درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

سایت آگهی تدریس و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی

سایت آگهی تدریس و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در این بخش معرفی می گردد.

اگر در جستجوی سایت آگهی تدریس دروس مهندسی برق هستید ...

اگر قصد دارید در سال 95 در زمینه اموزش و تدریس خصوصی دروس مهندسی برق فعالیت داشته باشید ...

اگر دانشجو یا فارغ التحصیل مهندسی برق هستید و در سال 95 قصد دارید با درج تبلیغات رایگان و یا اگهی ویژه تدریس دروس مهندسی برق در یک سایت معتبر از تدریس و تدریس خصوصی درآمد کسب کنید ...

اگر در زمینه تدریس و آموزش دروس مهندسی برق، نرم افزارهای برق و برق صنعتی، دوره های اموزشی برق و ... سابقه کار دارید و یا قصد دارید تدریس را آغاز کنید ...

در هر صورت، آگهی تدریس خودتان را در همین سایت (ایران مدرس) درج نمائید. سایت ایران مدرس بزرگترین و معتبرترین سایت تدریس ایران بوده و به صورت اختصاصی در زمینه تبلیغات تدریس فعالیت دارد.

سایت ایران مدرس: - تا سال 95 بیش از 12800 مدرس ثبت نامی دارد و از نظر گوگل کاملا بهینه است.

ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است (بیش از 20000 بازدید روزانه در ایام امتحانات).

برای ثبت آگهی تدریس برق و یا تدریس در هر زمینه دیگری در ایران مدرس، در بالای همین صفحه بر روی عبارت "عضویت در سایت" کلیک کنید.


اگر در زمینه تدریس خصوصی فعالیت دارید ...

اگر در زمینه تدریس سابقه کار دارید و یا قصد دارید کار تدریس را شروع کنید ....

اگر آموزشگاه تدریس خصوصی دارید ...

اگر قصد دارید از تدریس خصوصی درامد خوبی کسب کنید ....

به هر ترتیب، فرصت درج اگهی و تبلیغ در ایران مدرس (همین وب سایت) را از دست ندهید. با درج تبلیغات رایگان تدریس خصوصی در ایران مدرس به صورت مستقیم با متقاضیان تدریس در ارتباط بوده و شاگرد جذب خواهید کرد.

www.IranModares.com

تعداد زیادی از مدرسینی که در حال حاضر در صفحه اصلی سایت مشاهده می کنید و آگهی ویژه ثبت نموده اند، آگهی خودشان را بارها و بارها تمدید کرده اند. این خود نشان دهنده موثر بودن درج آگهی تدریس در ایران مدرس است.


سایت ایران مدرس تا تیر 95 بیش از  13500 مدرس ثبت نامی دارد. تا مرداد 95 تعداد مدرسین ایران مدرس به نزدیک 14000 مدرس هم خواهد رسید. ایران مدرس پربازدیدترین سایت تدریس ایران است و در ایام امتحانات بازدید روزانه آن به 25000 بازدید در روز هم می رسد. ایران مدرس از نظر گوگل هم کاملا بهینه است. سایت ایران مدرس در نتایج جستجوی گوگل برای عبارتهای شامل "تدریس خصوصی" در صفحه اول نتایج قرار دارد. به عنوان مثال با جستجوی عبارتهایی مانند تدریس خصوصی ریاضی، تدریس خصوصی فیزیک، تدریس خصوصی شیمی، تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی حسابان، تدریس خصوصی زیست شناسی و ... سایت ایران مدرس را در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل خواهید دید. این امر باعث می شود تا متقاضیان تدریس خصوصی به راحتی به سمت آگهی تدریس شما هدایت شده و به راحتی شاگرد جذب کنید.


در صورتی که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنید و قصد دارید با درج آگهی شاگرد جذب نمائید، موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

1- انتخاب عنوان مناسب برای آگهی تدریس خصوصی: عنوان آگهی باید به صورت خلاصه و مفید کل محتوای آگهی و موضوع آن را به خوبی نشان دهد. عنوان مناسب باعث می شود از بین آگهی های مختلف بر روی آگهی شما کلیک کنند.

2- درج آگهی تدریس در وب سایت مناسب و مرتبط: آگهی خود را در وب سایتی درج کنید که مرتبط با موضوع مد نظرتان باشد و وب سایت مد نظر برای موتورهای جستجو کاملا بهینه باشد. در زمینه تدریس خصوصی وب سایت ایران مدرس (www.iranmodares.com) به دلیل بازدید بالا و بهینه بودن از نظر موتورهای جستجو بهترین گزینه است.

3- استفاده از تصویر مناسب و تاثیر گذار: تصویر مناسب برای آگهی مانند عنوان مناسب در متمایز کردن و بالا بردن احتمال کلیک بر روی آن کاملا موثر است. 


iranmodares

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.