درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت

در این بخش در رابطه با افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان با درج تبلیغات در اینترنت مطالبی ارائه می گردد. اگر می خواهید با استفاده از تبلیغات اینترنتی درامد خودتان را افزایش دهید در مرحله اول باید تبلیغات خودتان را در یک سایت پربیننده مانند سایت سودایران درج کنید. در ادامه باید صبر داشته باشید. تبلیغات اینترنتی به زمان نیاز دارد. الیته اگر آگهی خودتان را ویژه کنید، می توانید اثر گذاری آگهی های خودتان را افزایش داده و در زمان کمتری نتیجه بگیرید. آگهی های ویژه بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارند. اگر می خواهید با ثبت آگهی رایگان از تبلیغات اینترنتی نتیجه بگیرید باید زمان بیشتری را اختصاص بدهید و در طول زمان نتیجه تبلیغات خودتان را مشاهده کنید. برای ثبت تبلیغات اینترنتی زمانهایی را در نظر بگیرید و به صورت روزانه کالا و خدمات خودتان را در قالب آگهی های مختلف معرفی نمائید. در سایت سودایران تعداد آگهی هایی که می توانید ثبت کنید محدودیت ندارد.



حتما بخوانید: 12 نکته مهم و حیاتی برای ثبت آگهی اینترنتی موثر

در این بخش راهکارهای عملی و کاربردی برای افزایش بازدید، بازدهی و اثرگذاری آگهی و تبلیغات ثبت شده شما در سایت سودایران ارائه شده است. اگر می خواهید آگهی های شما بیشتر دیده شود و تماس هایی که با شما گرفته می شود افزایش یابد، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1- متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد از نظر گوگل و سایر موتورهای جستجو تبلیغات شما مطلب با ارزش تری تلقی شده و در نتیجه احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج آن افزایش می یابد. در متن آگهی خودتان کلمات و عبارتهای کلیدی مرتبط با کالا و خدمات خودتان را به صورت طبیعی تکرار کنید.

2- حتما برای آگهی یا اگهی های خودتان کلمات کلیدی مناسب تعیین کنید. انتخاب کلمات کلیدی برای تبلیغ و اگهی، باعث می شود از صفحات مختلف سایت سودایران به تبلیغ شما لینک داده شده و اعتبار آن نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش یابد.

3- انتخاب عکس برای آگهی، بازدید آن را افزایش می دهد. بسیاری از کاربران در گوگل از طریق جستجوی عکس کالا و خدمات مورد نظر خودشان را پیدا می کنند. اگر آگهی شما عکس نداشته باشد، در نتایج جستجوی عکسهای گوگل شانسی برای نمایش نخواهید داشت.

4- در فروم ها (انجمن ها) و شبکه های اجتماعی، سایت و وبلاگ خودتان به آگهی های خودتان ارجاع (لینک) دهید. هر چه بیشتر به آگهی و تبلیغ خودتان لینک بدهید اعتبار آن را نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش می دهید.

5- در صورت تمایل آگهی خودتان را ویژه کنید. آگهی های ویژه در صفحه اصلی سایت سودایران و در صفحات داخلی و آرشیوی آن نیز بالاتر از آگهی های رایگان نمایش داده شده و بیشتر دیده خواهند شد.


6- از وبلاگها و سایت خودتان با آگهی خودتان در همین سایت لینک بدهید و اعتبار آن را برای گوگل افزایش دهید. هرچه به آگهی شما تعداد لینک بیشتری داده شود، اعتبار آن از نظر گوگل افزایش پیدا کرده و در نتایج جستجوی گوگل هم بالاتر نمایش داده خواهد شد. در نتیجه بازدید آگهی شما بالاتر رفته و تماسهای بیشتری با شما گرفته خواهد شد. بنابراین از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فرومها و انجمن ها به آگهی خودتان لینک بدهید.

7- هر اطلاعاتی در مورد کالا و خدمات شما که لازم است کاربر بداند در متن آگهی ارائه کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی کاملتر و قانع کننده تر باشد و هر چه به سوالاتی که در ذهن کاربر در مورد کالا و خدمات شما وجود دارد بهتر پاسخ داده باشید، احتمال اینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد.

8- برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس و تصویرهای مناسبی انتخاب کنید. در سایت (سودایران) برای هر آگهی 10 عکس می توانید انتخاب نمائید. اگر خودرویی برای فروش دارید از خود خودرو و اتومبیل خودتان عکس بگیرید و در آگهی درج نمائید. تهیه عکس از کالا و لوازم فروشی خودتان و ثبت آن در آگهی به فروش کالا و لوازم کمک زیادی می کند.

9- کلمات کلیدی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر آگهی و تبلیغات شما توسط گوگل و به بهتر دیده شدن آگهی شما کمک می کند. کلمات کلیدی و عبارتهای کلیدی متناسب با تبلیغات خودتان را انتخاب نموده و برای آگهی درج نمائید.


در ادامه، برای ثبت تبلیغات موثر و پربیننده که منجر به افزایش تعداد مشتریان و افزایش فروش شما شود، باید آگهی و تبلیغات خودتان را خوب و موثر بنویسید. عنوان آگهی و تبلیغات خودتان را مناسب انتخاب کنید. عنوان آگهی باید مهمترین ویژگیهای محصولات و خدمات شما را بیان کند و در عین حال برای افرادی که آگهی شما را می بینند ترغیب کننده باشد که بر روی آن کلیک نمایند. در ادامه متن آگهی خودتان را کامل و قانع کننده بنویسید. هر چه متن آگهی شما کاملتر باشد، بهتر است. هر چه در متن آگهی مزایا و فواید واقعی کالا و خدمات خودتان را برای کاربر توضیح دهید احتمال ینکه با شما تماس گرفته شود بیشتر می گردد. در ضمن، از نظر گوگل هم متن های طولانی ارزشمندتر است و بنابراین با نوشتن کامل متن آگهی ، تبلیغات شما در نتایج جستجوی گوگل هم بیشتر دیده شده و افراد بیشتری با شما تماس خواهند گرفت. در ادامه برای آگهی و تبلیغات خودتان عکس انتخاب نمائید. انتخاب عکس برای آگهی اثر گذاری آن را به شدت افزایش می دهد. خصوصا اگر عکس واقعا مربوط به کالا و خدمات خودتان باشد و عکسی نباشد که از اینترنت گرفته اید. در ضمن، در گوگل بسیاری از افراد از طریق عکس کالا و خدمات خودشان را جستجو می کنند. اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. برای تبلیغات و اگهی های خودتان کلمات کلیدی هم انتخاب کنید. کلمات کلیدی به ایندکس شدن بهتر تبلیغات شما و به افزایش بازدهی آگهی های شما کمک زیادی می کند. پس از ثبت آگهی در سودایران، بر روی لیست آگهی ها در کنترل پنل کلیک نمائید و برای هر کدام از آگهی های خودتان عکس و کلمات کلیدی انتخاب کنید.

حتما بخوانید: انتخاب کلمات کلیدی مناسب آگهی و تبلیغات اینترنتی


مهمترین نکات برای ثبت تبلیغات موثر و پربازدید و درج آگهی بهینه از نظر گوگل به منظور افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان شما در این بخش ارائه شده است. برای درج تبلیغات رایگان و آگهی اینترنتی موفق موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- عنوان آگهی خودتان را برای گوگل و مشتریانتان بهینه کنید: همانطور که قبلا هم گفته شده است، عنوان آگهی مهمترین بخش آگهی و تبلیغ است. برای اینکه عنوان آگهی و تبلیغ شما مناسب گوگل باشد، باید مهمترین کلمات کلیدی آگهی خودتان را در عنوان آن ارائه نمائید. مثلا اگر ساکن تهران هستید و قصد فروش آپارتمان خودتان را دارید عنوان مناسب می تواند به صورت "فروش آپارتمان دو خواب تمیز در تهران ونک" باشد. اگر دقت کرده باشید، در عنوان آگهی که به عنوان مثال ارائه شده است، توضیحات کاملی وجود دارد. به منظور مناسب بودن عنوان آگهی برای کاربران، علاوه بر نکته قبل، سعی کنید عنوان آگهی خودتان را جذابتر بنویسید. به عنوان مثال، عنوان قبلی را می توان به صورت "آپارتمان دو خواب تمیز و ارزان در تهران ونک با موقعیت عالی" بازنویسی کرد.

2- متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

3- انتخاب عکس برای آگهی و تبلیغات فرصت جدیدی به شما می دهد: اگر آگهی شما عکس داشته باشد در نتایج جستجوی عکسهای گوگل نمایش داده شده و باز هم احتمال تماس گرفتن با شما و جذب مشتری افزایش می یابد. در سایت سودایران، برای هر آگهی تا 10 عکس می توانید انتخاب کنید و علاوه بر اینکه جذابیت آگهی شما از نظر گوگل افزایش می یابد، فرصت حضور در نتایج جستجوی عکس های گوگل را هم خواهید داشت.

4- به آگهی های خودتان لینک بدهید: ممکن است این مطلب را از متخصصان سئو شنیده باشید که هر چه تعداد لینکهایی که به یک صفحه از یک سایت داده می شود بیشتر باشد، اعتبار آن صفحه از نظر گوگل بیشتر بوده و در نتایج جستجوی گوگل، صفحه مزبور در جایگاه بالاتر و بهتری نمایش داده می شود. اگر می خواهید آگهی شما در نتایج جستجوی گوگل در جایگاه بهتری قرار بگیرد از سایت و وبلاگ خودتان و یا از شبکه های اجتماعی و فروم ها و انجمن ها به آگهی یا آگهی های خودتان لینک بدهید.





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.