایی که اطلاعات مفیدی را به خواننده عرضه می دارند، مانند "چگونه دوستانی بیابیم و بر مردم تاثیر بگذاریم" بیش از حد میانگین خواننده را به خود جلب می کنند.

- توصیه می شود که نام محصول را در عنوانتان بیاورید. اگر چنین نکنید، هشتاد درصد خوانندگان (که متن آگهی را نمی خوانند) هرگز نمی فهمند که شما چه محصولی را تبلیغ می کنید.

- اگر کالایی را تبلیغ می کنید که تنها توسط گروه کوچکی از مردم خریداری می شود، کلمه ای را در عنوان بیاورید که انها را پای آگهی تان بنشاند. مثل آسم، شب ادراری، زنان بالای سی و پنج سال.

درج آگهی اینترنتی در وب سایتهای درج آگهی رایگان مانند وب سایت حاضر www.soodiran.com برای افزایش تعداد مشتریان شما می تواند واقعا مفید و تاثیر گذار باشد. در موارد زیر می توانید از آگهی اینترنتی استفاده نمائیدک
1- اگر کسب و کاری دارید و می خواهید آن را رونق دهید.
2- اگر کالا یا خدماتی دارید و می خواهید آن را به فروش برسانید.
3- برای خرید و فروش ماشین، زمین، آپارتمان و ...

تبلیغات از موثرترین ابزار برای جذب مشتری و فروش محصول است. کیفیت تبلیغات به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل برای بهتر شدن تابلوهای تبلیغاتی، کاتالوگ و بروشور و همچنین تبلیغات آنلاین و پیامکی باید مورد استفاده قرار بگیرد.


تبلیغات سایت اینترنتی

تبلیغات بنری

تبلیغات ایمیل

به صورت انیمیشن، ثابت و ...

اگر در جستجوی سایت آگهی رایگان و تبلیغات در اینترنت عالی، پربازدید، مفید و موثر هستید، آگهی خودتان را در همین سایت ثبت نمائید. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای درج آگهی و تبلیغ رایگان است. در این وب سایت تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت کنید نامحدود است. این وب سایت از نظر گوگل کاملا بهینه است. درج آگهی در سودایران رایگان و پربازده می باشد.
برای فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کارتان فرصت درج آگهی در سودایران را از دست ندهید.


چگونگی ثبت تبلیغات موثر و آگهی رایگان پربازده در اینترنت

چگونگی ثبت تبلیغات موثر و آگهی رایگان پربازده در اینترنت در این بخش توضیح داده شده است. برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی به سایت سودایران مراجعه نمائید. در سایت سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید درج کنید. ثبت آگهی در سودایران رایگان است. اگر تمایل داشته باشید می توانید آگهی خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. مطلب دیگری که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی خودتان هر توضیحی که لازم می بینید ارائه کنید. متن آگهی شما باید کامل و جامع قانع کننده باشد. در باره محصول خودتان به صورت کامل توضیح دهید. اگر خدماتی ارائه می کنید، به صورت کامل بنویسید که چه مزیتی برای مشتری دارد. اگر محصولی ارائه می کنید بنویسید که مزایای آن به نسبت محصولهای مشابه چیست. به صورت کلی، متن آگهی شما باید بازتاب کاملی از ویژگیهای برتر محصولات و خدمات شما باشد. بنویسید که محصول و خدمات شما چه نفعی برای مشتری دارد و فقط مشتری را در اولویت توضیحاتتان قرار دهید.

برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس یا عکسهایی انتخاب نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید. عکس و تصویر میزان موثر بودن آگهی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

کلمات کلیدی : آگهی اینترنتی موثر آگهی های تبلیغاتی اینترنتی ثبت آگهی اینترنتی درج آگهی اینترنتی مزیتهای آگهی اینترنتی بهترین سایت درج آگهی اینترنتی افزایش تعداد مشتری نحوه افزایش تعداد مشتری چگونگی افزایش تعداد مشتری راهکار افزایش تعداد مشتری


1- اگر کسب و کاری دارید و می خواهید آن را رونق دهید.
2- اگر کالا یا خدماتی دارید و می خواهید آن را به فروش برسانید.
3- برای خرید و فروش ماشین، زمین، آپارتمان و ...

درج آگهی اینترنتی در وب سایتهای درج آگهی رایگان همچون www.soodiran.com  به مقدار بسیار زیادی می تواند به جذب مشتری توسط شما کمک کند. در حال حاضر بسیاری از افراد برای پیدا کردن خدمات و کالاهای مورد نظر خود از اینترنت کمک می گیرند.

در تبلیغات و آگهی خودتان بیشتر از انچه از خودتان و شرکتتان تعریف کنید و سعی کنید به این ترتیب مشتری جذب نمائید، منافعی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد را بیان کنید. تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد.
متن آگهی خودتان را به صورت کامل و با ویژگیهایی که ذکر شد ثبت کنید. تحقیقات نشان داده است که آگهی های با متن طولانی بیشتر از آگهی های با متن کوتاه به فروش منجر می شود. برای آگهی و تبلیغ خودتان حتما عکس مناسب و خوبی که در صورت امکان کالای شما را در حین مصرف نشان می دهد و یا به ویژگیهای بارز آن اشاره دارد ثبت کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید درج نمائید.

اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید موارد زیر را در نظر بگیرید:
1- آگهی خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید مانند سودایران ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد. درج آگهی در سودایران پربازده و مفید است.
2- عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که جذاب و گیرا باشد. در عنوان آگهی مهمترین مزیت و ویژگی برتر کالا و خدمات خودتان را بیان کنید تا بر روی آگهی شما کلیک شود.

اگر می خواهید کالا و خدماتتتان را به خوبی به فروش برسانید و برند خودتان را در ذهن اکثریت مردم جا بیندازید به تبلیغات و بازرایابی نیاز دارید.
یکی از بهترین انواع تبلیغات، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی به صرفه است و 24 ساعته در خدمات کسب و کار شماست. هیچ نوع تبلیغاتی گستردگی تبلیغات اینترنتی را ندارد. تبلیغات اینترنتی در کل کشور قابل مشاهده است.
برای فروش کالا و خدمات، معرفی کسب و کارتان و افزایش فروش خودتان تبلیغات اینترنتی را مورد استفاده قرار دهید.

در این بخش در رابطه با اینکه کجا تبلیغ کنیم توضیحاتی ارائه شده و یک سایت تبلیغاتی موفق هم معرفی خواهد شد.
یکی از بهترین وب سایتهایی که برای تبلیغات اینترنتی و درج آگهی رایگان می توانید از آن استفاده کنید سایت سودایران است.
سایت سودایران یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است و به فروش کالا و خدمات و رونق کسب و کار شما کمک بسیاری خواهد کرد.
در سایت سودایران امکانات متنوعی برای ثبت آگهی و تبلیغ ارائه شده است. به عنوان مثال:
- برای هر آگهی (حتی آگهی های رایگان) می توانید 10 عکس ثبت نمائید.
- تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است (حین درج آگهی می توانید شهر و استان را انتخاب کنید).

دلایل زیر نشان می دهد که چرا درج آگهی ویژه به نسبت آگهی رایگان بازدهی بالاتری دارد:

1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.
2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.
3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.