درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

چگونه با درج آگهی اینترنتی درآمد خودمان را افزایش دهیم؟

چگونه با درج آگهی اینترنتی درآمد خودمان را افزایش دهیم؟ - چگونه از آگهی اینترنتی برای رونق کسب و کارمان استفاده کنیم؟ - در هر زمینه ای که فعالیت دارید، آگهی و تبلیغات اینترنتی می تواند به رونق کسب و کار و افزایش تعداد مشتریان شما کمک زیادی بکند. آگهی و تبلیغات اینترنتی گستردگی فراوانی دارد. ساکن تهران، کرج و یا هر جای دیگر ایران که باشید، با استفاده از آگهی وتبلیغات اینترنتی می توانید کالا و خدمات خودتان را در کل تهران و کل ایران معرفی نمائید. قدرتی که آگهی و تبلیغات اینترنتی دارد را هیچ نوع تبلیغات و هیچ نوع روش بازاریابی دیگری ندارد.


آگهی اینترنتی گسترده است. شما در عرض 10 دقیقه می توانید آگهی خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نموده و به راحتی کالا و خدمات خودتان را معرفی نمائید. تبلیغات اینترنتی کم هزینه و موثر است. به عنوان مثال، در سایت (سودایران) می توانید آگهی خودتان را کاملا رایگان درج کنید. حتی اگر بخواهید آگهی خودتان را ویژه کنید نیز هزینه ای که پرداخت می کنید در مقایسه با روزنامه و مجله و رادیو و تلویزیون بسیار پایین است. تبلیغات اینترنتی مزیت دیگری که دارد این است که کالا و خدمات شما را در معرض دید افرادی قرار می دهد که مشتریان واقعی شما هستند. کسانی که از طریق گوگل آگهی شما را پیدا می کنند واقعا به کالا یا خدمات شما نیاز دارند و می توانند واقعا مشتری شما باشند. در حالی که در تلویزیون وقتی تبلیغی نمایش داده می شود افرادی که آگهی را مشاهده می کنند شاید به دیدن آن اصلا علاقه ای هم نداشته باشند.

برای ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازده، مفید و موثر و استفاده از آن برای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند سایت: سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 100000 آگهی ثبت شده دارد. این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بیشترین بازدهی را دارد.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید. عنوان آگهی را تا جایی که امکان دارد کامل بنویسید. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید، کاربران از بین آگهی های مشابه با آگهی شما بر روی اگهی شما کلیک خواهند کرد.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز". کاربرانی که ساکن تهران نیستند حین جستجو در گوگل اسم شهر خودشان را هم وارد می کنند. بنابراین اگر در عنوان آگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید، آگهی شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارد.

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید. بارزترین ویژگی کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه کنید. بهترین ویژگی ای که کالا و خدمات شما را متمایز و برجسته می کند در عنوان اگهی ارائه نمائید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط. برای فروش خودرو اسم خودرو و مدل خودرو را ارائه نمائید.

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید. در عنوان آگهی از کلماتی مانند خوب، عالی، منحصر به فرد، موفقیت آمیز و ... استفاده نمائید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید. در صورتیکه در زمینه ترک سیگار (به عنوان مثال) فعالیت دارید، به جای نوشتن عبارت "مضرات سیگار کشیدن و ..." می تواند عبارت "فواید ترک سیگار ..." را بنویسید.

8- آگهی های متعدد با عنوان و متن متفاوت ثبت نموده و از ثبت آگهی های تکراری خوداری کنید. هر چه تعداد آگهی هایی که ثبت می نمائید، بیشتر باشد شانس بیشتری برای دیده شدن آگهی های شما وجود دارد.

9- چند آگهی قبلی خودتان را با هم ترکیب نموده و یک آگهی و تبلیغ جدید بسازید. یک روش خوب برای افزایش تعداد آگهی ها و گرفتن بیشترین بازدهی این است که آگهی های قبلی خودتان را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید.

10- متن آگهی شما هر چه کاملتر و قانع کننده تر باشد، بازدهی آگهی بالاتر خواهد رفت. در متن آگهی توضیحات کاملی ارائه نموده و آدرس و شماره تلفن قرار دهید. هر چه آگهی شما کاملتر باشد احتمال جذب مشتری شما بیشتر خواهد شد.

اگر در تهران، کرج، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد، سنندج، اهواز، یزد و یا هر جای دیگر ایران کسب و کاری برای خودتان دارید، با درج تبلیغات و اگهی رایگان در اینترنت و در سایت (سودایران) می توانید کسب و کار خودتان را رونق بخشید و درآمدتان را افزایش دهید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنتی کاملا رایگان است. سایت های نیازمندی زیادی مانند سایت (سودایران) به صورت رایگان وجود دارد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای آگهی رایگان خودتان را ثبت نموده و مشتری جذب کنید. درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.


درج آگهی رایگان موثر و انتخاب گروه بندی و شهر و استان مناسب: انتخاب گروه بنید مناسب و شهر و استان مناسب برای ثبت تبلیغات پربازده مهم و ضروری است. اگر گروه بندی نامناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید، مثل این می ماند که آگهی شما اصلا دیده نشود. اگر آگهی شما می تواند در گروههای مختلفی قرار گیرد، چند آگهی ثبت نمائید و هر آگهی را در گروه مد نظر خودتان قرار دهید. برای شهر و استان هم به همین ترتیب است. اگر در تهران فعالیت دارید و مشتریان شما هم ساکن تهران هستند، استان و شهر تهران را انتخاب کنید. اگر محصول یا خدمات شما در تمامی شهرهای استان تهران می تواند مشتری داشته باشد، آگهی های متعددی ثبت نموده و برای هر آگهی یک شهر را انتخاب کنید. به صورت کلی می توان گفت که برای نتیجه گرفتن و افزایش اثر بخشی تبلیغات اینترنتی خودتان، تنها به یک اگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.


با درج آگهی رایگان اینترنتی و ثبت تبلیغات رایگان در سایت (سودایران) می توانید درامد خودتان را افزایش داده و با بیشتر شدن تعداد مشتریان و افزایش فروش خودتان بر درآمدتان بیفزائید. ثبت آگهی و تبلیغات در وب سایت (سودایران) صد در صد رایگان است و تنها در صورت تمایل و برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی به صورت ویژه درج نمائید. ثبت آگهی و تبلیغات در این وب سایت بسیار راحت بوده و هیچ پیچیدگی ای ندارد. ابتدا بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نموده و سریع در عرض 10 ثانیه ثبت نام کنید. سپس وارد کنترل پنل شده و آگهی خودتان را درج نمائید. اگر عنوان و متن اگهی خودتان را خوب انتخاب نمائید و عکس مناسبی برای آن در نظر بگیرید به راحتی با صرف 10 دقیقه در روز و ثبت آگهی های متنوع و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید مشتریان خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. البته همانطور که گفته شد می توانید در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید. یکی از بخشهای مهم آگهی و تبلیغ شما عنوان اگهی شما می باشد. کاربران در مرحله اول عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان اگهی خودتان را جذاب و خوب نوشته باشید، بر روی آگهی شما کلیک می نمایند. در غیر این صورت شانس شما برای جذب مشتری کاهش می یابد.


با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت کاربران زیادی در سراسر کشور آگهی و تبلیغ شما را مشاهده نموده و برای دریافت خدمات شما و یا خرید کالا و محصولات شما با شما تماس خواهند گرفت. تبلیغات در اینترنت گستردگی بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال اگر شما ساکن تهران هستید و در زمینه فروش لوازم خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم برق صنعتی و یا هر زمینه دیگری که فعالیت دارید، با ثبت آگهی رایگان در اینترنت (و در سایت - سودایران) می توانید از کل کشور مشتری جذب نمائید. آگهی و تبلیغ اینترنتی شما در هر جای کشور قابل مشاهده خواهد بود و این مزیتی است که هیچ کدام از انواع دیگر تبلیغات و آگهی این مزیت را ندارند. اگر بخواهید در روزنامه تبلیغ کنید، تراکت پخش نمائید، در بیلوردها آگهی بدهید و یا هر روش دیگری را که انتخاب نمائید، تبلیغات شما محدود به شهرمحل سکونت شما خواهد شد. در حالیکه آگهی و تبلیغات اینترنتی کشوری و بلکه جهانی است و تمام افراد روی کره زمین می توانند آگهی شما را ببینند. بنابراین، برای رونق کسب و کارتان فرصت درج آگهی رایگان در اینترنت و در این وب سایت (سودایران) را از دست ندهید. برای درج تبلیغات در همین سایت بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" در بالای همین صفحه کلیک کنید.

نکته مثبت دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی رایگان وجود دارد این است که همانطور که از اسم آن مشخص است، هیچ هزینه ای برای شما در بر ندارد. ثبت اگهی در اینترنت کاملا رایگان است. فقط باید همت و اراده کنید و روزانه 15 دقیقه وقت بذارید و آگهی درج کنید. هر روز می توانید یکی از کالاهای خودتان را در این وب سایت معرفی کنید. هر روز یک آگهی جدید بنویسید. در حد یک یا دو پاراگراف کفایت می کند. بیشتر هم بنویسید و توضیح دهید بهتر است. چرا که مشتریان شما بهتر متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند. از کپی کردن آگهی ها حذر کنید. آگهی های تکراری از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. هر چند که ثبت آگهی در سودایران رایگان است، ولی در صورتیکه تمایل داشته باشید می توانید با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد و اعتماد بیشتری را جلب خواهند نمود. درج اگهی در وب سایت حاضر محدودیتی ندارد. هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید در همین سایت درج کنید.

ویژگی برتری که آگهی های اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد این است که این نوع تبلیغات به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و بدون هیچ تعطیلی ای برای شما کار می کند. ممکن است شما خواب باشید و یا در مسافرت باشید، در هر حالت آگهی و تبلیغات شما به افراد مختلف نشان داده شده و هر کدام از بازدید کنندگان از آگهی و تبلیغات شما بعدا می توانند یکی از مشتریان شما باشند. به عنوان مثال، تبلیغات در روزنامه و مجله و ... یک روز و یا در نهایت چند روز دیده خواهند شد و پس از آن هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. تبلیغی که شما در اینترنت ثبت کرده اید همیشه باقی می ماند. تبلیغاتی که امروز درج نموده اید، یک ماه بعد و یک سال بعد هم دیده خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در همین سایت در کنترل پنل بر روی عبارت "به روز رسانی" کلیک نمائید تا تاریخی که برای آگهی شما نشان داده می شود به روز گردد. اتفاقا گوگل به مطالب قدیمی تر اعتبار بیشتری هم می دهد. به این معنی که بر خلاف روزنامه و تراکت و مجله که با گذشت زمان آگهی شما منقضی می گردد، آگهی و تبلیغات شما در اینترنت روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می کند.


افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان ممکن است. در وب سایت (سودایران) می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان ثبت نموده و با تبلیغ کارتان درآمدتان را افزایش دهید.

همانطور که می دانید، تبلیغات و بازاریابی در حال حاضر یکی از مهمترین کارهایی است که برای افزایش فروش و افزایش درآمد باید به آن توجه کرد. اگر شما بتوانید کار خودتان و کالا و خدماتی که به فروش می رسانید را خوب تبلیغ کنید، درآمد شما افزایش پیدا کرده و کسب و کارتان رونق پیدا می کند. البته، مسلما عوامل و پارامترهای دیگری هم در رونق کسب و کارها مهم هستند ولی به هر حال یکی از مهمترین پارامترها همواره تبلیغات و بازاریابی اصولی و مناسب است. از بین انواع مختلف تبلیغات، تبلیغات اینترنتی برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد شما می تواند نقش بسیار خوب و موثری را بازی کند. ممکن است تا به حال از تبلیغات اینترنتی استفاده کرده باشید یا نه. به هر حال این نوع تبلیغات مزایایی دارد که باعث می شود یک سر و گردن از سایر انواع تبلیغات بالاتر باشد.

در مرحله اول، ثبت آگهی و تبلیغات در اینترنت راحت، به صرفه و رایگان است. در سایت (سودایران) با کلیک بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" که در بالای همین صفحه با رنگ نارنجی نشان داده شده است، می توانید در عرض 10 دقیقه آگهی و تبلیغ خودتان را ثبت نمائید. بنابراین ثبت آگهی در اینترنت راحت است و به هیچ امکانات و دانش خاصی نیاز ندارد. مطلب دیگر اینکه ثبت آگهی در اینترنت (و در همین سایت -سودایران) کاملا رایگان است. شما برای درج اگهی و تبلیغ خودتان هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید. تنها در صورتیکه تمایل داشته باشید، می توانید آگهی خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی (که آن هم در مقایسه با سایر انواع تبلیغات واقعا کم است) ویزه کنید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بازدهی بالاتری دارند. برای مشاهده تعرفه آگهی ویژه در صفحه اصلی سایت (سودایران) بر روی لینک تعرفه کلیک کنید.

آگهی و تبلیغات اینترنتی امکانات بسایر زیادی به شما می دهد تا درآمدتان را افزایش دهید. به عنوان مثال تعداد آگهی هایی که می توانید درج کنید نامحدود است و همانطور که گفته شد آن هم به صورت کاملا رایگان. تبلیغات شما در روزنامه و مجله محدودیت تعداد کاراکتر و محدودیت تعداد عکس دارد. در سایت سودایران (همین سایت) برای هر آگهی 10 عکس می توانید ثبت نمائید. در ضمن تعداد آگهی هایی که ثبت می کنید هم نامحدود است. برای هر آگهی هم هر مقدار که می خواهید می توانید توضیح ارائه دهید. هیچ محدودیتی در کار نیست. حتی پیشنهاد می شود به یک یا چند آگهی اکتفا نکنید. هر روز 10 دقیقه تا یک ربع وقت بذارید و یک آگهی جدید با عنوان و متن متفاوت درج کنید. هر چه تعداد آگهی های شما بیشتر باشد، تعداد بازدید آنها و در نتیجه زنگ خورهای شما بیشتر می شود. در نتیجه درامد شما بیشتر و بیشتر خواهد شد.


منبع: سودایران

بهترین تبلیغات از نظر گوگل، تبلیغ موفق و پربازدید گوگل

بهترین تبلیغات از نظر گوگل، تبلیغ موفق و پربازدید گوگل - اگر می خواهید تبلیغاتی داشته باشید که در نهایت منجر به افزایش فروش شما شود و باعث شود آگهی و تبلیغ شما در صفحه اول گوگل باشد .... اگر قصد دارید در زمینه کاری خودتان در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل بدرخشید .... اگر قصد دارید به بهترین شکل تبلیغ کنید و آگهی ای داشته باشید که در نهایت منجر به افزایش تعداد مشتریان و رونق کسب و کار شما گردد .... اگر در جستجوی راهکارهای عالی برای حضور در صفحه اول گوگل و افزایش زنگ خور و افزایش درامدتان هستید .... در هر صورت آگهی خودتان را در سایت پربازدید سودایران درج کنید. در ضمن، موارد زیر را هم حتما حین ثبت آگهی در نظر داشته باشید .... مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما در این بخش ارائه شده است. برای درج تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی موفق موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.

2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.


حتما بخوانید: راهکارهای افزایش اثر بخشی آگهی و تبلیغات رایگان


حتما بخوانید: 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده


ثبت آگهی رایگان موثر-بهترین سایت تبلیغاتی-


3- تا جایی که می توانید و برای شما ممکن است از سایت و وبلاگ خودتان و یا از فروم ها و انجمن ها و شبکه های اجتماعی (مانند فیس بوک، گوگل پلاس و ...) به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید. یکی از پارامترهای مهم و موثر از نظر گوگل برای تشخیص اینکه یک آگهی و یا یک سایت چقدر معتبر است، تعداد لینکهایی است که به آن سایت و یا آگهی داده شده است. با دادن لینک به آگهی خودتان اعتبار آن را از نظر گوگل افزایش داده و در نتایج جستجوی گوگل آگهی شما در موقعیت بالاتری نمایش داده خواهد شد. به این ترتیب تبلیغ شما بیشتر دیده خواهد شد و در نتیجه تعداد تماسهایی که با شما گرفته می شود نیز افزایش می یابد.

4- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کیند. در سایت سودایران آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد. صفحه اصلی سایت مهمترین صفحه از نظر گوگل است و اعتبار آگهی های ویژه از نظر گوگل هم بیشتر می باشد. در ضمن، با درج اگهی ویژه در سایت سودایران، می توانید لینک سایت خودتان را ثبت نموده و به این ترتیب اعتبار سایت یا وبلاگ شما هم از نظر گوگل افزایش می یابد. علاوه بر اعتبار بیشتر آگهی های ویژه از نظر گوگل، این آگهی ها در صفحات داخلی سایت هم در جایگاه بالاتری نمایش داده شده و در نتیجه بازدهی بالاتری دارند.



برای مطالعه کاملتر در این زمینه بر روی لینکهای زیر کلیک کنید.


تبلیغات گوگل - تبلیغات در گوگل برای تهران



مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور ......



در این بخش راهکارهای کاملا عملی و کاربردی برای ثبت تبلیغات موثر و بهینه از نظر ......

ثبت تبلیغات موثر و پربیننده و افزایش فروش

برای ثبت تبلیغات موثر و پربیننده که منجر به افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شما شود، باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مناسب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید مهمترین ویژگیهای محصولات و خدمات شما را بیان کند و در عین حال برای افرادی که آگهی شما را می بینند ترغیب کننده باشد که بر روی آن کلیک نمایند. در ادامه متن آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد، بهتر است. هر چه در متن آگهی مزایا و فواید واقعی کالا و خدمات خودتان را برای کاربر توضیح دهید احتمال ینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد. در ضمن، از نظر گوگل هم متن های طولانی ارزشمندتر است و بنابراین با نوشتن کامل متن آگهی ، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل هم بیشتر دیده شده و افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای آگهی اثر گذاری آن را به شدت افزایش می دهد. خصوصا اگر عکس واقعا مربوط به کالا و خدمات خودتان باشد و عکسی نباشد که از اینترنت گرفته اید. در ضمن، در گوگل بسیاری از افراد از طریق عکس کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. برای تبلیغات و اگهی های خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما و به افزایش بازدهی آگهی های شما کمک زیادی می کند. پس از ثبت آگهی در سودایران، بر روی لیست آگهی ها در کنترل پنل کلیک نمائید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.
برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:


1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.


ویژگی برتری که آگهی های اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد این است که این نوع تبلیغات به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته و بدون هیچ تعطیلی ای برای شما کار می کند. ممکن است شما خواب باشید و یا در مسافرت باشید، در هر حالت آگهی و تبلیغات شما به افراد مختلف نشان داده شده و هر کدام از بازدید کنندگان از آگهی و تبلیغات شما بعدا می توانند یکی از مشتریان شما باشند. به عنوان مثال، تبلیغات در روزنامه و مجله و ... یک روز و یا در نهایت چند روز دیده خواهند شد و پس از آن هیچ اثری از آن باقی نخواهد ماند. تبلیغی که شما در اینترنت ثبت کرده اید همیشه باقی می ماند. تبلیغاتی که امروز درج نموده اید، یک ماه بعد و یک سال بعد هم دیده خواهد شد. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که در همین سایت در کنترل پنل بر روی عبارت "به روز رسانی" کلیک نمائید تا تاریخی که برای آگهی شما نشان داده می شود به روز گردد. اتفاقا گوگل به مطالب قدیمی تر اعتبار بیشتری هم می دهد. به این معنی که بر خلاف روزنامه و تراکت و مجله که با گذشت زمان آگهی شما منقضی می گردد، آگهی و تبلیغات شما در اینترنت روز به روز اعتبار بیشتری پیدا می کند.


ثبت آگهی رایگان موثر-چگونه آگهی رایگان کنیم-تبلیغات اینترنتی رایگان-آگهی رایگان مفید-ثبت آگهی رایگان فروش خودرو-سایت های معتبر تبلیغات-نحوه ثبت آگهی-تبلیغ خوب-


تعداد زیادی از آگهی دهندگان در متن آگهی خودشان بیشتر از یکی دو جمله نمی نویسند. اگر می خواهید نتیجه خوبی از آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی بگیرید، باید متن آگهی خودتان را خوب، مناسب و قانع کننده بنویسید. دقت کنید، کسانی که می خواهند آگهی شما را مطالعه کنند و تصمیم بگیرند با شما تماس بگیرند یا نه، ربات نیستند! افرادی مثل خود من و شما آگهی های شما را خواهند دید. حال اگر آگهی های شما قانع کننده باشد و تمامی جزئیات کالا و خدمات خودتان را به خوبی تشریح کرده باشید با شما تماس می گیرند. در غیر اینصورت به سراغ آگهی ها و تبلیغات افراد دیگری می روند که بتواند اعتماد آنها را جلب کند. در متن آگهی خودتان اطلاعات تماس را کامل بنویسید و توضیحات کامل و جامع و همچنین صادقانه ای ارائه دهید.


درج آگهی و تبلیغات در اینترنت به نسبت سایر انواع تبلیغات و سایر انواع روشهای بازاریابی به صرفه تر و موثر تر است. آگهی های اینترنتی در کل کشور دیده می شود. آگهی شما و بازاریابی شما منحصر به محل سکونت شما نخواهد شد. حتی ممکن است شما مثلا خودتان ساکن کرج باشید و مشتریان شما علاوه بر کرج در تهران هم ساکن باشند. در این حالت، با درج اگهی رایگان در اینترنت به راحتی می توانید کالا و خدمات خودتان را به خوبی معرفی کنید. حتی اگر در همان شهر خودتان هم فعالیت داشته باشید، آگهی اینترنتی کل شهر شما را پوشش خواهد داد. در حالیکه اگر با استفاده از سایر انواع تبلیغات بخواهید در کل شهر خودتان تبلیغ کنید هزینه زیادی را باید صرف کنید.


پس از انتخاب سایت مناسب برای ثبت تبلیغ و آگهی مورد دیگری که باید در نظر بگیرید، نحوه نوشتن عنوان اگهی و تبلیغ خودتان است. عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.




مطلب دیگری که برای ثبت تبلیغات موثر و پربازده در اینترنت در نظر بگیرید، متن آگهی است. متن آگهی را تا جایی که می توانید کامل بنویسید. در متن آگهی خودتان هر توضیحی که لازم می بینید ارائه کنید. متن آگهی شما باید کامل و جامع قانع کننده باشد. در باره محصول خودتان به صورت کامل توضیح دهید. اگر خدماتی ارائه می کنید، به صورت کامل بنویسید که چه مزیتی برای مشتری دارد. اگر محصولی ارائه می کنید بنویسید که مزایای آن به نسبت محصولهای مشابه چیست. به صورت کلی، متن آگهی شما باید بازتاب کاملی از ویژگیهای برتر محصولات و خدمات شما باشد. بنویسید که محصول و خدمات شما چه نفعی برای مشتری دارد و فقط مشتری را در اولویت توضیحاتتان قرار دهید.
برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس یا عکسهایی انتخاب نمائید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید. عکس و تصویر میزان موثر بودن آگهی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

راهکارهای موثر و عملی برای ثبت تبلیغات موفق و پربازده اینترنتی

راهکارهای موثر و عملی برای ثبت تبلیغات موفق و پربازده اینترنتی در این بخش ارائه شده است.

  1. برای آگهی و تبلیغات خودتان هم کلمات کلیدی کوتاه و هم کلمات کلیدی بلند انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر عنوان آگهی شما "فروش ویلا در شمال چمستان" است، برای اگهی خودتان می توانید کلمات کلیدی زیر را انتخاب نمائید: ویلا در شمال، فروش ویلا در شمال، ویلا فروشی شمال، فروش ویلا ارزان در شمال، بهترین ویلای فروشی شمال و ....
  2. برای انتخاب کلمات کلیدی از گوگل کمک بگیرید. عنوان آگهی خودتان را در گوگل جستجو کنید و در ادامه پیشنهادهایی که گوگل در پایین صفحه ی جستجو ارائه می کند را به عنوان کلمات کلیدی آگهی خودتان در نظر بگیرید.

3- آگهی های خودتان را به صورت مداوم به روز کنید.


4- تنها به ثبت یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی ثبت نمائید.


5- برای آگهی های خودتان عنوانهای مختلفی که می تواند مورد جستجوی مشتریان شما باشد انتخاب نمائید.

6- برای هر آگهی متن متفاوتی بنویسید و آگهی تکراری درج نکنید.

7- هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.

8- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در همین سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.

9- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و آگهی بدهید ... اگر می خواهید در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی موفق باشید ... اگر در زمینه خودرو و املاک، استخدام و ارتباطات، گوشی و لپ تاپ، تدریس و ... قصد ثبت آگهی رایگان موثر را دارید .... در هر صورت، این مطلب می تواند برای شما مفید و موثر باشد. برای ثبت تبلیغات خوب و موثر عنوان خوبی برای آگهی خودتان بنویسید.

عنوان آگهی خودتان را به گونه ای بنویسید که کاربران با مشاهده آن متوجه شوند که آگهی شما در چه رابطه ای است. عنوان آگهی شما باید خلاصه ای از متن آگهی باشد. در عنوان آگهی باید مهمترین ویژگی یا ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را ارائه کنید. کاربران با مشاهده عنوان آگهی شما باید ترغیب شوند بر روی آگهی شما کلیک کنند. از کلماتی مانند جالب، جذاب، فوری و ... در عنوان آگهی خودتان استفاده کنید ولی فقط به این کلمات اکتفا نکنید. عنوان کالا و خدمات خودتان را هم در عنوان آگهی بیاورید.


برای ثبت آگهی رایگان ببینید که متقاضیان کالا و خدامت شما با چه عبارتهایی در گوگل جستجو می کنند. سپس همان عبارتها را برای عنوان آگهی های خودتان در نظر گرفته و در ادامه یک متن کامل، خوب و قانع کننده برای تبلیغ خودتان بنویسید. در متن آگهی کلمات کلیدی پر اهمیت در حوزه کاری خودتان را تکرار کنید و در جملات خودتان از آنها استفاده نمائید.


در وب سایت سودایران هر تعداد آگهی که بخواهید به صورت رایگان می توانید ثبت نموده و برای رونق کسب و کار و افزایش درآمد خودتان از آن استفاده نمائید. آگهی اینترنتی بسیار گسترده است. مثلا اگر شما ساکن تهران هستید و مشتریان بالقوه شما ساکن تبریز، مشهد، کرج، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که هستند، از طریق ثبت اگهی در اینترنت می توانید به آنها دسترسی داشته باشید و کالا و خدمات خودتان را به آنها معرفی نمائید. آگهی اینترنتی 24 ساعته و پرقدرت است. در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید و حتی در روزهای تعطیل هم می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نمائید. در هر زمینه ای که فعالیت دارید (خرید و فروش انواع لوازم و ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت و خرید و فروش رتبه و شرکت، خدمات اداری، املاک و خودرو، تدریس و آموزش، استخدام، ارتباطات، کامپیوتر و لپ تاپ، تهیه غذا و رستوران، چاپ و تبلیغات، ویلا و ...) می توانید آگهی خودتان را در اینترنت ثبت نموده و کار خودتان را رونق ببخشید. در صورت تمایل، می توانید آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. به هر حال ثبت آگهی رایگان هم می تواند در رونق کسب و کار شما موثر باشد. برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر در اینترنت باید قواعدی را رعایت کنید تا بیشترین بازدهی و اثر بخشی را داشته باشید.


1- متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو تبلیغات شما مطلب با ارزش تری تلقی شده و در نتیجه احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج آن افزایش می یابد. در متن آگهی خودتان کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید.

2- حتما برای آگهی یا اگهی های خودتان کلمات کلیدی مناسب تعیین کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغ و اگهی، باعث می شود از صفحات مختلف سایت سودایران به تبلیغ شما لینک داده شده و اعتبار آن نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش یابد.

3- انتخاب عکس برای آگهی، بازدید آن را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران در گوگل از طریق جستجوی عکس کالا و خدمات مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. اگر آگهی شما عکس نداشته باشد، در نتایج جستجوی عکسهای گوگل شانسی برای نمایش نخواهید داشت.

4- در فروم ها (انجمن ها) و شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان ارجاع (لینک) دهید. هر چه بیشتر به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید اعتبار آن را نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهید.


آگهی و تبلیغ موثر + چگونگی درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی پربازده در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. آگهی های خودتان را مشروح بنویسید و از ثبت آگهی تکراری خودداری نمائید. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد: در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد.




منبع: سودایران

درج آگهی تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی

درج آگهی تدریس و کسب درآمد از تدریس خصوصی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. همانطور که می دانید وب سایت ایران مدرس برای بسیاری از عبارتهای شامل تدریس خصوصی از دید موتورهای جستجو همچون گوگل بهینه بوده و به بهترین شکل می تواند متقاضیان تدریس را به سمت آگهی شما ارجاع دهد. در این بخش موقعیت وب سایت ایران مدرس در نتایج تعدادی از جستجوهای انجام شده در گوگل برای عبارات شامل تدریس خصوصی ارائه شده و میزان بهینه بودن آن مورد بررسی قرار می گیرد.
وب سایت ایران مدرس در موتور جستجوی گوگل از جایگاه خوبی برخوردار بوده و برای تعداد زیادی از عبارتهای شامل و یا مشابه تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجو و در چند جایگاه اول نشان داده می شود. به این ترتیب، با درج آگهی ویژه در ایران مدرس شانس جذب شاگرد خود را به شدت افزایش می دهید.

به عنوان مثال تعدادی از عبارتهایی که ممکن است متقاضیان تدریس خصوصی با چنین عباراتی بدنبال پیدا کردن مدرس مورد نظرشان باشند را در گوگل جستجو نموده و نتایج زیر بدست آمد (خودتان امتحان کنید).

ایران مدرس: برترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران
دانشجویان و تمامی کسانی که به کار دیگری مشغول هستند می توانند در زمینه تدریس خصوصی به عنوان یک کار پاره وقت هم فعالیت کنند.
تدریس خصوصی در مقایسه با کارهای پاره وقت دیگر مزیتهای قابل توجهی دارد که از آن جمله می توان به انعطاف زمان تدریس، درآمد زایی نسبی مناسب و ... اشاره کرد.
بحث تدریس و آموزش خصوصا برای کسانی که به آن علاقه دارند می تواند به عنوان یک کار نیمه وقت در نظر گرفته شده و بسیار جذاب هم باشد.
در صورتیکه می خواهید در زمینه تدریس به فعالیت مشغول شده و به صورت مستقیم شاگرد جذب کنید، همین الان فرم عضویت در سایت را در وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) درج نموده و آگهی تدریس خود را درج نمائید.
در این مقاله، راهکارهایی برای جذب موفقیت آمیز شاگرد ارائه شده است. اگر می خواهید در تدریس خصوصی موفق باشید و به صورت موفقیت آمیزی تعداد شاگردان و درآمد خود را از تدریس افزایش دهید، موارد زیر را در نظر داشته باشید.

1- قدم اول برای افزایش تعداد شاگرد و افزایش درآمد از تدریس درج یک آگهی تدریس موفق است. آگهی تدریسی که متقاعد کننده و عالی نوشته شده باشد. برای مطالعه در زمینه راهکارهای درج یک آگهی تدریس موفق بر روی لینک زیر کلیک نمائید.

چگونه آگهی تدریس موفق ثبت کنیم؟

2- برای افزایش تعداد شاکردانتان باید به تماسهایی که با شما گرفته می شود پاسخ مناسب و خوبی بدهید تا تماسهایی که با شما گرفته می شود هدر نرفته و بتوانید جلسات تدریس را هماهنگ کنید. وقتی با شما تماسی گرفته شد و برای تدریس خواستند که با شما هماهنگ کنند، سعی کنید خوب حرف بزنید. اگر کسی با شما تماس گرفت و جلسه تدریس هماهنگ نشد، علت آن را بررسی نمائید. آیا قیمتی که شما گفته اید بالا بوده است؟ آیا نحوه حرف زدن شما به نحوی بوده که عدم تسلط شما بر درس را نشان داده است؟ هر چه بوده آن را بررسی نمائید و در دفعات بعد حالتهای دیگری را امتحان کنید. سعی کنید محکم، متقاعد کننده و با اعتماد به نفس حرف بزنید. در عین حال صداقت را هم رعایت نمائید.

3- در نهایت اگر جلسات تدریس هماهنگ شد،سعی کنید جلسات تدریس مفید و پرباری داشته باشید. در جلسه اول تدریس بهترین خودتان باشید و در حلسات بعد هم تمام تلاشتان را بکنید که به کسب نمره خوب توسط دانشجو یا دانش آموز کمک کنید. علاوه بر تدریس و آموزش خوب، سعی کنید پشتیبان و حمایتگر باشید و از تجارب خودتان در اختیار شاگردتان قرار دهید. در بسیاری از اوقات اگر تدریس خوبی داشته باشید در ترم ها و سالهای بعد همان شاگردهای قبلی هم دوباره با شما تماس خواهند گرفت. در بین عوامل مختلف، حفظ کیفیت تدریس و تلاش برای نتیجه گرفتن دانشجویان مهمترین پارامتر برای موفقیت شما در تدریس و داشتن تعداد شاگرد زیاد و درآمد بالا است.

4- با داشتن پیش مطالعه و خواندن مطالبی که قرار است تدریس کنید، تسلط خود را بر مطلب افزایش دهید. البته بسیاری از مدرسین گرامی یک درس را آنقدر تدریس کرده اند که به صورت کامل بر آن مسلط هستند. در این صورت پیش مطالعه دیگر لازم نیست و به شکلهای دیگری می توانید کلاستان را پربار و مفید کنید.

5- از انتظار فراتر بروید. نسبت به زمانی که از اول با شاگردانتان هماهنگ کرده اید، 10 دقیقه بیشتر بمانید. در خارج از وقت کلاس در حد 5 تا 10 دقیقه مشاوره تحصیلی رایگان بدهید. برای درس تدریسی به دانشجو یا دانش آموز نمونه سوال امتحانی بدهید. و .... همین کار اضافه کم باعث می شود تفاوت بزرگی ایجاد کنید و در ذهن شاگردانتان برای ترم ها و سالهای قبل باقی بمانید.

برای درج آگهی تدریس خصوصی در همین وب سایت (ایران مدرس) و در بالای همین صفحه بر روی عبارت عضویت در سایت کلیک نمائید. در ادامه پس از تکمیل فرم عضویت در سایت و ورود به کنترل پنل، آگهی تدریس خود را به صورت رایگان درج نمائید. در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی می توانید آگهی تدریس خود را به حالت ویژه درآورید.

برای جذب شاگرد تنها درج آگهی تدریس کافی نیست. باید بر روی آگهی خود کار کنید. عکس آگهی را می توانید هر از چندگاهی تغییر دهید تا ببینید که آیا در بازخورد گرفتن برای شما تاثیری دارد یا نه.

هر از چند گاهی محتوی آگهی را کاملتر کنید. از دانشجویانتان نظر سنجی کنید و به آگهی اضافه کنید. وب سایت ایران مدرس برای بحث تدریس خصوصی بهینه است. اگر آگهی خوبی ثبت کنید حتما به جایی خواهد رسید که دیگر به علت مشغله زیاد تدریس، نمی توانید شاگرد اضافه تری بگیرید و تماسها را رد می کنید. دقت کنید که اگر خوب تدریس کنید، علاوه بر شاگردهای جدید، شاگردهای ترم های قبل هم دوباره به سراغ شما می آیند و درآمد شما مرتبا بیشتر می شود. پس خوب تدریس کردن را هم تمرین کنید.

سوابق کاری خود را به صورت کامل در متن آگهی بنویسید. هر چه طولانی تر، بهتر. اصلا مزیت آگهی اینترنتی به نسبت آگهی روزنامه و ... این است که محدودیتی برای توضیح در مورد توانائی هایتان ندارید. برجسته ترین ویژگیهای خودتان را در چند خط اول بنویسید و مواردی که اهمیت کمتری دارد را در آخر توضیحات آگهی بیاورید. فقط، صداقت را رعایت کنید. اگر دانشگاهی درس خوانده اید که نمی خواهید بنویسید، ننویسید ولی دیگر به جای آن دانشگاه دیگری را ننویسید. این موارد در نهایت مشخص شده و به این ترتیب راه به جایی نخواهید برد.

مقداری بر روی این بحث که تماسها را چگونه جواب می دهید، چه قیمتی به شاگردان می گویید و چگونه حرف می زنید کار کنید. اگر خوب حرف نزنید با شما تماس می گیرند ولی شاگرد نمی توانید جذب کنید. با اعتماد به نفس حرف بزنید. دروسی را تدریس کنید که واقعا بلدید و می توانید؛ تا با اطمینان حرف بزنید.

عنوان آگهی را زیاد تغییر ندهید ولی می توانید به آن دروسی را اضافه یا کم کنید. اگر ویژگی برجسته ای دارید که شما را از سایر مدرسین متمایز می کند در عنوان بیاورید. عنوان جذاب باعث می شود بر روی آگهی شما کلیک کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آگهی تدریس با بازدهی بالا بر روی لینکهای زیر کلیک نمائید.

 



اگر آگهی تدریس بازدهی نداشت چکار کنم؟


منبع: ایران مدرس

در صورتیکه در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید با استفاده از راهکارهای زیر می توانید جذب شاگرد بیشتری داشته باشید:

1- آگهی تدریس خصوصی خود را در سایت (ایران مدرس) ثبت کنید و در صورت تمایل آن را به حالت ویژه درآورید. برای درج آگهی تدریس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک نموده و پس از تکمیل فرمی که نشان داده می شود و ورود به کنترل پنل، آگهی خود را درج نمائید.

2- آگهی خود را پر محتوا، جذاب و متقاعد کننده بنویسید. در این زمینه مطالعه موارد زیر مفید است. در آگهی خود تمامی افتخارات و سوابق کاری مفیدتان را درج کنید.


 





3- کیفیت تدریس و کلاسهای تدریس خصوصی خود را افزایش دهید تا شاگردهایی که جذب کرده اید را از دست ندهید.

4- وقتی با شما تماس گرفته می شود، با اعتماد به نفس حرف بزنید. دروسی را که واقعا بلدید درس بدهید تا بتوانید حین پاسخ به تماسها با اعتماد حرف بزنید.

5- در ایران مدرس می توانید جزواتی برای دروس تدریسیتان ثبت نمائید. در جزوات خودتان شماره تماستان را هم قید کنید. ثبت جزوه بازدید آگهی شما را بالا می برد.

6- از دانشجویان یا دانش آموزانی که به آنها درس می دهید بخواهید اگر شخص دیگری برای تدریس به آنها سپرد شما را معرفی کنند. البته اگر خوب تدریس کنید این اتفاق خود به خود می افتد.

منبع: ایران مدرس


اگر می خواهید شاگرد جذب کنید و از تدریس خصوصی و آموزش در منزل درآمد داشته باشید، آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان در همین وب سایت (ایران مدرس) ثبت نمائید.

سایت ایران مدرس برترین، بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس خصوصی (تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی و .... ) ایران است. در این وب سایت بیش از 16000 مدرس خصوصی در زمینه تدریس خصوصی دروس مختلف تا سال 96 ثبت نام کرده و آگهی تدریس خودشان را ثبت نموده اند. بازدید روزانه سایت ایران مدرس از هر سایت دیگری بیشتر است.

برای جذب شاگرد شما می توانید با آموزشگاهها در ارتباط باشید و یا اینکه خودتان به صورت مستقل آگهی ثبت کنید و شاگرد جذب نمائید. حالت دم جذب شاگرد مزیتی که دارد این است که شما کل مبلغی را که برای جلسات تدریس و تدریس خصوصی دریافت می کنید برای خودتان بر می دارید و در عوض مبلغ مناسبی را برای ثبت آگهی پرداخت می کنید. در حالتی که آموزشگاههای تدریس خصوصی شاگرد را به شما معرفی کنند، هر جلسه باید 30 تا 50 درصد از حق التدریس را به آموزشگاه پرداخت نمائید. در رابطه با ثبت آگهی تدریس مطالعه موارد زیر نیز مفید است.

 


دلایلی که ثبت آگهی و تبلیغ تدریس در ایران مدرس را توجیه می کنند؟