درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

آگهی و تبلیغ موثر ، پربازده و مفید

آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. آگهی های خودتان را مشروح بنویسید و از ثبت آگهی تکراری خودداری نمائید. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد:
2-1- عنوان (TITLE) آگهی را مناسب متن آن انتخاب کنید. عنوانهای کلی مانند (فروش | فروش فوری | خرید | خریدار و ...) مناسب نیستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، عناوین بالا بسیار کلی بوده و آگهی می‌تواند شامل همه چیز باشد، بنابراین خواننده وقت خود را صرف کلیک کردن روی عنوانی که نمی داند متن آن چیست، نخواهد کرد.

2-2- متن آگهی را کامل بنویسید. آگهی های با متن بسیار کوتاه از نظر گوگل اسپم به حساب آمده و ایندکس نمی شوند. در بهترین حالت، اگر این آگهی ها ایندکس هم بشوند، در نتایج جستجوی گوگل در نتایج اولیه نشان داده نمی شوند.

اگر می خواهید خوب تبلیغ کنید و تبلیغ و اگهی اینترنتی شما موثر و مفید باشد در مرحله اول باید یک سایت پربازدید تبلیغات رایگان (مانند سایت سودایران) را برای ثبت آگهی و تبلیغ خودتان انتخاب کنید. درج آگهی و تبلیغ در سایت پربازدید باعث می شود تا تبلیغات شما را افراد بیشتری مشاهده کرده و اثر گذاری آن بیشتر شود.

در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. عنوان مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب نمائید. عنوانی را برگزینید که بازدید کننده را متقاعد کند تا بر روی آگهی شما کلیک نماید. عنوان اگهی شما باید گیرا و جذاب باشد. باید بین آگهی های مشابه عنوان آگهی شما برجسته و جذاب باشد.

در ادامه سعی کنید متن آگهی خودتان را خوب بنویسید. متن آگهی و تبلیغ خودتان را به گونه ای بنویسید که اگر بازدید کننده بر روی آگهی شما کلیک کرد، در ادامه متقاعد شود که کالا و خدمات شما دقیقا همان محصولی است که در جستجوی آن بود و با شما تماس بگیرد. تا جایی که می توانید در مورد محصول و کالا و خدمات خودتان توضیحات ارائه دهید و بگوئید که چه مزیتهایی برای مشتری دارد.


در مرحله بعد، آگهی خودتان را در سایتی که از نظر گوگل بهینه است ثبت نمائید. با درج آگهی در سایت سودایران، آگهی شما بعد از چند ساعت توسط گوگل ایندکس شده و در نتایج آن نمایش داده خواهد شد.

نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که از درج آگهی تکراری پرهیز کنید. چون آگهی تکراری توسط گوگل ایندکس نشده و در نتایج آن نمایش داده نخواهد شد.

در آگهی خودتان توضیح کافی ارائه دهید. آگهی شما باید متقاعد کننده و قانع کننده باشد. عکس مناسبی برای آگهی خودتان انتخاب کنید و کلمات کلیدی مناسبی هم برگزینید.

عنوان آگهی خیلی مهم است. عنوان آگهی خودتان را جذاب بنویسید طوری که در کنار آگهی های دیگر که دیده شد بر روی آگهی شما کلیک کنند.

برای ثبت تبلیغات رایگان اینترنتی در سایت پربازدید سودایران بر روی عبارت سایت آگهی رایگان کلیک نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.