درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی و ثبت آگهی و ارسال تبلیغ در تمامی زمینه ها به صورت کاملا رایگان

در این وبلاگ در رابطه با تبلیغات و آگهی های رایگان و همچنین معرفی وب سایتهای تبلیغ رایگان مطالبی ارائه می گردد.

درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی مجانی

اگر قصد درج آگهی رایگان در سایتهای معتبر تبلیغات اینترنتی مجانی را دارید در این بخش تعدادی از سایتهای معتبر، پربازدید و پربیننده تبلیغات اینترنتی رایگان معرفی می گردد.

1- سایت سودایران: یکی از پربیننده ترین سایتهای تبلیغات رایگان معتبر در تمامی زمینه ها و در کل ایران


http://www.soodiran.com/

2- سایت ایران مدرس: بزرگترین و پربازدیدترین سایت آگهی و تبلیغات رایگان تدریس خصوصی و معتبرترین سایت تبلیغات اموزشی


http://www.iranmodares.com/index.php

3- سایت تدریس ریاضی: سایت تخصصی پربیننده در زمینه آگهی و تبلیغات آموزش و تدریس خصوصی و گروهی ریاضی


http://www.tadris-riazi.com/

4- سایت ایران کنکور: تخصصی ترین سایت فعال در زمینه تبلیغات و اگهی کنکور و دروس کنکوری و مشاوره کنکور


http://www.irankonkur.com/

5- سایت ایستگاه برق: سایت معتبر آگهی و تبلیغات رایگان و مجانی در زمینه برق و صنعت برق، تجهیزات برق و روشنایی و خدمات برق صنعتی


http://www.istgahebargh.com/

6- سایت تورگشت: سایت تبلیغات رایگان در زمینه تور و خدمات مسافرتی

http://www.tourgasht.net/

هم اکنون می توانید با مراجعه به آدرس سایتهای معتبر بالا تبلیغ و آگهی خود را ثبت نموده و منتشر بفرمایید.
درج آگهی رایگان در سایت های معتبر


برای درج آگهی در سایتهای معتبر ارائه شده موارد زیر را در نظر بگیرید:

برای آگهی خودتان عکس خوب و مناسبی انتخاب نمائید. عکس جذاب باز هم در افزایش بازدید تبلیغات شما موثر است.
متن آگهی و تبلیغات خودتان را قانع کننده بنویسید. مدارک و شواهد کافی برای نشان دادن اینکه کالا و خدمات مشا با کیفیت است را ارائه دهید. نظرات واقعی کاربران را در متن آگهی خودتان بنویسید.

متن آگهی یا آگهی های خودتان را مطابق میل گوگل بنویسید: در متن آگهی خودتان کلمات کلیدی مربوط به کار و حرفه خودتان و یا کلمات و عباراتی که مرتبط با خدمات شما و یا محصولات شما می باشد را به صورت کاملا طبیعی تکرار کنید. در جملات و توضیحاتی که می نویسید از این کلمات و عبارتهای کلیدی استفاده کنید. متن آگهی خودتان را تا جایی که می توانید کامل و طولانی بنویسید. از نظر گوگل متن های خیلی کوتاه اسپم به حساب آمده و ارزش چندانی ندارد. بنابراین در متن آگهی و تبلیغات خودتان توضیحات کاملی ارائه کنید.

سایت سودایران بازدید بالایی دارد و تا سال 96 بیش از 110000 آگهی ثبت شده دارد. برای ثبت تبلیغات موفق در اینترنت می توانید کاملا روی سایت سودایران حساب کنید. البته اگر می خواهید در ثبت تبلیغات اینترنتی موفق باشید باید با اصول اولیه آن هم آشنا باشید. در این زمینه می توانید مقاله چگونه خوب تبلیغ کنیم و مشتری جذب نمائیم؟ یا نکات مهم برای داشتن یک آگهی موثر و موفق اینترنتی را مطالعه نمائید.

مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید.
درج آگهی رایگان در سایت های معتبر

در متن آگهی اطلاعات تماس کامل را قرار دهید. قرار دادن اطلاعات تماس کامل در متن آگهی به دو شکل برای شما فایده دارد. در مرحله اول کاربران وقتی آدرس، شماره تلفن ثابت، شماره همراه ، آدرس وب سایت و ... را مشاهده می کنند می دانند که با شرکت و یا شخص معتبری سر و کار دارند و بیشتر به شما اعتماد می کنند. در ضمن از نظر گوگل هم به عنوان مثال وقتی در متن آگهی شما آدرس و پیش شماره تبریز را قرار داده اید، به کاربران ساکن تبریز آگهی شما را بیشتر نمایش خواهد داد و جذب مشتری بالاتری خواهید داشت.

برای تبلیغات خودتان تصویر خوب و مناسبی انتخاب نمائید. چون تصویر آگهی در کنار عنوان آگهی نخستین چیزی است که کاربر می بیند، اگر خوب و مناسب و البته جذاب انتخاب شده باشد باعث کلیک بیشتر بر روی آگهی و تبلیغات شما خواهد شد.
برای آگهی و تبلیغات خودتان گروه و زیر گروه مناسب را انتخاب نمائید. آگهی خودتان را هر قد خوب هم بنویسید اگر در گروه بندی مناسبی قرار نگیرد بازدهی نخواهد داشت. حین ثبت تبلیغ شهر و استان مناسبی را هم انتخاب نمائید.
آگهی اینترنتی به نسبت سایر انواع تبلیغات و آگهی های دیگر مزیتهای فراوانی دارد. از جمله مزیتهای آگهی اینترنتی می توان به نامحدود بودن توضیحاتی که برای هر آگهی می توانید ثبت کنید، نامحدود بودن تعداد آگهی های ثبت شده و عدم محدودیت زمانی و مکانی برای متقاضیان آگهی جهت مشاهده آن است. آگهی اینترنتی به صورت 24 ساعته در معرض دید بازدید کنندگان قرار داشته و محدودیت مکانی نیز ندارد. به عنوان مثال، شما هر جای ایران که ساکن باشید، با درج آگهی اینترنتی، آگهی خود را در معرض دید کل افراد ساکن در کل شهرهای ایران و همچنین سراسر جهان قرار می دهید. مداومت و پشتکاری در موفقیت شما در تبلیغات اینترنتی و افزایش تعداد مشتریانتان مهم است. در همین سایت هر تعداد آگهی که بخواهید می توانید ثبت کنید. هر روز یک آگهی درج نمائید و یکی از محصولات خودتان را معرفی کنید. از ثبت آگهی تکراری اجتناب نمائید و اگر خدماتی برای ارائه دارید و یا محصولی می فروشید هر روز وقت بذارید و آن را در قالب یک آگهی جدید معرفی نمائید. از زبان نا مفهوم تکنیکی بر حذر باشید. هنگام نوشتن تبلیغ برای مخاطب و مشتری ای که زبان خاص شما را نمی فهمد از اصطلاحات فنی استفاده نکنید.
تنها در دو صورت از اصطلاحات فنی استفاده کنید: الف - 95 درصد و یا تعداد بیشتر خوانندگان شما آن را درک کنند. ب- تنها راه رساندن مفهوم شما به مخاطب باشد.
دقیق باشید. به جای عبارت "با نگاه اول" از عبارت "ابتدا" استفاده کنید و یا به جای "طیف متنوعی از مدلهای مختلف" عبارت "انواع مدلها" را استفاده نمائید.
درج آگهی رایگان در سایت های معتبر
ثبت آگهی - درج آگهی - رایگان - سایت معتبر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.