درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

بهترین سایت برای درج آگهی رایگان

اگر در جستجوی بهترین سایت برای درج آگهی رایگان هستید، سایت سودایران را به شما پیشنهاد می کنیم. در سایت سودایران گروه بندی کاملا متنوعی برای درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی از جمله املاک و خودرو، خدمات، صنعت، صنعت برق، تدریس و آموزش و ... در نظر گرفته شده است. برای ثبت آگهی و تبلیغ در بهترین سایت برای درج آگهی رایگان فرصت درج آگهی در سودایران را از دست ندهید. سایت سودایران:
- بازدید بالایی دارد.
- از نظر گوگل بهینه است.
- امکانات متنوعی را ارائه داده است.
- تا سال 95 حدود 60000 آگهی ثبت شده دارد.

با درج تبلیغ در سایت سودایران، آگهی و تبلیغات اینترنتی شما به صورت 24 ساعته در معرض دید هزاران بازدید کننده قرار خواهد گرفت.

درج آگهی در سودایران در هر جای ایران = افزایش سود کسب و کار شما

برای درج اگهی و تبلیغ در سودایران بر روی لینک زیر کلیک کنید.


درج آگهی رایگان




حین ثبت آگهی در سایت سودایران موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد. عنوان (TITLE) آگهی، برای ایندکس کردن آگهی شما در موتورهای جستجو بسیار مهم است. سعی کنید مهم ترین و با معناترین کلمات را نسبت به موضوع آگهی خود، برای عنوان آگهی انتخاب کنید.

2-متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند. ضمنا هر چه متن آگهی خودتان را کاملتر بنویسید، کلماتی که مرتبط با کسب و کار و یا کالا و خدمات شماست بیشتر در متن آگهی تکرار شده و این خود باعث می شود کاربران مختلف که با عبارتهای مختلفی در موتورهای جستجوی در جستجوی کالا و خدمات شما هستند به سمت آگهی شما هدایت شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.