درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

چگونه تبلیغ اینترنتی کنیم

اگر سوال چگونه تبلیغ اینترنتی کنیم برای شما هم مطرح است در این بخش به این سوال پاسخ داده می شود. برای درج تبلیغات در اینترنت و ثبت تبلیغ اینترنتی به صورت زیر عمل کنید.

1- در مرحله اول یک سایت معتبر و پربازدید تبلیغ اینترنتی را پیدا کنید. سایت سودایران یکی از بهترین سایتهای تبلیغات و آگهی رایگان اینترنتی است. همین الان هم اگر در گوگل عبارت تبلیغ اینترنتی رایگان یا تبلیغات رایگان در اینترنت و ... را جستجو کنید، اولین سایتی که خود گوگل به شما پیشنهاد می کند و در نتایج جستجویش ارائه می دهد سودایران است. برای مراجعه به سایت سودایران بر روی عبارت سایت تبلیغات اینترنتی کلیک نمائید.

2- در سایت سودایران بر روی عبارت "درج آگهی رایگان" که در بالای صفحه نشان داده شده است کلیک نمائید. سپس فرم ثبت نام را تکمیل نموده و بر روی کلیک "ورود" کلیک نمائید.

3- در کنترل پنل با توجه به گزینه هایی که در سمت راست نمایش داده شده است تبلیغ اینترنتی خودتان را درج نمائید. تعداد آگهی های و تبلیغاتی که در سودایران می توانید ثبت کنید نامحدود است. ثبت اگهی و تبلیغ اینترنتی در سودایران رایگان است و تنها در صورت تمایل می توانید آگهی خودتان را با پرداخت هزینه مناسبی ویژه کنید.

توصیه مهم: عنوان آگهی مناسبی برای تبلیغ خودتان انتخاب کنید. در ضمن، متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.