درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، نمونه تبلیغ تدریس خصوصی و آموزش

آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، نمونه تبلیغ تدریس خصوصی و آموزش در این بخش مورد بررسی قرار گرفته است. برای مطالعه در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موثر تدریس و درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی، نمونه تبلیغ تدریس خصوصی و آموزش و.... ادامه این مطلب را بخوانید. در وب سایت (ایران مدرس) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات تدریس موثر، راهکارهای درج آگهی تدریس پربازده و ... ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی یا چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم را مطالعه کنید. در بعضی از مقالات هم ویژگیهای برتر سایت ایران مدرس به عنوان برترین سایت آگهی تدریس ایران ارائه شده است. مثلا اگر می خواهید بدانید چرا ایران مدرس بهترین گزینه برای درج آگهی و تبلیغات تدریس شما است، این مقاله چرا در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ثبت کنم؟ را مطالعه نمائید.
iranmodares

برای موفقیت در جذب شاگرد و کسب درآمد بالا از تدریس خصوصی، در مرحله اول باید آگهی تدریس خودتان را در یک سایت تخصصی آگهی تدریس خصوصی و سایت پربازدید تبلیغات تدریس مانند سایت :ایران مدرس، درج نمائید. در ادامه آگهی تدریس خودتان را با توجه با مواردی که در بالا گفته شده باید خوب بنویسید. آگهی شما باید وقتی بر روی آن کلیک شد متقاضی تدریس خصوصی یا والدین او را متقاعد کند تا با شما تماس بگیرد. در نهایت، برای موفقیت در تدریس و کسب درآمد پایدار از کار تدریس خصوصی، باید خوب تدریس کنید و شاگردهایتان را حفظ نمائید(حتما بخوانید: چگونه شاگردهایمان را حفظ کنیم؟). ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.
در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله نحوه درج آگهی تدریس موفق یا عوامل موثر در درج آگهی تدریس پربازده را مطالعه نمائید.
ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند. بسیاری از مدرسینی که در ایران مدرس آگهی و تبلیغ تدریس خصوصی ثبت کرده اند، بارها و بارها اگهی خودشان را تمدید نموده اند و این خود نشان دهنده موثر بودن ثبت تبلیغات تدریس در ایران مدرس است. در ایران مدرس هزاران مطلب و جزوه آموزشی ثبت شده است و آگهی و تبلیغات تدریس مدرسین و گروههای آموزشی در کنار این مطالب آموزشی هم نمایش داده می شود.
ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند.
یکی از بهترین راهکارها برای جذب و پیدا کردن شاگرد خصوصی و کسب درآمد از کار تدریس و تدریس خصوصی درج آگهی تدریس در سایت (ایران مدرس) است. اگر مدرس ریاضی، فیزیک، زبان و یا هر درس دیگری هستید و در زمینه اموزش خصوصی دروس مقطع دانشگاه و تدریس دروس دانشگاهی یا دروس سایر مقاطع فعالیت دارید، برای جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.
امکان ثبت جزوه برای مدرسین در سایت ایران مدرس: در سایت ایران مدرس امکانی فراهم شده است که مدرسین می توانند برای دروس تدریسی خودشان جزوه ثبت کنند. این امر هم باعث تبلیغات بیشتر برای مدرس شده و هم مدرس می تواند در جزوه تدریسی خودش شماره تلفن و اطلاعات تماسش را ثبت نماید و از این طریق هم شاگرد جذب کند. ثبت جزوه برای دروس تدریسی توسط مدرسین باعث می شود دانش آموزان و دانشجویان با روند کار و تدریس مدرسین بیشتر آشنا شده و انتخاب مدرس برای آنها نیز راحتتر باشد. ثبت هزاران مقاله آموزشی در سایت ایران مدرس: علاوه بر مطالب دانلودی رایگان، در سایت ایران مدرس هزاران مقاله آموزشی در زمینه موفقیت در تحصیل، نحوه کسب درصد بالا در کنکور برای دروس مختلف و نحوه کسب نمره بالا در امتحانات، افزایش معدل، موفقیت در کنکور و .... ارائه شده است. در کنار این مقالات نیز آگهی تدریس مدرسین نمایش داده شده و دانشجویان و دانش آموزانی که برای مطالعه مقالات آموزشی به سایت ایران مدرس مراجعه می کنند هم آگهی تدریس مدرسین را مشاهده خواهند کرد.

حتما بخوانید: راهکارهای مختلف جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی

منبع: ایران مدرس

سایت پربازدید آگهی و تبلیغات اینترنتی تهران و کل کشور

اگر در جستجوی سایت پربازدید آگهی و تبلیغات اینترنتی تهران و کل کشور هستید ...

اگر می خواهید خودرو یا ملک خودتان را با درج تبلیغات در یک سایت پربازدید به فروش برسانید ...

اگر مدتی است تعداد مشتریان و فروش شما کم شده است و قصد دارید با درج تبلیغ در یک سایت پربازدید اینترنتی فروش و تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید ...

اگر می خواهید انواع لوازم و وسایل نو و دست دوم را با تبلیغات اینترنتی به فروش برسانید ...

چنانچه برای جذب مشتری در جستجوی انواع راهکارها و بهترین راهکارهای جذب مشتر در تهران و کل کشور هستید ...

اگر قصد دارید در زمینه تدریس و آموزش در منزل، استخدامی، بازارکار، کامپیوتر، خدمات اداری و یا هر زمینه دیگری تبلیغات ثبت نمائید ...

در هر صورت، آگهی و تبلیغات خودتان را در سایت (سودایران) ثبت نمائید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد.

این وب سایت از نظر گوگل بهینه بوده و برای ثبت آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی در اصفهان، تهران، مشهد، شیراز، تبریز و کل کشور بیشترین بازدهی را دارد. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی لینک "ثبت آگهی رایگان" کلیک کنید. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و مفید است. در سایت سودایران تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده است. در همین سایت مقالات زیادی در رابطه با راهکارهای جذب مشتری از طریق تبلیغات اینترنتی و ثبت آگهی در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید هر کدام از سه مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا افزایش تعداد مشتریان با درج آگهی رایگان یا ثبت آگهی رایگان و افزایش تعداد مشتریان و درامد را مطالعه نموده و در ادامه با درج آگهی در همین سایت تعداد مشتریان خودتان را افزایش دهید.



همانطور که کفته شد، یکی از بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، ثبت تبلیغات در اینترنت است. البته باید اصول تبلیغات اینترنتی را رعایت کنید و خوب تبلیغ کنید تا خوب نتیجه بگیرید. به عنوان مثال با کپی کاری آگهی ها به جایی نمی رسید. عنوان و متن آگهی خودتان را باید خوب بنویسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه درج تبلیغات موفق و پربازده برای افزایش تعداد مشتریان و جذب مشتری بیشتر مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 نکته کلیدی و مهم برای ثبت آگهی رایگان موثر را بخوانید. اگر می خواهید در تبلیغات اینترنتی برای جذب مشتری بیشتر موفق باشید باید به صورت روزانه برای آن وقت بذارید و کالا و خدمات خودتان را به تدریج معرفی نمائید.

عبارتهای کلیدی: بهترین راههای تبلیغات برای جذب مشتری، افزایش تعداد مشتریان با تبلیغات اینترنتی، چگونه تعداد مشتریان خودمان را بیشتر کنیم، افزایش فروش و افزایش مشتری، بهترین تبلیغات برای رونق کسب و کار

یکی از ویژگیهای تبلیغات موثر در رونق کسب و کار و افزایش فروش این است که خوب نوشته شده است. اگر می خواهید تعداد مشتریان خودتان را با استفاده از آگهی اینترنتی افزایش دهید باید عنوان خوبی برای ۀگهی خودتان انتخاب نمائید. در ادامه متن کامل و جامعی هم برای آگهی خودتان بنویسید. در متن آگهی توضیحات کامل و قانع کننده ای ارائه دهید. آدرس و شماره تلفن و ذکر آدرس وب سایت هم در جلب اعتماد مشتری موثر است. مطالعه مقالات تبلیغات موثر و موفق در کسب و کار و افزایش درآمد با ثبت آگهی و تبلیغات رایگان هم در زمینه افزایش درآمد و رونق کسب و کار با استفاده از تبلیغات اینترنتی موثر است.
با درج آگهی رایگان اینترنتی و ثبت تبلیغات رایگان در سایت (سودایران) می توانید درامد خودتان را افزایش داده و با بیشتر شدن تعداد مشتریان و افزایش فروش خودتان بر درآمدتان بیفزائید. ثبت آگهی و تبلیغات در وب سایت (سودایران) صد در صد رایگان است و تنها در صورت تمایل و برای افزایش بازدهی آگهی های خودتان می توانید تبلیغ خودتان را با پرداخت مبلغ مناسبی به صورت ویژه درج نمائید. ثبت آگهی و تبلیغات در این وب سایت بسیار راحت بوده و هیچ پیچیدگی ای ندارد. ابتدا بر روی عبارت ثبت آگهی رایگان در بالای همین صفحه کلیک نموده و سریع در عرض 10 ثانیه ثبت نام کنید. سپس وارد کنترل پنل شده و آگهی خودتان را درج نمائید. اگر عنوان و متن اگهی خودتان را خوب انتخاب نمائید و عکس مناسبی برای آن در نظر بگیرید به راحتی با صرف 10 دقیقه در روز و ثبت آگهی های متنوع و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید مشتریان خودتان را بیشتر و بیشتر کنید. البته همانطور که گفته شد می توانید در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کرده و بازدهی ان را افزایش دهید. یکی از بخشهای مهم آگهی و تبلیغ شما عنوان اگهی شما می باشد. کاربران در مرحله اول عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان اگهی خودتان را جذاب و خوب نوشته باشید، بر روی آگهی شما کلیک می نمایند. در غیر این صورت شانس شما برای جذب مشتری کاهش می یابد.

بحث بسیار مهمی که باید مد نظر داشته باشید این است که از ثبت آگهی و تبلیغات تکراری اجتناب نمائید. آگهی هایی که کپی می کنید برای شما فایده ای ندارد. چون موتورهای جستجو برای مطالب تکراری که در اینترنت منتشر می شود ارزش چندانی قائل نبوده و در نتایج خودشان این مطالب تکراری را نمایش نخواهند داد.  اگر حتی بیش از یک محصول ندارید و یا خدمات شما در یک زمینه خاص است. همان آگهی خودتان را با یک جمله بنید متفاوت و از اول بنویسید و آن را ثبت نمائید. عنوان متفاوتی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در نوشتن آگهی و تبلیغات خلاقیت به خرج دهید.
اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی را مطالعه نمائید.


1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.

2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.

4- به آگهی های خودتان لینک بدهید: ممکن است این مطلب را از متخصصان سئو شنیده باشید که هر چه تعداد لینکهایی که به یک صفحه از یک سایت داده می شود بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه از نظر گوگل بیشتر بوده و در نتایج جستجوی گوگل، صفحه مزبور در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده می شود. اگر می خواهید آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به آگهی یا آگهی های خودتان لینک بدهید.

چگونگی درج آگهی رایگان-تبلیغات اینترنتی موثر-چگونه خوب تبلیغ کنیم


منبع: سودایران

تبلیغات موفق و جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان

اگر در زمینه تبلیغات موفق و جذب مشتری و افزایش تعداد مشتریان، افزایش فروش و ... به راهنمایی نیاز دارید به سایت سودایران مراجعه کنید. در این وب سایت مطالب زیادی در زمینه تبلیغات موفق و نحوه ثبت آگهی موفق ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا ثبت تبلیغات و آگهی موفق و افزایش فروش را مطالعه نمائید. در این وب سایت راهکارهای مختلف ثبت آگهی اینترنتی موفق از نظر گوگل ارائه شده است و اینکه کلمات کلیدی در افزایش موثر بودن یک آگهی چقدر نقش دارند هم مورد بررسی قرار گرفته است. به عنوان مثال مقاله درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل یاانتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی را در این زمینه می توانید مطالعه نمائید. برای رونق کسب و کار خودتان و افزایش تعداد مشتریان و افزایش درآمد خودتان می توانید ازتبلیغات اینترنتی استفاده کنید. تبلیغات اینترنتی به بهترین شکل متقاضیان کالا و خدمات شما را به سمت آگهی شما هدایت می کند. برای مطالعه بیشتر در زمینه تبلیغات موفق، نحوه ثبت آگهی موفق اینترنتی، چگونگی استفاده از اگهی اینترنتی برای رونق کسب و کار و رسیدن به موفقیت مالی و .... مقاله

چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

را مطالعه نمائید.

آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی

در این بخش نمونه آگهی تدریس خصوصی ، متن تبلیغاتی برای تدریس خصوصی و راهکارهایی در مورد جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی ارائه می گردد. اگر می خواهید با استفاده از درج آگهی و تبلیغات تدریس در اینترنت و در سایت معتبر اینترنتی شاگرد جذب کنید و در زمینه تدریس خصوصی فعالیت داشته باشید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.
ایران مدرس برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی در زمینه آموزش و تدریس خصوصی کاملا موثر و پربازدید است. ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زیست، تدریس خصوصی عربی و ... در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارد و متقاضیان تدریس و آموزش در منزل را به صورت مستقیم به سمت آگهی شما هدایت می کند.
iranmodares

در سایت ایران مدرس مطالب خیلی زیادی در زمینه نحوه نوشتن آگهی تدریس و موثر و جذب شاگرد از طریق ان ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی تدریس و تبلیغات تدریس خوب و موثری ثبت کنید. در عنوان آگهی اسم دروس تدریسی خودتان را ذکر نمائید. در متن آگهی هم توضیحات کاملی در مورد سوابق کاری و تحصیلات و افتخاراتی که کسب کرده اید ارائه کنید. برای آگهی خودتان عکس مناسبی انتخاب نموده و در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه نمائید. برای کسب اطلاعات کامل در زمینه ثبت آگهی تدریس موثر و مفید مقاله چگونه برای تدریس خصوصی تبلیغ کنیم یا راهکارهایی برای افزایش بازدهی آگهی تدریس و افزایش جذب شاگرد را مطالعه نمائید.
تدریس خصوصی اصفهان، تهران و آگهی تدریس خصوصی
مدرسین زیادی در سایت ایران مدرس آگهی تدریس ویژه ثبت نموده اند (تعدادی از آنها را در صفحه اصلی سایت ایران مدرس می توانید مشاهده کنید) و آگهی ویژه خودشان را بارها و بارها تمدید نموده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی و تبلیغات تدریس خصوصی در سایت ایران مدرس برای جذب شاگرد و کسب درآمد از تدریس خصوصی است. با درج اگهی تدریس در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس خصوصی در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد. برای مطالعه در زمینه نحوه تبلیغات تدریس خصوصی، نمونه آگهی تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ریاضی، فیزیک و .... مقاله چگونگی درج آگهی تدریس خصوصی موثر نیز می تواند مفید و موثر باشد.
نمایش آگهی مدرسین در بخش کنکور سایت ایران مدرس: علاوه بر موارد گفته شده، در سایت ایران مدرس یک بخش مجزا برای ارائه مطالب کنکوری، جزوات کنکور، تست کنکور و ... هم وجود دارد (برای مشاهده این بخش بر روی عبارت سایت کنکور ایران مدرس کلیک کنید). آگهی تدریس مدرسین در این بخش هم نمایش داده خواهد شد. همین امر باعث شده است تا سایت ایران مدرس برای عبارتهای شامل تدریس خصوصی کنکور (مانند تدریس خصوصی ریاضی کنکور، تدریس خصوصی فیزیک کنکور، تدریس خصوصی شیمی کنکور و ....) هم از نظر گوگل بهینه بوده و در صفحه اول نتایج جستجوی آن قرار داشته باشد.
با توجه به مطالب گفته شده، اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید و یا گروه آموزشی و آموزشگاه تدریس خصوصی دارید، سایت ایران مدرس بهترین مکان برای درج اگهی و تبلیغات تدریس شما می باشد. ایران مدرس به صورت تخصصی در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس و آموزش فعالیت دارد و برای درج اگهی در این زمینه موثر، مفید و پربازده می باشد.
اگر مدرس ریاضی، فیزیک و یا هر درس دیگری هستید .... اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ... اگر در قالب گروه آموزشی در زمینه تدریس و آموزش در منزل فعالیت می کنید .... در هر صورت، برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی، جذب شاگرد و کسب درآمد از کار تدریس در همین سایت عضو شده و آگهی تدریس خودتان را به صورت رایگان ثبت نمائید. در صورت تمایل می توانید آگهی تدریس خودتان را ویژه کرده و بازدهی آن را افزایش دهید. سایت ایران مدرس برای اکثر عبارتهای شامل تدریس خصوصی در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل قرار دارد و متقاضیان تدریس خصوصی را به راحتی به سمت آگهی شما هدایت می کند.

سایت ایران مدرس از نظر گوگل کاملا بهینه است. عبارتهایی همچون تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی، تدریس خصوصی زبان، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی عربی، تدریس خصوصی زیست و ... را در گوگل جستجو کنید. خواهید دید که برای تمامی این عبارتها سایت ایران مدرس در صفحه اول نتایج گوگل حضور دارد. بنابراین متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت خواهند شد.
اگر در زمینه تدریس خصوصی در تهران و اصفهان فعالیت دارید و با درج آگهی تدریس قصد دارید کار خودتان را رونق ببخشید، شاگرد بیشتری جذب نمائید و درآمدتان را از کار تدریس افزایش دهید، می توانید آگهی تدریس خودتان را در سایت (ایران مدرس) درج کنید. با درج آگهی تدریس در ایران مدرس، آگهی شما در معرض دید هزاران بازدید کننده و متقاضیان تدریس دروس دانشگاهی و دبیرستان در تهران، استان تهران، اصفهان و استان اصفهان و کل کشور قرار گرفته و به راحتی شاگرد جذب خواهید کرد.

درج تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی موفق

اگر می خواهید در تبلیغات و آگهی اینترنتی موفق باشید و به صورت موثری از آگهی رایگان اینترنتی در زمینه رونق کسب و کارتان استفاده نمائید،  در مرحله اول باید آگهی خودتان را در یک سایت پربازدید و معتبر درج کنید. اگر آگهی شما در سایتی ثبت شود که بازدید چندانی ندارد، هر چند آگهی خودتان را خوب هم بنویسید، در نهایت چون آگهی شما را کسی نمی بیند، فایده ای ندارد. یکی از بهترین سایتهایی که می توانید آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان در آن ثبت نمائید، سایت (سودایران) است. سایت سودایران بازدید بالایی دارد و آگهی و تبلیغات شما را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. همین الان تبلیغات خودتان را در همین سایت به صورت رایگان درج نمائید. به هر حال، شما هزینه ای پرداخت نمی کنید. بنابراین ارزشش را دارد ثبت آگهی در این سایت را امتحان نمائید. سایت سودایران از نظر گوگل بهینه است و بازدید ان به مرور در حال افزایش می باشد. برای ثبت آگهی رایگان در سایت (سودایران) که یکی از معتبرترین و پربازدیدترین سایتهای تبلیغاتی ایران است بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.

متن اگهی خودتان را هم کامل و قانع کننده بنویسید. اگر در مرحله قبل عنوان آگهی را خوب نوشته باشید، کاربر بر روی آگهی شما کلیک می کند و یا از طریق گوگل به آگهی شما هدایت می شود. حال اگر متن آگهی را خوب نوشته باشید، این امر باعث می شود تا کاربر با شما تماس گرفته و مشتری شما شود. بنابراین متن آگهی را به گونه ای بنویسید تا کاربر ترغیب شود با شما تماس بگیرد. مطلب دیگر اینکه عکس و تصویر مناسبی برای اگهی خودتان انتخاب نمائید. تنها به یک آگهی اکتفا نکنید و آگهی های متعددی درج نمائید. باید برای آگهی و تبلیغات اینترنتی وقت بگذارید. اگر می خواهید نتیجه بگیرید به آن وقت اختصاص دهید و آگهی های متعددی با عناوین و متن های مختلف ثبت کنید. در ضمن، از ثبت آگهی تکراری خودداری کنید. آگهی تکراری اسپم به حساب آمده و برای شما فایده ای ندارد.






تبلیغ موثر - چگونه تبلیغات موثری داشته باشیم؟
بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. مثلا بنویسید "فروش پژو 206 سفید اقساط مدل 94". اگر می خواهید در هر زمینه ای آگهی درج نمائید، جنین عنوانی خوب و موثر است. بسیاری از افراد در عنوان آگهی خودشان اسم شرکت خودشان را ارائه می کنند. این هم مناسب نیست. مثلا می نویسند "شرکت ایران سیر گل". خوب کسی که آگهی شما را ببیند اصلا نمی داند در چه زمینه ای است. در ضمن دقت کنید که عنوان آگهی مهمترین قسمت آگهی و تبلیغ شما است. بیش از 80 درصد از بازدید کنندگان فقط عنوان آگهی شما را می بینند. اگر عنوان آگهی را خوب ننوشته باشید بر روی آن کلیک نمی کنند و این بیش از 80 درصد بازدید کننده را از دست خواهید داد. نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود. بنابراین تا جایی که ممکن است عنوان آگهی خودتان را دقیق و با جزئیات کافی بنویسید.عوامل موثر در درج تبلیغات و آگهی رایگان موثر و پربازده در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد. از جمله عوامل موثر در درج تبلیغات و آگهی رایگان موثر و پربازده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- انتخاب سایت پربازدید و معتبر برای ثبت آگهی رایگان: قدم اول در ثبت آگهی و تبلیغات پربازدید، موثر و مفید، انتخاب یک سایت خوب و عالی برای درج آگهی رایگان است. وب سایت حاضر (سودایران) یکی از برترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران است. با درج آگهی و تبلیغ در همین سایت کسب و کارتان را رونق بخشیده و درآمدتان را افزایش دهید.

سایت سودایران تا مرداد 95 بیش از 70000 آگهی درج شده دارد. تعداد آگهی های ثبت شده در سایت سودایران روز به روزدر حال افزایش است. تا شهریور 95 تعداد آگهی های ثبت شده در این وب سایت از 75000 آگهی هم بیشتر شده است. سودایران یکی از پربازدیدترین سایتهای آگهی اینترنتی ایران بوده و به بهترین شکل متقاضیان کالا و خدمات شما را به سمت آگهی شما هدایت می کند.

2- انتخاب گروه بندی مناسب برای ثبت آگهی اینترنتی: نکته دیگری که برای ثبت آگهی و تبلیغات موثر و پربازدید باید در نظر بگیرید، انتخاب گروه بندی مناسب برای ثبت آگهی اینترنتی است. مثلا اگر آپارتمانی برای فروش دارید، آگهی خودتان را در گروه خرید و فروش خانه ثبت نکنید. در سایت سودایران (همین سایت) گروه بندی متنوعی برای ثبت آگهی در نظر گرفته شده است. با کمی دقت بهترین گروه بندی را برای آگهی خودتان انتخاب نمائید.

3- در نظر گرفتن عنوان مناسب برای آگهی: عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید. عنوان آگهی شما باید ترغیب کننده و تشویق کننده مخاطبان برای کلیک بر روی آگهی باشد. مهمترین ویژگی محصول و کالا و خدماتتان که بیشترین سود را به مشتری می رساند در عنوان آگهی ارائه کنید.
4-
خلاقیت در نوشتن متن و عنوان آگهی: همانطو که گفته شد تعداد اگهی های خودتان را افزایش دهید. در نوشتن عنوان و متن آگهی خلاقیت به خرج دهید. عناوین مختلفی که فکر می کنید مورد جستجوی کاربران و متقاضیان کالا و خدمات شما است را انتخاب نموده و با هر کدام از انها یک آگهی درج کنید. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.درج آگهی اینترنتی در وب سایتهای درج آگهی رایگان همچون www.soodiran.com به مقدار بسیار زیادی می تواند به جذب مشتری توسط شما کمک کند. در حال حاضر بسیاری از افراد برای پیدا کردن خدمات و کالاهای مورد نظر خود از اینترنت کمک می گیرند.

وب سایت سودایران از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل، یاهو و بینگ بهینه بوده و به بهترین شکل می تواند هزاران بیننده را به سمت آگهی شما ارجاع دهد. با درج آگهی در وب سایت حاضر، پس از یک روز با جستجوی عنوان آگهی خود در گوگل آن را در صفحه ی اول نتایج گوگل مشاهده خواهید کرد.

آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت به دلایل زیر به نسبت سایر روشهای آگهی و تبلیغات ارجحیت دارد:

1- ارزان بودن: در بسیاری از وب سایتهای درج آگهی رایگان برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی مبلغی پرداخت نمی کنید. وب سایتهای بسیاری در زمینه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی رایگان مشغول به فعالیت هستند. اگربدنبال یک سایت درج آگهی رایگان اینترنتی عالی و پربازدید هستید، وب سایت (www.soodiran.com) می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای درج آگهی شما باشد.

2- نامحدود بودن: حین درج آگهی در روزنامه تعداد کاراکتر محدودی در اختیار دارید ولی در آگهی های اینترنتی می توانید کالا یا خدمات خود را به صورت کامل معرفی نمائید.

3- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی

4- تعداد کاربران زیاد و رو به افزایش اینترنت
چگونگی ثبت تبلیغات رایگان-تبلیغات رایگان اینترنتی-رونق کسب و کا-سایت تبلیغات رایگان-تبلیغات پربازده-تبلیغات موفق اینترنتی-افزایش درآم-تبلیغ خوب-نحوه ثبت آگهی-آگهی رایگان مفید-گوگل-تبلیغات پربینند-تبلیغات رایگا-تبلیغ-سایتهای تبلیغاتی رایگان-