درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

نحوه جذب شاگرد موفق با آگهی رایگان تدریس خصوصی

در این مقاله در رابطه با نحوه جذب شاگرد موفق و شروع یا گسترش فعالیت در زمینه تدریس خصوصی https://teaching.iranmodares.com/teaching-index.php با درج آگهی رایگان توضیح داده شده است.
برای اینکه بتوانید با درج آگهی و تبلیغات رایگان در اینترنت به صورت موفقیت آمیزی شاگرد جذب کنید و به درآمد خوب و بالایی از تدریس خصوصی برسید باید در مرحله اول در یک سایت معتبر، خوب و تخصصی تبلیغات خودتان را ثبت نمائید. درج آگهی در سایت های ایران مدرس www.IranModares.com و سایت تدریس ریاضی www.Tadris-Riazi.com می تواند بسیار مفید باشد. این سایت ها به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی فعالیت دارند. سایت ایران مدرس بزرگترین سایت تدریس خصوصی ایران است و تا سال 99 بیش از 20000 مدرس ثبت نامی دارد. سایت تدریس ریاضی هم به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات تدریس ریاضی فعالیت دارد. این سایت ها از نظر گوگل بهینه هستند و برای عبارت های شامل تدریس خصوصی در نتایج جستجوی گوگل در صفحه اول قرار دارند. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید تا تبلیغ شما برای جذب شاگرد موفقیت آمیز باشد این است که باید آگهی خودتان را خوب بنویسید. مطالعه مقاله های 7 روش خوب برای افزایش بی نظیر جذب شاگرد با استفاده از تبلیغات تدریس خصوصی و چگونه تبلیغات تدریس خصوصی موفقی بنویسیم؟ در این زمینه بسیار مفید است. باید این روش را برای جذب شاگرد جدی بگیرید و برای نوشتن تبلیغ خودتان وقت بگذارید. اگر برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی جدی هستید می توانید تبلیغ خودتان را ویژه هم بکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید. علاوه بر سایت های معرفی شده می توانید در سایت های دیوار divar.ir و شیپور https://www.sheypoor.com/ هم تبلیغ خودتان را درج نمائید. علاوه بر سایت های ایرانی سایت های خارجی هم وجود دارند (مانندwww.tutor.com) که در زمینه تدریس خصوصی فعال هستند. مشاهده فیلم های زیر هم مفید است.

فیلم آموزشی نحوه ثبت آگهی تدریس خصوصی رایگان

فیلم آموزشی - نحوه نوشتن متن تبلیغات تدریس خصوصی و آگهی تدریس خصوصی موفق

نکات تکمیلی آگهی تدریس خصوصی موفق: شخصی که می خواهد با یک معلم خصوصی خوب کلاس داشته باشد در حال حاضر به احتمال زیاد از گوشی یا لپ تاپ خودش برای جستجو در اینترنت استفاده می کند و تعداد خیلی زیادی از مدرسین را می بیند. شما خودتان را جای ایشان بگذارید. به کدام استاد و مدرس می تواند اعتماد نماید و از کجا باید بداند به کدام استاد اعتماد نماید. شما باید در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان اعتماد سازی کنید. باید بهترین ویژگی های خودتان را بنویسید و سعی کنید صادقانه به تجارب مفید گذشته خودتان و رزومه قوی ای که دارید اشاره نمائید.
عکس و تصویر خوبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. یک عکس پرسنلی شیک و تر و تمیز می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. عکس آگهی تدریس خصوصی هم مانند عنوان آگهی اگر خوب انتخاب شده باشد می تواند به افزایش تعداد بازدید تبلیغ شما کمک زیادی بکند.
آپلود کردن رزومه و مدرک تحصیلی: اخیرا در سایت ایران مدرس امکان قرار دادن مدرک تحصیلی و رزومه کاری هم فراهم شده است. یکی از مهمترین چالش هایی که متقاضیان کلاس خصوصی با آن رو به رو هستند این است که نمی دانند که از بین مدرسین و اساتید مختلف به کدام استاد اعتماد کنند. وقتی شما مدرک تحصیلی خودتان را قرار می دهید و یا مدارک و افتخارات دیگری را که دارید قرار می دهید باعث می شود اعتماد کاربران و متقاضیان کلاس خصوصی بیش از پیش جلب شود و تماس های شما بیشتر شود.
اگر عکس خودتان را برای تبلیغ قرار دهید باز هم یک مرحله در جلب اعتماد کاربران موفق تر بوده اید. بعضی از اساتید یک عکس عمومی را برای تبلیغ خودشان در نظر می گیرند. البته در این حالت هم می توان شاگرد جذب کرد ولی بهتر است عکس خودتان را قرار دهید تا ارتباط بیشتری با تبلیغ شما گرفته شود و افراد بیشتری اعتماد کنند. علاوه بر ارائه لیست مدارس و دانشگاهها و آموزشگاههایی که در آن محل ها تدریس کرده اید می توانید در متن تبلیغات تدریس خودتان موارد دیگری را هم ذکر کنید که باز هم به اعتماد سازی کمک کند.
برای اینکه متقاضیان تدریس خصوصی در زمینه نحوه تدریس شما دید خوبی داشته باشند و بتوانید شاگردهای بیشتری داشته باشید، ارائه فیلم نمونه تدریس راهکار بسیار خوبی است. همانطور که گفته شد، می توانید رزومه و یا مدارک تحصیلی خودتان را هم در این وب سایت قرار دهید و اعتماد بیشتری را جلب کنید. امکان معرفی کتابهای تالیفی و یا مورد علاقه خودتان هم در این وب سایت فراهم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.