درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت و درج تبلیغات موفق

برای ثبت آگهی پربازده و مفید در اینترنت موارد زیر را مد نظر داشته باشید:
1- آگهی خودتان را در سایتهای معتبر اگهی و تبلیغات اینترنتی (مانند سایت: سودایران) ثبت نمائید.
2- عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید. در عنوان آگهی خودتان مهمترین ویژگیهای کالا و خدمات خودتان را بنویسید.
بسیاری از افراد که در اینترنت آگهی ثبت می نمایند، عنوان آگهی خودشان را آنقدر کلی انتخاب می کنند که اصلا بر روی آن کلیک نمی شود. مثلا شما اگر می خواهید خودروی خودتان را به فروش برسانید و عنوان آگهی را کلمه "فروش" انتخاب کنید، فکر می کنید که آیا کسی بر روی تبلیغ شما کلیک خواهد کرد؟ مسلما نه. کلمه "فروش" بسیار کلی است و کسی وقت خودش را تلف نخواهد کرد تا بر روی آن کلیک کند و ببیند قضیه از چه قرار است. توجه کنید که افرادی که در اینترنت در حال جستجوی کالا و خدمات مورد نظرشان هستند، با انبوهی از اطلاعات و تبلیغات و ... رو به رو می باشند. این افراد چون می خواهند سریع و در کمترین زمان به آگهی مورد نظر خودشان برسند بر روی آگهی هایی که عنوان کلی دارد و معلوم نیست در چه زمینه ای است، کلیک نخواهند کرد. بنابراین عنوان آگهی خودتان را خوب، مناسب، جذاب، گیرا و تا جایی که تعداد حروف به شما اجازه می دهد کامل بنویسید. 3- اگر ساکن شهر دیگری غیر از تهران هستید، در عنوان اگهی اسم شهر خودتان را ذکر کنید. مثلا بنویسید "فروش آپارتمان 200 متری در تبریز"
4- مهمترین ویژگی و مزیتهای کالا و خدمات خودتان را در عنوان آگهی ارائه دهید.




5- از عنوانهای خیلی کوتاه مانند "فروش فوری" استفاده نکنید. چون هم از نظر گوگل معنی خاصی ندارد و هم کسی روی آن کلیک نمی کند. مثلا بنویسید: فروش فوری پژو 206 صفر اقساط
6- عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مهیج و ترغیب کننده بنویسید.

7- در صورت تمایل، با پرداخت مبلغ مناسبی آگهی خودتان را در سایت سودایران ویژه کنید.

8- در آگهی های خودتان بنویسید که محصولات شما چه مزیتهایی برای مشتریان دارد و چرا باید محصول شما را انتخاب کنند.

9- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکسهای مناسبی انتخاب نمائید.

10- آگهی اینترنتی به مرور و در طول زمان جواب می دهد. انتظار نداشته باشید که در مدت یکی دو روز کسب و کار شما متحول شود. اگر مداومت داشته باشید، کم کم نتایج آن مشخص خواهد شد.

ترکیب آگهی های قبلی خودتان با یکدیگر و ساخت یک آگهی و تبلیغ جدید: همانطور که قبلا گفته شد آگهی های تکراری و کپی شده فایده ای برای شما ندارد. ولی می توانید اگهی های قبل خودتان را با هم ترکیب کرده و یک اگهی جدید با عنوان جدید بسازید. به این ترتیب تعداد اگهی های شما هم افزایش پیدا کرده و بازدید اگهی هایتان بالا می رود. آگهی هایی که از ترکیب آگهی های قبلی ایجاد کرده اید تکراری به حساب نیامده و مانند یک آگهی جدید بازدید می گیرد.

نکته بسیار مهم دیگری که در رابطه با آگهی و تبلیغات اینترنتی مهم است و در مورد سایر انواع تبلیغات صادق نمی باشد این است که اگر شما عنوان آگهی خودتان را خوب انتخاب نکنید، گوگل را هم از دست داده اید. در همان مثال فروش خودرو، فرض کنید کاربری در گوگل عبارت "پژو 206 سفید مدل 94" را جستجو کند. حال اگر شما هم دقیقا چنین خودروی برای فروش داشته باشید ولی عنوان آگهی خودتان را همان کلمه "فروش" یا "فروش خودرو" و .... انتخاب کرده باشید، خوب مسلما آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در اولویت قرار نخواهد گرفت و در نتیجه بازدید زیادی از تبلیغات شما انجام نمی شود. بنابراین تا جایی که ممکن است عنوان آگهی خودتان را دقیق و با جزئیات کافی بنویسید. البته در سایتهای آگهی رایگان و در سایت (سودایران) هم تعداد کاراکترهای عنوان آگهی محدود است. ولی به هر حال تا جایی که تعداد کاراکترها به شما اجازه می دهد عنوان آگهی را کامل بنویسید و توضیحات دقیق تر و کامل تر را در متن آگهی ارائه دهید. برای ثبت آگهی در وب سایت (سودایران) بر روی عبارت "ثبت آگهی رایگان" کلیک نمائید.


تبلیغات موثر-رونق کسب و کار-تبلیغات رایگان-افزایش درآمد-ثبت آگهی رایگان-درج آگهی رایگان-آگهی رایگان موثر-نحوه ثبت آگهی موثر-چگونگی درج آگهی رایگان-چگونگی ثبت آگهی رایگان-تبلیغات موفق-تبلیغ موثر-آگهی رایگان-ثبت آگهی رایگان پربازده-تبلیغات پربازده-چگونه خوب تبلیغ کنیم؟-تبلیغات رایگان موثر-تبلیغات اینترنتی موثر-سایت معتبر آگهی رایگان-سایت تبلیغات رایگان-آگهی اینترنتی رایگان-آگهی اینترنتی



1- منتشر کردن آگهی در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و سایت و وبلاگ: همانطور که در مقالات قبل گفته شد، منتشر کردن آگهی در شبکه های اجتماعی، فروم ها و انجمن ها و سایت و وبلاگ باعث افزایش اعتبار آگهی شما نزد گوگل شده و بنابراین در نتایج جستجوی گوگل جایگاه آگهی شما بالاتر می رود. به این ترتیب بازدید آگهی شما هم افزایش پیدا کرده و بازدهی آن افزایش می یابد. لینک آگهی های خودتان را در سایت یا وبلاگ خودتان قرار دهید و از شبکه های اجتماعی و فروم ها به آگهی های خودتان در سودایران لینک دهید.

2- ترکیب آگهی های قبلی خودتان با یکدیگر و ساخت یک آگهی و تبلیغ جدید: همانطور که قبلا گفته شد آگهی های تکراری و کپی شده فایده ای برای شما ندارد. ولی می توانید اگهی های قبل خودتان را با هم ترکیب کرده و یک اگهی جدید با عنوان جدید بسازید. به این ترتیب تعداد اگهی های شما هم افزایش پیدا کرده و بازدید اگهی هایتان بالا می رود. آگهی هایی که از ترکیب آگهی های قبلی ایجاد کرده اید تکراری به حساب نیامده و مانند یک آگهی جدید بازدید می گیرد.

3- استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان آگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.

آگهی خودتان را ویژه کنید. یکی از راهکارهای خوب برای افزایش بازدهی آگهی و تبلیغات اینترنتی در سایت سودایران ویژه کردن آگهی است. به این معنی که با پرداخت هزینه مناسبی، آگهی خودتان را ویژه کرده و موقعیت نمایش آن را بالاتر از آگهی های رایگان قرار می دهید. آگهی های ویژه در جلب اعتماد کاربر شانس بیشتری داشته و بیشتر دیده خواهند شد. آگهی های ویژه همواره در صفحه اصلی سایت نمایش داده می شوند. در صفحات داخلی سایت نیز آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده خواهند شد. هزینه درج آگهی ویژه در سایت سودایران به نسبت تبلیغات در روزنامه و مجله و یا تبلیغات تراکتی بسیار مناسب تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش تعرفه مراجعه نمائید.



آگهی های خودتان را پخش کنید. یکی از بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار آگهی های شما از نظر موتورهای جستجو از جمله گوگل این است که لینک آگهی خودتان را در سایت و یا وبلاگ خودتان قرار دهید. اگر در وب سایت حاضر آگهی یا آگهی هایی دارید در سایت یا وبلاگ خودتان نیز لینک آن را قرار دهید. در ضمن، یک راهکار خوب دیگر هم پخش کردن لینک آگهی های خودتان در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک است. اعتبار آگهی و تبلیغ شما با پخش کردن بیشتر لینک آن در شبکه های اجتماعی و سایتها و وبلاگهای دیگر افزایش می یابد و در نتیجه آگهی شما در نتایج گ.گل بیشتر نمایش داده شده و در نهایت با شما تماس بیشتری گرفته خواهد شد.



آگهی و تبلیغات اینترنتی مزیتهای زیادی به نسبت سایر انواع تبلیغات دارد. برخی از مزیتهای آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت زیر است.

1- آگهی و تبلیغات اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. هیچ تبلیغات دیگری به لحاظ زمانی و به لحاظ مدت زمین در دسترس بون نمی تواند با آگهی و تبلیغات اینترنتی رقابت کند.

2- آگهی و تبلیغات اینترنتی وسعت مکانی بسیار گسترده ای هم دارد. اگر شما در یک روستای دور افتاده آگهی و تبلیغات اینترنتی خود را ثبت کنید، آن طرف دنیا نیز هر شخص دیگری می توان آگهی و تبلیغات اینترنتی شما را مشاهده کرده و مشتری شما شود.

3- به لحاظ مقدار توضیحی که در رابطه با کالا و محصول خودتان می توانید ارائه دهید هیچ محدودیتی وجود ندارد. به عنوان مثال در تبلیغات روزنامه تعداد کاراکترهایی که شما در اختیار دارید بسیار محدود است.

مطلب دیگری که برای ثبت آگهی پربازده باید مد نظر قرار داد متن آگهی است. همیشه در آگهی ها باید گفته هایتان را با دلایل و شواهد واقعی اثبات کنید، برای مثال استفاده از نظرات مشتریان قبلی می تواند تاثیر بسزایی در بازدهی متن آگهی تبلیغاتی شما داشته باشد که این کار حس اعتماد را در خواننده به وجود می‌آورد. استفاده از نظر مشتریان مشهور و بنام ، نتیجه بهتری را در پی خواهد داشت زیرا افراد به استناد نظرات آنها اکتفا می کنند و به سمت آن محصول می روند. متن آگهی تبلیغاتی را ساده و روان بنویسید و چندبار آن را بازخوانی کنید تا اینکه مطمئن شوید هیچ ایراد دستور زبانی ندارد. برای اینکه حواس خواننده پرت نشود باید به زبان عامه‌ی مردم نزدیک باشد در این صورت بر روی موضوع تمرکز بیشتری خواهند داشت.

تعداد آگهی هایی که به عنوان مثال در سایت سودایران می توانید درج کنید نامحدود است. یعنی هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید به صورت رایگان درج کنید. ولی بسیاری از کاربران از این امکان به شیوه ی نامناسبی استفاده می کنند. به این شکل که یک آگهی یکسان را 20 بار ثبت می نمایند و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. یعنی متن هر 20 آگهی کاملا مشابه است. این کار هیچ فایده ای ندارد. آگهی و تبلیغات تکراری و کپی شده بازدید کننده ای برای شما ایجاد نمی کند. آگهی تکراری ثبت نکنید. آگهی هایی را که در یک سایت ثبت کرده اید به همان شکل به سایتهای دیگر منتقل نکنید چون اصلا برای شما فایده ای ندارد. گوگل و موتورهای جستجوی دیگر همچون یاهو و بینگ متن های تکراری را تشخیص داده و در نتایج جستجوی خودشان این متن های تکراری را نمایش نمی دهند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.