درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

راهکارهایی عالی برای درج آگهی و تبلیغ رایگان موثر در اینترنت

عوامل موثر در افزایش بازدهی آگهی اینترنتی در این بخش مورد بررسی قرار می گیرد.

چگونگی افزایش تاثیر درج آگهی رایگان

جگونگی افزایش تاثیر درج آگهی رایگان اینترنتی - برای افزایش تاثیر درج آگهی رایگان اینترنتی موارد زیر می توانید مفید و موثر باشد:
1- استفاده از عکس مناسب برای آگهی: در وب سایت حاضر (سودایران) تا 7 عکس برای هر اگهی می توانید ثبت کنید. با ثبت عکس مناسب تاثیر گذاری آگهی بیشتر می شود.
2- نوشتن توضیحات کافی در متن آگهی: متن آگهی را خیلی کوتاه ننویسید. بعضی ها در حد یک خط یا فقط چند کلمه می نویسند. توضیحات کاملی ارائه دهید و متن مناسبی بنویسید.
3- عدم ثبت اگهی تکراری: بارها و باهرا این مطب گفته شده است که اگهی تکراری برای شما بازدهی نخواهد داشت. بنابراین، تبلیغات و آگهی های جدید را خودتان تایپ کنید و یا با ترکیب آگهی های قبلی، آگهی جدید و غیر تکراری بسازید.

-------------------------------

خطاهای رایج در درج آگهی اینترنتی

همانطور که می دانید، در حال حاضر یکی از بهترین روشهای تبلیغات و بازاریابی، تبلیغات اینترنتی است. تبلیغات اینترنتی ارزان بوده و به صورت 24 ساعته در معرض دید کاربران قرار دارد. در بسیاری از موارد، آگهی دهندگان با تبلیغات نادرست تاثیر این نوع تبیلغ را از بین می برند. 3 خطای رایج در درج آگهی و تبلیغ اینترنتی به صورت زیر است:

1- درج یک آگهی یکسان و تغییر عنوان: بسیاری از کاربران یک متن یکسان را برای تعداد زیادی آگهی استفاده کرده و فقط عنوان آن را تغییر می دهند. این نوع درج تبلیغ و اگهی از نظر موتورهای جستجو، از جمله گوگل، متن تکراری به حساب آمده و در نتایج گوگل به کاربران پیشنهاد داده نمی شود. اگر می خواهید آگهی موثری داشته باشید، آگهی تکراری ثبت نکنید. یک راهکار این است که آگهی های قبلی را با هم ترکیب کرده و آگهی های جدیدی بسازید. یا آگهی های جدیدی تایپ کنید.

2- کپی کردن آگهی و تبلیغ از یک سایت آگهی به سایت آگهی دیگر: با کپی کردن آگهی خود از وب سایتهایی که قبلا در آنها آگهی داده اید، در وب سایتهای دیگر، دوباره یک آگهی تکراری و کپی شده ایجاد کرده اید که از نظر موتورهای جستجو ارزش چندانی ندارد. اگر آگهی خود را از وب سایتی در یک وب سایت دیگر کپی می کنید حداقل تغییرات جزئی ای در آن اعمال نمائید. می توانید عنوان را تغییر دهید و یا متن آن را ویرایش نمائید و یا پاراگرافی به آن اضافه کنید.

3- درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی: عنوان آگهی یکی از مهمترین بخشهای آگهی است. در عنوان آگهی عبارت یا متنی باید درج شود که خلاصه ای از کل متن آگهی بوده و کاربر را ترغیب کند که بر روی آگهی شما کلیک نماید. در ضمن، در عنوان آگهی باید کلمات یا عبارات مربوط به شغل، حرفه و ... خودتان که کاربران با چنین عباراتی ممکن است بدنبال دریافت کالا یا خدمات شما باشند، قرار داده شود. درج نام شرکت یا آدرس وب سایت در عنوان آگهی بازدهی آن را بیشتر نمی کند. 

در این بخش راهکارهایی در رابطه با "چگونه آگهی اینترنتی موثر ثبت کنیم؟" ارائه شده است.

راهکارهای افزایش بازدهی تبلیغ و آگهی

تاثیر انتخاب عنوان مناسب در افزایش بازدهی آگهی شما
همانطور که می دانید، یک عامل مهم برای درج آگهی موثر و با بازدهی بالا انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی می باشد. عنوان آگهی را به گونه ای انتخاب کنید که کلمات اساسی و مورد نظر مرتبط با محصول یا خدمات شما را شامل شود. در صورتیکه آگهی شما عنوان مناسبی نداشته باشد مطمئنا تاثیر خود را از دست می دهد. به هر حال عنوان آگهی بیانگر کل مطلبی است که شما آگهی را برای آن درج کرده اید. در متن آگهی نیز سعی کنید کلمات کلیدی و مهم مرتبط با عنوان آگهی خود را در پاراگراف اول به صورت منطقی تکرار کنید.
از دیدگاه موتورهای جستجو همچون گوگل هم عنوان آگهی خیلی مهم بوده و در ایندکس کردن آن موثر است. به عنوان مثال اگر شما در تهران ساکن هستید و می خواهید برای فروش خودروی خودتان آگهی درج کنید عنوان زیر می تواند مناسب باشد (فرض کنید یک پراید مشکی مدل 89 دارید)
عنوان مناسب برای آگهی شما: فروش پراید مشکی مدل 89 در تهران

-----------------------------------------

10 نکته کلیدی برای ثبت آگهی و تبلیغ موثر و مفید

همانطور که می دانیم مثل هر کار دیگری برای درج یک آگهی رایگان مناسب و موثر نیز عوامل مختلفی می تواند تاثیر گذار باشد. از جمله عواملی که کمک می کند آگهی ای را که به صورت رایگان یا ویژه در وب سایتهای درج آگهی رایگان ثبت نمائیم موثر و مفید باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:



1- انتخاب وب سایت مناسب، بهینه و پربازدید برای ثبت آگهی

2- انتخاب زیر گروه مناسب برای درج آگهی در بین زیر گروههای ارائه شده در وب سایت مورد نظر

3- انتخاب عنوان و تایتل مناسب برای آگهی

4- درج توضیحات کافی در متن آگهی طوری که بازدید کننده را مجاب نماید

5- انتخاب عکس مناسب و مرتبط برای آگهی مورد نظر

6- استفاده از جمله بندی مناسب و درست در متن آگهی

7- مناسب بودن متن آگهی از نظر بلند و کوتاه بودن آن

8- به روز رسانی مرتب آگهی طوری که همواره تاریخی که برای آن نشان داده می شود به روز باشد (در خیلی از وب سایتهای درج آگهی رایگان از جمله سودایران امکان به روز رسانی آگهی از طریق فشار دادن یک کلید وجود دارد طوری که آگهی شما در صدر سایر آگهی ها قرار می گیرد)

9- ارائه قیمت مناسب و منطقی در متن آگهی طوری که با میزان خدمات ارائه شده توسط شما یا ارزش جنس مورد نظر شما همخوانی داشته باشد

10- درج آگهی های متعدد در همان وب سایت آگهی یا وب سایتهای آگهی دیگر 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.