درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی و تبلیغات مدرسین و اساتید

بهترین سایت آگهی تدریس خصوصی و تبلیغات تدریس و آموزش در این بخش معرفی شده و در زمینه راهکارهای ثبت تبلیغات تدریس خصوصی موثر و پربازده توضیحات کاملی ارائه می گردد. روش های درج تبلیغات تدریس خصوصی ای که منجر به جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی شود مورد بررسی قرار می گیرد. برای درج آگهی تدریس و تدریس خصوصی موثر راهکارهای زیر می تواند مفید باشد:
1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس: با انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس و تدریس خصوصی خودتان، باعث می شوید تا متقاضیان تدریس از بین دهها آگهی بر روی آگهی شما کلیک کنند. این امر بسیار مهم است، چون تا بر روی آگهی شما کلیک نشود با شما تماسی هم گرفته نخواهد شد.
2- نوشتن متن کامل و گیرا برای آگهی و اجتناب از کپی کردن متن: متن آگهی خود را از سایتهای دیگر کپی نکنید چون از نظر گوگل تکراری به حساب می آید. متن متقاعد کننده و پر محتوایی برای آگهی تدریس خودتان بنویسید. سوابق کاری و افتخاراتتان را به صورت کامل ذکر کنید.
3- انتخاب عکس خوب برای آگهی تدریس: عکس مرتب و مناسبی از خودتان برای آگهی بذارید. ترجیحا عکسی که فقط چهره شما را نشان دهد بهتر است. ممکن است تنها با تغییر عکس آگهی تان بتوانید بازدهی آن را بیشتر کنید.
4- سوابق کاری خود را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. هر چه طولانی تر، بهتر. اصلا مزیت آگهی اینترنتی به نسبت آگهی روزنامه و ... این است که محدودیتی برای توضیح در مورد توانائی هایتان ندارید. برجسته ترین ویژگیهای خودتان را در چند خط اول بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در آخر توضیحات آگهی بیاورید. فقط، صداقت را رعایت کنید. اگر دانشگاهی درس خوانده اید که نمی خواهید بنویسید، ننویسید ولی دیگر به جای آن دانشگاه دیگری را ننویسید. این موارد در نهایت مشخص شده و به این ترتیب راه به جایی نخواهید برد.
5- آگهی تدریس خود را منحصر به فرد و به روش خودتان بنویسید. آگهی های تدریس مدرسان دیگر را کپی نکنید. چون علاوه بر اینکه ممکن است برای شما مناسب نباشد، آگهی های کپی شده از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزشی ندارد و در انتهای نتایج آن نشان داده می شود. آگهی تدریس را به روش خودتان و با زبان خودتان بنویسید.


تعدادی از دلایل عدم بازدهی آگهی های تدریس می تواند به صورت زیر باشد:
1- انتخاب عکس نامناسب: بسیاری از مدرسین عکس نامناسبی از خودشان را برای آگهی تدریس خود ثبت می کنند. با توجه به آگهی های قبلی مشاهده شده است که بعضی از مدرسین یک عکس نامناسب و حتی با موهای نامرتب از خودشان ثبت می کنند. شما اگر خودتان را جای کسی که آگهی شما را می بینید بگذارید، آیا با چنین مدرسی تماس می گیرید. مطمئنا عکس آگهی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. توصیه می شود یک عکس مرتب و مناسب را برای آگهی در نظر بگیرید. اگر آگهی تدریس شما بازدهی نداشته است ممکن است به علت عکس نامناسب باشد.
2- انتخاب عنوان نامناسب: در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها اجازه می دهد، عنوان کاملی بنویسید که تمامی دروس مورد نظر شما را پوشش دهد. عنوان را جذاب و متمایز بنویسید تا بر روی آگهی شما کلیک کنند. اگر تضمینی کار می کنید، کلمه تضمینی را در عنوان آگهی بیاورید. اگر ویژگی و مدرک خاص یا ویژه ای دارید، آن را به صورت کوتاه در عنوان بیاورید. مثلا: تدریس توسط رتبه 200 کنکور
3- ثبت متن ناکافی و نامناسب برای آگهی تدریس: متن اگهی را متقاعد کننده بنویسید. تمامی سوابق کاری خودتان را در متن آگهی تدریس بیاورید. نظرات دانش آموزان و دانشجویان را در متن اگهی بیاورید. اگر قبلا دانش آموزان و دانشجویان شما نتیجه خوبی گرفته اند آن را ذکر کنید. اگر متن اگهی تدریس شما متقاعد کننده نباشد، بر روی آگهی شما کلیک می کنند ولی با شما تماس نمی گیرند.
4- زمان ثبت اگهی تدریس: به هر حال بازدهی آگهی های تدریس در ایام امتحانات و ایام نزدیک به امتحانات بیشتر است. اگر در سایر ایام سال آگهی تدریس ثبت می کنید، آگهی با ستاره کمتری ثبت کنید تا به نسبت هزینه ای که می پردازید، بازدهی مناسبی از آن بگیرید. اگر بار اول است که آگهی تدریس ثبت می کنید، از تعداد ستاره پایین شروع کنید و کم کم آن را افزایش دهید.

سایت ایران مدرس بهترین سایت تبلیغات رایگان تدریس خصوصی و آموزش در منزل است. وب سایت ایران مدرس بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس را دارد. سایت ایران مدرس www.IranModares.com برترین و بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و بیش از 16200 مدرس ثبت نامی دارد. بزرگترین، معتبرترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران، ایران مدرس است. بازدید ایران مدرس در روز بین 15000 تا 25000 است.
وب سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است و برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد. همین الان عبارتهایی مانند تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور، تدریس خصوصی ریاضی کنکور و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که ایران مدرس در صفحه اول نتایج و در جایگاه اول یا یکی از چند جایگاه اول قرار دارد. بنابراین با درج تبلیغ تدریس کنکور در ایران مدرس، متقاضیان تدریس به راحتی به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت. سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. به این معنی که مثلا اگر شما عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی فیزیک و ... را در گوگل جستجوی کنید، ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل و در جایگاه 1 تا 3 خواهید دید. در نتیجه، متقاضیان تدریس خصوصی به خوبی به سمت تبلیغ تدریس شما هدایت می شوند. دقت کنید این ویژگی برای یک وب سایت آگهی و تبلیغ خیلی مهم بوده و در جذب شاگرد شما کاملا موثر است.


اگر در زمینه تدریس خصوصی زیست کنکور فعالیت دارید ... اگر مدرس خصوصی زیست کنکور هستید و می خواهید با ثبت آگهی و تبلیغ تعداد شاگردها و درامد خودتان را افزایش دهید ... اگر به آموزش و تدریس خصوصی زیست کنکور علاقه دارید ولی هنوز در این زمینه آغاز به کار نکرده اید ... در هر صورت، برای فعالیت در زمینه آموزش و تدریس خصوصی زیست کنکور و جذب شاگرد در این زمینه آگهی خودتان را در سایت (ایران مدرس) به صورت رایگان ثبت نمائید. در ایران مدرس بسیاری از مدرسینی که همین الان در صفحه اصلی سایت می بینید و آگهی ویژه دارند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان می دهد که ثبت تبلیغ تدریس در ایران مدرس موثر و مفید است.
ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود.
ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.-------------------------
متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی یا هر درس دیگری را باید خوب بنویسید. اگر در زمینه آموزش ریاضی فعالیت دارید، متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان را به گونه ای بنویسید که نشان دهد شما قبلا در این زمینه فعالیت و سابقه کار زیادی داشته اید و اگر در آموزشگاهها، مدارس، دانشگاهها و موسسات ریاضی تدریس کرده اید، در متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی خودتان به ان اشاره کنید. یک نمونه متن آگهی تدریس خصوصی ریاضی که توسط یکی از مدرسین در ایران مدرس ثبت شده است، در ادامه ارائه می گردد.

عنوان آگهی: تدریس خصوصی دروس ریاضی (حسابان-ریاضی - جبر - گسسسته - هندسه-) و فیزیک مقاطع دبیرستان-راهنمایی-ابتدایی *دروس کنکور*-(ریاضیات-فیزیک) با 16 سال سابقه تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان ,مهندسی برق


متن آگهی: ریاضی و فیزیک را مانند زبان مادری بیاموزید.

حل تمرینات و سوالات در تلگرام

...........................

مدرس برتر تهران

مولف دروس ریاضی و کتب تیزهوشان

بیشترین بازدید در سایت

تدریس خصوصی کلیه دروس ریاضی دبیرستان :

ریاضی 1

ریاضی 2

هندسه 1

حسابان

جبر و احتمال

هندسه 2

ریاضی 3 تجربی

ریاضی گسسته

دیفرانسیل

هندسه تحلیلی

ریاضی عمومی تجربی

ریاضی 3 انسانی

ریاضی فنی و حرفه ای


برای مشاهده آگهی های تدریس ریاضی ثبت شده دیگر توسط مدرسینی که در زمینه تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارند بر روی عبارت مدرسین تدریس خصوصی ریاضی کلیک کنید. مدرسین زیادی در سایت (ایران مدرس) در زمینه آموزش و تدریس ریاضی آگهی ثبت نموده اند و با مشاهده آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین ریاضی می تواند برای خودتان هم آگهی تدریس ریاضی خوبی ثبت نمائید.

---------------------------

اگر می خواهید به راحتی شاگرد جذب نمائید و از کار تدریس درآمد خوبی کسب کنید، عنوان و متن آگهی و تبلیغات تدریس خودتان را هم باید خوب بنویسید. در عنوان آگهی تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهید ویژگی های برتر خودتان یا آموزشگاه و موسسه خودتان را بنویسید و به صورت کلی اسم دروس تدریسی را هم ذکر نمائید. در متن آگهی تا جایی که می توانید توضیحات کامل و قانع کننده ارائه نمائید. در صورت تمایل آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. برای مطالعه بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات و آگهی تدریس موثر و پربازده مقاله سه راهکار برای درج آگهی تدریس موثر یا درج آگهی تدریس با بیشترین بازدهی را مطالعه نمائید. با توجه به مطالب ارائه شده، برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، در مرحله اول باید آگهی تدریس خودتان را در یک سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی و سایت پربازدید تبلیغات تدریس مانند همین سایت :ایران مدرس، درج نمائید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را با توجه با مواردی که در بالا گفته شده باید خوب بنویسید. آگهی شما باید وقتی بر روی آن کلیک شد متقاضی تدریس خصوصی یا والدین او را متقاعد کند تا با شما تماس بگیرد. در نهایت، برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد پایدار از کار تدریس خصوصی، باید خوب تدریس کنید و شاگردهایتان را حفظ نمائید(حتما بخوانید: چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟). باید بر دروس تدریسی خودتان مسلط باشید و به نحوی تدریس کنید که برای شاگردهایتان مفید و موثر باشد. برای مطالعه در زمینه تدریس موفق مقاله موفقیت در تدریس خصوصی و کسب درامد بالا از کار تدریس را مطالعه نمائید.

برای جذب شاگرد و کسب درامد بالا از تدریس خصوصی از طریق آگهی و تبلیغات تدریس موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. در مرحله اول عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید. در عنوان آگهی بارزترین و مهمترین ویژگی خودتان که شما را از دیگران متمایز می کند و می تواند باعث شود از بین آگهی های تدریس مختلف بر روی آگهی شما کلیک شود، را بنویسید. مثلا در عنوان آگهی مورارد زیر را می توانید بنویسید: "استاد دانشگاه" - "رتبه برتر کنکور" - "دبیر رسمی با 20 سال سابقه تدریس" - "بالاترین آمار قبولی در سالهای قبل" - " تدریس ارزان و مفهومی به صورت کاملا تضمینی" و ..... . هر کدام از موارد بالا می تواند باعث شود تا بر روی آگهی تدریس شما بیشتر کلیک گردد. یک راهکار خوب دیگر هم وجود دارد. مثلا اگر در زمینه تدریس خصوصی زبان فعالیت دارید، در گوگل عبارت تدریس خصوصی زبان را جستجو کنید و به پیشنهادهایی که خود گوگل می دهد توجه نمائید. مثلا یکی از پیسنهادهایی که خود گوگل می دهد این است :"تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" یا "تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران" و .... بنابراین اگر شما مدرس خانم هستید در عنوان آگهی خودتان حتما عبارت "تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم" را قرار دهید و یا اگر در تهران زبان انگلیسی را تدریس می کنید عبارت "تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران" را در عنوان آگهی خودتان قرار دهید. تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد اسم مهمترین دروس تدریسی خودتان را در عنوان آگهی قرار دهید. البته همانطور که گفته شد، مهمتر از همه ی اینها، مهمترین ویژگی و افتخار یا سابقه تدریس بالای شما است که حتما باید در عنوان آگهی ارائه شود تا کاربران را ترغیب کند بر روی تبلیغ شما کلیک کنند.
مواردی دیگری هم در افزایش بازدهی و اثر گذاری آگهی شما می تواند موثر باشد. عکس آگهی تدریس شما در افزایش اعتماد کاربران و افزایش تعداد تماس هایی که با شما می تواند گرفته شود موثر است. یک عکس پرسنلی مرتب از خودتان احتمالا بهترین گزینه است. برای اگهی تدریس خودتان کلمات کلیدی مناسب انتخاب نمائید. آگهی تدریس خودتان را ویژه کنید. در سایت ایران مدرس و سایتهای آگهی دیگری هم اگهی های ویژه بالاتر نمایش داده شده و بازدهی بهتری دارند. از شبکه های اجتماعی، انجمن ها، سایت و وبلاگ خودتان و .... با آگهی تدریس خودتان در ایران مدرس لینک دهید. این کار باعث می شود اعتبار آگهی شما نزد گوگل افزایش یافته و در نتایج جستجوی آن بالاتر نمایش داده شود.
در سایت ایران مدرس یک محیط کاملا آموزشی فراهم شده است. سایتهای بسیار زیادی در زمینه آگهی و تبلیغات اینترنتی فعالیت دارند. ولی اگر می خواهید در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید و در زمینه تدریس و آموزش فعالیت کنید، ایران مدرس بهترین گزینه برای ثبت آگهی و تبلیغات شما است. در این وب سایت بیش از 4500 مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه مطالعه موثر و مفید، چگونگی مطالعه دروس ریاضی، فیزیک، شیمی و زبان، نحوه کسب نمره 20 در امتحانات و درصد 100 در کنکور ، موفقیت در تدریس و تدریس خصوصی و جذب شاگرد، راهکارهای کسب درامد بالا از تدریس خصوصی، نحوه مطالعه زبان انگلیسی و ... ارائه شده است و در کنار این مطالب هم تبلیغات تدریس مدرسین نمایش داده خواهد شد. در این وب سایت جزوات عالی آموزشی به صورت رایگان برای دروس ریاضی ششم، هفتم، هشتم، نهم و دهم ارائه شده است. پاسخ به سوالات و تمرینات درسی و ... نیز در این وب سایت قابل دانلود است. برای آموزش گرامر و قواعد زبان نیز جزوات بسیار عالی در این سایت ارائه شده است و در کنار تمامی این مطالب تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین نمایش داده خواهد شد. در سایت ایران کنکور یک بخش کاملا مستقل برای ارائه مطالب آموزشی در زمینه کنکور، جزوات کنکوری، تست های کنکور و .... وجود دارد. آگهی تدریس مدرسین و موسسات تدریس خصوصی و آموزشگاههای تدریس خصوصی و ... در بخش کنکور ایران مدرس هم نمایش داده خواهد شد. با توجه به مطالب ارائه شده، اگر می خواهید از کار تدریس درآمد خوبی کسب کنید و به راحتی شاگرد جذب نمائید، آگهی تدریس خودتان را در ایران مدرس درج کنید. بسیاری از مدرسینی که هم اکنون در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه دارند، تبلیغات تدریس خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن درج تبلیغات تدریس و تدریس خصوصی در ایران مدرس است.

iranmodares


عبارتهای کلیدی: نمونه آگهی تدریس خصوصی، نحوه نوشتن متن تبلیغاتی برای تدریس، چگونه برای تدریس تبلیغ کنم، آگهی تدریس خصوصی، سایت درج تبلیغات تدریس، بهترین سایت تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس

بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران کدام است؟

اگر در جستجوی بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران هستید ....
اگر می خواهید با ثبت تبلیغات اینترنتی در بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران شاگرد جذب کنید ....
اگر به کار تدریس علاقه دارید و از کار کردن با آموزشگاهها خسته شده اید و قصد دارید با درج اگهی اینترنتی تدریس خصوصی در بهترین سایت تبلیغات و اگهی تدریس ایران از کار تدریس درآمد کسب نمائید ...
در هر صورت، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید.
دلایل زیر نشان می دهد که سایت ایران مدرس بهترین و معتبرترین سایت آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی ایران است. سایت ایران مدرس:

-پربازدیدترین سایت تدریس ایران است --- بیش از 25000 بازدید روزانه در ایام امتحانات - با درج اگهی در ایران مدرس تبلیغات شما در معرض بسیاری از بازدید کنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.
- بیشترین تعداد مدرسین ثبت نامی در بین سایتهای تدریس و تدریس خصوصی را دارد --- بیش از 16000 مدرس ثبت نامی تا سال 96 - تعداد بالای مدرسین ثبت نامی در ایران مدرس نشانه اعتماد مدرسین به این سایت و اعتبار بالای آن است.
- معتبرترین سایت تدریس ایران است --- مدرسینی که در ایران مدرس تبیلیغ ثبت نموده اند آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. شما نیز در ایران مدرس می توانید آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان یا ویژه ثبت نمائید.
- پر محتواترین سایت تدریس ایران است --- در ایران مدرس هزاران جزوه، نمونه سوال امتحانی و تست کنکور ارائه شده است. آگهی تدریس مدرسین در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده خواهد شد.
- بهینه ترین سایت تدریس از نظر گوگل است --- برای تمامی عبارتهای شامل تدریس خصوصی، ایران مدرس در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد.
- قدیمی ترین سایت آگهی تدریس ایران است --- تا سال 96 نزدیک به 8 سال از عمر این وب سایت می گذرد و هر سال بازدید و تعداد مدرسین آن بیشتر و بیشتر شده است.
با درج آگهی در سایت ایران مدرس به راحتی شاگرد جذب نموده و از تدریس درامد کسب کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


مطالعه مقالات زیر هم می تواند برای ثبت آگهی تدریس موثر و پربازده موثر و مفید باشد.

تبلیغات رایگان در اینترنت پربازدید و معتبر و بهترین روش های تبلیغات

اگر می خواهید با سایت تبلیغات رایگان در اینترنت پربازدید و معتبر آشنا شوید و در زمینه پاسخ به سوال چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟ اطلاعاتی کشب نمائید ...
اگر قصد دارید با بهترین روش های تبلیغات برای جذب مشتری و انواع روش های تبلیغاتی آشنا شده و در یک سایت تبلیغاتی رایگان پربازدید در اینترنت آگهی خودتان را درج نمائید ....
اگر در جستجوی تبلیغ مناسب کسب و کار تازه راه اندازی شده هستید و سوالاتی مانند چگونه در اینترنت تبلیغ رایگان کنیم، کجا تبلیغ کنیم، بهترین روش تبلیغ مغازه، تبلیغ موثر چیست و ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی کدام است و ... برای شما مطرح است ...
چنانچه در زمینه تبلیغ برای مغازه و روشهای تبلیغات مغازه، بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش، تبلیغات موفق و آگهی پربازده اینترنتی در جستجوی کسب اطلاعات هستید ...
در هر صورت، بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.
سایت تبلیغات رایگان در اینترنت پربازدید و معتبر













تبلیغات موفق و آگهی پربازده اینترنتی




سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت می توانید کاملا روی سایت سودایران حساب کنید. البته اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی را مطالعه نمائید.
این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، تبریز و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. اگر می خواهید آگهی های ثبت کنید که از نظر گوگل هم بهینه باشد و تعداد بازدید آگهی شما از موتورهای جستجو و گوگل بالا باشد هم مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل را مطالعه نمائید.

تبلیغات اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و بازاریابی دیگر مزایایی دارد که آن را متمایز می کند. تبلیغات اینترنتی گسترده است و در تمام کشور آگهی و تبلیغات شما قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی 24 ساعته است و در تمام طول شبانه روز برای شما مشتری جذب می کند. تبلیغات اینترنتی هدفمند است و کاربرانی که بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند واقعا به کالا و خدمات شما نیاز دارند و می توانند مشتری واقعی شما باشند. اگر می خواهید درامد خودتان را افزایش دهید مطالعه مقالات ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد و افزایش درآمد با ثبت آگهی رایگان اینترنتی را هم از دست ندهید.
برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات خودتان هر روز یکی از محصولات خودتان را در قالب یک آگهی معرفی نمائید. یکی از لوازمی را که به فروش می رسانید و یا یکی از کالاهایی که در مغازه شما وجود دارد و قصد فروش آن را دارید می تواند موضوع یک اگهی باشد. بنابراین، به یک اگهی اکتفا نکنید و برای معرفی محصولات و کالاهای فروش خودتان هر روز یک آگهی و تبلیغ ثبت نمائید. برای گرفتن بازدهی بیشتر از آگهی و تبلیغات اینترنتی می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کنید.
اگر در زمینه ایده های تبلیغاتی جالب، روشهای تبلیغات اینترنتی و ... می خواهید اطلاعات کسب کنید موارد زیر را مد نظر قرار دهید.

1- در عنوان آگهی خودتان از کلماتی مانند جذاب، بهترین، پرفروش و .... استفاده نمائید.

2- در گوگل عباتهای مرتبط با کار خودتان را جستجو کنید. حین جستجو گوگل خودش پیشنهادهایی می دهد. همان پیشنهادها را برای عنوان تبلیغات خودتان در نظر بگیرید.

3- عنوان آگهی خودتان را ترغیب کننده بنویسید. به نحوی که کنجکاوی بازدید کننده را برانگیزد و روی آگهی کلیک کند.
تبلیغات اینترنتی خیلی گسترده است. اگر شما آگهی و تبلیغات خودتان را در اینترنت و در همین سایت ثبت کنید، افرادی که به نسبت شما در دورترین نقطه کشور قرار دارند هم می توانند آگهی شما را ببینند. این ویژگی را هیچ کدام از سایر انواع تبلیغات دیگر ندارند.
برای درج تبلیغات موثر اینترنتی برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوان مناسبی را انتخاب نمائید. عنوان آگهی باید کلمات کلیدی اصلی را در بر داشته باشد و در ضمن جذاب و گیرا باشد. مثلا اگر در زمینه ثبت شرکت و رتبه بندی شرکت فعالیت دارید در عنوان آگهی کلمات ثبت شرکت و رتبه بندی یا خرید و فروش رتبه و شرکت را بیاورید و در متن آگهی هم توضیحات کافی ارائه دهید. اگر می خواهید عنوان آگهی جذاب باشد به عنوان مثال می توانید عنوان "خرید و فروش شرکت با بهترین قیمت و در زمان کم" یا "ثبت شرکت با ارزانترین قیمت ممکن و در اسرع وقت" و .... را انتخاب کنید. برای آگهی و تبلیغات خودتان عنوانی انتخاب نمائید که اگر کاربران، آگهی شما را در بین آگهی های مشابه مشاهده کردند، جذابیت عنوان آگهی شما باعث شود تا ترجیح دهند بر روی آگهی شما کلیک نمایند. آگهی و تبلیغات اینترنتی را به گونه ای بنویسید که هم برای کاربران جذاب باشد و هم از نظر گوگل خوب نوشته شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بر روی لینک 10 راهکار عملی و کاربردی برای افزایش بازدید آگهی یا 12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر کلیک نمائید.
پس از نوشتن متن آگهی استان و شهر را انتخاب نموده و بر روی ثبت آگهی کلیک نمائید. در ادامه منتظر تایید مدیریت سایت بمانید تا آگهی شما تایید شود. برای ثبت آگهی و تبلیغ بعدی دوباره در کنترل پنل بر روی درج آگهی جدید کلیک نموده و همین روند را برای تبلیغ بعدی هم تکرار نمائید. در نهایت در کنترل پنل بر روی لیست آگهی ها کلیک کنید تا لیست آگهی هایی که ثبت نموده اید را مشاهده نمائید. در صورت تمایل، در لیست آگهی ها بر روی یک از آگهی ها کلیک کنید تا جزئیات آن نمایش داده شود. سپس در پایین صفحه تیک درج آگهی ویژه را بزنید و آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای ثبت آگهی ویژه باید هزینه تبلیغات را با توجه به جدول تعرفه پرداخت نمائید. امکان پرداخت هزینه آگهی به صورت آنلاین فراهم است. آگهی های ویژه به نسبت سایر آگهی ها در موقعیت بالاتری نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند.
عبارتهای کلیدی: تبلیغ مناسب کسب و کار تازه راه اندازی شده، تبلیغات پربازده و موفق، تبلیغات موثر، بهترین تبلیغ برای افزایش مشتری، افزایش فروش کسب و کار تازه راه اندازی شده با تبلیغات در اینترنت

روش های ثبت تبلیغات موفق

روش های ثبت تبلیغات موفق، درج آگهی موفق اینترنتی، راهکارهای درج تبلیغات موثر و پربازده و نحوه موفقیت در تبلیغات اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. اگر سوال چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ برای شما هم مطرح است .... اگر می خواهید با درج تبلیغات موفق در اینترنت و یا با تبلیغ کردن در سایتهای اینترنتی مختلف تعداد مشتریانتان را افزایش و کسب و کارتان را رونق ببخشید .... اگر برای افزایش فروش خودتان قصد دارید تبلیغات موفق ثبت کنید ..... در هر صورت، ادامه این مطلب را بخوانید.

در مورد چه موضوعی می‌خواهید تبلیغ کنید؟ قرار است یک پوشک بچه را معرفی کنید یا می‌خواهید در مورد یک جعبه مداد رنگی حرف بزنید؟ برای اینکه اطلاع‌رسانی موفقی داشته باشید و بتوانید مخاطب را به سمت بازارتان هدایت کنید، باید قبل از هرچیز گروه هدف‌تان را انتخاب کنید. مهم نیست که چه کسانی مصرف‌کننده نهایی محصول شما هستند بلکه شما باید به خریداران اصلی محصول توجه کنید. مثلا وقتی آگهی یک پوشک بچه را طراحی می‌کنید، مصرف‌کننده محصول شما نوزادان هستند اما قطعا این گروه خریداران شما نیستند. خریداران شما مادرانی هستند که به فکر پوشک‌شدن بچه‌های‌شان هستند پس باید در محلی آگهی دهید که تعداد بیشتری از مادران از آن عبور می‌کنند و همین طور سبک اطلاع رسانی‌تان را باید طوری انتخاب کنید که بتواند توجه یک مادر را به‌خود جلب کند و برایش جالب باشد. برترین ها



مطالعه کنید: انواع روش های تبلیغاتی

مطالعه کنید: درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل







اگر می خواهید تبلیغات موفق و آگهی پربازده اینترنتی داشته باشید ... اگر می خواهید در تبلیغات در اینترنت به صورت موفق آمیزی عمل کنید و کالا و خدمات خودتان را با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به فروش برسانید ...اگر قصد دارید تعداد مشتریان و فروش خودتان را افزایش دهید .... در هر صورت آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) درج نمائید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت می توانید کاملا روی سایت سودایران حساب کنید. البته اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی را مطالعه نمائید.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، تبریز و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. اگر می خواهید آگهی های ثبت کنید که از نظر گوگل هم بهینه باشد و تعداد بازدید آگهی شما از موتورهای جستجو و گوگل بالا باشد هم مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یا ثبت تبلیغات رایگان موثر و بهینه از نظر گوگل را مطالعه نمائید.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند.  برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه راهکارهای ثبت تبلیغات موفق، نحوه درج آگهی پربازده و مفید و موثر، چگونگی درج تبلیغات گوگل پسند و کاربر پسند و راهکارهای افزایش درآمد، افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کار بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.

برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید. در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی ویژه کنید و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی سایت و همچنین در صفحات آرشیوی بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرند.

برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.

جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت

جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت ممکن است. در این بخش در رابطه با راهکارهای جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت مطالبی ارائه می گردد. برای درج تبلیغات اینترنتی به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


ثبت تبلیغات اینترنتی رایگان



اگر در جستجوی بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان خودتان هستید فرصت درج تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید. تبلیغات اینترنتی گسترده و فراگیر است. در کل کشور آگهی و تبلیغات شما قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات اینترنتی را با انواع تبلیغات دیگر مانند روزنامه و تراکت و ... مقایسه کنید. تبلیغات تراکتی فقط در چند محله قابل مشاهده خواهد بود. تبلیغات روزنامه هم فقط در یک شهر. تبلیغات در رادیو و تلویزیون به افرادی نشان داده خواهد شد که خیلی از آنها علاقه ای به کالا و خدمات شما ندارند. تبلیغات در اینترنت هدفمند است. اگر در زمینه خرید و فروش شرکت (به عنوان مثال) فعالیت دارید، با درج تبلیغات در اینترنت دقیقا کاربرانی اگهی شما را خواهند دید که می خواهند شرکت خریداری کنند. این کاربران با جستجوی عبارتهایی نظیر خرید شرکت یا فروش شرکت اماده، خرید شرکت رتبه دار و ... در گوگل به سمت آگهی شما هدایت شده و با شما تماس خواهند گرفت. بنابراین تبلیغات اینترنتی بهترین و یا حداقل یکی از بهترین انواع روشهای تبلیغاتی برای جذب و پیدا کردن مشتری است. تبلیغات در اینترنت ارزان است. قیمت و هزینه تبلیغات اینترنتی قابل مقایسه با انواع تبلیغات دیگر نیست. درج اگهی و تبلیغات در سایت (سودایران) کاملا رایگان است. حتی اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، باز هم هزینه ای که پرداخت می کنید به نسبت سایر انواع تبلیغات بسیار پایین است. 
نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد و اعتماد بیشتری را جلب خواهند نمود. درج اگهی در وب سایت حاضر محدودیتی ندارد. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت درج کنید.


سایت سودایران:

1- بازدید بالایی دارد.

2- از نظر گوگل بهینه است.

3- گروه بندی متنوعی دارد و تمامی شهرهای ایران را پوشش داده است.

4- درج آگهی در آن رایگان است.

5- برای ثبت تبلیغات پربازده و موثر است.


 بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است. بسیاری از افراد در عنوان آگهی خودشان اسم شرکت خودشان را ارائه می کنند. این هم مناسب نیست. مثلا می نویسند "شرکت ایران سیر گل". خوب کسی که آگهی شما را ببیند اصلا نمی داند در چه زمینه ای است. در ضمن دقت کنید که عنوان آگهی مهمترین قسمت آگهی و تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی را خوب ننوشته باشید بر روی آن کلیک نمی کنند و این بیش از 80 درصد بازدید کننده را از دست خواهید داد. نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود.   برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت در مرحله اول باید پشتکار داشته باشید. باید به صورت مداوم وقت بذارید و در سایتهای تبلیغاتی مختلف (از جمله سایت: سودایران) آگهی ثبت نمائید. با ثبت یکی دوتا آگهی و تبلیغات نمی توانید نتیجه مطلوب را بگیرید. در مقالات قبلی ای که در سایت (سودایران www.soodiran.com) هم درج شده است، بارها و بارها به این نکته اشاره شده که تبلیغات شما باید به صورت مداوم باشد و تعداد اگهی های خودتان را به بیش از 100 تبلیغ برسانید. عنوانهای مختلف برای آگهی های خودتان انتخاب کنید. در ادامه برای هر کدام از عنوانهای ارائه شده متن مخصوص به آن را بنویسید و ثبت نمائید. در آگهی های مختلف کالا و خدمات مختلف خودتان را معرفی نمائید. از ثبت آگهی تکراری پرهیز کنید. آگهی ها و متون تکراری از نظر گوگل ارزشی ندارد و در نتایج آن نمایش داده نمی شود.
اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید متن آگهی و تبلیغات شما علاوه بر اینکه نباید تکراری باشد، نباید خیلی کوتاه هم باشد. متنهای خیلی کوتاه (کمتر از 250 کلمه) هم از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل ارزش زیادی نداشته و اسپ به حساب می آید. برای هر کدام از آگهی های خودتان در حد دو پاراگراف توضیحات ارائه دهید. ارائه توضیحات کامل در متن آگهی، علاوه بر افزایش اعتبار تبلیغات شما برای گوگل، باعث می شود اطلاعات کاملی هم به مشتریان بالقوه شما در مورد کالا و خدمات شما ارائه شده و احتمال تماس گرفتن مشتریان با شما افزایش پیدا کند. 
سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و مفید است. در سایت سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده است. در همین سایت مقالات زیادی در رابطه با راهکارهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید هر کدام از سه مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان یا ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد را مطالعه نموده و در ادامه با درج آگهی در همین سایت تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید.
همانطور که کفته شد، یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.
عبارتهای کلیدی: بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، افزایش تعداد مشتریان با تبلیغات اینترنتی، چگونه تعداد مشتریان خودمان را بیشتر کنیم، افزایش فروش و افزایش مشتری، بهترین تبلیغات برای رونق کسب و کار