درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

راهنمایی در مورد چگونگی ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت

راهنمایی در مورد چگونگی ثبت تبلیغات رایگان در اینترنت در این بخش ارائه شده است. برای ثبت تبلیغات رایگان در سایت پربازدید و معتبر تبلیغات اینترنتی به سایت سودایران مراجعه کنید. سودایران یکی از برترین سایتهای تبلیغات اینترنتی ایران است. برای کسب اطلاعات در زمینه چگونگی درج تبلیغ در سودایران بر روی لینک زیر کلیک نمائید.


چگونه در اینترنت اگهی و تبلیغ رایگان کنیم



توضیحات تکمیلی در زمینه نحوه ثبت تبلیغات موفق و پربازده هم در ادامه ارائه شده است. 


دانلود رایگان کتاب کوچک تبلیغات اینترنتی موثر

دانلود رایگان کتاب کوچک تبلیغات اینترنتی موثر در این بخش ارائه شده است. برای دانلود رایگان کتاب کوچک تبلیغات اینترنتی موثر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

برای دانلود فایل کلیک کنید. (حجم فایل 284 کیلو بایت می باشد)

دانلود کتاب رایگان با عنوان "چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟"

دانلود متنی با عنوان "آیا برای تبلیغات از متن بلند استفاده کنیم یا کوتاه؟"

دانلود فایلی با عنوان "افزایش 5 برابری تاثیر آگهی اینترنتی با انتخاب عنوان مناسب"

دانلود فایلی با عنوان "چگونه در اینترنت آگهی رایگان ثبت کنیم؟"

دانلود کتاب الکترونیکی کوچک راهکارهای درج تبلیغ و آگهی اینترنتی پربازده

دانلود رایگان جزوه خلاصه راهکارهای تبلیغات اینترنتی موثر



آگهی خودتان را برای گوگل بهینه بنویسید. در این زمینه مقاله درج تبلیغات موفق و پربازدید رایگان از نظر گوگل را مطالعه نمائید. برای تبلیغات خودتان عکس و تصویر مناسب انتخاب کنید. انتخاب عکس برای تبلیغ هم از نظر کاربر و هم از نظر گوگل بازدهی ان را افزایش می دهد. عکس باعث جلب اعتماد بیشتر، شکیل شدن آگهی و افزایش بازدهی آن می شود. انتخاب کلمات کلیدی هم به ایندکس شدن بهتر تبلیغ توسط گوگل و افزایش اثر گذاری آن کمک می کند. در سایت (سودایران) مقالات زیادی در زمینه نحوه ثبت اگهی و تبلیغ پربازده و موفق، چگونگی درج تبلیغات پربازده و موثر و ... ثبت شده است. به عنوان مثال مقاله چگونه آگهی رایگان خوب و موثری ثبت کنیم؟ یا 15 پارامتر مهم برای ثبت آگهی رایگان پربازده را در این زمینه مطالعه کنید.


اگر می خواهید تبلیغات موفقی داشته باشید، عنوان خوبی برای آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب نمائید. عنوانی که کاربران را ترغیب کند بر روی آگهی و تبلیغات شما کلیک کنند. عنوان خوب به نتیجه گرفتن شما بسیار کمک می کند. عنوانی برای آگهی خودتان انتخاب کنید که کاربران از بین آگهی دیگر آگهی شما را انتخاب نموده و بر روی اگهی شما کلیک نمایند. عنوان آگهی باید جذاب و گیرا باشد. عنوان آگهی باید در میان آگهی های مشابه با آگهی شما کاربر را مجذوب خودش کند. باید جوری عنوان را بنویسید که بر روی آگهی شما کلیک کنند. عنوان آگهی مانند ویترین یک مغازه است. اگر ویترین مغازه را خوب بچینید وارد مغازه می شوند. اگر عنوان آگهی را هم خوب بنویسید بر روی آگهی شما کلیک می کنند. مهمترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که برای مشتری می تواند جذاب باشد را در عنوان آگهی بیاورید. اگر خودروی خودتان را می خواهید بفروشید، نام خودرو، مدل و شهر محل فروش را در عنوان آگهی بیاورید. البته همانطور که گفته شد اگر محصولات مختلفی دارید و یا خدمات متفاوتی را ارائه می کنید می توانید صدها آگهی ثبت کنید. خودتان را تنها به ثبت یک آگهی محدود نکنید. یک آگهی جواب نمی دهد.

برای داشتن یک تبلیغات موفق سعی کنید مزایای کالا و خدمات خودتان را برای مشتریانتان توضیح دهید. به جای اینکه درباره خودتان حرف بزنید درباره مشتری حرف بزنید. بگوئید که استفاده از کالا و خدمات شما چه مزایایی برای مشتری دارد. چرا محصول شما بهترین گزینه برای مشتری است. با خرید کالا و خدمات شما مشتری چخ چیزهایی را بدست خواهد آورد. در عنوان آگهی و در متن آگهی بر روی مهمترین مزیت محصول و خدمات خودتان تاکید کنید. خصوصا عنوان آگهی بسیار مهم است. اگر عنوان آگهی را خوب بنویسید و کاری کنید که بر روی تبلیغ شما کلیک کنند نصف بیشتر مسیر را رفته اید. بهترین ویژگی محصول و خدمات خودتان که بیشترین فایده را برای مشتری دارد در عنوان آگهی بیاورید و آن را بولد کنید. در متن آگهی می توانید سایر مزایای کالا وخدمات خودتان را به صورت لیست ارائه دهید.


حتما بخوانید: 20 نکته کلیدی برای ثبت آگهی موثر، پربازده و مفید


به هیچ وجه از کلمات و افعال منفی استفاده نکنید. سعی کنید افعال مثبت را جایگزین افعال منفی کنید. برای مثال ننویسید « این مایه ظرفشویی برای پوست شما مضر نیست»، زیرا احتمال دارد به علت خطای دید طور دیگری خوانده شود. هر کلمه دارای بار معنایی مثبت یا منفی می باشد و شما باید در انتخاب آنها دقت کافی را داشته باشید، بهتر است که تیتر آگهی تبلیغاتی خود را چندین بار بازخوانی کرده و با استفاده از کلمات هم معنی نسخه های گوناگونی از آن تهیه کنید.


استفاده از گوگل برای انتخاب عنوان های پر جستجو تر برای آگهی های جدید خودتان: عبارتهای مرتبط با کالا و خدمات خودتان را در گوگل جستجو کنید و ببینید خود گوگل چه پیشنهادهایی می دهد. در همان صفحه نتایج جستجوی گوگل در پایین صفحه خود گوگل پیشنهادهایی می دهد. این پیشنهادها عبارتهایی هستند که کاربران زیاد جستجو کرده اند. از همین پیشنهادهای گوگل برای عنوان اگهی های خودتان استفاده کنید و متن مناسبی برای آن بنویسید. در متن اگهی خودتان، عنوان آگهی را چند بار تکرار کنید. البته نباید مصنوعی به نظر برسد و از نظر کاربران ناخوشایند نباشد.

 محصولات و خدمات خود را به طور دقیق معرفی کنید. همانطور که گفته شد، هر چه متن آگهی شما کاملتر و قانع کننده تر باشد، احتمال فروش شما بیشتر می شود.

 تمام هزینه های لازم برای استفاده از کالا و خدمات را به طور کامل بنویسید. در بسیار از اوقات بازدید کننده آگهی شما به دلیل نامشخص بودن قیمتها تماس نمی گیرد. در ضمن، اگر قیمت کالا و خدمات شما خوب و ارزان است، بیان آن مزیت کالا و خدمات شما را نشان می دهد و احتمال تماس را بالا می برد. به مشتریان بگویید که این محصولات و خدمات کدام مشکل آنها را حل می کند و چه مزایایی برای آنها دارد.

نحوه تهیه ی محصول یا استفاده از خدمات را ارائه کنید. آیا باید به صورت تلفنی با شما تماس بگیرند ... یا به صورت مستقیم به شما مراجعه شود ؟

منبع: سودایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.