درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازدید ایران : سودایران

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات اینترنتی پربازدید ایران هستید ....

اگر می خواهید با ثبت تبلیغات در اینترنت فروش خودتان را افزایش دهید ....

در هر صورت، به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تبلیغات شما در هر زمینه ای را در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار می دهد. سودایران از نظر گوگل بهنیه است و تبلیغات شما پس از چند ساعت در نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد. این وب سایت گروه بندی متنوعی دارد و در هر زمینه ای از جمله استخدامی و بازارکار، تدریس و آموزش، آموزش کامپیوتر و فنی حرفه ای، آموزش حسابداری، آموزش هنر و موسیقی، خرید و فروش و اجاره ملک و خودرو، خدمات و مصالح ساختمانی، تعمیرات خودرو و فروش انواع لوازم بدنه، موتوری و یدکی خودرو ، کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل، ارائه انواع خدمات، ثبت شرکت، فروش انواع لوازم و .... می توانید تبلیغات خودتان را ثبت کنید. در سایت سودایران تمامی شهرهای ایران پوشش داده شده است. هر جای ایران که ساکن هستید (تهران، تبریز، شیراز، اصفهان، مشهد، رشت، سنندج و ....) می توانید در این وب سایت تبلیغات خودتان را درج کنید. برای ثبت آگهی در سایت سودایران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


درج تبلیغات رایگان اینترنتی





راهنمایی ثبت آگهی و تبلیغات موثر و موفق: تبلیغات اینترنتی با تبلیغات در رزونامه و مجله و تبلیغات تراکتی متفاوت است. تعریف بهترین متن تبلیغاتی در اینترنت با سایر موارد متفاوت است. اگر می خواهید بهترین متن تبلیغات در اینترنت را داشته باشید، باید همزان با رعایت موارد بالا و در ضمن اینکه کاربر و مشتری را مد نظر دارید نیم نگاهی هم به گوگل و موتورهای جستجو داشته باشید. متن تبلیغاتی شما وقتی زیاد دیده خواهد شدو باعث افزایش مشتریان می گردد کهبرای گوگل هم خوب نوشته باشد. در متن آگهی تبلیغاتی خودتان مهمترین عبارتهای کلیدی کار و حرفه خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید. همین که متن آگهی تبلیغاتی شما کامل و جامع باشد و متن پر و پیمانی باشد و از طرفی تکراری و کپی شده نباشد، از نظر گوگل هم متن ارزشمندی است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله تبلیغات بهینه گوگل را بخوانید.
همانطور که می دانید، برای آگهی و تبلیغات اینترنتی، علاوه بر کاربران باید گوگل را هم مد نظر داشته باشید. آگهی و متن تبلیغات خودتان را باید به گونه ای بنویسید که هم کاربر پسند و هم گوگل پسند باشد. اگر می خواهید متن آگهی تبلیغاتی خودتان را خوب و عالی بنویسید باید آن را برای گوگل هم بهینه کنید و از نظر گوگل هم تبلیغ خودتان را خوب بنویسید.
عنوان آگهی و تبلیغات اینترنتی علاوه بر اینکه باید جذاب باشد و کنجکاوی خواننده را برانگیزد، مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با تبلیغ شما را هم باید شامل شود. چون در تبلیغات اینترنتی بحث قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هم مطرح است. به عنوان مثال اگر شما در زمینه واگذاری رتبه پیمانکاری شرکتها و خرید و فروش رتبه انواع شرکت و یا رتبه بندی شرکتهای مشاور و .... فعالیت دارید، علاوه بر اینکه عنوان آگهی شما باید جذاب و برانگیزاننده باشد، در عنوان آگهی و همچنین در متن آگهی خودتان باید از کلماتی مانند "رتبه بندی" یا "فروش رتبه" ، "اخذ رتبه" ، "واگذاری رتبه" ، "رتبه5 پیمانکاری" و .... هم استفاده کنید. چون به هر حال کاربران با این عبارتهای در گوگل برای خدمات شما جستجو خواهند کرد. به عنوان مثال عنوان آگهی "چگونه در کمترین زمان رتبه شرکت اخذ کنیم؟" و یا "سریعترین راهکار رتبه بندی شرکت کدام است؟" می تواند مناسب باشد. بنابراین در تبلیغات اینترنتی باید عنوان آگهی جذاب، برانگیزاننده و شامل مهمترین کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما باشد.
برای تبلیغات خودتان تصویر خوب و مناسبی انتخاب نمائید. چون تصویر آگهی در کنار عنوان آگهی نخستین چیزی است که کاربر می بیند، اگر خوب و مناسب و البته جذاب انتخاب شده باشد باعث کلیک بیشتر بر روی آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.
برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. آگهی خودتان را هر قد خوب هم بنویسید اگر در گروه بندی مناسبی قرار نگیرد بازدهی نخواهد داشت. حین ثبت تبلیغ شهر و استان مناسبی را هم انتخاب نمائید.
بعد از ثبت آگهی و تبلیغات خودتان می توانید برای آگهی کلمات کلیدی انتخاب نمائید. در لیست آگهی ها در مقابل هر آگهی عبارت کلمات کلیدی قابل مشاهده است. انتخاب کلمات کلیدی باعث ایندکس شدن بهتر تبلیغ توسط گوگل و افزایش بازدید آن می شود.

لینک آگهی خودتان را در وبلاگ یا وب سایت خودتان و یا در شبکه های اجتماعی پخش کنید. هر گاه به آگهی شما از جاهای مختلف و سایتها و وبلاگهای مختلف لینک داده شود، از نظر گوگل اعتبار آن افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید از وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی به آگهی خودتان لینک بدهید. آگهی های متعدد با عناوین مختلف درج نمائید. تنها به یک آگهی اکتفا نکنید. تعداد زیادی از کاربران با درج یک یا دو آگهی اینترنتی و یا درج تعداد زیادی آگهی تکراری و کپی شده انتظار دارند که کالا و خدمات خود را به فروش رسانده و یا درآمد خود را افزایش دهند. و در نهایت وقتی به این شکل نتیجه نمی گیرند، به این نتیجه می رسند که تبلیغات اینترنتی اصلا کارایی ندارد! برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از درج آگهی اینترنتی روشی به شما پیشنهاد می شود: درج یک آگهی جدید و غیر تکراری در هر روز با عنوان و متن متفاوت از آگهی های قبلی

در تبلیغات و آگهی خودتان بیشتر از انچه از خودتان و شرکتتان تعریف کنید و سعی کنید به این ترتیب مشتری جذب نمائید، منافعی که کالا و خدمات شما برای مشتری دارد را بیان کنید. تبلیغاتی که نفعی را به مصرف کننده قول ندهد، فروش نمی کند. تلاش کنید قولی را پیدا کنید که نه تنها "ترغیب کننده" بلکه "بی همتا" باشد. متن آگهی خودتان را به صورت کامل و با ویژگیهایی که ذکر شد ثبت کنید. تحقیقات نشان داده است که آگهی های با متن طولانی بیشتر از آگهی های با متن کوتاه به فروش منجر می شود. برای آگهی و تبلیغ خودتان حتما عکس مناسب و خوبی که در صورت امکان کالای شما را در حین مصرف نشان می دهد و یا به ویژگیهای بارز آن اشاره دارد ثبت کنید. در سایت سودایران برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید درج نمائید.
اگر می خواهید در اینترنت و در سایتهای تبلیغات اینترنتی مانند سایت (سودایران) تبلیغ درج نموده و تعداد مشتریان و فروش خودتان را افزایش دهید، باید عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را خوب و جذاب بنویسید. در عنوان آگهی از کلمات پرطرفدار ارزان، تضمینی، قیمت مناسب، رایگان، بهترین قیمت، پشتیبانی تخصصی، مشاوره رایگان و .... استفاده نمائید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را به گونه ای بنویسید که بین اگهی های مشابه کاربر و مشتری ترجیح دهد بر روی تبلیغ شما کلیک کند. البته در متن آگهی هم به خوبی باید ادعاهایی که در عنوان آگهی ارائه شده است را پشتیبانی کنید و قصد فریب کاری نداشته باشید. در تبلیغات و تبلیغات اینترنتی صداقت مهمترین اصل است (اصل صفرم تبلیغات). در عنوان آگهی به صورت جذاب و حرفه ای کالای خودتان را تبلیغ کنید و در متن آگهی هم به صورت متقاعد کننده و با صداقت کامل ادعاهایی که در عنوان ارائه شده است را توضیح دهید. عنوان آگهی و تبلیغات دروازه ورود به تبلیغ است. هرچه بهتر نوشته شود بازدید آگهی شما بیشتر و بیشتر خواهد شد و در نتیجه مشتریان بیشتری جذب خواهید کرد.


منبع: سودایران

چگونه از تبلیغات اینترنتی بهترین نتیجه را بگیریم؟

اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی و درج اگهی رایگان در اینترنت بهترین نتیجه را بگیرید موارد زیر را مد نظر داشته باشید.
1- آگهی و تبلیغات خودتان را در یک سایت معتبر و پربازدید ثبت نمائید. سایت سودایران که تا مرداد 96 حدود 120000 آگهی ثبت شده دارد گزینه خوبی برای ثبت تبلیغات اینترنتی است. برای درج تبلیغات در سودایران بر روی عبارت سایت تبلیغات رایگان اینترنتی کلیک کنید.


نحوه ثبت تبلیغات اینترنتی موفق

2- برای حصول بهترین نتیجه از اگهی و تبلیغات اینترنتی باید عنوان آگهی یا آگهی های خودتان را خوب بنویسید. عنوان آگهی اولین چیزی است که مشتریان شما خواهند دید. با انتخاب یک عنوان مناسب مشتری را به سمت تبلیغ خودتان جذب نمائید. مطالعه مقالات زیر در این زمینه مفید است.
روش های کاربردی انتخاب عنوان مناسب آگهی و تبلیغ

3- نکته دیگری که برای بدست آوردن بیشترین بازدهی از تبلیغات اینترنتی باید مد نظر قرار دهید، خوب نوشتن متن آگهی است. کاربر بعد از کلیک بر روی آگهی، متن تبلیغ را خواهد دید. اگر متن تبلیغات را خوب نوشته باشید، بازدید آگهی شما منجر به تماس و فروش خواهد شد. مقالات زیر در این زمینه مفید است.
بهترین متنهای تبلیغاتی

4- اگر می خواهید بدانید چگونه از تبلیغات اینترنتی بهترین نتیجه را بگیرید، گوگل و صفحه اول گوگل را فراموش نکنید. تبلیغات خودتان را باید برای گوگل هم بهینه بنویسید. برای مطالعه در زمینه تبلیغات بهینه و موفق گوگل مقاله زیر را مطالعه نمائید.

درج تبلیغات موفق و آگهی بهینه از نظر گوگل




چگونه تبلیغات موفق درج کنیم؟


5-در نهایت اگر می خواهید از تبلیغات اینترنتی نتیجه خوبی بگیرید و اگهی شما بیشتر دیده شود، می توانید تبلیغات خودتان را ویژه کنید. مزیتهای ثبت تبلیغات ویژه در سودایران به صورت زیر است.
1) آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی وب سایت سودایران و بدون نیاز به «به روز رسانی» نشان داده می شوند.
2) با کلیک بر روی هر آگهی، آگهی های ویژه در سمت چپ و بالای صفحه به کاربر نشان داده خواهد شد. آگهی‌های ویژه در صفحات بیشتری و بصورت کاملا مرتبط با جستجوی کاربران نمایش داده می‌شود و شانس دیده شدن آن بسیار بالاتر خواهد بود.
3) کاربران به آگهی های ویژه بیشتر اعتماد کرده و بازدهی آگهی های ویژه بالاتر است. درج آگهی ویژه به معنای آن است که آگهی دهنده از خدمات و کالای خود اطمینان کافی دارد و برای جلب نظر بازدیدکنندگان و مشتریان واقعی حاضر به پرداخت وجه آگهی خود شده است.
4) در صفحات داخلی سایت نیز، آگهی های ویژه بالاتر از سایر آگهی ها نمایش داده خواهند شد.
توجه: هر چه تعداد ستاره های آگهی ویژه شما بیشتر باشد، موقعیت نمایش آن در صفحه نسبت به سایر آگهی ها بالاتر خواهد بود.

راهکارهای عالی برای ثبت تبلیغات و آگهی موفق و موثر در اینترنت

راهکارهای عالی برای ثبت تبلیغات و آگهی موفق و موثر در اینترنت در این بخش ارائه شده است. اگر می خواهید در سایتهای معتبر تبلیغاتی مانند سودایران تبلیغات ثبت نموده و کسب و کار خودتان را رونق ببخشید، ادامه این مطلب را بخوانید. برای رونق کسب و کار، افزایش درامد و داشتن تبلیغات موفق، تا جایی که ممکن است، آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند. پس اگر می خواهید آگهی های شما موثر، پربازده و مفید باشد، آگهی های جدید خودتان را از نو بنویسید. یا چند آگهی قبلی را با هم ترکیب کنید و یک آگهی جدید بسازید.
عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.
نوشتن متن کاربر پسند و متقاعد کننده برای آگهی: متن آگهی را متقاعد کننده بنویسید. اگر ویترین مغازه را خوب چیده باشید ولی محصولات خوبی داخل مغازه برای فروش نداشته باشید، فروش اتفاق نمی افتد. اگر عنوان آگهی خودتان را خوب بنویسید ولی متن آگهی خوب نباشد هم با شما تماس نمی گیرند. در متن آگهی خودتان هر مطلبی که باعث جلب اطمینان مشتری می شود را بیاورید. در متن آگهی محدودیت کاراکتر ندارید و بنابراین هر چه توضیحات بیشتری ارائه کنید بهتر است. بسیاری از کاربران متن آگهی خودشان را در حد یکی دو جمله ارائه می کنند. این اصلا پاسخگو نیست.


استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان اگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.


برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند همین سایت: سودایران) ثبت نمائید.

2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.

3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"

4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.

5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط

6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در عنوان آگهی و متن آگهی از کلمات مثبت استفاده نمائید.



برای یک کسب و کار تازه راه اندازی شده استفاده از تبلیغ رایگان اینترنتی بسیار مناسب و اقتصادی و ارزان است. به صورت معمول، کسب و کاری که تازه راه اندازی شده است و در ابتدای کار است درآمد خیلی بالایی نمی تواند داشته باشد. بنابراین در صرف بودجه تبلیغاتی برای این کسب و کارها باید با احتیاط عمل کرد. تبلیغات اینترنتی ویژگیهای بسیار عالی و منحصر به فردی دارد که آن را مناسب کسب و کار تازه راه اندازی شده می کند. تبلیغات اینترنتی بسیار گسترده است. با درج اگهی و تبلیغات در اینترنت به راحتی کالا و خدمات خودتان را در کل شهر محل سکونت و حتی در کل ایران می توانید معرفی کنید. هیچ نوع تبلیغات دیگری گستردگی و عدم محدودیت تبلیغات اینترنتی را ندارد. تبلیغات اینترنتی ارزان است و این ویژگی برای کسب و کارهای تازه راه اندازی شده این نوع تبلیغات را جذاب و بسیار مناسب می کند. در سایت (سودایران) آگهی و تبلیغات خودتان را به صورت کاملا رایگان می توانید درج کنید. البته باید به صورت اصولی تبلیغات کنید تا بتوانید به صورت موثری از آگهی اینترنتی استفاده نمائید. برای مطالعه در زمینه نحوه درج آگهی و تبلیغات موثر و موفق، چگونگی رونق کسب و کار تازه راه اندازی شده و کسب و کارهای قدیمی با تبلیغات اینترنتی، نحوه افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان با استفاده از آگهی اینترنتی و .... مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید را مطالعه نمائید. اگر می خواهید کسب و کار تازه راه اندازی شده و یا محصولات و خدمات خودتان را تبلیغ کنید و مشتریان زیادی جذب نمائید، فرصت درج تبلیغات در اینترنت را از دست ندهید.


آگهی های متعدد ثبت نمائید: درج آگهی های متعدد مزایای فراوانی دارد. از طرفی، به عنوان مثال، اگر شما 20 آگهی ثبت کنید، ممکن است از بین این 20 آگهی یکی از آگهی های شما به صورت بسیار موثر توسط گوگل ایندکس شده و در صفحه اول نتایج آن ارائه گردد (اتفاقی که برای بعضی از کاربران سایت سودایران افتاده است). از طرف دیگر هر چه تعداد آگهی های شما در سایت سودایران بیشتر باشد، کاربران با جستجوی آگهی ها، احتمال اینکه یکی از آگهی های شما را مشاهده کنند افزایش می یابد. در ضمن، وقتی شما آگهی های متعدد ثبت می کنید، عناوین مختلف و متن های متفاوتی برای آنها انتخاب می کنید و کاربران مختلف با درخواستها و سلایق مختلف وقتی در گوگل کلمات متفاوتی را جستجو می کنند، ممکن است به سمت هر کدام از آگهی های شما هدایت شوند و احتمال جذب مشتری شما بیشتر و بیشتر می گردد.

آگهی تکراری درج نکنید: اگر می خواهید هر آگهی ای که ثبت می کند برای شما مفید و موثر باشد، از درج آگهی های کپی شده و آگهی های تکراری خودداری نمائید. بسیاری از کاربران به صورت روزانه فقط تعداد محدودی آگهی را از یک سایت به سایت دیگر کپی می کنند. این کار فایده ای ندارد. برای ثبت آگهی جدید در هر روز، بیشتر از 15 دقیقه وقت لازم ندارید. کافی است بدون کپی کردن آگهی های قبلی، دوباره از اول با یک جمله بندی متفاوت آگهی خود را بنویسید. می توانید هر روز یکی از محصولات خود را معرفی کنید و یا اگر محصولات متنوعی ندارید و در زمینه خاصی کار می کنید، کار خود را با جملات متفاوت و یا به شکل دیگری توضیح دهید. برای انتخاب عنوان آگهی و متن آن خلاقیت به خرج دهید و هر روز آن را به شکل متفاوتی بنویسید. وقتی تعداد آگهی هایتان افزایش یافت، می توانید چند آگهی را با هم ترکیب کرده و یک آگهی جدید بسازید.

حتما بخوانید: 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده


گروه بندی مناسب برای آگهی های خودتان انتخاب کنید: با انتخاب گروه بندی مناسب برای آگهی و تبلیغ خودتان، تبلیغات شما در زیر مجموعه ای از آگهی ها قرار می گیرد که مرتبط با خدمات یا محصولات شما بوده و در نتیجه بازخورد بیشتری هم برای شما خواهد داشت. به عنوان مثال، در صورتیکه آگهی مرتبط با فروش آپارتمان را در زیر گروه "ویلا" ثبت نمائید، هم از نظر گوگل اهمیت کمتری خواهد داشت و در نتایج جستجوی آن در جایگاه پایینتری قرار خواهد گرفت و هم کاربران کمتری آگهی شما را مشاهده خواهند کرد.
مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.
 برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس های مناسب انتخاب کنید. در این وب سایت برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. انتخاب عکس به موفقیت اگهی شما و افزایش تاثیر گذاری آن کمک می کند. برای آگهی های خودتان کلمات کلیدی هم ثبت نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغ و دیده شدن بیشتر آن کمک می کند.



نحوه نوشتن آگهی و تبلیغات و موفقیت در تبلیغ



در تبلیغات اینترنتی نحوه نوشتن آگهی و تبلیغ در موفقیت در تبلیغات بسیار موثر است. اگر آگهی خودتان را خوب بنویسید، هم کاربران بیشتر متقاعد خواهند شد که با شما تماس بگیرند و هم از نظر گوگل اعتبار آگهی شما بالاتر خواهد بود. باید آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. همانطور که می دانید، موفقیت در تبلیغ به این معنی است که در نهایت منجر به افزایش تماسهایی شود که برای خرید کالا و خدمات با شما گرفته می شود. اگر آگهی شما کامل و قانع کننده نوشته شده باشد، کاربران و متقاضیان کالا و خدمات شما پس از مطالعه آن متقاعد می شوند که با شما تماس بگیرند و از شما خرید خواهند کرد. در ضمن، برای گوگل متن هایی که کامل تر و با اطلاعات بیشتر نوشته شده باشد ارزش بیشتری دارد و در نتایج جستجوی خودش این متون و آگهی ها را بالاتر نمایش می دهد و این عامل هم باز منجر به افزایش بازدید آگهی شما و در نتیجه افزایش تماسهایی که با شما گرفته می شود، می گردد. در سایت (سودایران) مقالات بسیار خوبی در زمینه نحوه ثبت آگهی و تبلیغات اینترنتی موثر و پربازده و چگونگی درج تبلیغات موفق در اینترنت ارائه شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل یا چگونه تبلیغ موفقی داشته باشیم؟ را مطالعه نمائید. در متن آگهی صداقت را رعایت کنید و مزایایی که کالا و خدمات شما برای مشتریان دارد را ذکر نمائید. نکته دیگری که باید مد نظر قرار دهید این است که یک تبلیغات وقتی موفق خواهد بود که محصول و خدمات با کیفیتی را تبلیغ کند. بنابراین کالا و خدمات با کیفیتی ارائه دهید و با نوشتن یک آگهی خوب برای ان در کسب و کار خودتان موفق باشید.


در این جا به نقل اظهارات دیوید اگیلوی نویسنده کتاب "اعترافات یک نویسنده تبلیغات" در مورد عنوان تبلیغات می پردازیم.
"عنوان مهمترین و تعیین کننده ترین عامل یک تبلیغ است. تلگرافی است که خواننده با مشاهده ان مصمم به خواندن متن می شود. به طور متوسط تعداد افرادی که عنوان را می خوانند پنج برابر خوانندگان متن است. زمانی که عنوان خود را می نویسید، در حقیقت 80 سنت از یک دلار خود را خرج کرده اید و اگر با استفاده از عنوان تبلیغ خود، موفق به فروش کالا نشده اید، 80 درصد پول خودتان را هدر داده اید."
اگیلوی می گوید که: انتخاب عنوانی جدید برای یک آگهی قدیمی - که از مدتها پیش در جراید درج شده بود - قدرت فروش کالا را تا ده برابر افزایش داد.


برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ثبت متن تبلیغات موفق مقاله نحوه نوشتن متن تبلیغات برای آگهی موثر و موفق را مطالعه نمائید.

منبع: سودایران

بهترین سایت تبلیغات آموزش و تدریس خصوصی ایران کدام است؟

اگر در جستجوی بهترین سایت آگهی و تبلیغات آموزش و تدریس خصوصی ایران هستید ....
اگر در تهران، کرج، شیراز، تبریز، مشهد، اصفهان، یزد، اهواز، سنندج و یا هر جای دیگری ایران قصد دارید در یک سایت معتبر و پربازدید در زمینه تدریس خصوصی و آموزش در منزل تبلیغات اینترنتی ثبت کنید ....
اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید، آموزشگاه و موسسه آموزش زبان، کامپیوتر، حسابداری و .... دارید و قصد دارید برای جذب شاگرد بیشتر در سایت پربیننده تبلیغات اینترنتی ثبت کنید ....
در هر صورت، به سایت ایران مدرس مراجعه نمائید. در ایران مدرس تا پاییز 96 نزدیک به 17000 آگهی در زمینه تدریس خصوصی و آموزش توسط مدرسین، گروههای آموزشی و موسسات تدریس خصوصی درج شده است.
ایران مدرس بزرگترین و پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و با فراهم آوردن یک محیط کاملا اموزشی با بیش از 10000 مقاله آموزشی، سوال و جزوه و .... تبلیغات شما را در معرض متقاضیان تدریس و آموزش خصوصی و آموزش در هر زمینه دیگری قرار می دهد.
بازدید سایت ایران مدرس در حالت عادی بیش از 15000 در روز است و در ایام امتحانات بازدید روزانه این وب سایت به نزدیک 30000 بازدید در روز هم می رسد. برای فعالیت در زمینه تدریس خصوصی و آموزش و جذب شاگرد فرصت درج تبلیغات تدریس خصوصی در ایران مدرس را از دست ندهید.
به منظور مشاهده لیست مدرسینی که در ایران مدرس آگهی ثبت نموده اند و مشاهده تبلیغات تدریس خصوصی مدرسین و گروههای آموزش و آموزشگاهها در سایت ایران مدرس بر روی عبارت سایت آگهی تدریس خصوصی کلیک کنید.

iranmodares

ایران مدرس بیش از 8 سال است که در زمینه آگهی و تبلیغات تدریس فعالیت دارد و یکی از باسابقه ترین و قدیمی ترین سایتهای اگهی تدریس خصوصی ایران است. همانطور که می دانید سایتهایی که قدیمی تر و باسابقه تر هستند از نظر موتورهای جستجو هم معتبر تر به حساب آمده و در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بالاتری نمایش داده خواهند شد. به این ترتیب آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در ایران مدرس بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان و متقاضیان تدریس خصوصی قرار می گیرد.
وب سایت دیگری که برای ثبت آگهی و تبلیغات در زمینه تدریس و آموزش مناسب است، سایت سودایران می باشد. سایت سودایران یکی از برترین سایتهای تبلیغاتی ایران است. برای ثبت تبلیغات در سودایران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


متن آگهی تدریس خودتان را هم عالی بنویسید. در متن آگهی تدریس هیچ محدودیتی از لحاظ کاراکتر ندارید. بنابراین تا جایی که می توانید توضیحات کامل ارائه کنید. موارد زیر را در نظر بگیرید.

1- اسم تمام دروس تدریسی خودتان را با جزئیات کامل ارائه کنید. در ایران مدرس در صورتی آگهی شما به عنوان مثال به متقاضیان تدریس خصوصی شیمی 1 نشان داده می شود که در متن آگهی تدریس خودتان عبارت تدریس خصوصی شیمی 1 را ذکر کرده باشید. بنابراین تاکید می شود اسم همه ی دروس تدریسی را ارائه کنید.

2- متن آگهی را کامل کامل بنویسید. هر جا که تدریس کرده اید. هر چند سال که سابقه تدریس دارید و هر موردی که می تواند به جلب اعتماد شاگردها و یا والدین انها کمک کند را در متن آگهی تدریس خودتان ارائه نمائید.

3- از شاگردهایتان نظر سنجی کنید و نظر شاگردانتان را در مورد کلاسهای خصوصی خودتان در متن آگهی تدریس ارائه کنید. البته اگر نظر سنجی واقعی باشد و نظر شاگردهای قبلی شما در مورد تدریس شما مثبت باشد، در جلب اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی بسیار موثر خواهد بود.
کاربر پسند بودن و گوگل پسند بودن آگهی تدریس به صورت همزمان: اگر موارد بالا را رعایت کنید (نوشتن عنوان آگهی تدریس جذاب، متن متقاعد کننده، انتخاب عکس مناسب برای آگهی تدریس، ارائه هزینه مناسب، ثبت جزوه و ...) آگهی تدریس خصوصی شما کاربرپسند خواهد بود. اگر می خواهید آگهی شما از نظر گوگل هم مناسب باشد، به آگهی تدریس خودتان لینک بدهید و متن آگهی را کامل بنویسید. متن های با تعداد کلمات کمتر از 250 کلمه از نظر گوگل اسپم به حساب می آید. اگر متن آگهی تدریس خودتان را کامل بنویسید از نظر گوگل هم متن ارزشمندی به حساب خواهد آمد و در نتایج جستجوی آن بیشتر نمایش داده خواهد شد. نکته بعدی که باید در نظر بگیرید این است که گوگل برای متن های تکراری ارزشی قائل نیست. بنابراین آگهی تدریس خودتان را خودتان بنویسید و آگهی های تدریس دیگر کاربران را کپی نکنید. آگهی های تدریس کپی شده هم توسط کاربران قابل تشخیص است و دیگر آگهی کاربر پسند نخواهد بود و هم از نظر گوگل ارزشی ندارد.
ارائه پیشنهادهای جذاب در متن آگهی برای کلاسهای نیمه خصوصی: در متن آگهی خودتان پیشنهادهای خوبی برای کلاسهای نیمه خصوصی ارائه دهید. مثلا اگر کلاسهای خصوصی را با هزینه 50 هزار تومان برگزار می کنید، می توانید در متن آگهی شرایط کلاسهای دو نفره را جلسه ای 70 هزار تومان ذکر کنید. به این ترتیب هم شاگردهای شما کمتر پرداخت می کنند (هر نفر 35000 تومان) و هم شما به ازای یک جلسه تدریس مبلغ بالاتری دریافت می کنید. ارائه این پیشنهاد ممکن است به جذب شاگرد بیشتر توسط شما کمک کند.متن تبلیغات تدریس خصوصی و متن تبلیغاتی برای تدریس

اگر در زمینه متن تبلیغات تدریس خصوصی و متن تبلیغاتی برای تدریس سوال دارید، همانطور که گفته شد، راهکار خوبی که وجود دارد این است آگهی های تدریس خصوصی ثبت شده در همین سایت که به بیش از 16300 آگهی تدریس می رسد را مشاهده کنید (بر روی عبارت تدریس خصوصی کلیک نمائید). در متن تبلیغات تدریس خصوصی اسم دروس تدریسی خودتان را به صورت کامل ارائه کنید. مثلا اگر مجموعه ریاضیات را تدریس می کنید عبارتهایی مانند تدریس هندسه، تدریس جبرو احتمال، تدریس خصوصی حسابان و ... را هم در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان ارائه دهید. در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان هر توضیحی که می دانید می تواند باعث افزایش اعتماد کاربران و متقاضیان تدریس خصوصی به شما شود را ارائه کنید. اگر در مدرسه و دانشگاه تدریس کرده اید آن را بنویسید. اگر رتبه خوبی در کنکور داشته اید و یا در المپیاد موفقیتی کسب کرده اید آن را هم بنویسید. هر مورد مثبت دیگری که به نظرتان می رسد را در متن تبلیغات تدریس خصوصی خودتان بنویسید.

سایت آگهی و تبلیغات تهیه غذا، کترینگ، رستوران و فست فود

اگر در جستجوی سایت آگهی و تبلیغات تهیه غذا، کترینگ، رستوران و فست فود هستید .... اگر در تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران در زمینه تهیه غذا و رستوران قصد درج اگهی دارید .... در هر صورت، به سایت پربازدید سودایران مراجعه کنید. بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت




کترینگها و تهیه غذاها برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی می توانند از وب سایت (سودایران) استفاده کنند. به جرات می توان گفت که این وب سایت بهترین وب سایت برای درج آگهی و تبلیغات در زمینه تهیه غذا، تهیه غذای شرکتی، کتریتگها، غذای ادارات و مدارس و .... است.
بسیاری از آگهی دهندگان در زمینه تهیه غذا در این وب سایت به گفته خودشان قراردادهای تهیه و تامین غذا با شرکتهای مختلف را امضا کرده اند. شما نیز با درج آگهی در زمینه کترینگ و تهیه غذا می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و غذای شرکتها و مدارس را تهیه نمائید.
همانطور که می دانید، در حال حاضر درج آگهی اینترنتی به نسبت سایر روشهای تبلیغات و بازاریابی مزیت و بازدهی بیشتری نسبت به سایر انواع تبلیغات دارد. با درج آگهی تهیه غذا و کترینگ در این وب سایت در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهید گرفت.

سایت سودایران  که در زمینه درج آگهی و تبلیغات فعالیت می کند، برای عبارتهایی همچون "تهیه غذای شرکتی"، "تهیه غذای شرکتی در تهران" و ... از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل بهینه بوده و شما با درج آگهی در این وب سایت می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید.
به عنوان مثال، با جستجوی عبارات زیر در گوگل می توانید مشاهده کنید که وب سایت سودایران در صفحه اول نتایج جستجو قرار داشته (خودتان امتحان کنید) و شما با درج آگهی می توانید در معرض دید متقاضیان تهیه غذا قرار گیرید. آگهی دهندگان تهیه غذا در وب سایت سودایران تا به حال با چندین شرکت قرارداد تهیه غذا بسته اند.
تهیه غذای شرکتی
تهیه غذای شرکتی در تهران
تهیه غذای شرکتها در تهران
تهیه غذای ادارات در تهران
تهیه غذای مدارس
تهیه غذای مدارس در تهران
تهیه غذای سازمانهای دولتی

در حال حاضر یکی از بهترین راههای جذب مشتری برای رستوران، تهیه غذا و کترینگها استفاده از تبلیغات و آگهی اینترنتی است.
همانطور که می دانید، در حال حاضر درج آگهی اینترنتی برای رستوران، تهیه غذا و کترینگها به نسبت سایر روشهای تبلیغات و بازاریابی مزیت و بازدهی بیشتری دارد. در روش درج آگهی و تبلیغات اینترنتی، آگهی شما در معرض دید هزاران نفر قرار گرفته و ضمنا تبلیغات اینترنتی به صرفه تر و موثر تر است.  بسیاری از کترینگها و تهیه غذاها برای بازاریابی و جذب مشتری از تبلیغات کاغذی استفاده می کنند در حالیکه تبلیغات اینترنتی بسیار بهتر و پربازده تر می باشد. مزیتهای تبلیغات اینترنتی به نسبت تبلیغات کاغذی به صورت زیر است:
1- تعداد بازدید کننده بیشتری تبلیغات در اینترنت را مشاهده می کند.
2- به صرفه تر و ارزان تر است.
3- بازدهی بالاتری دارد.
4- در تمامی طول شبانه روز در دسترس کاربران است.
5- ...

قرارداد تهیه غذا با شرکتها می تواند برای کترینگ ها و مراکز تهیه غذا تحول بزرگی به حساب آمده و به نسبت غذاهای تکی و یا با تعدا کم سفارش داده شده، درآمد مرکز تهیه غذا را به مقدار قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.
کترینگها و تهیه غذاها برای درج آگهی و تبلیغات اینترنتی می توانند از وب سایت (سودایران) استفاده کنند. به جرات می توان گفت که این وب سایت بهترین وب سایت برای درج آگهی و تبلیغات در زمینه تهیه غذا، تهیه غذای شرکتی، کتریتگها، غذای ادارات و مدارس و .... است.
بسیاری از آگهی دهندگان در زمینه تهیه غذا در این وب سایت به گفته خودشان قراردادهای تهیه و تامین غذا با شرکتهای مختلف را امضا کرده اند. شما نیز با درج آگهی در زمینه کترینگ و تهیه غذا می توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و غذای شرکتها و مدارس را تهیه نمائید.
با درج آگهی تهیه غذا در این وب سایت از همان هفته اول تماس های شما از طریق این وب سایت شروع خواهد شد. چرا که وب سایت حاضر برای جستجوهای شامل تهیه غذا در گوگل در صفحه اول آن نمایش داده می شود.

سایت سودایران یک بخش ویژه و یک ساب دامین اختصاصی برای خدمات تهیه غذا و رستوران دارد. برای مشاهده این بخش اختصاصی بر روی عبارت تهیه غذا کلیک کنید. اختصاص دادن بخش تخصصی به خدمات تهیه غذا و رستوران در سودایران، باعث شده است برای عبارتهای مرتبط با خدمات تهیه غذا سودایران از نظر گوگل بهینه تر باشد. در بخش ارائه شده فقط آگهی های مرتبط با فست فود، تهیه غذا، رستوران و ... نمایش داده خواهد شد.